Nieskategoryzowane

  • Już 137 gmin z całego kraju zgłosiło swój udział w kampanii edukacyjnej Ministerstwa Sprawiedliwości, Komendy Głównej Policji i ZPPP Browary Polskie „Pozory mylą, dowód nie". Hasłem przewodnim tegorocznej edycji, tak jak i w poprzednich latach jest „Reaguj gdy niepełnoletni kupuje alkohol". Akcja ma na celu uświadomienie jak najszerszym... Czytaj więcej »

  • Ser czy podróbka - oto jest pytanie

    Piątek, 29 lipca 2011

    Tłuszcze roślinne, skrobia, a nawet łój. To tylko niektóre ze składników, jakie można znaleźć w produktach seropodobnych. Mimo że na pierwszy rzut oka niczym nie różnią się od prawdziwych serów, w rzeczywistości mają z nimi niewiele wspólnego. Zanim skusimy się na apetycznie wyglądającą goudę, w wyjątkowo atrakcyjnej cenie,... Czytaj więcej »

  • Aktorka Anna Dereszowska została Ambasadorką Marki kosmetyków do koloryzacji włosów - Palette. Jej wizerunek wspierać będzie działania promocyjne i marketingowe w prasie i internecie, na nośnikach reklamy zewnętrznej i punktach sprzedaży. Czytaj więcej »

  • Spółka Jutrzenka Holding S.A. zmieniła nazwę na Colian S.A. To ostatni etap procesu przekształcenia modelu firmy i krok na drodze do zbudowania silnej organizacji. Czytaj więcej »

  • Kotobus na warszawskich ulicach

    Czwartek, 28 lipca 2011

    Od środy na warszawskich ulicach można spotkać... Kotobus! To nie pojazd kociego superbohatera lecz część działań prowadzonych przez Agencję Great Open House dla marki Felix Purina. Kotobus wspiera akcję promocyjną i zaprasza na piknik Świat Oczami Kota, który odbędzie się już w najbliższy weekend w Parku Kultury w Powsinie. Czytaj więcej »

  • Kampania edukacyjno-informacyjna programu znakowania produktów żywnościowych „Wiem, co wybieram" po raz kolejny uzyskała wsparcie Clear Channel Poland. Dzięki partnerskiemu zaangażowaniu firmy, w lipcu i sierpniu tego roku w 11 największych aglomeracjach Polski pojawi się w sumie 600 nośników typu Citylight promujących program „Wiem, co wybieram". Czytaj więcej »

  • Zmiana dystrybucji sosów TABASCO®

    Środa, 27 lipca 2011

    Już jesienią Develey Polska zaoferuje moc pikantnych wrażeń wszystkim wielbicielom ognistych produktów. Z początkiem września firma rozpoczyna współpracę z firmą MclLhenny Co. producentem oryginalnych sosów TABASCO®, będąc jej wyłącznym przedstawicielem w Polsce. Sosy TABASCO® to amerykańska marka z ugruntowaną międzynarodową pozycją. Czytaj więcej »

  • Pożyczka gotówkowa w Carrefour

    Środa, 27 lipca 2011

    Jeśli chcesz wyjechać na wymarzone wakacje, wyposażyć swoje pociechy w wyprawkę szkolną albo kupić prezenty dla rodziny z okazji świąt, ślubów czy imienin, nie ma nic prostszego - weź pożyczkę w Carrefour. Czytaj więcej »

  • 9 dni, 6 miast, ponad 100 zespołów pieśni i tańca z całego świata, blisko 50 koncertów na estradach w plenerze. 30 lipca rozpocznie się 48. Tydzień Kultury Beskidzkiej, największa w Polsce impreza folklorystyczna o ponad 40 letniej tradycji. Festiwal jest okazją do zaprezentowania bogactwa kultury ludowej i każdego roku gromadzi setki tysięcy widzów. Firma... Czytaj więcej »

  • Konsumenci po raz kolejny docenili produkt firmy Podravka. Tym razem wyróżnienie  - Laur Konsumenta - otrzymał Przecier Pomidorowy. Produkt został doceniony przez konsumentów w ogólnopolskim sondażu, a wyróżnienie jest dowodem rynkowej popularności produktu. Czytaj więcej »

