Stale zmieniające się nawyki konsumenckie wpłynęły na wszystkie sektory FMCG, również na rynek mięsny. O trendach i wadze jakości produktów opowiada Edyta Zębala, Dyrektor Marketingu w Zakładach Mięsnych Silesia. Czytaj więcej »
Stale zmieniające się nawyki konsumenckie wpłynęły na wszystkie sektory FMCG, również na rynek mięsny. O trendach i wadze jakości produktów opowiada Edyta Zębala, Dyrektor Marketingu w Zakładach Mięsnych Silesia. Czytaj więcej »
„Każdego dnia do Spółdzielni trafia 5,5 mln litrów polskiego mleka” – o rosnącym znaczeniu patriotyzmu zakupowego, działaniach w zakresie zrównoważonego rozwoju oraz innych oczekiwaniach konsumenckich rozmawiamy z Prezesem Zarządu SM Mlekpol – Edmundem Borawskim. Czytaj więcej »
Prekursor wielu rodzajów piwnych, firma o ugruntowanej pozycji na rynku z bogatą i ciekawą historią – w tym roku jubileusz 20-lecia obchodzi Browar Ciechan. O rozwoju browaru, działaniach towarzyszących jubileuszowi oraz trendach na rynku piwa rozmawiamy z Irminą Ochenkowską, Prezes Zarządu Borwary Regionalne Jakubiak. Czytaj więcej »
W czasach pandemii szukamy bohaterów i konkretnych przykładów, jak sobie radzić w codziennej, trudnej rzeczywistości. Firma Hochland Polska m.in. wspiera Reprezentację Polski Dzieci z Cukrzycą – na ten temat rozmawiamy z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
O innowacyjności branży oraz działaniach na rzecz zrównoważonego rozwoju rozmawiamy z Patricjusem Ziecikiem, dyrektorem marketingu działu Laundry & Home Care, Henkel Polska. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Małgorzaty Włodarczyk, Vice Chairman, CMO, Euroser Dairy Group kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
Hochland Polska dąży do podniesienia standardów rozwoju, ochrony środowiska i poszanowania praw, a także koordynuje interesy zainteresowanych stron we wspólnym podejściu do jakości i zrównoważoności. CSR zdefiniowano tu jako system zarządzania relacjami pomiędzy firmą a otaczającym je środowiskiem, traktując lokalne społeczności jako jeden z priorytetów. Rozmawiamy na ten... Czytaj więcej »
ETi jest firmą rodzinną, założoną w 1961 roku przez wizjonera i przedsiębiorcę Firuza Kanatlı. ETi Group rozwijała się i tworzyła swoje portfolio na przestrzeni lat, stając się jedną ze 100 największych firm w Turcji. Generuje ponad 1,3 miliarda dolarów rocznej sprzedaży na całym świecie (2017). Zatrudnia ponad 7 500 pracowników, posiada 8 zakładów produkcyjnych – w tym... Czytaj więcej »
Nowoczesna, idąca z duchem czasu, dostosowująca się do trendów zakupowych, odpowiadająca na szerokie potrzeby nabywców – o marce MAOAM opowiada Marzena Sadurska, Brand Manager MAOAM w firmie Haribo. Czytaj więcej »
Grupa Eurocash wierzy w przedsiębiorców handlu niezależnego, zapewniając im szerokie wsparcie w rozwoju oparte na czterech filarach: skali zakupowej, różnych formatach dystrybucji, wyborze konceptów detalicznych oraz narzędziach i edukacji. Przedsiębiorcy otrzymują możliwość konkurowania na rynku niezależnym. „Procentowy udział Grupy Eurocash we wpływie na rozwój... Czytaj więcej »
Kampania „Kobiety Almette” zdobyła I miejsce w konkursie Lider Forum Kampanie, który jest organizowany przez Forum Mleczarskie Handel i została uznana za Najlepszą Kampanię Reklamową Produktów Mleczarskich w 2021 roku. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
