Nowy Sos Cezar Fanex łączy kremową konsystencję z bogactwem śródziemnomorskich smaków. Czytaj więcej »
Nowy Sos Cezar Fanex łączy kremową konsystencję z bogactwem śródziemnomorskich smaków. Czytaj więcej »
Kości nadziewane Dogway to unikatowe na polskim rynku, naturalne kości wołowe z pysznym nadzieniem – kurczakiem, wołowiną lub żwaczem. Czytaj więcej »
Ogóreczki konserwowe z miodem to wyjątkowy przysmak, który łączy w sobie klasyczną chrupkość ogórków z delikatną nutą słodyczy miodu. Na uwagę zasługuje także ich mini rozmiar – niewielkie, poręczne ogóreczki są idealne do bezpośredniego podania na stół, bez potrzeby krojenia. Ich mały format sprawia, że doskonale sprawdzają się jako szybka przekąska lub estetyczne... Czytaj więcej »
Żubrówka wkracza na rynek z dwoma nowościami – Żubrówka Extra Sour w wersji cytrynowej i jabłkowej. Te unikalne produkty to prawdziwa eksplozja kwaśnych smaków, które zaskakują intensywnością i głębią, by na końcu pozostawić delikatny posmak słodkości owoców. Nowości dostępne wyłącznie w sieci sklepów Żabka. Czytaj więcej »
E.Wedel i Mini Melts po raz pierwszy łączą swoje siły, tworząc zupełnie nowe smaki kuleczkowych lodów inspirowane kultową czekoladą. To połączenie tradycyjnych, uwielbianych smaków z nowoczesną technologią mrożenia, które przeniesie miłośników słodkości w niezapomnianą podróż smakową. Kuleczki pełne czekoladowej przyjemności – doskonałe na nadchodzące ciepłe dni,... Czytaj więcej »
Królowa letniego orzeźwienia – lemoniada słodzona miodem. Do tego jest okazem zdrowia, dzięki naturalnym składnikom: puree z mango, tłoczonym sokom z limonki, cytryny i miodowi. Czytaj więcej »
Marka Cappy wprowadza do swojego portfolio nową linię napojów – Cappy Lemonade. Produkty zostały stworzone z myślą o osobach poszukujących chwili wytchnienia w intensywnym rytmie codzienności. Czytaj więcej »
Marka VEGETA to towarzysz życia codziennego. Tym razem wprowadza nowość, która jest nie tylko bardzo praktyczna, ale również za pomocą smaku może przenieść nas do dalekiej Azji. Mowa o makaronie instant VEGETA Noodles, dostępnym w trzech wariantach: Spicy Beef, Teriyaki oraz Chicken. Produkty są już dostępne w sprzedaży. Czytaj więcej »
Co może pomóc w radzeniu sobie ze stresem, stanowić zastrzyk energii na cały dzień, wspierać ogólny dobrostan, a przy tym pysznie smakować? Prawidłowa odpowiedź brzmi: woda funkcjonalna MAGNESIA PLUS. To smakowa woda mineralna z wysoką zawartością naturalnego magnezu, witaminami i wyciągami z roślin. Do wyboru są cztery delikatnie gazowane i niskokaloryczne warianty:... Czytaj więcej »
To nie tylko drink, ale cała filozofia życia – pełna smaku, słońca i włoskiego luzu. Wiosną, gdy dni stają się dłuższe i cieplejsze, moda na włoskiego spritza przeżywa swój prawdziwy rozkwit. Odkąd w linii Mionetto pojawił się likier Aperitivo, złożenie kultowego pomarańczowego spritza nigdy nie było tak proste. Enjoy the orginal venetian rithual Mionetto Spritz! Czytaj więcej »
Czy pieróg może zagrać na trąbce? Co Lajkonik skrywa za pazuchą? I o co chodzi ze śledziem w puszce? Przed startem 16. edycji kultowej trasy Męskie Granie marka Żywiec wypuściła na rynek limitowaną edycję puszek będących hołdem dla siedmiu koncertowych miast. Dodatkowo, w kolekcji znalazła się jedna uniwersalna puszka. Czytaj więcej »
Tego lata marka Soplica inspiruje najbardziej egzotycznymi zakątkami świata – z kolejną, trzecią już edycją Soplicy Egzotycznej, która kontynuuje wyjątkową serię smaków inspirowanych tropikami. Czytaj więcej »
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol wprowadza na rynek nowe warianty serków homogenizowanych marki Rolmlecz. Tropikalny oraz agrest z czerwoną porzeczką to letnie odsłony tego kultowego produktu, które zabierają konsumentów w podróż do beztroskich chwil dzieciństwa, jednocześnie oferując im wyjątkowe smakowe doznania. Czytaj więcej »
