Kampanie i Promocje

  • W poniedziałek, 5 lutego wystartowała szeroka komunikacja flagowej promocji marki Żubr – „Dwa Szybkie Żubry”. Loteria potrwa do 31 lipca 2024 r. Do wygrania jest 8 milionów piw. Czytaj więcej »

  • W ramach wspierania oszczędzania Carrefour przygotował dla swoich klientów kolejną odsłonę swojej kultowej akcji zniżkowej. Wszyscy użytkownicy aplikacji "Mój Carrefour" przez cały luty będą mieli okazję otrzymać bony promocyjne o łącznej wartości nawet 90 złotych. Wystarczy dokonać zakupów w Carrefour za minimum 100 zł i skorzystać z rabatów 5%, 10% i 15% na kolejne zakupy. Czytaj więcej »

  • SEPHORA – wiodący, globalny lider prestiżowego omni-retailu kosmetycznego, 5 marca ruszyła jednocześnie z jedną spójną kampanią w prawie 35 rynkach na całym świecie pod wspólnym hasłem: „We belong to something beautiful” (Razem tworzymy piękno). Marka Sephora, której misją jest inspirowanie swojej społeczności inkluzywną wizją piękna, raz jeszcze podkreśla swoją... Czytaj więcej »

  • Najnowsza kampania reklamowa marki Lubella, przypomina, że Owsianka, to połączenie wygody, pysznego smaku i pożywnych płatków owsianych! Owsianka Lubella, jako pożywna i wygodna przekąska, doskonale sprawdzi się w każdej sytuacji, niezależnie czy to w przerwie między zajęciami, w pracy czy kilka minut przed kolejnym spotkaniem. Czytaj więcej »

  • „Tydzień w stylu włoskim” w Lidl Polska

    Poniedziałek, 05 lutego 2024

    Kulinarna podróż po smakach Włoch zaczyna się w najbliższym sklepie Lidl Polska! Aromatyczne sery, wyśmienite makarony, sosy oraz inne smakołyki prosto z serca Italii… Już od 5 lutego sieć rozpoczyna „Tydzień w stylu włoskim”, zapraszając na prawdziwą ucztę dla podniebienia. Przez cały tydzień klienci będą mogli zaopatrzyć się w ponad 100 oryginalnych włoskich... Czytaj więcej »

  • W lutym br. rozpoczęła się pierwsza wizerunkowa kampania firmy Makłowicz i Synowie, producenta sosów, oliw, makaronów i dań gotowych. Celem kampanii jest budowanie świadomości marki oraz zakomunikowanie oferty firmy odbiorcom w całej Polsce. Osią kampanii jest emisja billboardów sponsorskich w największych stacjach telewizyjnych. Kampania potrwa do końca lutego br. Czytaj więcej »

  • Sieć Lidl Polska, jako firma społecznie odpowiedzialna, już po raz 12. w ramach kampanii „Mały procent, wielka pomoc” zachęca klientów oraz pracowników do skorzystania z możliwości przekazania 1,5% podatku na rzecz wybranej fundacji lub organizacji pożytku publicznego. W akcji Lidl Polska współpracuje z m.in.: Fundacją WOŚP, Caritas Polska, Bankami Żywności, Fundacją JiM... Czytaj więcej »

  • Oreo od lat wprowadza limitowane edycje swoich produktów. Tym razem marka połączyła siły z uwielbianym na całym świecie bohaterem gry PAC-MAN i stworzyła ciastka, które wyglądają jak jego labirynt! Współpracy towarzyszy kampania promocyjna, która potrwa do końca kwietnia 2024 r. Czytaj więcej »

  • 22 stycznia startuje tegoroczna kampania serków wiejskich Almette z udziałem jednej z najpopularniejszych polskich piosenkarek i celebrytek, Cleo. Silne wsparcie reklamowe produktów obejmie obecność w telewizji, na portalach internetowych, w prasie handlowej oraz social mediach. Czytaj więcej »

  • „Level Wawel” - to hasło kampanii i zarazem nowa platforma komunikacji krakowskiego producenta słodyczy Wawel SA. Czytaj więcej »

  • Żabka kontynuuje rozwój swojego programu lojalnościowego. Do grona partnerów zewnętrznych, których unikatowe oferty dostępne są dla użytkowników aplikacji Żappka w specjalnej sekcji „Wszystko za żappsy”, dołączyło Spotify. Od teraz klienci sieci mogą wymieniać zebrane w aplikacji żappsy, czyli punkty lojalnościowe, na 3-miesięczne bezpłatne członkostwo Spotify Premium... Czytaj więcej »

