Firma Gold Drop wprowadziła do sprzedaży nowy produkt z serii czyszczącej tj. DIX PŁYN DO CZYSZCZENIA PRALKI poj. 250ml Czytaj więcej »
Firma Gold Drop wprowadziła do sprzedaży nowy produkt z serii czyszczącej tj. DIX PŁYN DO CZYSZCZENIA PRALKI poj. 250ml Czytaj więcej »
Jak sprawić, by naczynia były czyste i błyszczące, a zmywanie przestało być przykrym obowiązkiem? Używając produktów, które pomogą w wykonywaniu tej codziennej czynności. Niezależnie od tego czy korzystamy ze zmywarki czy myjemy ręcznie, oferta środków i akcesoriów jest imponująca. Czytaj więcej »
Podcasty, które znaleźć można na SPOTIFY to rozmowy z ziajowymi ekspertami dotyczące codziennej pielęgnacji. To także odpowiedzi na pytania, które klienci zadają bezpośrednio za pomocą Facebooka, Instagamu, Tiktoka, czy mailowo. Czytaj więcej »
Sztuczna inteligencja coraz mocniej wspiera klientów w zakupach e-commerce. Centrum Informatyczne Rossmanna współpracuje z instytucjami miejskimi i łódzkimi uczelniami opracowując nowe rozwiązania technologiczne. Czytaj więcej »
Spółka Dr Irena Eris S.A. dokonała przejęcia rodzinnej firmy Sulphur z Buska-Zdroju, istniejącej od 1992 roku. Czytaj więcej »
Nowośćod marki SIDOLUX – wyjątkowy płyn do mycia szyb i luster z funkcją zapobiegającą parowaniu powierzchni. Nowoczesna formuła z alkoholem gwarantuje skuteczność, zapobiega osadzaniu się zabrudzeń i wyróżnia się przyjemnym zapachem białej lawendy. Czytaj więcej »
Firma Gold Drop uzupełniła asortyment o Dix odtłuszczacz poj. 5l, jako zapas. Jest to wielozadaniowy środek do odtłuszczania silnie zabrudzonych, tłustych powierzchni. Preparat przeznaczony jest do czyszczenia okapów kuchennych, grilli, płyt kuchennych, mebli ogrodowych, kosiarek, silników pojazdów, rowerów, motocykli, tapicerki, usuwania plam z odzieży. Czytaj więcej »
Patrząc na stare zdjęcia, wydaje się, że dawniej kobiety miały gęstsze, grubsze i zdrowsze włosy. Można to tłumaczyć innym trybem życia, ale także tym, że zanim szampony i odżywki stały się powszechnie dostępne, do pielęgnacji włosów i skóry głowy używano tworzonych przez lokalne zielarki wcierek. O ich skuteczności można się przekonać na własnej skórze, dzięki... Czytaj więcej »
Gdy temperatury spadają poniżej zera, jako pierwsze wiedzą o tym nasze stopy. Zmarznięte, nierzadko przemoczone, po całym dniu chodzenia po śniegu i lodzie domagają się natychmiastowego rozgrzania. A gdy ciepłe skarpetki nie wystarczają, warto posiłkować się rozgrzewającymi składnikami zawartymi w kosmetykach do pielęgnacji stóp: nie dość, że odzyskasz czucie w palcach, to... Czytaj więcej »
Miłość nie zna granic – z takim hasłem sieć perfumerii Sephora celebruje tegoroczne święto wszystkich zakochanych i zaprasza do swoich sklepów tych, którzy poszukują kosmetycznych upominków dla najbliższych. Z okazji zbliżających się Walentynek, w perfumeriach Sephora czeka superoferta cenowa: wybrane produkty makijażowe i pielęgnacyjne od 99 zł, a zapachy od 249 zł. Oferta... Czytaj więcej »
W 2023 roku 100% energii wykorzystywanej przez Harper Hygienics, wiodącego producenta artykułów higienicznych, kosmetycznych oraz ściereczek do użytku domowego, będzie pochodzić ze źródeł odnawialnych, co potwierdza otrzymany pod koniec ubiegłego roku certyfikat „Zielona energia od Axpo”. Ten certyfikat oznacza, że Harper Hygienics jest częścią społeczności świadomych i... Czytaj więcej »
Finał akcji Vileda N1ECH SIĘ LICZY przerósł wszelkie oczekiwania. Od 18 października do 15 listopada za pośrednictwem dedykowanej strony internetowej odbyło się wielkie zliczanie kroków Viledowej społeczności. Czytaj więcej »
Wysoka jakość produktów Velvet to wydajność i pewność, że wystarczą na dłużej. Od początku są one wytwarzane w trosce o ludzi i z szacunkiem dla środowiska. Czytaj więcej »
Marka Bobini uzyskała certyfikat Dziecięca Marka Roku 2022. Tym samym nagrodzono zespół Global Cosmed za produkty dziecięce o najwyższej jakości, nieustanne dążenie do podnoszenia standardów oraz wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań dla najbardziej wymagających konsumentów, jakimi są dzieci. Czytaj więcej »
Z roku na rok rośnie świadomość dotycząca produktów chemicznych. Istotny jest nie tylko skład, ale także opakowanie, które można poddać recyklingowi oraz strategia producentów. Jakie trendy będą decydujące w 2023 roku? Czytaj więcej »
Kolor włosów zawsze taki, jaki chcesz z produktami Joanna Ultra Color Czytaj więcej »
