Z rynku FMCG

  • „Klub śniadaniowy Kobiet Almette”

    Środa, 04 czerwca 2025

    Hochland Polska zaprasza do śledzenia kolejnego odcinka „Klubu śniadaniowego Kobiet Almette”. Było już szybkie śniadanie na poranny zryw oraz śniadanie pełne przyjemności. Tym razem mamy mistrzowskie FIT śniadanie. A jak mistrzowskie i to jeszcze FIT, to tylko z Almette i ze wspaniałą MISTRZYNIĄ olimpijską i ośmiokrotną krotną rekordzistką świata we wspinaczce sportowej... Czytaj więcej »

  • Marka HELIO wprowadza na rynek innowacyjną przekąskę – frytki STIXY z suszonych jabłek. To 100% naturalna alternatywa dla słodyczy, bez konserwantów i bez dodatku cukru, idealna dla świadomych konsumentów. Czytaj więcej »

  • Ponad 74% ojców w Polsce deklaruje, że czyta swoim dzieciom regularnie – codziennie lub kilka razy w tygodniu. Najczęściej traktują to jako wyraz bliskości, przyjemność i zabawę oraz sposób na wartościowe spędzanie czasu. Tylko 12% ojców postrzega czytanie jako obowiązek*. To główne wnioski z badania przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie marki Lajkonik dla Fundacji... Czytaj więcej »

  • Biedronka Home, platforma e-commerce należąca do największej sieci handlowej w Polsce, obchodzi trzecią rocznicę działalności. Od początku powstania notuje rekordowe wzrosty sprzedaży i stale rosnącą liczbę użytkowników, którzy mogą wybierać spośród 4000 produktów. Czytaj więcej »

  • Biedronka gotowa na owocne wakacje

    Wtorek, 03 czerwca 2025

    Z Biedronką na lato plan jest jasny jak słońce – pracujesz, zarabiasz i łączysz pracę z wakacjami. Największy pracodawca w Polsce, zatrudniający już prawie 85 000 pracowników, zaprasza chętnych kandydatów do pracy w turystycznych miejscowościach, zlokalizowanych nad morzem, w górach i na Mazurach. Czytaj więcej »

  • DANONE inwestuje w reskilling i upskilling pracowników, rozwija programy stażowe oraz stawia na demokratyzację dostępu do wiedzy, czyniąc Polskę jednym z najważniejszych hubów kompetencyjnych organizacji. Czytaj więcej »

  • Zeroemisyjny proces warzenia piwa w Browarze w Elblągu, 50% energii ze źródeł odnawialnych czy kolejna odsłona kampanii o odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu Trzymaj Pion – to tylko niektóre przykłady działań prowadzonych przez Grupę Żywiec w 2024 r. opisanych w raporcie z realizacji strategii „Warzymy Lepszy Świat 2024”. Czytaj więcej »

  • Program Farmer Forward to pięcioletnia inwestycja Mars Inc., realizowana we współpracy z globalnym producentem nabiału i wieloletnim dostawcą – firmą Fonterra. Czytaj więcej »

  • Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi... Czytaj więcej »

  • Mlekpol na targach THAIFEX

    Czwartek, 29 maja 2025

    Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol prezentuje swoją ofertę eksportową podczas międzynarodowych targów THAIFEX – Anuga Asia 2025, które odbywają się w dniach 27-31 maja w Bangkoku. Wydarzenie to jedna z wiodących imprez branży spożywczej w Azji Południowo-Wschodniej. Czytaj więcej »

  • Aż 10 000 franczyzobiorców prowadzi dziś sklepy pod szyldem Żabki. To znaczące osiągnięcie potwierdza skuteczność modelu franczyzowego Żabki i jego rolę jako jednego z najważniejszych narzędzi wspierających rozwój przedsiębiorczości w Polsce. Nową franczyzobiorczynią, która dołączyła do sieci i otworzyła sklep w Gliwicach, została pani Marta Dawicka. Czytaj więcej »

  • Firma Auchan Polska od lat aktywnie angażująca się w działania na rzecz integracji społecznej i równości ogłasza utworzenie 200 dodatkowych miejsc pracy przeznaczonych dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. To wyraz społecznej odpowiedzialności biznesu sieci oraz jej zaangażowania w budowanie jeszcze bardziej otwartego i różnorodnego środowiska pracy. Czytaj więcej »

  • W ramach trzyletniego partnerstwa z Fundacją WWF Polska, Lidl Polska aktywnie wspiera jedną z kluczowych inicjatyw terenowych organizacji – Błękitny Patrol WWF. Projekt ten, realizowany w ramach strategii CSR firmy, ma na celu ochronę bioróżnorodności oraz zasobów wodnych w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem ekosystemu Morza Bałtyckiego i jego zagrożonych mieszkańców. Tylko... Czytaj więcej »

  • Marka Soplica po raz kolejny udowodniła, że polskie trunki mogą śmiało konkurować na światowej scenie. W prestiżowym konkursie London Spirits Competition 2025, Soplica zdobyła aż siedem medali. Czytaj więcej »

  • 28 maja wielbiciele hamburgerów mają powód do świętowania, ponieważ to właśnie dzisiaj przypada Międzynarodowy Dzień Burgera. Hochland Professional ma w swojej ofercie sery, które wyróżnia oryginalny aromat oraz delikatny i śmietankowy smak i które idealnie nadają się do burgerów, mają wyśmienitą topliwość, pozostają półpłynne do czasu konsumpcji oraz lekko się... Czytaj więcej »

