Wiadomości

  • Prawie połowa konsumentów uważa, że największe korzyści odnosi, kupując w promocji m.in. chemię gospodarczą i mięso. W TOP 5 kategorii znalazły się też wędliny, napoje bezalkoholowe, słodycze i owoce. Tak wykazało badanie wykonane przez UCE RESEARCH na zlecenie Hiper-Com Poland i programu branżowego AdRetail Inspirio. Czytaj więcej »

  • – ​Już dziś myślimy strategicznie o przyszłości naszej, społeczności, w których funkcjonujemy, oraz naszej planety – mówi Igor Tikhonov, prezes Kompanii Piwowarskiej. Browary inwestują w odnawialne źródła energii oraz technologie, które pozwalają im ograniczać emisję dwutlenku węgla i zużycie wody przy produkcji piwa. Walczą także z problemem odpadów, wprowadzając... Czytaj więcej »

  • RC Foods Polska Sp. z o.o. to producent i dystrybutor działający od lat na rynku słodyczy i przekąsek sprzedawanych m.in. pod marką Cornellis 1888. Czytaj więcej »

  • Bez względu na sytuację pandemiczną MLEKOVITA nie zwalnia tempa. Mleczarski koncern, firma o międzynarodowym zasięgu, którą tworzą własne komplementarne podmioty, na co dzień ściśle ze sobą współpracujące: 20 zakładów produkcyjnych, 32 hurtownie, 135 sklepów firmowych Mlekovitka i sklep internetowy sba.com.pl, dba o swój nieustanny rozwój, m.in. inwestując w... Czytaj więcej »

  • Naszym głównym problemem, jako konsumentów, jest przede wszystkim produkcja zbyt dużej ilości śmieci. Problem ten widać bardzo dokładnie, kiedy kupujemy na przykład krem. Produkt jest zapakowany w szklany pojemniczek, przykryty kawałkiem folii aluminiowej, a następnie zakręcony plastikową zakrętką. Cały pojemnik włożony jest do tekturowego pudełka, które jeszcze dodatkowo... Czytaj więcej »

  • W Polsce przybywa lodziarni. – Chociaż rynek wydaje się już nasycony, to co roku otwierają się nowe punkty z lodami. I wszystkie bardzo dobrze sobie radzą – mówi Radosław Charubin, właściciel marek Lody Bonano i U Lodziarzy. Największym powodzeniem cieszą się lody rzemieślnicze, naturalne oraz z automatu i choć Polacy są przywiązani do tradycyjnych smaków, to chętnie... Czytaj więcej »

  • Sąd Restrukturyzacyjny w Poznaniu wydał 3 postanowienia o zatwierdzeniu układu w postępowaniach sanacyjnych spółek z Grupy Piotr i Paweł. Obecnie kluczowe jest uprawomocnienie postanowień, co pozwoli na wypłatę należności wierzycielom. Zarząd spółek podkreśla, że jego intencją jest jak najszybsze wypłacenie należnych wierzycielom środków finansowych. Środki finansowe na... Czytaj więcej »

  • Blisko 40% konsumentów ma poczucie, że na zakupach w promocji oszczędza średnio 30-40% w porównaniu do regularnej wartości nabywanych produktów. Ponad 20% deklaruje, że jest to przedział 20-30%. Natomiast 15% ankietowanych dostrzega oszczędności w granicach 10-20%. Prawie tyle samo osób widzi je na poziomie 40-50%. Z kolei tylko 6% respondentów odczuwa korzyści powyżej 50%... Czytaj więcej »

  • Według badań Ibris 96% Polaków uważa, że opakowań jest za dużo, a produkty powinny być pakowane inaczej*. Ponad 51% oczekuje, że to producenci pokryją koszty przetwarzania opakowań po napojach1. Aż 95% Polaków popiera wprowadzenie systemu kaucyjnego, a 86% oczekuje, że Rząd zrobi to jak najszybciej. Federacja Przedsiębiorców Polskich (FPP) oraz Centrum Analiz Legislacyjnych i... Czytaj więcej »

  • Sery z oferty Hochland zdobyły medale w kilku kategoriach. Złoty Medal w konkursie „Good cheese” zdobyła tegoroczna nowość - Almette bez laktozy w kategorii serek do smarowania. Srebrny Medal w kategorii „ready to go” zdobył ser Hochland Kanapkowy mini śmietanka i szczypior, a w kategorii ser „na deskę” srebro otrzymał ser Valbon. Czytaj więcej »

