Browary Polskie wzięły udział w inauguracji Dekady Działań na rzecz Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Czytaj więcej »
Browary Polskie wzięły udział w inauguracji Dekady Działań na rzecz Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Czytaj więcej »
W I kwartale 2011 r. Grupa Makarony Polskie osiągnęła blisko 24-procentowy wzrost sprzedaży w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Przychody ze sprzedaży wzrosły w tym okresie do blisko 51 mln zł z 41,1 mln zł w I kw. 2010 r. Grupa zanotowała wzrost sprzedaży we wszystkich kategoriach produktów. Czytaj więcej »
W ostatnich miesiącach Carrefour podjął w Szczecinie szereg działań wspierających lokalne inicjatywy. W różnego rodzaju projekty zaangażowały się wszystkie trzy szczecińskie hipermarkety sieci Carrefour. Czytaj więcej »
Ponad setka szefów kuchni, ekspertów kulinarnych i sommelierów wody z różnych krajów uznało smak niegazowanej Cisowianki Classique za wyjątkowy. To już druga nagroda Superior Taste przyznana Cisowiance. W ubiegłym roku takie wyróżnienie otrzymała nasycana naturalnym dwutlenkiem węgla Cisowianka Perlage. Czytaj więcej »
Już w najbliższą sobotę, 14 maja, o godz. 10:00, z Kruszwicy, wystartuje IV Bieg Piastowski. POLOmarket jest sponsorem Biegu. Uczestnicy imprezy będą sprawdzać swoje możliwości na trasie długości około 21 km, z Kruszwicy do Inowrocławia. Czytaj więcej »
„Wiem, co wybieram" to zainicjowany przez Międzynarodową Fundację Choices program znakowania produktów, który ułatwia konsumentom dokonywanie wyborów żywnościowych odpowiednich w prowadzeniu zbilansowanej diety. Jednym z jego polskich uczestników jest firma POSTI, która może pochwalić się aż 16 produktami z prestiżowym logo tego... Czytaj więcej »
NESCAFÉ 3in1 przy współpracy z MEC i działem badań NK.pl przygotowało drugą odsłonę rankingu uczelni wyższych. Czytaj więcej »
Pomimo bardzo trudnych warunków rynkowych GK PKM DUDA odnotowała piąty kwartał z rzędu zysk na poziomie netto 7,3 miliona złotych (7,8 mil w 2010). Przychody ze sprzedaży w ujęciu skonsolidowanym wyniosły 342,9 mln zł, co oznacza wzrost o prawie 3% (rdr). Ponad 2 - krotny, w porównaniu z I kwartałem 2010, wzrost eksportu, odnotowała jednostka dominująca. Czytaj więcej »
Duńska firma Danlind A/S podjęła decyzję o powierzeniu dystrybucji produktów marki JELP dobrze znanej na polskim rynku firmie - BRODR. JORGENSEN S.A. Umowa dystrybucyjna wejdzie w życie dnia 11 maja 2011 roku, a jej zakres obejmie wszystkie obszary aktywności na rzecz marki JELP. Czytaj więcej »
Pieczenie chleba, warzenie piwa, produkcja parówek, świecące bakterie, pokazy filmów prezentujących przemysłową produkcję żywności, porady żywieniowe, pokazy zwierząt występujących w filmach, prezentacja ras psów, adopcja zwierząt ze schroniska, kiermasz kwiatów, zwiedzanie Centrum Wodnego oraz wiele innych atrakcji będzie można oglądać, podczas Dni... Czytaj więcej »
Już po raz 218 sieć Netto zaprosi swoich klientów na uroczyste otwarcie nowego sklepu - tym razem we Włocławku na Kujawach. To drugi market Netto w historycznej stolicy Kujaw, którą jest Włocławek. Uroczyste otwarcie rozpocznie się 12 maja, o godz. 8., przy ul. Polnej 26. Czytaj więcej »
W ramach współpracy z firmą Medi-Bus, POLOmarket rozpoczął Ogólnopolską Akcję Bezpłatnych Badań Słuchu. Badania są prowadzone przy sklepach POLOmarket, w specjalnie do tego przygotowanym busie - mobilnym laboratorium, gdzie wykonywana jest diagnostyka słuchu i zewnętrznego kanału słuchowego. Czytaj więcej »