Tchibo Cafissimo przygotowało nie lada niespodziankę dla kawoszy. Do oferty właśnie powróciły dwa kultowe sety kapsułek: White Choc & Raspberry oraz Vanilla, o które klienci dopytywali od miesięcy. Ponadto w tym samym czasie pojawiła się nowość - Caffè Crema Guatemala. Wszystkie trzy warianty można nabyć stacjonarnie i online w sklepach własnych Tchibo do wyczerpania zapasów. Czytaj więcej »
Choć grillowanie jest świetną okazją do tego, by odkrywać nowe, niecodzienne smaki, to największą popularnością niezmiennie cieszą się klasyczne produkty. Kiełbasy, kaszanki, kiszka ziemniaczana i karkówka – to one najczęściej są „wrzucane” na ruszt, by zmienić się w pyszne i aromatyczne dania. W asortymencie Sokołowa znaleźć można wszystkie ulubione klasyki, które... Czytaj więcej »
Pierwsze spotkania przy ruszcie i zapach pieczonych przysmaków sprawiają, że na nowo odkrywamy radość z gotowania na świeżym powietrzu. To idealna okazja, by sięgnąć po dodatki, które nadadzą potrawom wyrazistości, takie jak np. Sos Kielecki amerykański i Sos Kielecki prażona cebulka od WSP „Społem”. Czytaj więcej »
Gin Hendrick’s powraca z nową limitowaną edycją z Gabinetu Osobliwości. Oto Hendrick’s Oasium - propozycja inspirowana tajemniczą i bujną zielenią pustynnej oazy. Kompozycja łączy świeże, roślinne akcenty z cytrusową nutą, oferując wyjątkowe doznania smakowe. To już czwarte wydanie tej ekskluzywnej serii w Polsce, po sukcesach Hendrick’s Neptunia, Flora Adora oraz Grand... Czytaj więcej »
Marka HELIO, ceniona za swoje naturalne i starannie wyselekcjonowane produkty, przedstawia nowość, która z pewnością przypadnie do gustu zarówno miłośnikom zdrowych przekąsek, jak i koneserom wyjątkowych smaków. Pistacje prażone solone od HELIO to połączenie naturalnej elegancji, wykwintnego smaku oraz troski o zdrowie i dobre samopoczucie. Czytaj więcej »
Firma HELIO – znana z wysokiej jakości produktów i innowacyjnych pomysłów na zdrowe podjadanie – prezentuje nowość w swojej ofercie: Słonecznik prażony w łupinie z przyprawą o smaku orientalnym. To wyjątkowa przekąska, która zaskakuje intensywnym, egzotycznym aromatem, a jednocześnie dostarcza cennych składników odżywczych. Czytaj więcej »
Firma HELIO, znana z tworzenia zdrowych i smacznych przekąsek, wprowadza na rynek kolejną apetyczną nowość – Słonecznik prażony w łupinie z solą. To idealna propozycja dla wszystkich, którzy cenią sobie naturalny smak, wysoką jakość i wartości odżywcze w codziennej diecie. Czytaj więcej »
Po długiej i mroźnej zimie nadeszła wiosna, a wraz z nią start sezonu grillowego w Polsce. Jak odpowiednio przygotować się do wspólnej biesiady z bliskimi? Poznaj grillowe wskazówki od marki VEGETA oraz inspiracje na wyjątkowe dania z grilla, którymi zaskoczysz swoich gości! Czytaj więcej »
NOWOŚĆ Całuski z nadzieniem o smaku pomarańczowym i o smaku jabłkowym - każdy Całusek to małe piernikowe szczęście – mięciutkie, słodkie i pachnące! Czytaj więcej »
W ofercie Wytwórczej Spółdzielni Pracy pojawił się nowy wariant Musztardy Kieleckiej – wyjątkowo pikantny i wyrazisty. Oparty wyłącznie na białej gorczycy i doprawiony papryką chipotle w zalewie adobo, wyróżnia się intensywnym smakiem oraz głęboką, paprykową barwą. Produkt dostępny w słoiczku o pojemności 190 g, znaleźć można na sklepowych półkach od kwietnia. Czytaj więcej »
Wraz z nadejściem cieplejszych dni, Żubrówka wprowadza wyjątkowe nowości, które idealnie wpisują się w letnie spotkania przy grillu. Żubrówka Biała z Nutą Jalapeño i Grejpfruta oraz Żubrówka Biała z Nutą Chili i Mango to smakowe wariacje, które zaskakują śmiałym połączeniem słodyczy i pikanterii, nawiązując do światowego trendu "swicy" – fuzji smaków... Czytaj więcej »
