Kampania płynu micelarnego Garnier wystartowała z początkiem października i potrwa do końca listopada. Za produkcję oraz egzekucję odpowiada VML. Czytaj więcej »
Kampania płynu micelarnego Garnier wystartowała z początkiem października i potrwa do końca listopada. Za produkcję oraz egzekucję odpowiada VML. Czytaj więcej »
Codzienna pielęgnacja malucha to sztuka pełna wyzwań, zwłaszcza gdy chodzi o komfort i spokojny sen. Pieluchomajtki Kindii to odpowiedź na potrzeby nowoczesnych rodziców, którzy szukają rozwiązań dopasowanych do aktywnego trybu życia ich dzieci. Czytaj więcej »
W branży FMCG innowacje odgrywają kluczową rolę – zwiększają konkurencyjność, przyciągają nowych konsumentów i działają na rzecz zrównoważonego rozwoju. Wyraźnie widać to wśród producentów chemii gospodarczej, kosmetyków i artykułów higienicznych, którzy prześcigają się w tworzeniu pionierskich i nowoczesnych rozwiązań. A te klienci chętnie wybierają ze... Czytaj więcej »
Trendy konsumenckie zmieniają się z roku na rok i dotyczą w takim samym stopniu produktów spożywczych czy odzieży, jak i kosmetyków lub artykułów higienicznych. Polacy poszukują nowości i innowacji – propozycji, które będą nie tylko wydajne i skuteczne, ale również przystępne cenowo i delikatne dla skóry. Poza tym coraz większa liczba konsumentów zwraca uwagę również na... Czytaj więcej »
Firma Bripox w październiku wprowadza na rynek nową taśmę naprawczą PYTHON, wyróżniającą się wytrzymałością i wszechstronnością zastosowań. Produkt będzie dostępny w sklepach na terenie całej Polski. Czytaj więcej »
Idealnie wyglądająca skóra to kwestia odpowiedniej dawki nawilżenia i dobrze dobranego światła, które optycznie maskuje wszelkie niedoskonałości, wyrównuje koloryt i sprawia, że skóra wygląda świeżo, promiennie, złociście i po prostu olśniewająco. Czytaj więcej »
Obszar biznesowy Laundry & Home Care (środki piorące i środki czystości) osiągnął silny, organiczny wzrost sprzedaży na poziomie 3,1%. Czytaj więcej »
Zgodnie z ogłoszonymi wynikami dwóch najstarszych polskich rankingów odpowiedzialnych firm Spółka prezentuje wysoki poziom świadomości i zarządzania kwestiami środowiskowymi, społecznymi i ładu korporacyjnego, jest również zaawansowana w procesie raportowania zgodnie z najnowszym standardem ESRS. Czytaj więcej »
Są takie produkty, których nie może zabraknąć podczas porządków domowych, świątecznych przygotowań czy po prostu w codziennych pracach domowych. Dlatego warto skorzystać z oferty promocyjnej marki Jan Niezbędny i zyskać więcej za mniej. Czytaj więcej »
Od października 2024 kosmetyki Avon będą dostępne w drogeriach Rossmann, co stanowi kolejny krok w realizacji strategii wielokanałowej firmy. W nowym kształcie sprzedaży bezpośredniej jedno pozostaje niezmienne – sercem marki nadal są konsultantki. By dodatkowo wesprzeć ich działalność, Avon oferuje im możliwość otworzenia własnych sklepów franczyzowych. Firma już od kilku... Czytaj więcej »
Brakuje im elastyczności, lubią się puszyć, bywają szorstkie i naprawdę niesforne, choć z natury są niezwykle delikatne i łamliwe. Włosy kręcone potrafią spędzać sen z powiek. Jak nad nimi zapanować? Prostować, upinać, obcinać? Odpowiednio pielęgnować i wspierać ich unikalny charakter – odpowiadają eksperci z laboratoriów Joanna, których najnowsze dzieło, czyli... Czytaj więcej »
