Z rynku FMCG

  • Najlepszy piłkarski sędzia świata Szymon Marciniak został ambasadorem linii Izotoników od marki DrWitt, która należy do Grupy Maspex. Czytaj więcej »

  • W niedzielę 28 stycznia odbędzie się 32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym roku zbiórka odbędzie się pod hasłem „Płuca po pandemii” i pomoże wyposażyć oddziały pulmonologiczne w sprzęt do diagnostyki obrazowej i badań endoskopowych oraz służący do rehabilitacji. Specjalistyczne urządzenia trafią do 49 oddziałów pulmonologii dorosłych i 15... Czytaj więcej »

  • Przekąski na ciepło, dostępne w Żabce w ramach Żabka Café, cieszą się ogromnym powodzeniem wśród klientów. To był kolejny rok pod znakiem hot dogów – w 2023 roku sprzedano ich ponad 80 mln, w tym ponad 1 mln w wariantach limitowanych, czyli kolorowych, pojawiających się z różnych okazji. Drugie miejsce na podium, z ponad 14 mln sprzedanych sztuk, zajęło panini, a trzecie... Czytaj więcej »

  • Jak co roku, Sokołów aktywnie włącza się w finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Firma będzie w szczególności wspierać tę ogólnopolską akcję charytatywną w miejscowościach, w których znajdują się jej zakłady. Sokołów będzie także obecny w warszawskim sztabie głównym Orkiestry. Czytaj więcej »

  • Tyskie, należące do Kompanii Piwowarskiej wspiera 32. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, angażując do tego ambasadorów marki – Dariusza Szpakowskiego i Mateusza Borka. Marka przekazała do licytacji komentarz dowolnego meczu piłki nożnej w wykonaniu legendarnych komentatorów. Wszystkie zebrane środki wesprą cel tegorocznego finału WOŚP. Zwycięzcy licytacji otrzymają... Czytaj więcej »

  • Carrefour Polska rozpoczął współpracę z polską aplikacją Foodsi, ratującą produkty spożywcze (i nie tylko) przed zmarnowaniem. Foodsi to aplikacja, w której użytkownicy mogą kupić pełnowartościowe produkty, z krótką datą przydatności, przekazane m.in. przez restauracje, sklepy czy piekarnie. Od dziś paczki z artykułami spożywczymi, środkami czystości, a już niedługo z... Czytaj więcej »

  • Mniej plastiku w opakowaniach Diamant

    Poniedziałek, 22 stycznia 2024

    23 stycznia obchodzimy Dzień bez Opakowań Foliowych, którego zadaniem jest zwrócenie uwagi na negatywne skutki używania opakowań z tworzyw sztucznych. Warto przyjrzeć się działaniom firm, które konsekwentnie redukują ilość plastiku w swoich opakowaniach. Jedną z nich jest Pfeifer & Langen Polska, producent marki Diamant, która m.in. stawia na papier i zmniejsza gramatury swoich... Czytaj więcej »

  • Coraz więcej faktów pokazuje, że zakupy w polskich dyskontach nie należą do najtańszych. Carrefour Polska porównał wartość koszyka zawierającego 14 podstawowych artykułów spożywczych codziennego użytku pod marką własną z analogicznym koszykiem marek własnych kupionych w sklepie sieci Biedronka. Wynik porównania pokazuje, że ceny regularne tych produktów w sieci Carrefour... Czytaj więcej »

  • Z aplikacji mobilnej Nasza Stokrotka korzystają ponad 2 miliony osób. Rozwiązanie daje klientom dostęp do wielu atrakcyjnych ofert, promocji i akcji specjalnych. Dzięki dostrzeganym przez użytkowników korzyściom, wynikającym z udziału w programie, Stokrotki są chętnie wybierane na miejsce codziennych zakupów. Czytaj więcej »

  • Powitaliśmy już Nowy Rok – jednak nasze świętowanie nie kończy się na sylwestrowej nocy. 6 stycznia, w święto Trzech Króli, rozpoczął się karnawał, a wraz z nim okazja do kontynuowania zabawy przez najbliższe tygodnie. Na całym świecie oznacza to czas pełnych rozmachu imprez, kolorowych strojów i zjawiskowych tańców na ulicach miast. Nie musicie jednak lecieć do Rio, aby... Czytaj więcej »

