Attis Soft to dwa nowe rodzaje mydełka w płynie: Almond & Milk oraz Cherry Blossom. Czytaj więcej »
Attis Soft to dwa nowe rodzaje mydełka w płynie: Almond & Milk oraz Cherry Blossom. Czytaj więcej »
Mieszkańcy Kostrzyna nad Odrą zyskali nową ulubioną drogerię. dm - jedna z najpopularniejszych sieci w Europie otworzyła swój pierwszy w mieście sklep. Na klientów czeka 15% rabat powitalny, szereg niespodzianek i prezenty dla całych rodzin. Dodatkowo odwiedzający będą mogli skorzystać z kuponów rabatowych dostępnych w aplikacji Mój dm. Czytaj więcej »
Marka Velvet, lider na rynku higieny papierowej w Polsce oferujący szerokie portfolio produktów codziennego użytku, takich jak chusteczki higieniczne i chusteczki uniwersalne, zwróciła się z propozycją współpracy do Pawła Kowalewskiego – cenionego współczesnego twórcy i jednego z założycieli legendarnego artystycznego kolektywu Gruppa. Czytaj więcej »
Marka SIDOLUX wprowadziła niezawodny duet produktów do zadań specjalnych. Czytaj więcej »
Zmieniające się potrzeby i zainteresowania konsumentów sprawiają, że trendy na rynku chemii gospodarczej ciągle ewoluują. Polacy nie zwracają uwagi wyłącznie na cenę czy skuteczność produktu, ale także na jego skład, ekologiczność, a nawet opakowanie. Jakie trendy w chemii gospodarczej będą dominować w 2025 roku? Czytaj więcej »
Drogerie dm przyspieszają, by zgodnie z zapowiedzią na koniec roku mieć 50 sklepów w całym kraju. Już jutro o godzinie 10:00 kolejna pojawi się w Warszawie, przy ul. Głębockiej 15 w Centrum Handlowym Targówek. Będzie to największa dotychczas drogeria dm w Polsce. Z tej okazji na klientów czekają kupony rabatowe, mini prezenty, poczęstunek z produktów własnych dmBio i atrakcje... Czytaj więcej »
Święta Bożego Narodzenia tuż za rogiem, a wraz z nimi dylemat, który dotyka wielu z nas - jaki prezent sprawi, że bliska osoba poczuje się wyjątkowo? Badanie preferencji konsumenckich Polek ze społeczności kosmetycznej pokazuje, że niemal 90% kobiet cieszy się z otrzymania prezentu kosmetycznego. Na jakie konkretnie aspekty zwracają uwagę? Do jakiej kategorii powinien należeć... Czytaj więcej »
Coraz więcej badań dowodzi, że multiskaning wcale nam nie służy i nie sprawia, że działamy skuteczniej. Skupiając się na jednym zadaniu, wkładamy w nie całą energię i szybciej rozwiązujemy problem. Ta zasada dotyczy również kosmetyków, czego najlepszym przykładem jest nowa, Bombowa seria do pielęgnacji włosów Joanna, w której każda linia produktów nasycona jest jednym... Czytaj więcej »
Drogeria dm otworzyła swoje progi dla mieszkańców Skawiny. Dla klientów przygotowano 15% rabat powitalny i prezenty dla całych rodzin. Jest to już 44 sklep w Polsce i 11. w Małopolsce. Czytaj więcej »
Jedna z najpopularniejszych drogerii w Europie debiutuje w Koziegłowach. Już w najbliższy czwartek, 21 listopada o godzinie 9:00 przy ul. Gdyńskiej 32 drogeria dm otworzy swój pierwszy sklep w mieście. Dla klientów przygotowano 15% rabat powitalny, prezenty, poczęstunek i atrakcje dla całych rodzin. Będzie to 6. drogeria w województwie wielkopolskim i 43 w Polsce. Czytaj więcej »
Marka Sidolux wprowadziła na rynek dwie nowości, które warto mieć w każdym domu: Odtłuszczacz oraz Odkamieniacz. Czytaj więcej »
