Konkursy i loterie

  • Soplica to marka oferująca szeroki wybór alkoholi smakowych, w tym limitowane edycje zimowe. Tym razem dla swoich klientów przygotowała wyjątkowy konkurs o nazwie „ZIMA ZAPOWIADA SIĘ GORĄCA”, który rozgrzeje nadchodzącą zimę! Każdy, kto zakupi dowolny produkt Soplicy – niezależnie od smaku czy pojemności – i zachowa paragon, może wziąć udział w zabawie z szansą na... Czytaj więcej »

  • Kontynuując zeszłoroczne przesłanie „Świat potrzebuje więcej Mikołajów”, Coca-Cola odkrywa wewnętrznego Mikołaja, który drzemie w każdym z nas, a także zachęca do dzielenia się dobrem i wspólnego spędzania czasu – nie tylko podczas przystanków świątecznej ciężarówki. Marka inspiruje do działania, pokazując, że nawet drobne gesty mogą zmienić życie innych,... Czytaj więcej »

  • Jesień jest dla wielu z nas czasem spokojnych wieczorów spędzanych w domu, często z kubkiem herbaty i kocem. Warto jednak urozmaicić te chwile, przygotowując pyszne, ciepłe desery z najbliższymi. Nic nie zacieśnia więzi lepiej niż wspólne gotowanie i słodkie przyjemności. Trwa druga edycja loterii konsumenckiej marki WINIARY – Budyniowe Love. Do wygrania atrakcyjne nagrody! Czytaj więcej »

  • Czerwony Mercedes AMG CLA 35 w finale, a codziennie dla najmłodszych doładowania do ulubionych gier takich jak Minecraft czy Roblox – to nagrody w loterii sklepów Chorten z okazji 15-tych urodzin. Wsparło ją 45 marek. Czytaj więcej »

  • Nowy konkurs Soplicy "Graj w Klasykę"

    Środa, 16 października 2024

    Soplica, marka, która w swoim portfolio posiada między innymi Soplicę Szlachetną, Gorzką oraz Gorzką z miętą, ogłasza konkurs "Graj w Klasykę", który dedykowany jest właśnie tym klasycznym wariantom. To doskonała okazja dla pełnoletnich konsumentów Soplicy, aby odkrywać nowe smaki i wziąć udział w wyjątkowej zabawie, grając o atrakcyjne nagrody. Czytaj więcej »

  • Startuje urodzinowa loteria Carrefour

    Wtorek, 01 października 2024

    W tym roku Carrefour Polska obchodzi swoje 27. urodziny, a globalnie marka jest obecna na rynku od 61 lat. Z tej okazji, sieć zaprasza swoich klientów do udziału w Wielkiej Loterii SzczęścioMAT z pulą nagród 2,8 miliona złotych! Akcja wystartowała 30 września i potrwa do 19 października. Aby wziąć w niej udział wystarczy zrobić zakupy za minimum 50 zł w dowolnym sklepie... Czytaj więcej »

  • Loteria marki Duda dobiegła końca, a szczęśliwy zwycięzca – Pan Cezary – odebrał już nagrodę główną w postaci samochodu kempingowego o wartości ponad 400 tys. złotych! W sumie w grze można było zgarnąć nagrody o łącznej wartości przekraczającej 600 tys. złotych. Stawka była więc naprawdę wysoka. Czytaj więcej »

  • Do 25 września br. potrwa konkurs konsumencki „Wyjaw Szkolne Grzeszki vol.2” zorganizowany przez markę Grześki. Czytaj więcej »

  • Aby dać sobie i swojej ekipie szansę na wygranie epickiej przygody z Marvel w Disneyland® Paris wystarczy kupić dowolny wariant draży M&M’s®, zachować paragon i zarejestrować go w formularzu zgłoszeniowym na stronie loterii. Kultowa loteria marki potrwa do 29 września. Czytaj więcej »

  • Marka Inka rozpoczęła wsparcie sprzedaży napojów roślinnych w postaci loterii konsumenckiej obejmującej cały katalog napojów. Promocja trwa od 2 do 30 września 2024. Czytaj więcej »