Działająca w ramach Grupy Apsys spółka Apsys Polska podsumowuje 15 letnią działalność na polskim rynku nieruchomości komercyjnych. Firma wyznaczyła nowe cele na najbliższe lata, których realizację powierzono Zarządowi Apsys Polska i powołanemu w marcu Prezesowi - Panu Fabrice'owi Bansay. Czytaj więcej »
To już druga edycja akcji firm Tesco i Carlsberg Polska. 36 tysięcy sadzonek iglaków i ponad milion zielonych punktów Clubcard czeka na klientów, którzy w najbliższy weekend wezmą udział w ekologicznej akcji zorganizowanej przez Tesco i Carlsberg Polska. Czytaj więcej »
Ekologiczne środki do czyszczenia domu Green Vision zostały nagrodzone Laurem Konsumenta w kategorii „Odkrycie Roku". To kolejne wyróżnienie dla Zielonej linii, stworzonej przez firmę Lakma, po nagrodzie nadanej przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji. Mimo krótkiej obecności na rynku, produkty zostały wskazane przez klientów, a następnie pozytywnie... Czytaj więcej »
W czwartek 12 maja br. zostanie otwarty nowy sklep sieci Lidl w Łodzi przy ul. Piłsudskiego 151. Będzie to już ósma placówka w mieście. Z tej okazji firma zleciła przeprowadzenie badania opinii wśród łodzian na temat zakupów w Lidlu. Okazuje się, że aż 74% mieszkańców Łodzi uważa, że zakupy w sklepach tej sieci to mądry wybór. Czytaj więcej »
Rynek usług w ramach zakupów przez internet w branży spożywczej rozwija się z ogromną dynamiką, co zauważa także sieć "Piotr i Paweł". "Piotr i Paweł" od blisko 8 lat rozwija tę część swojej działalności i obecnie usługa dostępna jest dla klientów w 7 dużych ośrodkach (Warszawa, Poznań, Wrocław, Łódź, Gdańsk, Bydgoszcz i... Czytaj więcej »
Już w maju, Polacy będą mogli zadbać o swoje zdrowie, samopoczucie i zbilansowaną dietę razem z firmą Nestlé. 5 maja ruszyła IV edycja ogólnopolskiej akcji „Jedz smacznie i zdrowo" organizowana we współpracy z Tesco. W ciągu trzech lat tysiące Polaków przekonały się, że zbilansowana dieta to nie tylko liść sałaty i dwie marchewki a... Czytaj więcej »
Dobre wyniki i silna pozycja sieci sklepów Biedronka na polskim rynku w znacznym stopniu przyczyniły się do uzyskania bardzo dobrych wyników w I kwartale 2011 roku przez jej portugalskiego właściciela, Grupę Jeronimo Martins. Sieć Biedronka wygenerowała prawie 60% łącznej sprzedaży Grupy, pozwalając Jeronimo Martins zamknąć ten kwartał ze wzrostem sprzedaży... Czytaj więcej »
Klienci Tradisu otrzymali specjalne Karty, dzięki którym mogą robić zakupy w samoobsługowych halach Cash&Carry Tradisu w całej Polsce. Karty służą identyfikacji kupców, mają także usprawnić zakupy. Jednocześnie pozwalają na uczestnictwo w programie lojalnościowym eProfit. Czytaj więcej »
W związku ze 160-tymi urodzinami marki Wedel, firma poszukuje Kandydatów na stanowisko Ambasadora Fabryki Przyjemności. Rekrutacja rozpoczęła się 2 maja 2011 roku. Wszyscy zainteresowani proszeni są o nagranie krótkiego video listu motywacyjnego i zgłoszenie swojej aplikacji na www.wedel.pl/ambasador. Czytaj więcej »
Przepisy kulinarne podzielone na 15 kategorii tematycznych, wyczerpujące materiały i ostatnie wyniki badań na temat właściwości zdrowotnych, informacje o zbiorach, regionach upraw, formach przetwórstwa, nowych produktach, eksporterach, a także materiały dla mediów - to wszystko i wiele więcej informacji o żurawinie amerykańskiej można już znaleźć na nowej stronie... Czytaj więcej »
