• Najnowsze wydanie Hurt & Detal
  • Złote Innowacje
  • Złoty Paragon
  • Handel w czasie pandemii
  • Reklama
  • Kontakt
  • Zaloguj
Czwartek, 21 stycznia 2021 HURT & DETAL Portal branży spożywczej
  • Z rynku FMCG
  • Nowości
  • Kategorie produktów
  • Raporty
  • Wywiady

HURT & DETAL Nr 07/173. Lipiec 2020

HURT & DETAL Nr 07/173. Lipiec 2020
  • Suerente Gran Seleccion Organic
  • Dwa nowe warianty w rodzinie Gancia
  • Wódka Żurawie już w Polsce
  • Ugasić pragnienie
  • Przekąski na słono i słodko
  • Innowacje na rynku spożywczym
  • Pupil na wakacjach
  • 30-lecie działalności Grupy Kapitałowej Specjał
  • Delma Maślany smak w kostce – używaj jak masła
  • Batony zbożowe Nestlé FITNESS Miód i Migdały
  • Rozmowa z Sławomirem Maroszkiem, Kierownikiem Działu Sprzedaży i Marketingu w firmie Ewa Krotoszyn
  • Hochland odpowiedzialny za pokolenia
  • Wywiad z Leszkiem Wertejukiem, Prezesem Zarządu Fabryki Cukierków „Pszczółka”.
  • Warsztaty kulinarne z Appetitą
  • Bracia Sadownicy jednym z bohaterów kampanii PKN ORLEN #WspieramyPolskę
  • Wakacyjna aktywacja konsumencka marki Kasia
  • Kostka do pieczenia Kasia – najlepsza do pieczenia*!
  • Kuchnia Marzeń Gellwe
  • Grześki w rodzinnych opakowaniach
  • MSM Mońki z nowym logotypem i szatą graficzną
  • Kampania Delmy
  • Upfield buduje roślinną przyszłość
  • Przyprawa do mięs Prymat z gratisem
  • Nowa grafika wafelków Góralki
  • Superior Taste Award dla Łomży
  • Dobra passa MLEKOVITY trwa
  • Postpandemiczny handel
  • Inteligentne rozwiązania dla obszaru realizacji transakcji
  • Wakacyjne biesiady
  • Kawowo-herbaciane inspiracje

Nowości

  • Szynka wieprzowa Goodvalley
  • Sos cygański w kuchni bałkańskiej
  • Wawel Collection - słodkie prezenty na wyjątkowe okazje
  • Nowość w portfolio Milka & Oreo – ciastka Milka Oreo Sensations
  • Nadchodzi KOKO!

Hurt & Detal - numery archiwalne

Wybierz rok:

Wiadomości

  • Zakupy są bardziej przemyślane, koszyk zakupowy oscyluje w kierunku dóbr podstawowych
  • Przetasowania na rynku handlowym w Polsce
  • Aż 66% Polaków niezadowolonych z wprowadzenia podatku cukrowego
  • Ponad 55% konsumentów chce wrócić do tradycyjnego handlu
  • Podsumowanie roku 2020 na rynku logistyki żywności i plany na 2021

© wszelkie prawa zastrzeżone 2021

  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Partnerzy

Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich

Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.

Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy! Podany adres email jest niepoprawny

Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej) podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.