Koncentrat do płukania Booster Aroma Gardenia. Wydajny i ekonomiczny płyn zalecany jest do płukania wszystkich rodzajów tkanin. Czytaj więcej »
Jesień to idealny czas na kulinarne eksperymenty. Zupy dyniowe, korzenne wypieki, potrawy z sezonowych warzyw – warto się nimi rozkoszować właśnie teraz. A co ze zmywaniem? Czy zabrudzenia pozostałe na naczyniach po „barwnym” gotowaniu muszą być problemem? Z pomocą PUR absolutnie nie! Płyny PUR skutecznie usuwają nawet najbardziej uporczywy tłuszcz, przywracając czystość i... Czytaj więcej »
Krakowska drogeria dm mieszcząca się na os. Na Lotnisku 3 organizuje tzw. “Akcję Kasjerską”, która odbędzie się już w najbliższą sobotę, 19 października w godzinach od 12:00 do 13:00. W trakcie trwania wydarzenia za kasą sklepową usiądzie i obsłuży klientów Katarzyna Konewecka-Hołój, prezes Stowarzyszenia Piękne Anioły. Cały dochód ze sprzedaży prowadzonej w tym... Czytaj więcej »
Zbliżają się święta, a wraz z nimi wielkie porządki. W związku z tym konsumenci zaopatrują się w sprawdzone środki czystości i akcesoria do sprzątania, a także szukają nowości, które zachęcą swoją wydajnością, ciekawym zapachem czy ekologicznym składem i opakowaniem. Co warto mieć w ofercie sklepu, aby każdy konsument znalazł odpowiedni dla siebie produkt? Czytaj więcej »
Nowe worki na śmieci STELLA o przyjemnym zapachu Vanilla Latte wyposażono w system wiązania typu taśma, który umożliwia szczelne zawiązanie i wygodne przenoszenie wypełnionego worka. Czytaj więcej »
Linia worków na śmieci marki Jan Niezbędny Easy-Pack, ciesząca się ogromną popularnością wśród konsumentów, została w tym roku rozszerzona o nowe worki o zapachu wiśni. Czytaj więcej »
Mgiełki zapachowe Kolorado Room Spray to idealny sposób na wprowadzenie do wnętrz niezwykłych kompozycji zapachowych. Czytaj więcej »
Produkty kosmetyczno-chemiczne są niezbędnym elementem w domu, dlatego każdego miesiąca różne artykuły z tej kategorii licznie lądują w koszykach zakupowych. I choć korzysta z nich cała rodzina, to jednak kobiety czują większą odpowiedzialność za ich zakup – wybierają nie tylko artykuły do sprzątania, ale również różnego rodzaju kosmetyki nie tylko dla siebie, ale też... Czytaj więcej »
Marka Joanna prezentuje specjalistyczną terapię do włosów wypadających Hair Therapy. W skład linii wchodzi szampon oraz wcierka. Czytaj więcej »
Nowa seria Połysk Hair of the Day OnlyBio to odpowiedź na pragnienie pięknych, zdrowych i lśniących włosów, wzbogacona o unikalne mleczne formuły, które oferują maksymalną przyjemność z codziennej pielęgnacji. Czytaj więcej »
Marka KRET poszerzyła portfolio o Płyny do czyszczenia stali nierdzewnej oraz płyt ceramicznych. Czytaj więcej »
Teraz miłośnicy papieru toaletowego Velvet White Cotton oraz Camomile & Aloe 200 listków mogą cieszyć się większym, promocyjnym opakowaniem zawierającym aż 10 dużych rolek (8+2 dodatkowe rolki przyjemnej miękkości i wytrzymałości). Czytaj więcej »
We wrześniu br. marka Bella ruszyła z pierwszym programem edukacji menstruacyjnej #OkresNoStres, który skupia się nie na fizycznych aspektach menstruacji, ale na wyzwaniach natury psychicznej, które towarzyszą dziewczynkom doświadczającym pierwszego okresu. Czytaj więcej »