  • Czas powrotów do szkoły, pracy i na uczelnię potrafi obfitować w stresujące sytuacje. Dlatego marka Twix® przygotowała wyjątkową loterię, w której do wygrania są muzyczne nagrody sprzyjające chwilom relaksu tylko dla siebie. Konsumenci mają szansę wygrać 150 muzycznych zestawów: słuchawki wraz z roczną subskrypcją na streaming muzyki. Promocja potrwa do 20 września! Czytaj więcej »

  • 26 sierpnia br. rozpoczął się konkurs konsumencki „Wyjaw Szkolne Grzeszki vol.2” marki Grześki z portfolio firmy Colian. Na zwycięzców, oprócz nagród pieniężnych, czekają także specjalne, limitowane bluzy i T-shirty od marki DRE$$CODE. Akcję wspiera kompleksowa kampania komunikacyjna obejmująca telewizję, digital, współpracę z influencerami oraz działania w punktach... Czytaj więcej »

  • Niezapomniane lato z lodami Häagen-Dazs!

    Czwartek, 08 sierpnia 2024

    Przez cały sierpień marka Häagen-Dazs prowadzi konkurs pod hasłem „Najlepsze pod słońcem”. To specjalna okazja, by cieszyć się smakiem lodów „najlepszych pod słońcem” i szansa na wygraną. Czytaj więcej »

  • HARIBO zaprasza do świata radości

    Środa, 07 sierpnia 2024

    Marka popularnych żelek organizuje ogólnopolski konkurs konsumencki. Do wygrania są nagrody o łącznej wartości 200 000 złotych, w tym m.in. vouchery na zakupy VIP w sklepach firmowych HARIBO. Czytaj więcej »

  • Almette spełnia marzenia!

    Wtorek, 06 sierpnia 2024

    Wystartowała 9. już edycja Wielkiej Loterii Almette. Tym razem do wygrania na własność jest całoroczny, ubezpieczony i w pełni urządzony ekoDOM ze strefą relaksu i oszałamiającymi widokami na Giewont oraz pasmo Babiej Góry. Dodatkowo 5 razy dziennie losowane są nagrody o wartości 1000 zł. Czytaj więcej »

  • W loterii marki Duda, łączna pula nagród wynosi ponad 600 tys. złotych, a wartość samego kampera przekracza 400 tys. złotych. Jest więc o co grać… choć czasu coraz mniej. Czytaj więcej »

  • Liczy się pomysł, kreatywność i dobra zabawa. Ruszył ogólnopolski konkurs marki Mionetto Prosecco. O nagrody można walczyć całe wakacje. Konkurs „Smakuj i odkrywaj Mionetto Prosecco” to jeden z elementów obchodów Światowego Dnia Prosecco, który już 13 sierpnia! Ich gospodarzem, jak co roku, będzie firma Henkell Freixenet Polska, lider kategorii „prosecco” w Polsce. Czytaj więcej »

  • „LATO MA SMAK! Od morza do Tatr” to akcja parasolowa marek Hochland i Almette, która potrwa od 8 lipca o 2 sierpnia. Składają się na nią zarówno działania sprzedażowe, w tym dedykowany dla sprzedaży detalicznej oraz gastronomii preselling w miejscowościach turystycznych, jak i skierowane do konsumenta – ogólnopolski konkurs, gadżety w ramach akcji buy&get czy event nad morzem. Czytaj więcej »

  • Monster Munch ogłasza start wyjątkowej loterii, której motywem przewodnim jest promowanie bezpiecznej jazdy na rowerze oraz korzyści płynących z kolarstwa. Do wygrania są atrakcyjne nagrody, w tym wycieczki do Amsterdamu. Konsumenci mogą wziąć udział w loterii, kupując dowolne chrupki Monster Munch, a wszystko to pod hasłem „Rower Dobry Dla Ducha!”. Czytaj więcej »

  • Letnie festiwale już niedługo wypełnią się fanami muzyki i dobrej zabawy, a Coca-Cola ponownie będzie częścią tych niezapomnianych chwil. Kampania Endless Summer trwa, oferując jeszcze więcej emocji, nagród i magicznych momentów. Tylko do końca czerwca można wygrać bilety na lokalne festiwale, których marka jest partnerem. Czytaj więcej »

  • Soplica Rządzi Smakiem Lata 2024

    Wtorek, 18 czerwca 2024

    Soplica, marka, która w swoim portfolio posiada między innymi likiery owocowe, ogłasza kolejną edycję konkursu "Soplica Rządzi Smakiem", w którym wybrany zostanie smak lata 2024! To niepowtarzalna okazja dla pełnoletnich konsumentów Soplicy, aby mieć wpływ na przyszłość marki i jednocześnie grać o atrakcyjne nagrody. Czytaj więcej »

  • Wakacyjna loteria od marki Kubuś!