Pianki, kremy i sól do pielęgnacji stóp oraz dłoni marki Gehwol Czytaj więcej »
Krem Appi z witaminami A+E i prowitaminą B5, zawiera także silikon, lanolinę i allantoninę. Czytaj więcej »
Zrównoważone, inkluzywne i bezpieczne rozwiązanie na miarę potrzeb konsumentów oraz środowiska Czytaj więcej »
Podaruj bliskiej osobie sprawdzoną moc najwyższej jakości aloesu, zamkniętą w oryginalnych, włoskich kosmetykach naturalnych marki Equilibra. Czytaj więcej »
Persil Eco Power Bars firmy Henkel to skoncentrowany środek do prania tkanin, który osiąga niezwykłą skuteczność w niskich temperaturach i dostępny jest w ekologicznym, kompaktowym opakowaniu. To produkt, który spełnia wysokie wymagania w zakresie zrównoważonego rozwoju, będącego częścią strategii biznesowej Henkla. Czytaj więcej »
Płyn do codziennego prania Woolite do Kolorów z keratyną skutecznie pierze oraz pomaga chronić kolory ubrań przed blaknięciem i zafarbowaniem, sprawiając, że dłużej wyglądają jak nowe. Czytaj więcej »
Ekologiczne sprzątanie to idea, która na przestrzeni ostatnich kilku lat stała się niezwykle popularna w kontekście dbania o dom. Marka Vileda, będąca jednym z liderów w produkcji artykułów do sprzątania, idzie o krok dalej i oferuje klientom ściereczkę wykonaną w 100% z recyklingu, głównie przetworzonych butelek PET. Czytaj więcej »
Wcierki Joanny opracowano z myślą o konkretnych problemach skóry głowy i włosów. Aloes w płynie & Panthenol – z połączania tych składników powstała wcierka, która daje skórze głowy ukojenie, pomaga przywrócić włosom właściwy poziom nawilżenia, naturalną siłę oraz witalność. Czytaj więcej »
Razem można naprawdę wiele. Tym podejściem inspirują się wzajemnie Procter & Gamble i Fundacja Nasza Ziemia, które od ponad 20 lat łączą siły dla dobra planety. Czytaj więcej »
Inspektorzy weryfikowali, czy oceniane kosmetyki zawierają wszystkie wymagane przepisami informacje, m.in. dot. funkcji, wykazu składników, szczególnych środków ostrożności. Analizowali też, czy produkty w opisie składu nie zawierają substancji niedozwolonych oraz sprawdzali prawdziwość oświadczeń marketingowych – czytamy w komunikacie UOKiK. Czytaj więcej »
Mało kto lubi, gdy jego ulubione kosmetyki nagle się zmieniają. To jednak nieuniknione, szczególnie jeśli są one na rynku tak długo, jak kultowa gama Styling Effect Joanny. Dobra wiadomość jest jednak taka, że to zmiana wyłącznie stylistyczna. Receptury, pojemności i ceny pozostają bez zmian. Czytaj więcej »
Zrównoważony rozwój ma obecnie ogromne znaczenie zarówno dla konsumentów jak i firm. Producenci coraz częściej opierają swoją politykę na szacunku do planety i minimalizowaniu swojego wpływu na przyrodę. Z kolei konsumenci są świadomi swoich wyborów i chętnie wybierają produkty, które nie tylko dostarczają oczekiwanych rezultatów ale też dbają o środowisko naturalne. Czytaj więcej »
Marka Jean Marc rozszerzyła w tym roku swoje portfolio o nową kategorię produktową – łagodzący balsam po goleniu dla mężczyzn. Czytaj więcej »
Mając na uwadze wysoką jakość prania w połączeniu z troską o środowisko, niemiecka marka Dash wprowadziła na rynek innowacyjny produkt – kapsułki do prania 3w1. Ich skoncentrowana formuła zapewnia idealną czystość i świeżość prania już od 30°C, gwarantując przy tym mniejsze zużycie wody. Czytaj więcej »
Rozmowa z Piotrem Romańczukiem, Członkiem Zarządu Grupy...
Wywiad z Aleksandrą Robaszkiewicz, Dyrektorką Corporate...
Cezary Wytych, Prezes Fusion Labs...
Rola neuromarketingu w budowaniu strategii sprzedaży...
Rozmowa z Andrzejem Kowalskim, Dyrektorem sprzedaży i...
Sprzedaż perfum i kosmetyków na lotniskach była wyższa o...
O zakupie konkretnych art. spożywczych na święta...
W listopadzie 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
Szampan, piwo czy nalewka?...
Coca-Cola czy Pepsi?...
Polacy coraz mniej zainteresowani zmianą klimatu...
Selgros ufunduje nagrody dla zwycięzców konkursu w postaci...
Marka HELIO została sponsorem głównym wyjątkowego...
Pewni Dobrego...
Marka Diamant wprowadza udoskonalone rozwiązanie do...
Tymbark rozszerza swoją ofertę musów owocowych 100% o nowe...
To niezwykłe, kultowe połączenie smaku klasycznej kawy...
To pyszne połączenie klasycznego smaku kawy zbożowej Inka z...
Nowa kampania Sokołowa...
Rusza kampania linii Duda High Protein z udziałem topowych...
Marka Lorenz z nową ramą komunikacyjną...
Z okazji nadchodzących świąt Bożego Narodzenia, DecoMorreno...