Jeden z najbardziej popularnych raperów w Polsce dołączył do rodziny Monster Energy i został ambasadorem amerykańskiej marki napojów energetycznych
Żabson to jeden z najbardziej charyzmatycznych i rozpoznawalnych raperów w Polsce, który od lat przyciąga uwagę swoim innowacyjnym stylem i dynamicznymi występami. Debiutując w 2015 roku mini albumem “NieKumam” szybko zdobył szerokie grono fanów. Dzięki swojemu niepowtarzalnemu podejściu do muzyki, wyrazistym tekstom oraz przełamywaniu gatunkowych barier jego wydania wielokrotnie pokryły się złotem i platyną, a utwory tj. “Floyd Mayweather” czy “Sexoholik” regularnie biją rekordy popularności w serwisach streamingowych. Dzięki tak różnorodnym projektom, jak "Ziomalski Mixtape", “Internaziomal” czy "Ostatni Ziomal", artysta nie przestaje zaskakiwać – pokazując nowe oblicza swojego talentu, co tylko przyciąga kolejnych słuchaczy.
Żabson jest szefem wytwórni Internaziomale, współpracował z topowymi polskimi raperami oraz artystami z zagranicy. Ma 1,4 miliona słuchaczy miesięcznych na platformie Spotify, a jego najpopularniejszy klip na platformie YouTube wygenerował 50 milionów wyświetleń.
Obecnie Żabson przygotowuje się do wydania nowego albumu, a projekt ten będzie wspierany przez Monster Energy.
Żabson dołącza do rodziny ambasadorów Monster Energy. W Polsce marka wspiera jedynego profesjonalnego driftera prowadzącego stopą Bartosza Ostałowskiego, żużlowców Patryka Dudka i Pawła Przedpełskiego, zawodniczkę MMA Karolinę Kowalkiewicz, stuntera motocyklowego Rafała „Stuntera 13” Pasierbka, artystę „Zdechłego Osę” oraz streamerów gamingowych Mateusza „Pago” Pągowskiego, Kubę „Kubona” Turewicza, Kubę „Kubxa” Świtałę i Kingę „Kiiissę” Rydzewską.
W ramach współpracy z Monster Energy Żabson wyruszy w trasę koncertową wspieraną przez markę oraz będzie twarzą promocji handlowej w 2025 roku. Będzie także zaangażowany w projekty specjalne skierowane do fanów rapu i trapu.
W Polsce dostępnych jest ponad 20 wariantów smakowych Monster Energy w ramach czterech linii. Original z kultową czarną puszką oraz wersją Monster Energy Green Zero Cukru. Segment z napojami stworzonymi we współpracy z gwiazdami motorsportów, m.in. Doctor czy Lewis Hamilton Zero Cukru. Linia Juiced, którą reprezentuje Bad Apple, to napoje stworzone na bazie soków owocowych. Ultra to napoje bez dodatku cukru. Tak szerokie portfolio idealnie wpisuje się w strategię 24/7 producenta – firmę Coca-Cola HBC, oferującą konsumentom napoje na każdą okazję i porę dnia.
Dzierżawcy mają zyskać dostęp do unijnych dopłat...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.