Konkursy

Dan Cake wystartował z wakacyjną aktywacją konsumencką

Czwartek, 01 lipca 2021
„Pysznie się składa” – pod takim hasłem marka Dan Cake zaprasza konsumentów do udziału w angażującym konkursie. Akcja ma na celu budowanie świadomości produktowej wokół gofrów i spodów tortowych.
Zabawa opiera się na wirtualnych konfiguratorach, umieszczonych na stronie www.pyszniesiesklada.pl. Dzięki nim każdy może skomponować gofra lub tort według własnego pomysłu, wykorzystując dowolne, ulubione składniki. Aby wygrać atrakcyjne nagrody – małe kuchenne AGD oraz zestawy produktów Dan Cake – należy dodatkowo ułożyć ciekawe hasło reklamowe lub treść życzeń.

- Zastosowanie mechanizmu wirtualnego konfiguratora pozwala przede wszystkim pokazać konsumentom szeroki wachlarz możliwości wykorzystania naszych gofrów i spodów tortowych jako bazy, dającej w połączeniu z różnymi, słodkimi dodatkami nieograniczone możliwości twórcze i smakowe. Zapewniając uczestnikom kreatywną aktywność chcemy pokazać, że naszymi produktami można swobodnie bawić się w kuchni, tworząc pyszne desery na różne okazje – mówi Wiktor Kowalski, Brand Manager Dan Cake Polonia.

Za koncept strategiczny, linię kreatywną, stworzenie strony www akcji oraz wirtualnych konfiguratorów gofrów i tortów odpowiadała agencja 19 Południk, która dba również o komunikację akcji w mediach społecznościowych oraz PR i kontakt z mediami. Kampanię mediową w social mediach prowadzi agencja Ancymony.

Aktywacja konsumencka „Pysznie się składa” potrwa do 9 sierpnia 2021 r. Regulamin i szczegółowe informacje dostępne są na stronie akcji:

www.pyszniesiesklada.pl



tagi: Dan Cake , aktywacja konsumencka , FMCG , rynek spożywczy , konkurs , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , słodycze ,