  • Trzon komunikacji stanowi aktywacja konsumencka realizowana w formacie kreatywnego konkursu. Zadaniem uczestników jest zakupić Chleb Tostowy Dan Cake pszenny lub pełnoziarnisty, a następnie wymyślić tekst pochlebstwa, którym można uraczyć bliską osobę. Dan Cake nagrodzi najbardziej pomysłowe komplementy atrakcyjnymi sprzętami kuchennymi i gotówką, dając czas na chwilę... Czytaj więcej »

  • Carrefour Polska zaczyna nowy rok z promocją dla użytkowników aplikacji “Mój Carrefour”. Do końca stycznia wszystkie osoby korzystające z aplikacji, otrzymają e-bony na następne zakupy o wartości 50 zł. Wystarczy, że od poniedziałku do czwartku, 3 razy zrobią zakupy za minimum 100 zł oraz zeskanują aplikację przy kasie. Czytaj więcej »

  • W sklepach Auchan Polska trwa wieloformatowa kampania CENY W DÓŁ – kolejna inicjatywa sieci wpisująca się w politykę niskich cen konsekwentnie realizowana od początku działania firmy na polskim rynku z myślą o ochronie siły nabywczej polskiego konsumenta. Na poszczególnych etapach kampanii oferowane są różnego rodzaju promocje, obniżki cen, specjalne ceny w przedziale zaledwie... Czytaj więcej »

  • W Lidlu ruszył tydzień pełen okazji XXL

    Poniedziałek, 08 stycznia 2024

    W poniedziałek, 8 stycznia, w sklepach Lidl Polska rozpoczął się Tydzień XXL. W ramach akcji, taniej kupimy artykuły w powiększonych, rodzinnych opakowaniach. Posiadacze Karty Dużej Rodziny skorzystają też z dodatkowej 10-procentowej zniżki na ponad 200 produktów z oferty. Czytaj więcej »

  • Smolasty w ostatnich miesiącach rozbudził apetyt swój i fanów. Artysta zaskoczył spotem reklamowym pełnym przepychu, a teraz idzie o krok dalej i zachęca do wzięcia udziału w konkursie, w którym do wygrania są unikatowe nagrody: złoty sygnet, charakterystyczne puchowe kamizelki czy designerskie okulary przeciwsłoneczne. Aby otrzymać jeden z wyjątkowych gadżetów należy... Czytaj więcej »

  • Nic tak nie zaskakuje, jak nieoczywiste połączenia! Przekonaliśmy się o tym po raz kolejny dzięki Blend Session – muzycznej inicjatywie, która ma na celu promowanie niecodziennych fuzji charakterów i talentów. W ramach projektu ponownie spotkali się młodzi twórcy – w tym roku są to Jan-Rapowanie oraz Frank Leen. Czytaj więcej »

  • WOSEBA wyjątkowa jak TY

    Poniedziałek, 04 grudnia 2023

    W grudniowej kampanii marka zachęca, aby kawa Woseba stała się towarzyszem niezapomnianych świątecznych momentów. Jej charakterystyczny smak, unikalny aromat podkreślą magię chwil spędzonych razem. W tym szczególnym okresie, kiedy drobne gesty nabierają wielkiego znaczenia, marka Woseba inspiruje do dzielenia się z bliskimi niezwykłym doświadczeniem smaku i aromatu kawy. Czytaj więcej »

  • 1 listopada 2023 swoją premierę miała kampania marki Gillette będącej częścią Procter&Gamble - “Muszę..., Bo Chcę.” W spocie reklamowym zobaczyć możemy nowego ambasadora marki – Mateusza Damięckiego, który pokazuje, że golenie się może sprawiać tyle samo przyjemności, co wykonywanie swojej pracy czy bycie dobrym rodzicem. Aby szeroko poinformować o tym media, marka... Czytaj więcej »

  • Marka Cukier Królewski wzmacnia i rozwija kampanię „Piecz, Przerabiaj, Podziel się” o kolejne aktywacje, mające mobilizować Polaków do niemarnowania żywności. Dotychczasowe działania prowadzone były w sieci. Teraz „Królewski” idzie o krok dalej i w myśl hasła „Gdzie dobro króluje, nic się nie marnuje” wspólnie z Fundacją Weź Pomóż, uruchamia lodówki społeczne. Czytaj więcej »

