Konkursy i loterie

  • Hochland rozpoczyna nowy rok ogólnopolską loterią, która połączona jest ze wsparciem Polskiej Akcji Humanitarnej. W ramach zabawy Konsumenci będą mogli wygrać bardzo atrakcyjne nagrody pieniężne – 5 nagród głównych w wysokości 100 000 zł oraz codzienne 5 x 1000 zł. Co więcej każda osoba, która zarejestruje kod z opakowania serka Hochland, wesprze program dożywiania dzieci... Czytaj więcej »

  • Wystartowała Loteria marki Specjal, w której wygrywać można piwa lub nagrody pieniężne o wartości 1000 zł. Sprzedaż promocyjna piwa rozpoczęła się już 1. lutego i potrwa do końca sierpnia, czyli dwa miesiące dłużej niż w ubiegłym roku. Loterię wspiera kampania pod hasłem „Codziennie wygrywaj tysiące i piwa”. Czytaj więcej »

  • 1 lutego rusza tegoroczna edycja loterii promocyjnej marki Tatra. Akcja wspierana będzie kampanią telewizyjną, działaniami w Internecie oraz w punktach sprzedaży. Czytaj więcej »

  • Tesco zakończyło konkurs dla szkół „Rymuję, nie marnuję”. Zwieńczeniem zabawy jest wyjątkowa piosenka stworzona na podstawie prac uczniów, której współautorką i wykonawczynią jest Majka Jeżowska. Czytaj więcej »

  • Sertop z nowym konkursem

    Piątek, 15 stycznia 2021

    Tyski producent serków topionych i smażonych organizuje konkurs "Kalendarz na 2021 rok", w ramach którego można wygrać 60 sztuk trójdzielnych kalendarzy. Czytaj więcej »

  • Milka, będąca oficjalnym sponsorem Polskiej Kadry Narodowej w Skokach Narciarskich, ponownie zachęca do wspólnego kibicowania. W ramach trzeciej już odsłony kampanii, realizowanej w tym roku pod hasłem „Cała Polska Sercem z Naszymi”, marka zagrzewa Polaków do głośnego dopingu i pokazuje, że sportowe emocje można przeżywać nawet w domowym zaciszu. Tegoroczna kampania 360°... Czytaj więcej »

  • Blisko 300 tysięcy zgłoszeń, rekordowa liczba uczestników oraz prawie milion wejść na stronę laciate.pl – tak można podsumować loterię „Leć z łaciatym po nagrody do domu”. Łaciate przekazało konsumentom ponad 10 tys. nagród o wartości ponad 500 tys. złotych. Były to karty podarunkowe na wyposażenie kuchni oraz sprzęt AGD, a także łaciate gadżety. Loteria była... Czytaj więcej »

  • Tyski producent serków topionych organizuje kolejny konkurs, w którym do 16 grudnia można codziennie wygrać jeden z pięćdziesięciu zestawów świątecznych podkładek. Konkurs polega na wysłaniu prawidłowej odpowiedzi mailem oraz umieszczeniu w komentarzu wybranego hasła dnia. Zabawa odbywa się na fanpage @Sertop, @Serki w Kuchni i @Kuchnia z Sertopem. Czytaj więcej »

  • Ruszyła wielka loteria GELLWE!

    Poniedziałek, 07 grudnia 2020

    Loteria pod hasłem „Wygraj 3 Toyoty od Gellwe” wystartowała 1 grudnia i potrwa aż do końca marca 2021 roku. Aby wziąć w niej udział wystarczy kupić jeden dowolny produkt marki Gellwe i zarejestrować dowód zakupu na stronie toyotyodgellwe.pl. Do wygrania – trzy Toyoty Aygo oraz nagrody pieniężne 90 x 500 zł. Loterię wspiera intensywna kampania TV, silne działania digital, a... Czytaj więcej »

  • Już pierwsi szczęśliwcy zdobyli atrakcyjne nagrody pieniężne w konkursie „Gotuj się na nagrody”, realizowanym przez markę Vegeta. Szansę na wygraną i dołączenie do grona laureatów ma wciąż każdy miłośnik znanej przyprawy. Zabawa trwa aż do końca lutego przyszłego roku. Czytaj więcej »

  • Firma Henkel rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię promocyjną produktów z linii Pro Nature, których opakowania pochodzą nawet w 100% z recyklingu. Od 1 października do 30 listopada można było wziąć udział w ogólnopolskiej Wielkiej Recykloterii z atrakcyjnymi nagrodami. Czytaj więcej »

  • Tyski producent serków topionych zaprasza na swoim fanpage @SertopTychy do jesiennego konkursu, który potrwa do 7 grudnia br. Czytaj więcej »

  • Loteria marki Delicje

    Poniedziałek, 16 listopada 2020

    Marka Delicje wystartowała z ogólnopolską loterią, w której codziennie można wygrać 2 500 zł. To jednak nie wszystko – nagrodą główną jest ekskluzywna Mazda CX-30! Czytaj więcej »

  • Kucharek z urodzinową loterią

    Poniedziałek, 16 listopada 2020

    W tym roku mija 25 lat obecności marki Kucharek na rynku. Z tej okazji została przygotowana jubileuszowa loteria dla konsumentów wspierająca sprzedaż wszystkich produktów marki Kucharek. Czytaj więcej »

  • Akcja #trzcinowyDIAMANT zakończona

    Poniedziałek, 09 listopada 2020

    Pod koniec października zakończył się wielki konkurs podróżniczo-kulinarny marki Diamant, która udowodniła, że śladami cukru trzcinowego można zwiedzić kulinarny świat. Producent inspiruje kulinarnie do odkrywania nowych, nieznanych potraw, a jako dodatek i słodki „podkręcacz smaku” – #trzcinowyDIAMANT spisuje się na tym polu idealnie. Czytaj więcej »

  • Lider rynku warzyw apertyzowanych prowadzi obecnie kampanię promocyjną, której celem jest edukacja dotycząca segregacji i przetwarzania metalowych opakowań #prostozpuszki. Czytaj więcej »

  • Sertop – Konkurs "Co ugotowałbyś jako szef kuchni?"