  • Żabka wkracza do świata Fortnite

    Poniedziałek, 15 stycznia 2024

    Żabka wprowadza kolejne rozwiązania, które pozwolą jej być jeszcze bliżej swoich klientów. Od teraz każdy kochający współzawodnictwo online może konkurować z graczami z całego świata w jednej z najpopularniejszych gier – Fortnite. W ramach doświadczenia edukacyjnego „Story Hunt: Poznań” została stworzona wirtualna mapa Poznania, gdzie zawodnicy za pomocą wielu wyzwań... Czytaj więcej »

  • Dla fanów piłki nożnej, rodziców czy wielbicieli profilu Biedronki na TikToku - jako sponsor główny 32. Finału WOŚP, sieć Biedronka oddała na aukcje charytatywne 4 unikatowe doświadczenia. Wśród nich znalazły się m.in. sesja zdjęciowa z marką Dada dla rodziców i ich pociechy, czy bilet na mecz Polska - Estonia wraz z koszulką i piłką z podpisami piłkarzy polskiej kadry.... Czytaj więcej »

  • Biedronka wyznacza trendy nie tylko w zakresie niskich cen i wysokiej dostępności jakościowych produktów, ale także w oszczędzaniu czasu klientów. Właśnie przekroczyła kolejny Rubikon, uruchamiając kasę samoobsługową numer 15 000. Urządzenia pracują już w 87 % sklepów sieci. Czytaj więcej »

  • Rusza Liga Kubusiowego Narciarza

    Środa, 10 stycznia 2024

    W ramach programu „Rusz się z K!”, marka Kubuś po raz kolejny zaprasza najmłodszych miłośników sportów zimowych do udziału w Lidze Kubusiowego Narciarza. Czytaj więcej »

  • Żabka już kolejny rok wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy i tworzy najliczniejszy w Polsce sztab – 8 stycznia br. ruszyła zbiórka w ponad 10 000 sklepów sieci. Jej klienci mogą wspomóc akcję zarówno wrzucając datki do kolorowych puszek Fundacji ustawionych w pobliżu kas, jak i wirtualnie, przekazując na ten cel zgromadzone w aplikacji mobilnej Żappka punkty... Czytaj więcej »

  • To już 15. raz, gdy Lidl Polska wspiera Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Celem 32. Finału WOŚP jest zbiórka funduszy na zakup sprzętu umożliwiającego diagnozowanie, monitorowanie i rehabilitację chorób płuc u dzieci i dorosłych. Na Allegro ruszyły aukcje charytatywne, z których pełen zysk wesprze oddziały pulmonologiczne. W tym roku Lidl Polska przekazał na nie... Czytaj więcej »

  • Budowa farmy fotowoltaicznej jest ważnym elementem strategii zrównoważonego rozwoju realizowanej przez Grupę AMBRA. Na obszarze ponad 1,3 ha powstała w sąsiedztwie Winiarni instalacja wykorzystuje technologię paneli dwustronnych pozwalającą osiągnąć wyższą o 7% produktywność w porównaniu do paneli standardowych. Energia wyprodukowana przez farmę fotowoltaiczną jest... Czytaj więcej »

  • Z okazji Międzynarodowego Dnia Wolontariusza Henkel Polska podsumował efekty swojego programu wolontariatu pracowniczego MIT Make an Impact on Tomorrow i programu społecznego zaangażowania marek Social Partnerships. W 2023 roku w ciągu trzech kwartałów firma zrealizowała 157 projektów społecznych na kwotę blisko 4,9 mln zł. Potwierdza to silne zaangażowanie Henkla w działania... Czytaj więcej »

  • Robico ponownie sponsoruje polską siatkówkę

    Poniedziałek, 08 stycznia 2024

    Firma Robico ponownie została sponsorem Polskiej Ligi Siatkówki, prowadzącej rozgrywki siatkarskiej PlusLigi, TAURON Ligi i TAURON 1. Ligi. Partner Polskiej Ligi Siatkówki to polska firma, która od kilkudziesięciu lat bardzo prężnie działa na krajowym rynku. Czytaj więcej »

  • W ramach trwającej odsłony kampanii „Dzielimy się tym, co dobre”, Hochland Polska zawitał już do dwóch wybranych placówek współpracujących z Programem Pajacyk zlokalizowanych w różnych częściach Polski. Po spotkaniu w Ćmielowie przyszedł czas na odwiedziny Mazur, a dokładnie uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Piszu. Czytaj więcej »

