Kampanie i Promocje

  • Pod koniec lata na sklepowych półkach pojawił się Wedel Snack – czekolada, która wprowadza niezłe zamieszanie, przełamuje nudę i dosłownie sprawia, że nie chcemy się nią dzielić! To seria wyjątkowych, zaskakujących czekolad inspirowanych ulubionymi przekąskami młodych, które zostały stworzone razem z nimi. To właśnie oni, młodzi zjadacze czekolad tzw. „zetki” i... Czytaj więcej »

  • Już ponad 3 miliony maskotek i ponad 1,5 miliona książek związanych z Gangiem Mocniaków – tegoroczną, kultową akcją lojalnościową sieci Biedronka, trafiło do klientów. W sklepach sieci pojawiła się też najnowsza, czwarta część książki z przygodami maskotek, w której po raz pierwszy pojawiają się seniorzy. A od poniedziałku (06.11) do piątku (10.11) na wszystkich,... Czytaj więcej »

  • Popularny i lubiany muszkieter, trzy spoty, dwa hasła i ulubiona mięsna przekąska Polek i Polaków, czyli najbardziej cenione na rynku kabanosy. Tarczyński wystartował z nową kampanią reklamową „Oglądamy – Przekąszamy”, promującą nowości w asortymencie jakościowych kabanosów, flagowego produktu w portfolio marki. Szeroko zakrojone działania promocyjne będą prowadzone w... Czytaj więcej »

  • W ramach świątecznej kampanii „Jesteśmy na Ty przy wspólnym stole. 5 milionów posiłków dla potrzebujących” Tyskie pokazuje moc pomagania oraz niezmiennie zachęca do dbania o dobre relacje i bycie razem. Wspólny projekt marki i Federacji Polskich Banków Żywności umożliwi przekazanie osobom potrzebującym 5 mln posiłków, przygotowanych dzięki wsparciu darowizną finansową od... Czytaj więcej »

  • Akcja „Meksyk od kuchni” w Stokrotce

    Piątek, 03 listopada 2023

    Stokrotka zaprasza do udziału w nowej akcji promocyjnej z wybraną kuchnią świata. Tym razem sieć zabiera klientów w kulinarną podróż do Meksyku. Na półkach supermarketów Stokrotka od 3 do 22 listopada dostępne będą produkty i dania, pozwalające odkryć smaki wyjątkowej kuchni z Ameryki Północnej. Czytaj więcej »

  • Na ostatnie dwa miesiące roku, Carrefour Polska wprowadza nową odsłonę swojej flagowej “Akcji Antyinflacja”, której celem jest ochrona siły zakupowej klientów. Aż do 30 grudnia br. wszystkie osoby korzystające z aplikacji “Mój Carrefour” będą mogły otrzymać e-bony na następne zakupy o łącznej wartości nawet 100 zł. Wystarczy, że 8 razy zrobią zakupy za minimum 99... Czytaj więcej »

  • Wystartował kolejny etap kampanii „Twoja Fantasia. Twój wybór". Kampanię realizuje agencja VMLY&R. Czytaj więcej »

  • Sieć sklepów Intermarché wychodzi naprzeciw potrzebom klientów w czasach wysokiej inflacji oraz stale rosnących kosztów życia i zapowiada na końcówkę roku nową akcję lojalnościową „Interpunkty”, a także liczne oferty promocyjne. Dzięki nim oszczędzanie przy codziennych zakupach spożywczych ma być jeszcze prostsze. Przy okazji Intermarché podsumowuje największe... Czytaj więcej »

  • Jak wpłynąć na otaczający nas świat? Czy sukces zawsze wiąże się z szukaniem własnej drogi? Jak znaleźć swój indywidualny styl i przebić się z innowacyjnymi pomysłami? Odpowiedzi na te i wiele innych nieoczywistych pytań udzielają goście Oliviera Janiaka, czyli artyści zaangażowani w kampanię “WHERE NEXT? Kreatorzy Zmian” - Andrzej Dragan, Agnieszka Bar, Jackob... Czytaj więcej »

  • Niebanalna akcja Sour Halloween

    Piątek, 27 października 2023

    Weź udział w konkursie, zatańcz zombie dance i wygraj jeden z pięciu iPhone 15! To nietypowa akcja marki kwaśnych słodyczy Sour Madness. Czytaj więcej »

  • Marka Żubrówka w ramach kampanii pod hasłem "Odkryj swoją dziką naturę – Go Wild" kontynuuje działania, w których pełnoletni konsumenci „młodzi duchem” oraz spragnieni wyjątkowych doświadczeń mogą wziąć udział w wyjątkowych i skierowanych specjalnie do nich inicjatywach, które dotyczą świata streetwear’u oraz cyklu imprez muzycznych. Czytaj więcej »

  • Stokrotka zaprasza do stołu!