    Poniedziałek, 17 czerwca 2024

    Już 18.06. startuje loteria dla dzieciaków, w której do wygrania będą mega nagrody! Codziennie do zgarnięcia aż 3 MYSTERY BOXY inspirowane produktami od Kubusia – wakacyjnymi smakami Waterrr, nowością od Play – lemoniadą i egzotycznymi Musami Team. Przewidziana została również pula nagród natychmiastowych – bony do Empika i Media Expert. Do zgarnięcia łącznie ponad 1000... Czytaj więcej »

  • Od 17 czerwca na platformie Roblox, na miłośników gier komputerowych oraz Oranżady Hellena Strzelająca, czeka niespodzianka - konkurs z atrakcyjnymi nagrodami. Akcja ma na celu promocję uniwersum marki „Szalona Kraina Oranżady Hellena”, która swoją premierę miała 7 czerwca br. Powyższe działania są kolejnym etapem trwającej od połowy kwietnia kampanii prowadzonej pod hasłem... Czytaj więcej »

  • 3 czerwca br. ruszyła „Wybitna Loteria” konsumencka marki Oranżada Hellena z portfolio firmy Colian. Na jej uczestników czekają cenne nagrody, m.in. słuchawki, walizki, vouchery na wakacje, a w wielkim finale Fiat 500. Akcja będzie intensywnie promowana w telewizji, Internecie oraz w punktach sprzedaży. Czytaj więcej »

  • Ruszyła muzyczna loteria Orbit® Refreshers

    Poniedziałek, 03 czerwca 2024

    Z początkiem czerwca wystartowała muzyczna loteria Orbit® Refreshers! Mars Wrigley, razem z ambasadorką marki – Young Leosią, zachęca konsumentów, by "poczuli moc smaku". Do zdobycia są muzyczne nagrody m.in. bilety na koncert Young Leosi. Zabawa potrwa do 13 lipca. Czytaj więcej »

  • Do 20 czerwca br. potrwa konkurs konsumencki „PRZYPRAWIAJ I WYGRYWAJ!" zorganizowany przez markę Appetita dla klientów sieci sklepów Dino. Na uczestników czekają atrakcyjne nagrody, w tym pięć czarnych Thermomixów TM6, bony zakupowe do marketów Dino oraz zestawy przypraw Appetita. Czytaj więcej »

  • Ponad 800 000 osób wzięło udział w loterii Kaufland Card zorganizowanej z okazji rocznicy uruchomienia tego programu lojalnościowego. Do wygrania było łącznie ponad 6000 kart i e-kart podarunkowych na zakupy w sklepach Kaufland, CCC i HalfPrice, 150 kart paliwowych do wykorzystania na stacjach Orlen oraz nagrody główne - trzy samochody Škoda Octavia Combi. Uroczyste przekazanie aut... Czytaj więcej »

  • Już po raz trzeci marka Łaciate zaprasza najmłodszych do ekologicznej zabawy z okazji Dnia Dziecka. Co zrobić, aby wziąć w niej udział? Wystarczy zagrać w interaktywną grę online i odpowiedzieć na pytanie konkursowe. Zdobyte punkty zostaną wymienione na prezenty dla dzieci z domów dziecka, a autorzy najciekawszych zgłoszeń wygrają atrakcyjne upominki. Czytaj więcej »

  • W tym sezonie marka Żywiec koncertowo wyróżni się na tle innych loterii konsumenckich – wszystko dzięki aktywacji „Wygrywaj Codziennie”, w ramach której do zdobycia są nie tylko nagrody pieniężne, ale także bilety na Męskie Granie oraz karty podarunkowe do wykorzystania w serwisie Allegro.pl. Najdłuższa w historii marki Żywiec loteria trwa od 13 maja do 30 września. Czytaj więcej »

  • Z początkiem kwietnia br. ruszyła piąta, jubileuszowa odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie tych kultowych pralin. Nadesłane prace powinny być ilustracją hasła marki: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie zmysły”. Łączna pula nagród wynosi ponad 30 000 zł. Produkty ze... Czytaj więcej »

więcej artykułów