„Silne więzi z konsumentami, obok jakości produktów, są dla marki HARIBO priorytetem” – o komunikacji marketingowej, wsparciu w miejscu sprzedaży i rozwoju marki rozmawiamy z Anną Stróżyńską, Dyrektorem ds. Marketingu HARIBO. Czytaj więcej »
O zmieniającej się pod wpływem zwyczajów zakupowych branży wędliniarskiej, rozwoju firmy i patriotyzmie konsumenckim rozmawiamy z Andrzejem Kowalskim, Dyrektorem Sprzedaży Czytaj więcej »
O rozwoju spółki na rynku, sytuacji w branży winiarskiej oraz działaniach zapewniających sukces na kolejne lata opowiada Tomasz Głoskowski, Wiceprezes Zarządu Partner Center. Czytaj więcej »
Miniony rok był trudny, a Grupa JNT urosła z dynamiką dwukrotnie większą niż rynek wina. I nie spoczywa na laurach. O ambitnych planach, ważnych wyzwaniach i gorących trendach w branży rozmawiamy z Jakubem Nowakiem, Prezesem Zarządu JNT Group. Czytaj więcej »
Tradycyjną polską chałwę eksportują do Grecji – królestwa tego przysmaku. Ich produkty cechują się wysoką jakością i czystą etykietą. O sukcesach w Polsce i za granicą, zmieniającym się rynku i wyzwaniach branży opowiada Marek Moczulski, Prezes Zarządu Unitop w rozmowie z Joanną Kowalską. Czytaj więcej »
Przywiązanie do historii i tradycji, elastyczne podejście do biznesu oraz skupienie na planach zapewniających ciągły rozwój sprawiają, że Wedel to producent prężnie funkcjonujący w ponad 60 krajach na całym świecie. O wyzwaniach na rynku czekolady i kierunkach rozwoju firmy – z Maciejem Hermanem, Dyrektorem Zarządzającym LOTTE Wedel rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz... Czytaj więcej »
O zmianach i trendach na rynku słodyczy, a także nowych produktach i działaniach marki opowiada Monika Kowalewska, Dyrektor Marketingu w firmie Wawel. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Leszka Wąsowicza, Prezesa w firmie HELIO kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Wojtka Sikory, Special Service & Quality Coordinatora w firmie OCS kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »
„Nasza firma ma w sobie gen zaradności. (…) Udało nam się kilkukrotnie wyjść z poważnych opresji, a co więcej, wykorzystać niesprzyjające warunki do dynamicznego zwrotu w kierunku nowych obszarów rynkowych”. O wykorzystanych szansach, nowoczesnych metodach zarządzania i ważnym duchu zespołu rozmawiamy z Bogdanem Łukasikiem, Prezesem Zarządu Modern Expo SA. Czytaj więcej »
32 lata na rynku charakteryzujące się ciągłym rozwojem, w tym licznymi przejęciami i nowoczesnym podejściem do zagadnień środowiskowych, a także nieustannym wprowadzaniem na rynek nowości – z Bogusławem Kowalskim, Prezesem Grupy Kapitałowej Graal rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek, Dyrektor Departamentu International Food & Agri... Czytaj więcej »
„Sklep musi się zmieniać i przyciągać, nie tylko ceną i asortymentem. Liczą się także względy wizualne oraz usługi dodatkowe” – podkreśla Krzysztof Tokarz, Prezes GK Specjał w rozmowie z Tomaszem Pańczykiem, Prezesem Wydawnictwa Fischer Trading Group. Czytaj więcej »
Rozwój winiarstwa w Polsce podyktowany jest rosnącą świadomością konsumencką. Wzrasta zainteresowanie nie tylko produktem, ale także jego historią i aspektami zdrowotnymi. O pasji do wina, rozwoju portfolio oraz konsumpcji w Polsce opowiada Mariusz Glenszczyk, Prezes i Dyrektor Generalny firmy TiM w rozmowie z Wojciechem Szelągiem. Czytaj więcej »