  • Dwa lata temu Eurocash Dystrybucja wprowadziła na rynek eurocash.pl – innowacyjną platformę do zakupów internetowych dla właścicieli małych i średnich sklepów. Przedsiębiorcy zyskali zarówno możliwość wygodnego i szybkiego zamawiania produktów, a także szereg funkcjonalności wspierających zarządzanie sklepem. Czytaj więcej »

  • Grupa MLEKOVITA, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów lubiących aktywność fizyczną, otworzyła sklep internetowy, w którym można zaopatrzyć się w produkty bogate w białko. Działa on pod adresem www.sba.com.pl, a jego nazwa pochodzi od linii produktów Super Body Active. Dla klientów e-sklepu firma przygotowała atrakcyjne pakiety promocyjne, a także program lojalnościowy.... Czytaj więcej »

  • Pandemia wpływa na rozwój produktów Hochland

    Poniedziałek, 21 września 2020

    Mijające miesiące postawiły sektor spożywczy w wyjątkowej sytuacji. Dla konsumenta w czasach kryzysowych bardzo ważne jest zaufanie do marki, do jakości produktu. Produktom dostępnym w ofercie Hochland Polacy ufają. Każdy kryzys to zawsze szansa dla tych, którzy się nie boją ryzyka. Szybka adaptacja do nowych warunków, oczekiwań konsumentów i klientów to klucz. Polacy jedzą... Czytaj więcej »

  • Pandemia koronawirusa była dużym szokiem dla branży gastronomicznej – która została zmuszona do zamknięcia restauracji w modelu, w jakim działały dotychczas, czyli przyjmowania gości w lokalach. Stało się to właściwie z dnia na dzień – cały sektor nie był więc na to gotowy. W pierwszych tygodniach intensywnie pracowano nad transformacją modelu i sprzedażą w kanale tzw.... Czytaj więcej »

  • Handel przyspiesza z cyfryzacją

    Piątek, 18 września 2020

    Blisko 2/3 Polaków należy do przynajmniej jednego programu lojalnościowego, a 72 proc. korzysta z niego w aplikacji mobilnej. Galerie stawiają mocny akcent na ich wygodę i rozbudowę o kolejne funkcjonalności. Dlatego warszawskie centra: Galeria Mokotów i Westfield Arkadia oraz wrocławska Wroclavia całkiem zdigitalizowały swój program lojalnościowy, poszerzając go o cashback, czyli... Czytaj więcej »

  • Od kilku dni trwa dyskusja na temat wprowadzonej pod obrady Sejmu projektu Ustawy o zmianie ustawy o ochronie zwierząt oraz niektórych innych ustaw (dalej Ustawa). Dotyczy ona nie tylko samego dobrostanu zwierząt, ale również kilku innych kluczowych elementów regulujących m. in.: nadzór nad utrzymaniem zwierząt inwentarskich oraz sposób likwidacji legalnie działających sektorów... Czytaj więcej »

  • Pandemia mocno zmieniła rynek pracy. Obecnie na znaczeniu zyskują branże umożliwiające skuteczniejsze działania w kwestii narzucanych ograniczeń. Według rankingu firmy Antal, w czołówce najbardziej poszukiwanych zawodów znaleźli się przedstawiciele takich profesji jak m.in. specjalista ds. BHP i ekspert ds. e-commerce. Digital manager i business intelligence są również wysoko w... Czytaj więcej »

  • - Pomimo zawirowań w branży mleczarskiej, COVID 19 nie wpłynął negatywnie na wyniki sprzedaży, zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym. Eksport utrzymał się na tym samym poziomie, co pozwala na stwierdzenie, że przeszliśmy ten gorący okres obronną ręką. Niewątpliwy wpływ na to miały odpowiednie decyzje i dobry zespół ludzi, dzięki któremu wspólnymi siłami udało... Czytaj więcej »

  • 8 edycja Półmaratonu Hochland Doliną Samy i Pyrlandzka Dycha odbędzie się już 25-27 września. Tym razem formuła wydarzenia ze względów bezpieczeństwa została całkowicie zmieniona i daje szansę na uczestnictwo w imprezie każdemu – bez względu na to, gdzie się znajduje! To wyjątkowa inicjatywa sportowa, podczas której nie może zabraknąć wszystkich miłośników sportowych... Czytaj więcej »

  • Moët Hennessy, marka należąca do Louis Vuitton Moët Hennessy Group, światowego lidera dóbr luksusowych, sięgnęła po usługi Comarch, aby usprawnić współpracę z dystrybutorami i hurtowniami. Rzetelne dane handlowe, a także ich sprawny przepływ między partnerami, miały wesprzeć firmę w podejmowaniu decyzji w oparciu o solidne informacje biznesowe, zapewniając partnerom... Czytaj więcej »