Suszarka na pranie to jeden z tych produktów, do których nie zawsze przykładamy uwagę, a jednak odpowiednio dobrana może zmienić rutynę w przyjemność. Vileda Infinity Flex to przykład, że nawet tak pozornie zwyczajny przedmiot może być bogaty w rozwiązania, które ułatwiają życie i idealnie wpisują się w nowoczesne wnętrza. Czytaj więcej »
Polskie kosmetyki oraz produkty toaletowe coraz częściej stoją na łazienkowych półkach w Europie i na świecie. Według International Trade Center, Polska w 2023 roku była 8. największym dostawcą produktów kosmetycznych, drogeryjnych i toaletowych na europejskim rynku. Akcenta wyliczyła, że wartość eksportu tych produktów znacznie wzrosła po pandemii. W 2023 roku wyniosła 5,02... Czytaj więcej »
Kampania płynu micelarnego Garnier wystartowała z początkiem października i potrwa do końca listopada. Za produkcję oraz egzekucję odpowiada VML. Czytaj więcej »
Codzienna pielęgnacja malucha to sztuka pełna wyzwań, zwłaszcza gdy chodzi o komfort i spokojny sen. Pieluchomajtki Kindii to odpowiedź na potrzeby nowoczesnych rodziców, którzy szukają rozwiązań dopasowanych do aktywnego trybu życia ich dzieci. Czytaj więcej »
W branży FMCG innowacje odgrywają kluczową rolę – zwiększają konkurencyjność, przyciągają nowych konsumentów i działają na rzecz zrównoważonego rozwoju. Wyraźnie widać to wśród producentów chemii gospodarczej, kosmetyków i artykułów higienicznych, którzy prześcigają się w tworzeniu pionierskich i nowoczesnych rozwiązań. A te klienci chętnie wybierają ze... Czytaj więcej »
Trendy konsumenckie zmieniają się z roku na rok i dotyczą w takim samym stopniu produktów spożywczych czy odzieży, jak i kosmetyków lub artykułów higienicznych. Polacy poszukują nowości i innowacji – propozycji, które będą nie tylko wydajne i skuteczne, ale również przystępne cenowo i delikatne dla skóry. Poza tym coraz większa liczba konsumentów zwraca uwagę również na... Czytaj więcej »
Wywiad z Karoliną Fijołek-Gajewską, Dyrektorką Departamentu...
Doświadczeni eksperci z branży handlowej, przedstawiciele...
Ewa Stankiewicz, ekspertka i wspólniczka w Edelweiss....
Dr Jacek Czarnecki, szef działu legislacji i spraw naukowych...
Rozmowa z Martą Całus, Dyrektorem Marketingu, LAKMA...
Grupa Eurocash zaprezentowała nową strategię rozwoju dla...
Sejm zajmie się długo zapowiadanym projektem ustawy...
Łączne obroty Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan w 2024 roku...
Najważniejsze aspekty nowych regulacji...
Styczniowe otwarcia nowych sklepów Biedronki objęły...
Zbliżający się Tłusty Czwartek to moment, na który czeka...
Hotele, Restauracje, Catering, inna nazwa tego segmentu to Away...
Badanie ekspozycji półkowej...
Moc koloru, moc smaku!...
Chrzan Luksusowy od WSP „Społem”...
Nie słabnie zainteresowanie dubajskimi smakami w naszym kraju....
Najprostszy przepis na idealny karnawałowy wieczór? Grono...
Nowa receptura, jeszcze lepszy smak...
Od wyśmienitych wędlin i serów, przez aromatyczne makarony i...
Chef zachęca osoby gotujące w swoich domach do wykorzystania...
To wyjątkowa akcja skierowana do wielbicieli kina i fanów...
Lubella zaprasza szkoły podstawowe do wyjątkowego konkursu, w...
Głosowanie rozpoczyna się dziś, 3 lutego i potrwa do 6...