Z rynku FMCG

  • „LATO MA SMAK! Od morza do Tatr” to akcja parasolowa marek Hochland i Almette, która potrwa od 8 lipca o 2 sierpnia. Składają się na nią zarówno działania sprzedażowe, w tym dedykowany dla sprzedaży detalicznej oraz gastronomii preselling w miejscowościach turystycznych, jak i skierowane do konsumenta – ogólnopolski konkurs, gadżety w ramach akcji buy&get czy event nad morzem. Czytaj więcej »

  • Wraz z końcem roku szkolnego organizatorzy i partnerzy programu edukacyjnego Orbit® „Dziel się Uśmiechem” oficjalnie podsumowali osiągnięcia kolejnej edycji. W ramach 11. odsłony uczniowie z całej Polski na specjalnych lekcjach poznawali zasady prawidłowej higieny jamy ustnej. W tym roku po raz pierwszy do programu dołączyli też zerówkowicze. W roku szkolnym 2023/2024 w... Czytaj więcej »

  • W pierwszy poniedziałek lipca odbył się finał Konkursu Fotograficznego „Moje 30 lat z Hochland w Polsce”, który już po raz 18. zorganizowany został dla Pracowników i Dostawców Mleka dla Hochland Polska. Zgodnie z regulaminem dokonano wyboru 12 najlepszych prac. Zostaną one opublikowane, po jednej na każdy kolejny miesiąc, w kalendarzu Hochland Polska 2025. Czytaj więcej »

  • Dokładnie 50 lat temu, w 1974 roku, zaprezentowano czarną, lekko oszronioną butelkę Cavy Freixenet Cordon Negro. Dziś to prawdziwa ikona w świecie wina i produkt międzynarodowy – rocznie Grupa Henkell Freixenet, właściciel marki, sprzedaje 25 milionów butelek Freixenet Cordon Negro na całym świecie! Freixenet to największy producent cavy w Hiszpanii i na świecie, zaś Grupa... Czytaj więcej »

  • Kolejna edycja Open'er Festival trwa w najlepsze. W tym roku wydarzenie jest wyjątkowe nie tylko pod względem muzycznym, ale także dzięki obecności kultowej marki MARTINI. Na terenie wydarzenia działa przyciągająca wzrok, czerwona i bardzo stylowa strefa RED ICON, która jest centrum niezapomnianych wrażeń, a także stylowych doświadczeń. Czytaj więcej »

  • Grupa spółek DANONE w 2023 r. ogłosiła strategię zrównoważonego rozwoju - ,,Drogę Pozytywnego Wpływu”. Zdefiniowano w niej cele organizacji do 2025 i 2030 r. – są to m.in. redukcja metanu, wzrost efektywności energetycznej, redukcja emisji CO2 czy dążenie do tego, aby 100% wprowadzanych na rynek opakowań nadawało się do recyklingu. Cele są krok po kroku realizowane – w... Czytaj więcej »

  • Lidl, jeden z największych detalistów na świecie, oraz WWF, jedna z najbardziej znanych i niezależnych organizacji zajmujących się ochroną środowiska, ogłaszają nawiązanie nowego pięcioletniego, strategicznego partnerstwa obejmującego 31 krajów. Długoterminowa współpraca z WWF skupi się na działaniach w łańcuchu wartości Lidla, mając na celu stawienie czoła globalnym... Czytaj więcej »

  • Dwie polskie marki wódki: Żubrówka i Soplica, zajęły wysokie miejsca w prestiżowym, niezależnym rankingu The Spirits Business "The biggest-selling vodka brands in 2023"[1]. Żubrówka uplasowała się na 3. miejscu, utrzymując swoją pozycję na podium, natomiast Soplica awansowała na 8. miejsce, zyskując dwa miejsca w porównaniu do roku poprzedniego. Obie marki należą do CEDC... Czytaj więcej »

  • Biedronka nie zwalnia tempa i w pierwszym tygodniu kalendarzowego lata otwiera 12 nowych i 9 zmodernizowanych sklepów. W nowo otwartych Biedronkach rozsianych po całej Polsce zakupy będzie można robić również w najbliższą niedzielę handlową 30 czerwca, w trakcie której ponad 3200 sklepów sieci będzie czynnych dłużej – co najmniej do godz. 22:30. Czytaj więcej »

  • Magnum i Żabka otwierają Polaków na doznawanie przyjemności, szukając optymistycznej strony naszej codzienności i zmieniając polskie przysłowia na pozytywnie brzmiące - bo przyjemność pomaga spojrzeć na świat w pozytywnym świetle. Czytaj więcej »

  • Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska pobudza środowisko artystyczne do twórczych działań. Piąta, jubileuszowa edycja wydarzenia, promującego talenty w dziedzinie grafiki i designu, przyniosła niemal 2200 zgłoszeń. Jury wyłoniło 10 projektów, które reprezentowały wysoki poziom artystyczny i najlepiej oddawały hasło kampanii: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie... Czytaj więcej »

  • W tym roku odbędzie się wyjątkowa 15. edycja jedynej w Polsce trasy festiwalowej, czyli ŻYWIEC Męskie Granie 2024! A jak festiwal, to oczywiście muzyka i doskonali artyści, ale też świetne jedzenie z food-tracków i zimne napoje. Nie ma dobrych potraw bez produktów wysokiej jakości, dlatego marki Transgourmet i Selgros po raz kolejny zostały Partnerem gastronomicznym, który... Czytaj więcej »

  • Wraz z początkiem sezonu letniego rośnie sterta śmieci zalegających na polskich plażach, górskich szlakach i w lasach. To tzw. weekendowe śmieci, czyli opakowania po jedzeniu i napojach, jednorazowe naczynia, grille, mokre chusteczki, zużyte pieluchy, ale też niedopałki papierosów i kapsle. To nie tylko kwestia estetyki, ale także ekologii. Tym bardziej że gros odpadów stanowią... Czytaj więcej »

  • Po pierwszych sukcesach związanych z wprowadzeniem napojów owsianych na polski rynek pod koniec 2023 roku oraz dotychczas przeprowadzonych kampaniach świadomościowych, Oatly poszerza swoją ofertę. Od teraz firma oferuje swój napój owsiany w opakowaniach po 20 ml do samodzielnego porcjowania w 3. tys sklepach sieci Żabka oraz w wybranych sklepach sieci również w ekspresach do kawy. Czytaj więcej »

  • Już 9000 franczyzobiorców prowadzi swoje lokalne biznesy pod szyldem Żabki. Do sieci dołączył właśnie 9000. przedsiębiorca, który zarządza sklepem w Kosinie (woj. podkarpackie), liczącej mniej niż 4000 mieszkańców. Żabka skutecznie przyciąga swoim modelem biznesowym osoby zmotywowane i zaangażowane, oferując im lokal, szerokie wsparcie szkoleniowe, logistyczne i marketingowe.... Czytaj więcej »

  • Auchan Polska jako pierwsza sieć handlowa w Polsce umożliwia właścicielom psów zrobienie zakupów z większym pupilem. W trzech hipermarketach Auchan w Poznaniu firma udostępniła klientom w formie testu specjalne wózki do transportu czworonogów, dostosowane do ich wagi (maksymalnie do 10 kg lub do 25 kg). Dzięki temu psy, wygodnie i bezpiecznie przewożone będą mogły towarzyszyć... Czytaj więcej »

  • Marka Lubella ponownie zaangażowała się w to wyjątkowe wydarzenie, by szerzyć dziedzictwo kulinarne oraz promować polską kulturę i tradycję. Czytaj więcej »

  • Rynek wegańskich produktów na całym świecie przeżywa dynamiczny rozwój. Wzrost świadomości konsumentów na temat zdrowia, ekologii oraz etyki wytwarzania sprawia, że roślinne alternatywy stają się coraz bardziej popularne. Polska, choć jest na wcześniejszym etapie tego trendu w porównaniu z krajami zachodnimi, wykazuje obiecujący potencjał. Czytaj więcej »

  • W ostatnich miesiącach o czekoladzie mówiło się przede wszystkim w kontekście rosnących w zawrotnym tempie cen kakao. Teraz głośno jest również o zupełnie nowym podejściu do produkcji tego słodkiego przysmaku. W czekoladzie 2.0, nad którą pracują naukowcy, maksymalnie wykorzystywane są składniki owocu kakaowca, m.in. soku z miąższu i części łupiny. Nowy produkt ma więcej... Czytaj więcej »

  • IV Mecz Charytatywny Grupy Chorten zakończył się wynikiem 5:4 dla reprezentantów firm producenckich. Najważniejszy był jednak szczytny cel, środki, jakie wolontariusze zebrali do puszek i rekordowy wynik licytacji koszulek z autografami zawodników Jagiellonii, reprezentacji Polski i Roberta Lewandowskiego. Czytaj więcej »