Już teraz, co dziesiąty polski bezrobotny jest absolwentem wyższej uczelni, a od lat tytuł magistra nie daje gwarancji zatrudnienia. Ponad 80 proc. pracodawców twierdzi, że największe znaczenie przy zatrudnianiu młodych mają wiedza i umiejętności, przeszło 60 proc. podkreśla znaczenie doświadczenia. Niestety, pracodawcy słabo oceniają kompetencje absolwentów. Czytaj więcej »
Już 6 maja w lubińskiej galerii temperatura na pewno się podniesie! Wszystko za sprawą pokazów strażackich. Na przybyłych czeka mnóstwo atrakcji: akcja ratownicza podczas wypadku, gaszenie pożaru, wystawa sprzętu strażackiego i wiele konkursów i zabaw dla najmłodszych uczestników! Czytaj więcej »
Ruszyła akcja „Rowerem na zakupy". Celem inicjatywy jest zachęcenie właścicieli i zarządców obiektów handlowych do instalowania bezpiecznych i wygodnych stojaków rowerowych. Czytaj więcej »
Polskie przedsiębiorstwa zaangażowane w międzynarodową wymianę handlową z optymizmem patrzą w przyszłość. Taki wniosek wynika z badania dotyczącego nastrojów wśród eksporterów i importerów, przeprowadzonego przez firmę badawczą TNS na zlecenie banku HSBC, w którym Polska została uwzględniona pierwszy raz. Czytaj więcej »
Wawel S.A. ogłosił wyniki finansowe za 2010 rok. Przychody netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów osiągnęły wyższy wynik, niż w 2009 roku i wyniosły 377,637 mln zł. Czytaj więcej »
Jedna z największych hurtowni w Polsce - Eurocash Cash&Carry - podjęła współpracę z BS Bohemia Sekt Polska. W jej wyniku od połowy kwietnia w sieci znaleźć można morawskie wina z winnicy Château Bzenec, skąd trafiają na półki małych i średnich sklepów spożywczych. Czytaj więcej »
Krystyna Janda - wybitna Polska aktorka teatralna i filmowa, piosenkarka, prozaik i felietonistka oraz założycielka pierwszego prywatnego teatru dramatycznego w Polsce została ambasadorką linii kosmetyków Art&Diamonds Soraya. Czytaj więcej »
Dwa produkty Indykpolu zostały nagrodzone w konkursach, które odbyły się w ramach cyklu „Wielkanoc Mięsne Święta - Polska Tradycja" zorganizowanych przez Polską Federację Branży Mięsnej, Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy Rzeczpospolitej Polskiej wraz z Wielkopolską Izbą Rzemieślniczą w Poznaniu oraz Instytutem Technologii Mięsa Uniwersytetu... Czytaj więcej »
Rozmowa z Robertem Sasem, Dyrektorem Zarządzającym Mondelēz...
Marka E.Wedel udowadnia, że mimo trudnego otoczenia...
Marcin Jakubczak, National Sales Manager, Mattoni 1873...
Rozmowa z Kamilem Gębskim, Dyrektorem Marketingu Spirits w...
Aleksandra Bilska-Domańska, Brand Manager w firmie Unilever...
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
FoodWell (Delecta) i Mieszko (Zozole) łączą siły...
Na najbliższe miesiące planowane są kolejne otwarcia....
Internauci zdecydują, kto zagra przed legendami futbolu...
Wiosna i lato to doskonały czas, by zostawić smartfony w...
Ser topiony w plastrach 130 g o smaku BURGERA! SERTOP...
To bezalkoholowa odsłona najpopularniejszego piwa miodowego w...
Klasyczny camembert od Valbon to kwintesencja smaku i stylu...
To odpowiedź na rosnące oczekiwania konsumentów, dotyczące...
To najnowsza propozycja firmy Zott, która łączy pełny smak...
Grand Caramel Popcorn to tegoroczna supernowość w linii...
Pieczenie na medal...
Smak grilla zaczyna się od mięsa...
W social media i sprzedaż produktów w dyskontach Dino...
Globalna kampania „Dwa to więcej niż jeden” („Two is...
Rozpoczynają wiosenną promocję, której celem jest...