  • Rok obrotowy 2019/2020 był kolejnym okresem, w którym Grupa AMBRA rosła szybciej niż rynek wina. Pomimo pandemii COVID-19 wzrosły wyniki oraz realizowane były inwestycje i akwizycje. Czytaj więcej »

  • Według danych GUS, poziom cen dóbr i usług konsumpcyjnych w sierpniu br. był o 2,9% wyższy wobec poziomu z analogicznego miesiąca 2019 r., przy wzroście cen usług o 6,6% i towarów o 1,5%. - czytamy na stronie Ministerstwa Rozwoju. Czytaj więcej »

  • W lipcu br. kontynuowana była poprawa w sektorze przemysłowym, co znalazło swoje odzwierciedlenie w odczycie indeksu PMI wynoszącym wówczas 52,8 pkt. oraz 0,5-proc. wzroście (r/r) produkcji przemysłowej. Jakkolwiek powyższe nie w pełni zostało potwierdzone w wynikach eksportu towarów, który w lipcu zmniejszył się o 1,6% r/r (do ok. 19,6 mld EUR), to należy zaznaczyć, że... Czytaj więcej »

  • Grupa MLEKOVITA, jako lider branży mleczarskiej w Europie Środkowo-Wschodniej, kieruje się ideą zrównoważonego rozwoju. Świadoma swojego oddziaływania na środowisko, firma podejmuje wiele działań, aby zapobiegać jego zanieczyszczaniu. Wśród nich jest ograniczanie ilości tworzyw sztucznych w opakowaniach produktów. Konsekwentne zmiany w tym zakresie, m.in. zmniejszenie grubości... Czytaj więcej »

  • 10 września, wzorem innych państw, z inicjatywy różnych środowisk powołano wspólną inicjatywę – Polski Pakt Plastikowy, który jednocześnie dołącza dziś do najważniejszej międzynarodowej inicjatywy środowiskowej Plastics Pact network Fundacji Ellen MacArthur. Pakt stawia sobie za cel zmianę obecnego modelu wykorzystywania tworzyw sztucznych w opakowaniach na polskim rynku w... Czytaj więcej »

  • W Krajowym Ośrodku Wsparcia Rolnictwa odbyły się warsztaty design sprint mające na celu opracowanie koncepcji projektu Paszportyzacji Polskiej Żywności - czytamy w komunikacie KOWR. Na początek poświęcono uwagę dwóm wybranym grupom produktów – wołowinie (produkcja zwierzęca) oraz ziemniakowi (produkcja roślinna). System ma umożliwić śledzenie produktu „od pola do... Czytaj więcej »

  • Ekologia zdominowała rynek opakowań

    Wtorek, 15 września 2020

    Na rynku pojawia się coraz więcej biodegradowalnych i kompostowalnych opakowań. Producenci w ten sposób chcą nadążyć za modą na ekologię. – Pomimo tego w ciągu najbliższych kilku lat plastik nie zniknie całkowicie z rynku opakowań. Wygoda jego użytkowania przewyższa na razie aspekty ekologiczne – mówi Beata Pyś-Skrońska, zastępca dyrektora w Polskiej Izbie Opakowań. Czytaj więcej »

  • „abc na kołach”, rozwijana przez Grupę Eurocash sieć agencyjna prowadząca mobilną sprzedaż produktów FMCG w małych miejscowościach i wsiach w Polsce, nie ustaje w ekspansji i szuka kolejnych współpracowników. Zatrudnionym przedsiębiorcom gwarantuje 4 tys. złotych „na rękę”, atrakcyjny system prowizyjny i wypełnione towarem auto do prowadzenia handlu. Czytaj więcej »

  • Ceetrus Polska ma nowego dyrektora działu komercjalizacji. Od 1 września stanowisko to zajmuje Marcin Matysiak. Jego zespół odpowiada za budowanie i rozwój współpracy z najemcami w kilkudziesięciu obiektach handlowych komercjalizowanych przez Ceetrus Polska. Czytaj więcej »

  • Klienci powoli wracają do obiektów handlowych, ale jak wynika z danych PRCH, ich odwiedzalność wciąż waha się między 70 a 96 proc. ubiegłorocznych wartości. Ruch po lockdownie związanym z pandemią najszybciej odradza się w tych galeriach, które oferują dodatkowe możliwości rozrywki i spędzania wolnego czasu. Odbudowa bazy klientów to niejedyne wyzwanie, przed jakim stoją... Czytaj więcej »

więcej artykułów