  • Choć w logistyce coraz większą rolę odgrywają technologie, to za każdą udaną dostawą stoi człowiek – spedytor, który czuwa nad każdym etapem transportu. Z okazji Dnia Spedytora zaglądamy za kulisy pracy tych, którzy każdego dnia dbają o to, by przesyłki GLS trafiały na czas – w Polsce i za granicą. Czytaj więcej »

  • Niemal 200 win i alkoholi mocnych z 5 kontynentów będzie można spróbować podczas 13. Ogrodów Wina w Dworze Sieraków koło Krakowa. To eleganckie garden party co roku przyciąga na południe Polski miłośników dobrego wina i …oryginalnych nakryć głowy. Czytaj więcej »

  • W roku jubileuszu 25-lecia działalności Forum Odpowiedzialnego Biznesu organizuje konferencję „Transformacja biznesu – scenariusze przyszłości”, która odbędzie się 10 czerwca br. w Centrum Konferencyjnym ADN przy ul. Grzybowskiej 56 w Warszawie,w kompleksie „Browary Warszawskie”. Czytaj więcej »

  • Foodwell i Mieszko, właściciele marek Delecta i Zozole, ogłaszają rozpoczęcie strategicznej cobrandowej współpracy. Jej efektem jest wspólna linia produktów, która redefiniuje podejście do deserów, łącząc ich funkcjonalny charakter z kreatywną formą znaną ze świata słodyczy. Czytaj więcej »

  • Marka Grycan otworzyła trzy zmodernizowane lodziarnio-kawiarnie: w CH Focus Mall w Piotrkowie Trybunalskim, CH Trzy Korony w Nowym Sączu i w Galerii Jurajskiej w Częstochowie. Lokale Grycan w nowym standardzie to miejsca spotkań i celebracji chwil, których wystrój wnętrz łączy przywiązanie do tradycji i najwyższej jakości z nowoczesną aranżacją. Czytaj więcej »

  • Projekt „Intermarché Bricomarché Drużyna Marzeń | Puchar Muszkieterów” to inicjatywa właścicieli sklepów Intermarché i Bricomarché, którzy poprzez sport wspierają integrację i rozwój lokalnych społeczności. Turniej piłkarski to nie tylko okazja do sportowej rywalizacji, ale też szansa na niezapomniane emocje i spotkanie z idolami. Czytaj więcej »

  • Browar Okocim świętuje jubileusz 180-lecia

    Poniedziałek, 12 maja 2025

    24 kwietnia 2025 roku firma Carlsberg Polska świętowała jubileusz 180-lecia Browaru Okocim. W jubileuszowym spotkaniu, zorganizowanym przez Zarząd Carlsberg Polska w Pałacu Goetzów w Brzesku, wzięli udział przedstawiciele władz rządowych, wojewódzkich i samorządowych, a także przedstawiciele organizacji, partnerzy biznesowi oraz pracownicy. Czytaj więcej »

  • Milka Biscoff debiutuje na rynku

    Poniedziałek, 12 maja 2025

    Milka Biscoff to innowacyjne połączenie delikatnej, alpejskiej czekolady Milka z kultowymi, karmelizowanymi ciasteczkami Biscoff. Czytaj więcej »

  • Grycan – jakość od pokoleń

    Poniedziałek, 12 maja 2025

    Rok 2025 to czas wyzwań, ale także możliwości rozwoju dla marek cieszących się zaufaniem wśród konsumentów, takich jak Grycan. Czytaj więcej »

  • Napoje funkcjonalne Magnesia PLUS

    Poniedziałek, 12 maja 2025

    Magnesia PLUS wkracza na rynek napojów funkcjonalnych pełną parą. Czytaj więcej »

  • NUII wyrusza w kolejną przygodę!

    Poniedziałek, 12 maja 2025

    Trend na pistacje nie słabnie – to jeden z najgorętszych smaków ostatnich sezonów. W odpowiedzi na tę popularność marka wprowadza nowy wariant – Śmietanka i Pistacje z Anatolii, kolejny etap w jej kulinarnej podróży. Czytaj więcej »

  • Polski producent lodów impulsowych i familijnych NORDIS wprowadza nową jakość promocji w kategorii lodów impulsowych, decydując się na innowacyjne rozpoczęcie kampanii swojej nowej serii lodów wodnych. Czytaj więcej »

  • Beck’s Green Lemon

    Poniedziałek, 12 maja 2025

    Lato to czas spotkań na świeżym powietrzu. O tej porze roku szczególnie poszukujemy orzeźwienia. Dlatego dużym zainteresowaniem cieszy się segment piw, szczególnie tych 0% i smakowych. Czytaj więcej »

  • Koral nadchodzi z nowościami

    Poniedziałek, 12 maja 2025

    Nowości Koral 2025 z linii premium to: Grand G.O.A.T. Passion Fruit, Grand Caramel Popcorn, Grand Cookie. Czytaj więcej »

  • W 2025 roku Grupa MOKATE – jeden z kluczowych graczy na rynku napojów gorących – obchodzi 35-lecie działalności. Czytaj więcej »

więcej artykułów