Szybki kontakt z producentem, dostęp do zasobów dostawcy o każdej porze, samodzielna realizacja zamówień poprzez portal czy wgląd w informacje o poziomie realizacji celów – to tylko niektóre z ułatwień usprawniających wszystkie procesy w handlu. O możliwościach automatyzacji opowiada Marek Jóźwik, Zastępca Dyrektora Działu Systemów Mobilnych i Platformy Connector w Asseco... Czytaj więcej »
Hochland Polska z dumą i radością angażuje się w różnego typu inicjatywy mające na celu promowanie postaw proekologicznych, edukację i dbałość o środowisko naturalne. Do działań zaplanowanych w Roku Zrównoważonego Rozwoju w Hochland wpisany został konkurs fotograficzny promujący wśród pracowników ideę zrównoważonego rozwoju, w wyniku którego powstał kalendarz firmowy... Czytaj więcej »
Rynek wina w Polsce stale ulega zmianom. Wielkim wyzwaniem dla branży – szczególnie w kanale HoReCa – była pandemia. O trendach rynkowych, powiązaniu jedzenia z winem, a także projekcie prowadzonym we współpracy z Selgros Cash & Carry opowiada Robert Mielżyński, założyciel i właściciel restauracji Mielżyński. Czytaj więcej »
Spożycie warzyw w Polsce rośnie, jednak to kategoria bardzo wymagająca ze względu na produkcję, która podlega sezonowości. O rynku warzyw, wyzwaniach związanych z uprawą, rozwiązaniach proekologicznych i nowych produktach – opowiada Paweł Lipień, Dyrektor Komercyjny i Członek Zarządu GPW Primavega. Czytaj więcej »
Boże Narodzenie to wyjątkowy dla Polaków czas. I chociaż będzie upływał wciąż jeszcze w aurze pandemicznej, warto zadbać o rodzinną, ciepłą atmosferę wypełnioną aromatami piekących się makowców i serników. O produktach, których nie może zabraknąć w sklepie spożywczym opowiada Jakub Ziemkowski, Terenowy Kierownik Sprzedaży w firmie VOG Polska. Czytaj więcej »
FM Logistic ogłasza nową strategię stawiając na najbardziej dynamicznie rozwijające się trendy. Firma kładzie nacisk na nowoczesne podejście do zmian gospodarczych i wprowadzanie rozwiązań, które są wydajne, przyjazne środowisku oraz wygodne dla ich klientów. O nowej koncepcji opowiada Rafał Woźniak, Poland Operations Director, FM Logistic. Czytaj więcej »
Roman Wasilewski, właściciel firmy Wódki Regionalne...
Agata Woźna-Sikorska, Commercial Director, Otmuchów Group...
Andrej Chovanec, Prezes Zarządu, Browar Pilsweizer...
Wywiad z Adamem Imielskim, Prezesem Kraft Heinz Polska....
Rozmowa z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Stokrotka ogłosiła dołączenie do zespołu nowej dyrektor...
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Aż 78% Polaków jest zainteresowanych samozbiorami. Jaki z...
Już 1 października tego roku zwrócimy pierwsze opakowania za...
Podczas walnego zgromadzenia udziałowców zapadła decyzja o...
Wyobraź sobie poranek z filiżanką aromatycznej kawy… a...
Tym razem marka zaprasza do wspólnej muzycznej podróży z...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol rozszerza ofertę jogurtów...
Nowe, ręcznie produkowane, Karmelki Miętowe Extra Strong 105...
Trójstronne etykiety dla całej linii serów topionych w...
Lubelska Chill i Żołądkowa Gorzka w nowych odsłonach...
Cymes Tłocznia wprowadza letnie nowości – trzy soczyste...
Czasem wystarczy godzina tygodniowo, by ktoś uwierzył, że...
Tysiące przejechanych kilometrów, dziesiątki godzin...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. ...
Ruszyła 5. edycja akcji konsumenckiej „Wilczki Rodowita”...
„30 lat razembycia”...