HURT & DETAL - Magazyn Kupców Polskich to jedno z najbardziej znaczących na rynku prasy branżowej, ogólnopolskie pismo FMCG. Jest jednym z trzech tytułów, które według opinii detalistów najlepiej wspierają i zwiększają ich sprzedaż.* Czytaj więcej »
HURT & DETAL - Magazyn Kupców Polskich to jedno z najbardziej znaczących na rynku prasy branżowej, ogólnopolskie pismo FMCG. Jest jednym z trzech tytułów, które według opinii detalistów najlepiej wspierają i zwiększają ich sprzedaż.* Czytaj więcej »
„FOOD from POLAND” – anglojęzyczny magazyn specjalistów branży FMCG – obecny jest na wielu prestiżowych, międzynarodowych targach spożywczych. Reprezentuje rodzimy rynek FMCG wśród tysięcy wystawców z całego świata. Dzięki obecności magazynu „FOOD from POLAND” na imprezach tego typu wiedza na temat polskich produktów szybkozbywalnych jest w jeszcze większym stopniu... Czytaj więcej »
Ryszard Czopik, Prezes Zarządu Grupy ZMB Capital sp. z o.o...
Dariusz Rurka, Business Development Director, FM Logistic...
Wywiad z Jakubem Nowakiem, Prezesem Zarządu JNT Group...
Mokate to przykład firmy rodzinnej, która osiągnęła sukces...
Rozmowa z Januszem Idczakiem, Dyrektorem Generalnym Jacobs...
W tym roku Polacy planują przeznaczyć średnio 568,8 zł na...
Według najnowszego sondażu, ponad połowa społeczeństwa...
Już co trzecie opakowanie jaj pochodzi z chowów alternatywnych...
SMAKKi GASTROTARGI to targowy event B2B dla firm i osób...
Ponad 11 tys. drużyn z 99% powiatów w Polsce – takim...
Netto po raz kolejny z rzędu dołącza do Świątecznej...
Już po raz 9. został przeprowadzony Plebiscyt Czytamy...
Sieć została Partnerem Strategicznym Targów Polskich Win i...
O czym pamiętać? Oto mały przewodnik. ...
Marka Smak tuż przed Wielkanocą wprowadza dwie nowości w...
Rama Crema 31% to doskonała, roślinna alternatywa dla...
Rodzina serków z krówką Rolmlecz poszerzyła się o kolejny...
Zupy-krem marki GO.TO.VO to linia pysznych i naturalnych dań...
Musy Kubuś reklamują się w nowej odsłonie - można już...
Wystartowała jedna z największych polskich kampanii...
Sephora przygotowała konkurs – niespodziankę...
Akcja promocyjna, odbywająca się pod hasłem „Do wyboru, do...
Wawel wspiera nową kampanią swoją ofertę wiosenną, w tym...