Dzisiejsi siedemdziesięciolatkowie są zupełnie inni niż ich rodzice, można powiedzieć, że są „młodsi”, bo jeśli chodzi o ubiór czy styl życia, coraz mniej różnią się od swoich dzieci. Cenią nabyte z wiekiem doświadczenie i mądrość, ale też garściami czerpią z dobrodziejstw nowoczesności. Dokładnie taka sama jest nowa wersja kultowej serii Z Apteczki Babuni Joanny z... Czytaj więcej »
Drogerie dm szykują się do debiutu w województwie mazowieckim. Marka oficjalnie potwierdza, że pierwszą lokalizacją w stolicy będzie Centrum Łopuszańska 22, wcześniej jednak mieszkańcy Mazowsza będą mogli zrobić zakupy w podwarszawskim Mysiadle. - Obecnie posiadamy w Polsce 32 sklepy. Przed nami pracowity czas, bo do końca roku chcemy mieć łącznie około 50 drogerii, w tym... Czytaj więcej »
Zadbana toaleta to podstawa. Powinna być czysta, regularnie dezynfekowana i najlepiej, żeby podczas spłukiwania pojawiał się świeży zapach. Producenci zapewniają szeroką ofertę produktów, które pomagają utrzymać odpowiednią higienę WC – płyny, żele, szczotki czy kostki zapachowe. Co najchętniej wybierają konsumenci? Czytaj więcej »
Sprzątanie nie jest Twoją ulubioną aktywnością? Czytaj więcej »
Hialuronowa odżywka SOS do włosów i balsam do ciała to produkt wegański, posiadający 97% składników pochodzenia naturalnego, zapewniający antyoksydacyjną pielęgnację włosów.Zawiera ochronne antyutleniacze plus biotynę i witaminy B3, B5, B6. Czytaj więcej »
Nowa, włoska marka środków do prania Omino Bianco debiutuje na polskim rynku. W jej portfolio znajdują się płyny do prania i odplamiacze znane ze skuteczności i pięknych zapachów. Czytaj więcej »
Marka SOFIN sukcesywnie rozwija swoje portfolio o nowe produkty. Tym razem przedstawia płyn do czyszczenia pralki Sofin, który zapewnia higieniczną czystość i świeżość pralce. Czytaj więcej »
Marka Ariel prezentuje produkty z linii Ariel Touch of Lenor, które gwarantują głębokie czyszczenie i długotrwałą świeżość ubrań nawet przy praniu w chłodniejszych i krótszych cyklach. Czytaj więcej »
Żel do prania Booster White to skoncentrowany produkt, który w swojej formule zawiera substancje utrzymujące biel i jasność tekstyliów po praniu. Czytaj więcej »
Dzisiejsi 70-latkowie są zupełnie inni niż ich rodzice. Można powiedzieć, że są „młodsi”, bo jeśli chodzi o ubiór czy styl życia coraz mniej różnią się od swoich dzieci. Czytaj więcej »
Wiodący, polski producent środków czystości Lakma Strefa, znana od lat konsumentom dzięki produktom SIDOLUX, ogłasza relaunch swojej drugiej, kluczowej marki PERLUX, dedykowanej kategorii prania. Czytaj więcej »
Domestos wprowadza na rynek odświeżone wersje kostek do toalet. Dzięki unowocześnionej kompozycji składników nowe kostki Domestos Power 5 mają o 60% intensywniejszy zapach w porównaniu do poprzednich wersji oraz zapewniają długotrwałą, higieniczną czystość i świeżość – aż do 300 spłukań. Czytaj więcej »
Marka KRET poszerza portfolio o Płyny do czyszczenia stali nierdzewnej oraz płyt ceramicznych. Czytaj więcej »
Gewohl ma ponad 150 lat doświadczenia w kreowaniu najwyższej jakości preparatów do pielęgnacji stóp. Firma koncentruje się na stosunkowo wąskim segmencie kosmetyków, dzięki czemu osiąga najlepsze rezultaty. Jej wyroby precyzyjnie i skutecznie odpowiadają na zróżnicowane potrzeby odbiorców. Cieszą się niesłabnącym uznaniem profesjonalistów, mają też rosnące grono... Czytaj więcej »