  • Nowa usługa telekomunikacyjna w Carrefour

    Poniedziałek, 24 czerwca 2024

    Wakacje to idealny czas na podróże. Carrefour podążając za najnowszymi trendami w digitalizacji, jako pierwsza sieć handlowa w Polsce, wprowadza dla swoich klientów ofertę cyfrowych kart SIM. eSIM Travel Data umożliwia łatwe korzystanie z transmisji danych w ponad 100 krajach na świecie, a tym samym pozwala, np. zachować kontakt z bliskimi i znajomymi nawet w trakcie zagranicznego... Czytaj więcej »

  • Pieczywo to dla większości z nas podstawa śniadań lub kolacji. Dlatego też przy wyborze chleba, warto zwrócić uwagę nie tylko na jego świeżość, ale i na skład. Czasem starsze wypieki na półkach sklepowych mogą stanowić siedlisko pleśni lub bakterii. Aby urozmaicić nasze menu i zapewnić domownikom świeży chleb, wprowadźmy do diety własną, domową alternatywę. Czytaj więcej »

  • W skali światowej mężczyźni zarabiają średnio o 20 proc. więcej niż kobiety. W Polsce ta różnica wynosi jeszcze więcej, bo aż 26 proc[1]. Idea sprawiedliwego wynagrodzenia to ważny element kultury organizacyjnej Lidl Polska. Firma, wraz z partnerem merytorycznym – firmą doradczą Korn Ferry – po raz szósty zaprasza przedsiębiorstwa, które prowadzą zrównoważoną politykę... Czytaj więcej »

  • Pierwsza w Polsce kawiarnia Tchibo już otwarta

    Poniedziałek, 24 czerwca 2024

    Pierwsza w Polsce kawiarnia Tchibo właśnie została otwarta. W wyniku gruntownego remontu lokal przy ul. Nowy Świat 68 w Warszawie zyskał zwiększoną przestrzeń kawiarnianą wewnątrz oraz nowocześnie i praktycznie zaaranżowany ogródek. Wydzielono także część sklepową z akcesoriami do przygotowywania kawy i ekspresami oraz showroom z ofertą non-food. Nowy koncept punktów... Czytaj więcej »

  • Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. To odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe zakupy online również dla czworonożnych członków rodziny. W nowej kampanii „Sekretne zakupy zwierząt domowych” lider e-grocery angażuje klientów w pomoc... Czytaj więcej »

  • Tak zwane mięso z in vitro cieszy się dużym zainteresowaniem. Ma zbliżone właściwości sensoryczne i odżywcze do tradycyjnego mięsa, nie przyczynia się do degradacji środowiska i ocenia się, że za kilka–kilkanaście lat może być istotnym sposobem na pozyskiwanie białka zwierzęcego. Nad rozwojem takiego mięsa hodowanego komórkowo w laboratorium pracuje w tej chwili wiele... Czytaj więcej »

  • Nowy sklep Netto w Warszawie

    Piątek, 21 czerwca 2024

    Już od czwartku 20 czerwca klienci mogą odwiedzać nowo otwarty sklep Netto na warszawskim Mokotowie. Z okazji uruchomienia placówki przygotowano specjalne promocje. W dniu otwarcia na klientów czekają dodatkowe atrakcje, takie jak darmowe lody i kawa. Netto oferuje szeroki wybór dobrej jakości produktów w najlepszych możliwych cenach, sieć stawia także na jak najwyższy komfort... Czytaj więcej »

  • W Lublinie powstała wyjątkowa Roślinna Instalacja Sferyczna, która jest kolejnym elementem obchodów 75-lecia Herbapolu-Lublin. Wypełniona ziołami konstrukcja jest dostępna dla każdego, kto chce poczuć bliskość z naturą, nawet w centrum miasta. Czytaj więcej »

  • Ulubiona przekąska, danie przywołujące miłe wspomnienia czy potrawa, dzięki której czujemy się lepiej – to drobne przyjemności, które możemy zaserwować sobie każdego dnia. Mood Food, bo o nim mowa, to sposób na wprawienie się w dobry nastrój, a także urozmaicenie codziennych momentów. Jednak niekiedy zdarza się, że sami nie wiemy, na co mamy dzisiaj ochotę. Marka VEGETA... Czytaj więcej »

  • Magnum i Żabka otwierają Polaków na doznawanie przyjemności, szukając optymistycznej strony naszej codzienności i zmieniając polskie przysłowia na pozytywnie brzmiące - bo przyjemność pomaga spojrzeć na świat w pozytywnym świetle. Czytaj więcej »

więcej artykułów