  • Market w Łęczycy będzie 221 placówką Netto w Polsce. Z tej okazji sieć zaprasza mieszkańców na uroczyste otwarcie, które odbędzie się 28 lipca, o godz. 8.00, przy ul. Ozorkowskiej 27. Czytaj więcej »

  • Doceń polskie

    Poniedziałek, 25 lipca 2011

    Aż 19 produktów sieci INTERMARCHE, sprzedawanych jako marki własne, przeszło pozytywnie audyt Loży Ekspertów Programu promocyjnego „Doceń polskie". Czytaj więcej »

  • Sieć ODIDO powiększa się

    Poniedziałek, 25 lipca 2011

    Już 340 właścicieli sklepów podpisało umowy potwierdzające przystąpienie do ODIDO, podczas gdy 264 otworzyło swoje placówki w ramach tej sieci.  ODIDO to nowy projekt MAKRO Cash & Carry prowadzony w ramach Programu Wsparcia i Doradztwa, który ma pomóc klientom z sektora handlu detalicznego w umocnieniu swojej pozycji i poprawie konkurencyjności. Czytaj więcej »

  • Nowe inwestycje Mlekovity

    Piątek, 22 lipca 2011

    21 lipca bieżącego roku odbyło się uroczyste poświecenie i otwarcie nowych inwestycji firmy Mlekovita: najnowocześniejszej w Polsce FABRYKI  PRODUKTÓW FERMENTOWANYCH oraz  jedynej w polskim przemyśle mleczarskim  ELEKTROCIEPŁOWNI  GAZOWEJ.   Czytaj więcej »

  • W tym roku na uczestników XVII Przystanku Woodstock w Kostrzynie nad Odrą czeka kilka nowości. Po raz pierwszy festiwal odbędzie się od czwartku do soboty (4-6 sierpnia), natomiast już 2 sierpnia bezpośrednio przy polu namiotowym stanie market Lidl, w którym uczestnicy festiwalu będą mogli zaopatrzyć się w podstawowe produkty spożywcze oraz turystyczne. To pierwsza tego... Czytaj więcej »

  • Męskie Granie 2011

    Czwartek, 21 lipca 2011

    Stało się! Za nami pierwszy, inauguracyjny koncert trasy Męskie Granie 2011 w Żywcu. Tłumy słuchaczy, fantastyczna atmosfera i niesamowite muzyczne przeżycia - tak w kilku słowach można podsumować wydarzenie, które odbyło się dzisiejszej nocy w żywieckim Amfiteatrze Pod Grojcem. Na wspólnej scenie spotkały się niezwykłe muzyczne osobowości, jak Wojciech Waglewski,... Czytaj więcej »

  • Fundacja Auchan na rzecz młodzieży

    Czwartek, 21 lipca 2011

    Z okazji 50 lat działalności, Grupa Auchan powołała do życia Fundację Auchan na rzecz młodzieży działającej wśród i dla młodzieży, zamieszkującej okolice sklepów. Celem fundacji będzie dostarczenie młodzieży środków umożliwiających osiągnięcie sukcesu, rozwój posiadanego talentu i zainteresowań oraz wspieranie solidarnych inicjatyw. Czytaj więcej »

  • Galeria pod Kaskadą

    Środa, 20 lipca 2011

    Galeria pod Kaskadą, Cascatelle i Kaskada Wolska to zwycięska trójka nazw dla powstającej na parterze „Kaskady na Woli" części handlowo - usługowej. Gant Development ogłosił w czerwcu konkurs na nazwę dla mini galerii w swojej pierwszej inwestycji na stołecznym rynku. To już kolejna inicjatywa dewelopera, mająca na celu świadome włączenie społeczności w... Czytaj więcej »

  • Netto bada w Gorzowie

    Środa, 20 lipca 2011

    Aż 425 gorzowian skorzystało z bezpłatnych badań poziomu cukru we krwi podczas Białej Soboty w sklepie Netto przy ul. Matejki 46 a. Zakończona rekordowym wynikiem pomiarów akcja była kolejnym wydarzeniem w ramach kampanii społecznej „Zatrzymać cukrzycę", prowadzonej od roku przez sieć Netto.  Czytaj więcej »