    Piątek, 20 października 2023

    Stokrotka zachęca do celebrowania wspólnych posiłków przy stole, rozpoczynając nowy program lojalnościowy. W najnowszej akcji klienci po zrobieniu zakupów otrzymują znaczki, które mogą następnie wymienić na zestawy sztućców w promocyjnych cenach. Sieć zaprasza do udziału w programie użytkowników Naszej Stokrotki, oferując im możliwość zbierania znaczków w aplikacji. Dla... Czytaj więcej »

  • W październiku 2023 r. Żabka obchodzi 25-lecie obecności na rynku. Z tej okazji przygotowała specjalną kampanię informacyjno-wizerunkową poświęconą franczyzie pt. „Masz to jak… w Żabce!”. W komunikacji wykorzystane zostały zróżnicowane kanały, w tym tradycyjne nośniki reklamowe, podcasty i media społecznościowe. Czytaj więcej »

  • Monster Energy i Call of Duty® łączą siły

    Środa, 18 października 2023

    Po ogłoszeniu Monster Energy jako sponsora Call of Duty League w kwietniu tego roku, Activision i Monster Energy wspólnie prezentują cztery nowe, limitowane puszki Monster Energy Call of Duty dostępne w sklepach w całym kraju. Konsumenci otrzymają specjalne puszki Monster Energy Original, Monster Energy Zero Cukru (dostępnego w sieci Biedronka), Monster Zero Ultra i Monster Energy Mango... Czytaj więcej »

  • Czas na #hellendż! 28 września wystartowała kampania marki Oranżada Hellena, którą po wygranym w czerwcu przetargu, realizuje LoveBrands Group. Firma odpowiada za stworzenie strategii i koncepcji kreatywnej oraz całościową obsługę projektu w zakresie influencer marketingu. Czytaj więcej »

  • Lubella ruszyła z kolejna odsłoną kampanii expressowych makaronów gotowych w 2 minuty! Sprytniejsze zagospodarowanie domowym budżetem, krótszy czas przyrządzania posiłku i smaczne obiady, kiedy tylko chcesz – komunikuje Lubella express 2 minuty! Czytaj więcej »

  • Polmlek startuje z kolejną już, epicką kampanią Serów z Goliszewa! W rolach głównych – sery Jagna, Boryna i Antek, które zachęcają do wspólnych, rodzinnych posiłków z „Chłopami” w tle. Czytaj więcej »

  • Najbliższe, chłodne tygodnie upłyną nam pod znakiem ciągnącego się, rumianego sera i prawdziwie rozgrzewających tostów, grzanek oraz zapiekanek. Trwająca od początku września nowa odsłona kampanii „Natura dobrego sera” zaprasza konsumentów do świata oryginalnych potraw, ciekawych połączeń smakowych i aromatów, bez których trudno wyobrazić sobie jesienne gotowanie. ​ Czytaj więcej »

  • Mlekpol, właściciel marki Łaciate, wystartował z ekologiczną kampanią pod nazwą „Nie zrywaj zakrętki z Łaciatego!”. To przedsięwzięcie edukacyjne, które ma na celu promowanie świadomego korzystania z nowych opakowań mleka oraz śmietanek o pojemności 500 ml. Kampania w lekki i humorystyczny sposób przekazuje istotne informacje na temat korzyści wynikających ze stosowania... Czytaj więcej »

  • Od maja br. w ofercie Lidl Polska pojawiały się piwa rzemieślnicze od Browaru PINTA, które zwyciężyły w III edycji konkursu „Niech Świat Pozna Twoje Piwo”. W poniedziałek, 9 października, swoją premierę w ofercie sieci ma ostatnie zwycięskie piwo, czyli Single Hop Double West Coast IPA. Inspiracją do uwarzenia tego piwa była receptura Marcina Jochimczyka, który pokonał... Czytaj więcej »

  • Chwytaj nową kampanię dżemów Łowicz!