Wraz z początkiem kwietnia Milka wystartowała z nowym produktem w postaci czekolady Milka Biscoff. To rezultat współpracy między firmami Mondelez International i Lotus Bakeries, które wspólnie stworzyły unikalne połączenie aksamitnej, alpejskiej czekolady Milka z charakterystycznie kruchymi ciasteczkami Biscoff. Czytaj więcej »
Grill to jedna z najchętniej wybieranych przez Polaków form spędzania czasu wolnego w okresie wiosenno-letnim. To także strategicznie ważny okres dla serów sałatkowych. Ich sprzedaż w tym czasie generuje ponad 50% rocznego obrotu. Pamięta o tym Hochland Polska – jeden z liderów rynku w kategorii serów. Firma w swojej ofercie posiada gamę produktów na sezon grillowo – sałatkowy! Czytaj więcej »
W uznaniu dla historycznego dziedzictwa, z okazji 1000-lecia koronacji Bolesława I Chrobrego na pierwszego Króla Polski, marka Soplica przygotowała specjalną edycję wariantu Staropolskiej z unikatowymi etykietami, które upamiętniają kluczowe miasta polskiej historii: Gniezna, Warszawy, Krakowa i Gdańska. To wyjątkowy trunek, od lat symbolizujący polskie dziedzictwo smakowe. Czytaj więcej »
Co nas czeka w Nowym Sezonie Ż? Żywiec Białe 0.0% debiutuje w kegach, otwierając nowy etap w rozwoju segmentu zerówek w Polsce. Bezalkoholowe piwa marki Żywiec zachwycają kwiatowymi nutami i celebrują rodzime smaki w ramach linii ,,Kwiaty Polskie”, wspieranej kampanią z Maciejem Musiałem. Radlery 0.0% Warki uzupełniają ofertę o orzeźwiające i zbalansowane propozycje. A imprezy... Czytaj więcej »
Co roku odkrywamy urok tradycyjnych wielkanocnych smaków na nowo – niezmiennie z musztardą KAMIS, która od lat wydobywa z nich to, co najlepsze. W kwietniu trwa kampania digitalowa marki KAMIS „Odkryj Bogactwo Smaku”, celebrująca tradycję i kulinarne przyjemności. W roli głównej – cztery uwielbiane przez Polaków musztardy: sarepska, delikatesowa, francuska i staropolska. Czytaj więcej »
OSHEE, lider w segmencie napojów funkcjonalnych, wprowadza do swojego portfolio zupełną nowość - Hydration Powders. To innowacyjna linia produktów w formie proszku, stworzona z myślą o profesjonalnych sportowcach i wszystkich osobach aktywnych fizycznie. OSHEE ISO Hydration oraz OSHEE Hydration Zero to zaawansowane formuły, które skutecznie wspierają nawodnienie, dostarczając... Czytaj więcej »
Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne...
Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...
Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...
Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...
Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...
Ponad 3000 sklepów ABC, Groszek i Euro Sklep zyskało nowy...
Nowa Rada Nadzorcza Związku Polskich Przetwórców Mleka V...
W maju br. masło w sklepach było droższe o 18,8% niż rok...
Kluczowe inicjatywy społeczne na rzecz lokalnych społeczności...
Marka otwiera aż 4 lokale...
Sklep został uruchomiony w nowoczesnym koncepcie handlowym...
Komfort codziennych zakupów dla mniejszych sklepów...
Co sprowadza Braci Sadowników pod Pałac Kultury w Warszawie? ...
Marka stworzyła uniwersalne posypki we współpracy z...
Zmiany obejmują wszystkie punkty styku z marką – od butelki...
Marka FuzeTea prezentuje letnią nowość – FuzeTea Summer...
Marka HELIO wprowadza na rynek innowacyjną przekąskę –...
Z dodatkiem syropów Herbapolu można ją przygotować szybko i...
Nowa kampania marki Tiger to mocny przekaz dla wszystkich...
Gdy temperatura rośnie, E.Wedel ma dla fanów słodyczy...
„We współpracy z naturą” to nowa platforma komunikacyjna...
Hasłem El Sabor jest „Chilluj z ulubioną paczką” – i...
Z okazji 30-lecia marka Familijne rozpoczęła kampanię „30...