    Poniedziałek, 26 października 2020

    Tyski producent serków topionych zorganizował na fanpage @Kuchnia z Sertopem kolejny konkurs dla swoich Czytelników. Czytaj więcej »

  • Marka Delicje wystartowała z ogólnopolską loterią, w której codziennie można wygrać 2500 zł. To jednak nie wszystko – nagrodą główną jest ekskluzywna mazda CX-30! Czytaj więcej »

  • Loteria konsumencka mleka Łaciate pt. „Leć z Łaciatym po nagrody do domu” trwa od 5.10.2020 r. do 6.12.2020 r. Czytaj więcej »

  • Konkurs z Rodziną Treflików

    Wtorek, 13 października 2020

    15 października ruszył niepowtarzalny konkurs z Rodziną Treflików! Do wygrania aż 10 000 zł, 50 nagród po 100 zł i 50 opakowań puzzli. Czytaj więcej »

  • W poniedziałek 5 października 2020 roku odbyło się uroczyste przekazanie pierwszego Porsche rozlosowanego w Złotej Loterii Black Energy Drink. Wręczenie nagrody odbyło się w Porsche Centrum Katowice, a szczęśliwym zwycięzcą został Pan Kamil - to właśnie on stał się nowym posiadaczem białego Porsche 718 Cayman od Mike-a Tysona. Czytaj więcej »

  • W ramach kampanii świętującej 25-lecie marki Łaciate, SM Mlekpol w Grajewie zorganizował loterię konsumencką pt. „Leć z Łaciatym po nagrody do domu”. Jubileusz 25-lecia stał się okazją do podkreślenia najważniejszych wartości związanych i kojarzonych z Łaciatym – bliskość domu, natury, swojskość i naturalne pochodzenie. Loteria będzie trwała od 5.10.2020 r. do... Czytaj więcej »

  • Przyszłość jest roślinna, a nasze wybory mają znaczenie. Dlatego przygotowując codzienne śniadanie, sięgaj po roślinne produkty i weź udział w konkursie marki Flora - „Śniadaniowi Roślinożercy”. Wystarczy, że na profilu na Instagramie wrzucisz zdjęcie swojego roślinnego śniadania z Florą, oznaczysz na nim profil @floraroslinna i w opisie dodasz hashtag akcji:... Czytaj więcej »

  • Już 14 września Wawel rusza z ogólnopolską akcją, w której co tydzień do wygrania będą atrakcyjne nagrody. Konkurs #wrzućnaluz promuje zakup produktów luzowych marki Wawel, które znaleźć można m.in. w unikalnych modułach sprzedażowych Wolność Wyboru. Umożliwiają one łatwe i wygodne komponowanie ulubionych mieszanek słodyczy luzem. Czytaj więcej »

  • RYŻrywkowy konkurs filmowy Belriso

    Czwartek, 10 września 2020

    Konsumenci, którzy w terminie od 17.08 do 11.10 br. zakupią cztery dowolne produkty Belriso, są zaproszeni do udziału w specjalnym konkursie filmowym. Mają oni za zadanie uzupełnienie dialogów filmowych między postaciami symbolizującymi poszczególne smaki deserów. Teksty powinny zachować typowy dla Belriso żartobliwy charakter i zawierać słowo RYŻ. Konkurs toczy się na... Czytaj więcej »

  • „Jedna to za mało” – konkurs Wawel

    Czwartek, 10 września 2020

    Marka Wawel jesienią mocno wspiera kategorię czekolad. We wrześniu do telewizji powracają spoty reklamowe z sympatycznymi i znanymi bohaterami marki. Czytaj więcej »

  • Właśnie wystartowała nowa kampania marki Milka pod hasłem „Czas delikatności”, w ramach której ruszyła wyjątkowa loteria promocyjna „Wygrywaj i pomagaj z Milką”. Tym razem, kupując produkty Milka, konsumenci będą mieli okazję nie tylko do zdobycia atrakcyjnych nagród pieniężnych, ale także wsparcia organizacji charytatywnych. Czytaj więcej »

  • Konkurs marki Minutka

    Środa, 19 sierpnia 2020

    1.09.2020 r. rozpoczyna się konkurs konsumencki marki Minutka, pod interesującą nazwą „NASZA SUPER RODZINKA” i będzie trwał do 23.11.2020 r. Aby wziąć udział należy kupić dowolną herbatę Minutka i zachować paragon. Czytaj więcej »

  • Marka naturalnej wody źródlanej Nestlé Pure Life zaprasza do udziału w ogólnopolskiej loterii. Wystarczy kupić minimum 8 butelek o pojemności 0,33 l lub 0,5 l z etykietami dla dzieci (mogą to być zarówno pojedyncze butelki, jak i przygotowana przez markę na tę okazję specjalna zgrzewka w promocyjnej folii), a następnie zarejestrować paragon, by mieć szansę na plecak Re-Kanken... Czytaj więcej »

  • Do 30.08.2020 r. potrwa konkurs konsumencki „Zdobądź kasę”. Zasady są proste: wystarczy kupić produkt promocyjny – dowolne opakowanie Jedynek/Jedyneczek, zarejestrować paragon i wykonać proste zadanie. Czytaj więcej »

więcej artykułów