  • Wakacyjny cykl poradnikowy

    Wtorek, 19 lipca 2011

    Super-Pharm Poland wraz z podróżniczką Moniką Witkowską, radzą, jak uporać się z wakacyjnymi dolegliwościami. Czytaj więcej »

  • 25 przedsiębiorców z krajów Europy Wschodniej i Środkowej odnoszących sukcesy na rynkach międzynarodowych zostało wyróżnionych tytułem New European Champion w projekcie będącym wspólną inicjatywą European Forum for Entrepreneurship Research (EFER), IESE Business School z Barcelony oraz Szkoły Głównej Handlowej. W gronie firm uznanych przez... Czytaj więcej »

  • Zakupy Polaków przez Internet

    Poniedziałek, 18 lipca 2011

    8 proc. konsumentów w Polsce korzysta z możliwości jakie dają zakupy grupowe, a 13 proc. ze zniżek znalezionych w Internecie na portalach społecznościowych takich jak Facebook - wynika z badania "Oszczędnościowy Barometr ING", sporządzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego przez Millward Brown SMG/KRC. Czytaj więcej »

  • No to FRUGO … w Tesco!

    Poniedziałek, 18 lipca 2011

    Ogólnopolska sieć sklepów Tesco jako jedna z pierwszych oferuje swoim klientom  z dawna wyczekiwane, kultowe FRUGO we wszystkich czterech smakach i kolorach: czarnym, zielonym, pomarańczowym i różowym. Pierwsze napoje pojawiły się na półkach hipermarketów Tesco już z początkiem lipca, zaś ich dystrybucja jest sukcesywnie rozbudowywana. Czytaj więcej »

  • Mokate - Liderem Polskiego Eksportu 2011

    Poniedziałek, 18 lipca 2011

    Stowarzyszenie Eksporterów Polskich przyznało firmie Mokate Sp. z o.o., tytuł „Lider Polskiego Eksportu 2011". Spółka jest jednym z czołowych producentów półproduktów dla przemysłu spożywczego, m.in. zabielaczy, spieniaczy, toppingów, i produktów vendingowych w Europie. W ubiegłym roku na eksport stanowił już 57% całej... Czytaj więcej »

  • Desperados na Sunrise Festival 2011

    Poniedziałek, 18 lipca 2011

    Marki takiej jak Desperados z pewnością nie może zabraknąć na  wyjątkowym wydarzeniu jakim jest Sunrise Festival 2011. Dlatego też piwo o dzikim smaku tequili zostało sponsorem tego największego letniego festiwalu muzyki klubowej w Europie Środkowo-Wschodniej.

    Czytaj więcej »

  • Polskie kosmetyki dla dzieci marki Bobini, znane od ponad 15 lat rodzicom w naszym kraju, podbijają niemiecki rynek. Czytaj więcej »

  • Tankuj taniej z kartą Carrefour Visa

    Czwartek, 14 lipca 2011

    Klienci Carrefour, którzy posiadają kartę kredytową Carrefour Visa lub zdecydują się na jej wyrobienie, płacąc za paliwo na przymarketowych stacjach benzynowych Carrefour otrzymają premię w wysokości do 2% wartości transakcji. Czytaj więcej »

  • Międzynarodowy Ranking Millionaires 2011 właśnie ogłosił wyniki. Według rankingu sprzedaż Stock Prestige Vodka w ubiegłym roku rosła najszybciej! Dynamika wzrostu na poziomie 400 proc. daje tej marce pierwsze miejsce w zestawieniu i tytuł najszybciej rosnącej marki pod względem sprzedaży na świecie. Czytaj więcej »

  • Tradis - należący do Grupy Handlowej Emperia - nieustannie rozwija współpracę z klientami sieciowymi. Spółka już od roku współpracuje m.in. ze stacjami benzynowymi Orlen i Bliska oraz siecią MarcPol. Obecnie Tradis obsługuje ponad 10.000 sieciowych punktów sprzedaży, z czego aż 8.800 jest realizowane na rzecz sieci posiadających powyżej 100... Czytaj więcej »

  • Zgodnie z filozofią marki „żyj i zwyciężaj" OSHEE stawia na aktywne wspieranie i promowanie działań sportowych. Dlatego też zostało oficjalnym napojem izotonicznym reprezentacji Polski kobiet i mężczyzn  w koszykówce. Czytaj więcej »

więcej artykułów