    Wtorek, 10 października 2023

    CHWYTAJ DŻEM! – to nowe hasło platformy komunikacji marki Łowicz. Kampania opiera się na ukazaniu zmiany nudnych, codziennych potraw, w coś przyjemnie apetycznego, dzięki dodaniu dżemu Łowicz. Na potrzeby kampanii nagrano cover ikonicznej piosenki pt. „Sunny” Bobbiego Hebba, rozsławionej później przez Boney M. Czytaj więcej »

  • Z okazji 28. jubileuszu Netto przygotowało aż dwa tygodnie wyjątkowych ofert na produkty z różnych kategorii. Za nami półmetek akcji urodzinowej! W drugim tygodniu sieć nie zwalnia tempa i ponownie zaprasza klientów do skorzystania z bardzo atrakcyjnej oferty promocyjnej. Co ciekawego znajdziemy w sklepach sieci? Czytaj więcej »

  • Ruszyła silna kampania wizerunkowa marki Śliwka Nałęczowska. Działania, realizowane pod hasłem „Śliwka Nałęczowska inspiruje wszystkie zmysły” ma na celu komunikację wyróżniających się walorów produktu. Komunikację zaplanowano na okres październik–listopad, w telewizji i internecie. Czytaj więcej »

  • Nowe akcje promocyjne w Stokrotce

    Czwartek, 05 października 2023

    W Stokrotce właśnie zaczynają się aż dwie akcje promocyjne. Klienci mogą skorzystać z nowego programu lojalnościowego i wyzwania. W ramach pierwszej akcji po zrobieniu zakupów otrzymuje się znaczki, które można następnie wymienić na artykuły i akcesoria kuchenne w promocyjnych cenach. Natomiast w wyzwaniu, po spełnieniu określonych warunków, do odebrania jest Alpejskie Mleczko... Czytaj więcej »

  • W Niemczech ruszyła właśnie kampania polskiej marki wódki Żubrówka pod hasłem „Wódka der Vodkas”. Dla niemieckich konsumentów fascynująca w Żubrówce jest jej legenda, która rozpoczęła się ponad 500 lat temu w dziewiczej puszczy Białowieskiej ze względu na swoją czystość i różnorodność biologiczną wpisanej na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO. Czytaj więcej »

  • Od pierwszego sklepu otworzonego w Szczecinie w 1995 roku po ponad 660 placówek rozsianych w całym kraju. Netto Polska obchodzi swoje 28. urodziny! Z tej okazji sieć sklepów przygotowała wyjątkowo atrakcyjne oferty na produkty z różnych kategorii. Co więcej, klienci dyskontu mogą wziąć udział w urodzinowym konkursie, w którym do wygrania są bony na roczne zakupy w sklepach Netto!... Czytaj więcej »

  • Ryżowe, z pełnym ziarnem i witaminami, a w dodatku wybitnie chrupiące – takie właśnie są Chrupersy – nowe płatki śniadaniowe od Lubelli. To właśnie te benefity produktowe podkreśla marka w najnowszej komunikacji skierowanej do rodziców. Czytaj więcej »

  • Szkolne grzeszki w kampanii Grześków

    Piątek, 15 września 2023

    Wafle Grześki wspierają nowe smaki w portfolio: Dark Brown oraz Peanut Butter. Już 15 września rusza konkurs „Wyjaw szkolne Grzeszki”, który idealnie wpisuje się w okres „Back to School”. Czytaj więcej »

  • Milka, najdelikatniejsza czekoladowa marka, wraz z początkiem września startuje z nową kampanią pod hasłem "Wielkie Smakowanie". Inicjatywa wynika z refleksji nad nawykami zakupowymi konsumentów, którym marka chce przedstawić szerokie portfolio swoich produktów i zachęcić do ich testowania. Czytaj więcej »

  • Według badań PARPA z 2022 r. 7 proc. kobiet w ciąży pije alkohol, mimo że 95 proc. Polek i Polaków wie, że jest to szkodliwe dla matki i dziecka. Na skutek tego, co roku w Polsce rodzi się 900 dzieci z FAS – Alkoholowym Zespołem Płodowym, który objawia się uszkodzeniami mózgu, problemami z mówieniem, czytaniem, koncentracją, wadami serca i wzroku. Wady są nieodwracalne.... Czytaj więcej »

więcej artykułów