Wyliczono, że człowiek przeciętnie ma ok. 100-150 tysięcy włosów. Dużo, ale kiedy z jakiegoś powodu ich cykl wzrostu zostaje zaburzony, w ciągu zaledwie miesiąca nawet bujne kosmyki mogą się mocno przerzedzić. Dlatego nie warto czekać, bo problem z nadmiernym wypadaniem włosów rzadko rozwiązuje się samoistnie. Dlatego eksperci marki Joanna stworzyli specjalistyczną terapię... Czytaj więcej »
Z najnowszego raportu „Kosmetyczna Polska”, który opublikowano po siedmiu latach od poprzedniego raportu o stanie sektora, wynika, że krajowa branża kosmetyczna jest w dobrej kondycji, z roku na rok się rozwija, a jej znaczenie zarówno dla polskiej gospodarki, jak i eksportu rośnie. Zmieniają się odbiorcy polskich kosmetyków, co związane jest z brexitem i sankcjami nałożonymi na... Czytaj więcej »
Wiodący polski producent środków czystości, Lakma Strefa, znana od lat konsumentom dzięki produktom SIDOLUX, ogłasza relaunch swojej drugiej, kluczowej marki PERLUX, dedykowanej kategorii prania. Jednocześnie stawia na jej dynamiczny rozwój. Zmianę będzie można zaobserwować nie tylko w nowym, odświeżonym logotypie i opakowaniach, ale również w szerokim kompleksowym portfolio i... Czytaj więcej »
Firma Vileda, znana z dostarczania nowoczesnych rozwiązań ułatwiających domowe obowiązki, wprowadza nową, wyjątkową linię suszarek do ubrań – Ultimate. Obejmuje ona cztery modele: King, Universal, Extra i Mixer 3, które dotychczas były dostępne wyłącznie w białej wersji kolorystycznej, a teraz występują również w matowym, czarnym kolorze. Czytaj więcej »
Dzisiejsi siedemdziesięciolatkowie są zupełnie inni niż ich rodzice, można powiedzieć, że są „młodsi”, bo jeśli chodzi o ubiór czy styl życia, coraz mniej różnią się od swoich dzieci. Cenią nabyte z wiekiem doświadczenie i mądrość, ale też garściami czerpią z dobrodziejstw nowoczesności. Dokładnie taka sama jest nowa wersja kultowej serii Z Apteczki Babuni Joanny z... Czytaj więcej »
Franczyza Intermarché działa w oparciu o partycypacyjny model...
30 lat Stokrotki...
Rozmowa z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Wywiad z Krzysztofem Stojanowskim, Prezesem Zarządu w firmie...
Agnieszka Koc, Dyrektorka ds. ochrony środowiska i...
Stokrotka po raz kolejny potwierdziła swoje miejsce wśród...
Ministerstwo Zdrowia zapowiedziało szereg zmian w przepisach...
To nie chwilowa moda, a trend, który zostanie z nami na długo...
Specjalizacja medyczna wymaga od fabryki najwyższej rangi...
Po entuzjastycznym przyjęciu przez klientów rozwiązania...
Ponad 50 studentów z całej Polski odbywało praktyki w...
Usługa została już uruchomiona w 90 hipermarketach...
Mlekpol podsumowuje trzecią edycję wydarzenia...
Elton John i John Lennon...
Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej...
Najbardziej soczysta kola wszech czasów w nowej...
Kruche ciasto na podwieczorek? A może delikatny, włoski...
Ciastka Oreo zawitały na sklepowych półkach w nowej formule. ...
Marka JemyJemy, lider na rynku zup gotowych z półki, wraz z...
Lubiani influencerzy pokażą nam, jak przetrwać jesień z...
4 października, nieprzypadkowo w Światowy Dzień Uśmiechu...
Odświeżony wizerunek, inspiracje kulinarne i obecność w...
W październiku na TikToku wystartowała muzyczna kampania...