Konkursy

Loteria konsumencka w sklepach Chorten z 29 markami

Piątek, 08 października 2021
Trzy Toyoty Aygo, dziewięć urządzeń Thermomix TM6, 36 nagród pieniężnych o wartości 1000 zł każda - w sklepach Grupy Chorten rozpoczęła się loteria paragonowa.
Loteria promocyjna w sklepach z logo Chorten trwa od 8 października do 31 grudnia 2021 roku. W akcji uczestniczy ponad 800 obrandowanych placówek handlowych na terenie niemal całego kraju.

Loterie konsumenckie to popularne narzędzie do budowania lojalności klientów. Grupa Chorten po raz piąty organizuje tego typu akcję promocyjną wspierając sprzedaż 29 marek. Wystarczy, by klient zrobił zakupy za minimum 25 złotych, kupując przynajmniej jeden produkt wybranej marki uczestniczącej w programie.

Biorą w niej udział producenci napojów takich jak m.in. Coca-Cola, Pepsi, Tymbark, Black i Schweppes. Kategorię wędliniarską reprezentuje JBB, Duda i Sokołów. Premiowany jest także zakup produktów mlecznych Mlekovity, lodów Koral, przetworów Pudliszek i Dawtony oraz przekąsek marek Lay’s i Lajkonik. Klienci mogą wygrać nagrody kupując słodycze marek Milka i Wedel oraz produkty Knorra i Kamisu. Pod uwagę brane są również piwa Żywiec, Tyskie, Kasztelan oraz Klemens. Drugą marką własną Chortenu w loterii jest Z Podlaskiej Spiżarni. W akcji są także mrożonki Hortexu i Renifera oraz gama produktów Lubella. Ostatnią kategorią jest chemia gospodarcza i tu konsumenci mogą zgłosić paragon, na którym pojawią się marki Bref i Domestos.

Dowody zakupu należy zarejestrować na specjalnej stronie - www. loteriachorten.pl. Co później? Przyda się szczęście w losowaniu.

Łączna wartość nagród w odjazdowej loterii sklepów Chorten wynosi ponad 250 tys. złotych. Do zdobycia jest 36 nagród po 1000 zł na zakupy. Dziewięć urządzeń Termomix TM6, które bardzo ułatwią gotowanie. Nagrodą główną są natomiast aż trzy Toyoty Aygo.

- Klienci bardzo chętnie uczestniczyli w poprzednich edycjach naszych loterii. Liczymy, że teraz zainteresowanie też będzie duże. Zachęcamy klientów do kupowania w polskich sklepach, do odwiedzania ulubionych placówek, które są po sąsiedzku. Poprzez loterię wyróżniamy również sklepy, które najlepiej z nami współpracują - mówi Sylwia Olechno, dyrektor generalna Grupy Chorten.

Wszystkie sklepy biorące udział w loterii Grupy Chorten są oznaczone plakatami, a ich lista znajduje się na stronie internetowej przedsięwzięcia.



tagi: Chorten , loteria konsumencka , sieci handlowe , rynek spożywczy , sprzedaż handel , konsument , przemysł spożywczy ,