  • Już w najbliższą sobotę startuje coroczna akcja McHappy Day. McDonald’s ponownie przekaże 1 zł z każdej sprzedanej porcji frytek na rzecz Fundacji Ronalda McDonalda. W tym roku zebrane środki wesprą budowę trzeciego Domu Ronalda McDonalda, dzięki któremu rodziny hospitalizowanych dzieci będą mogły bezpłatnie zamieszkać w bliskim sąsiedztwie szpitala. Akcja McHappy Day... Czytaj więcej »

  • W tegoroczne Święta Dan Cake zachęca do tego, by na świątecznych stołach zagościły gotowe, pakowane ciasta, które nie tylko znakomicie smakują, ale także świetnie się prezentują i zapewniają nam więcej spokoju i beztroski. Czytaj więcej »

  • W ramach akcji cashback “Może Być Taniej” możemy uzyskać aż 100 zł zwrotu za zakup ulubionych produktów Procter&Gamble, w dowolnym sklepie na terenie Polski. Wystarczy tylko zarejestrować paragon i cieszyć się zwrotem gotówki na konto. Czytaj więcej »

  • Marka E.Wedel niedawno wystartowała z bożonarodzeniową kampanią pod hasłem „Wedel. Z przyjemnością”. Stworzony w ramach niej spot, bazujący na wpadającej w ucho świątecznej melodii, opowiada o radości z bycia razem i prezentuje kultowe produkty z portfolio. Chwile spędzone w gronie najbliższych i moment dzielenia się wedlowskimi łakociami sprawią, że najbliższe święta... Czytaj więcej »

  • Tymbark rusza z nową kampanią deserów w pouchu Deli&Fruits. „Kiedy muuusisz” to komunikacja marki, która pokazuje idealne rozwiązanie dla tych, którzy szukają kompromisu pomiędzy małą przyjemnością i pysznym smakiem, a przekąską o dobrym składzie pełnym owoców. Czytaj więcej »

  • Marka Hochland od lat aktywnie angażuje się w inicjatywy z zakresu społecznej odpowiedzialności. W ramach długofalowego wsparcia Programu Pajacyk Polskiej Akcji Humanitarnej nie tylko funduje ciepłe posiłki dla najbardziej potrzebujących dzieci, ale również organizuje warsztaty, podczas których uczy młodych ludzi samodzielności w kuchni, rozwija ich kreatywność i edukuje w... Czytaj więcej »

  • Rozpoczęcie pracy, egzamin na uczelni – w każdej z tych sytuacji możesz dodać sobie błysku. Jak? Sięgając po bezcukrową gumę do żucia Orbit®! Dzięki niej możemy zadbać o świeży oddech, kiedy tego potrzebujemy oraz wydobyć swoją wewnętrzną iskrę. Już po raz trzeci mogliśmy zobaczyć to w programie „Top Model”! Czytaj więcej »

  • Wystartowała świąteczna kampania reklamowa Colian, realizowana pod hasłem „Polskie słodycze na polskie święta”, która potrwa od 13 listopada br. do Bożego Narodzenia w kluczowych stacjach telewizyjnych i na platformie VOD. W tym roku do sezonowej oferty firmy dołączył nowy produkt – Mikołaj Grześki, wypełniony chrupiącym nadzieniem oraz oblany mleczną czekoladą. Czytaj więcej »

  • Sernik czy piernik? Ten przedświąteczny dylemat już wkrótce – w najnowszej odsłonie kampanii Mazurskiego Smaku – rozwiążą popularni twórcy kulinarni. Hasło „Święta po Mazursku” będzie towarzyszyć konsumentom przez cały okres przygotowań do Bożego Narodzenia, zachęcając ich do wyboru produktów mlecznych Mlekpolu – idealnych do domowych wypieków. Czytaj więcej »

  • Klienci Carrefour Polska ruszyli na pierwsze zakupy świąteczne. Do 10 listopada wszystkie osoby, które kupią w tej sieci zabawki, zaoszczędzą nawet 120 złotych na zakupach kolejnych produktów z tego asortymentu. Do wyboru Carrefour przygotował aż 4000 różnych produktów z tej kategorii. Czytaj więcej »

więcej artykułów