  • ID Logistics, europejski lider logistyki kontraktowej, podsumowuje realizację 10 celów strategii CSR, na świecie i w Polsce, oraz przedstawia kierunki jej rozwoju w 2024 r. Czytaj więcej »

  • Fundacja Grupy Eurocash właśnie rozpoczyna drugą dekadę działania. Od początku jej głównym projektem był Program Stypendialny przeznaczony dla szczególnie uzdolnionej młodzieży z niezamożnych środowisk. O stypendia mogą ubiegać się zarówno dzieci pracowników Grupy Eurocash, jak również dzieci właścicieli i personelu sklepów z sieci franczyzowych współpracujących z... Czytaj więcej »

  • To już 15. raz, gdy Lidl Polska wspiera Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Celem 32. Finału WOŚP jest zbiórka funduszy na zakup sprzętu umożliwiającego diagnozowanie, monitorowanie i rehabilitację chorób płuc u dzieci i dorosłych. Na Allegro ruszyły aukcje charytatywne, z których pełen zysk wesprze oddziały pulmonologiczne. W tym roku Lidl Polska przekazał na nie... Czytaj więcej »

  • Nowa identyfikacja wizualna Hochland

    Środa, 03 stycznia 2024

    Firma Hochland podjęła decyzję o istotnych zmianach w identyfikacji wizualnej marki Hochland. Celem działań jest wzmocnienie roli tzw. brand distinctive assets, czyli charakterystycznych zasobów marki, a także odświeżenie jej wizerunku przy jednoczesnym zachowaniu tożsamości. Spójny design opakowań pozwoli także poprawić widoczność produktów i skrócić czas ich odnalezienia... Czytaj więcej »

  • 23 nowe placówki w całej Polsce, od Śląska po Warmię i Mazury czy Pomorze. Sieć wciąż otwiera kolejne sklepy, aby być jeszcze bliżej swoich klientów. Nowe obiekty, dostosowane do najnowszego standardu 3.0, zlokalizowano zarówno w dużych miastach, jak i małych miejscowościach. Czytaj więcej »

  • Od 02.01.2024 we wszystkich sklepach sieci w całej Polsce dostępna jest najnowsza kolekcja zimowych czapek z emblematem Biedronki i czerwonym serduszkiem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Całkowity przychód z ich sprzedaży, z wyłączeniem podatku VAT, zostanie przekazany na wsparcie 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Biedronka już po raz trzeci została jego... Czytaj więcej »

  • Lidl podnosi wynagrodzenia

    Środa, 27 grudnia 2023

    Sieć Lidl Polska od lat przyciąga kandydatów bardzo atrakcyjnymi warunkami pracy i wysokimi zarobkami – jednymi z najwyższych w handlu. To jednak nie jest ostatnie słowo Lidl Polska – sieć podejmuje kolejne działania, aby być liderem wśród pracodawców. Wynagrodzenia pracowników sklepów i magazynów od stycznia ponownie wzrosną. W 2024 roku firma przeznaczy na podwyżki i... Czytaj więcej »

  • Jubileuszowy dla marki rok 2023 Grupa Żabka zakończyła zawarciem umowy nabycia udziałów większościowych w efekcie partnerstwa z jednym z liderów dystrybucji FMCG w Rumunii – DRIM Daniel Distributie. Transakcja zostanie sfinalizowana po spełnieniu wszelkich wymogów regulacyjnych. Czytaj więcej »

  • Kolejny finał Loterii Almette już za nami. Tradycyjnie do wygrania były codzienne nagrody pieniężne oraz nagroda główna – ekoDOM z kuchnią pod chmurką. Tym razem szczęście uśmiechnęło się do Pani Wandy z Piotrkowa Trybunalskiego, która 18 grudnia odebrała klucze z rąk Macieja Tomaszewskiego, prezesa firmy produkującej serki Almette oraz… Harnasia, w którego rolę z... Czytaj więcej »

  • Duże zakupy i zero waste? To możliwe

    Środa, 20 grudnia 2023

    Zanim goście przybędą na przyjęcie sylwestrowe, kuchnia zamienia się na kilka godzin w strefę wytężonej pracy. Niestety, podczas przygotowywania przekąsek i posiłków wiele cennych produktów ląduje w koszu. Ekspert Instytutu Kulinarnego Transgourmet, Bartosz Peter podpowiada, jak przyrządzić smaczne menu na imprezę, nie marnując żywności i nie ograniczając się w dużych... Czytaj więcej »

więcej artykułów