Wiadomości

  • Import bananów w Polsce

    Środa, 14 marca 2012

    Banany należą do jednych z najchętniej wybieranych przez polskiego konsumenta owoców i charakteryzują się tym, że są dostępne przez cały rok. Polska nie należy jednak do czołówki w Europie, jeśli chodzi o ich konsumpcję. Przeciętny Polak zjada około 5,5 kg bananów rocznie. Nie jest to zbyt wygórowana liczba – średnio Europejczyk zjada każdego roku około 11 kg tych... Czytaj więcej »

  • OREO ma już 100 lat!

    Środa, 14 marca 2012

    OREO obchodzi w marcu br. 100-lecie istnienia. Fani z całego świata, w tym z Polski spotkają się na Facebooku oraz w „realu”, by na nowo spojrzeć na świat oczami dziecka i wspólnie bawić się rytuałem OREO „przekręć, poliż, zamocz!” Czytaj więcej »

  • Pasaż Grunwaldzki zaprezentował pierwszą odsłonę kampanii, która powstała we współpracy z nowym partnerem, agencją reklamową V&P z Poznania. Czytaj więcej »

  • 9 marca br. Grupa Kapitałowa Rank Progress otworzyła Galerię Świdnicką. Podczas otwarcia, które trwało od piątku do niedzieli, galerię odwiedziło 105 tys. osób z całego regionu – niemal dwa razy więcej, niż liczy sama Świdnicy. Czytaj więcej »

  • Spółka Gemma Investments, należąca do grupy funduszu Mid Europa Partners, otrzymała zgodę Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) na przejęcie od Emperii Holding spółek Stokrotka, Maro-Markety oraz Społem Tychy, wynika z komunikatu UOKiK. Czytaj więcej »

  • Największym kanałem dystrybucji artykułów kosmetycznych w Polsce są sklepy drogeryjno-kosmetyczne, które, według szacunków zawartych w najnowszym raporcie PMR „Rynek dystrybucji artykułów kosmetycznych w Polsce 2012. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2012-2014”, w 2011 roku odpowiadały za 41,2% sprzedaży rynku. Segment ten rozwija się dwutorowo – na znaczeniu szybko... Czytaj więcej »

  • VARTA rośnie w siłę!

    Wtorek, 13 marca 2012

    Należąca do grupy Spectrum Brands Holding firma VARTA Baterie Sp. z o.o. wprowadziła istotne zmiany organizacyjne w strukturach sprzedażowo-marketingowych. Zmiany te wynikają ze znakomitych wyników i dynamicznie rosnących udziałów firmy w polskim rynku. Czytaj więcej »

  • Drogeria Natura w Grudziądzu

    Wtorek, 13 marca 2012

    Drogerie Natura, wicelider na rynku drogeryjnym w Polsce, otwiera drugi sklep w Grudziądzu. Sieć drogerii przyjaznych klientom zaprasza do swojej nowej lokalizacji w CH Alfa przy ulicy Chełmińskiej 4. Otwarcie nastąpi 14 marca o godzinie 12.00. Czytaj więcej »

  • Z Raportu przygotowanego przez wywiadownię gospodarczą Soliditet Polska (grupa Bisnode) wynika, że w 2011 roku zarejestrowano 31 243 sklepy, jednocześnie wyrejestrowano w analogicznym okresie 53 105. Tym samym polski rynek sprzedaży detalicznej skurczył się o blisko 22 tys. podmiotów. To kolejny rok spadków. Na przestrzeni 2010 i 2009 spadek ten wyniósł ponad 25 tys.Twórca raportu... Czytaj więcej »

  • 170 placówek Intermarché w Polsce

    Poniedziałek, 12 marca 2012

    8 i 9 marca Grupa Muszkieterów otworzyła dwa kolejne supermarkety Intermarché pod szyldem Super w Bytomiu (woj. śląskie) i Świdnicy (woj. dolnośląskie). Tym samym do Muszkieterów należy już łącznie 170 sklepów Intermarché. Czytaj więcej »

  • Nowy SPAR w Łobżenicy

    Poniedziałek, 12 marca 2012

    Sieć SPAR powiększyła się o kolejny sklep. Nową placówkę uruchomiono w Łobżenicy. Czytaj więcej »

  • Zatrudnienie wspierane

    Piątek, 09 marca 2012

    Zatrudnienie wspierane jest rozwiązaniem pochodzącym z obszaru ekonomii społecznej, której ideą jest realizacja celów społecznych narzędziami i metodami ekonomicznymi. Ojcem nowoczesnej ekonomii społecznej jest profesor Muhammad Yunus – laureat pokojowej nagrody Nobla z 2006 roku, twórca koncepcji przedsiębiorstwa społecznego, a także idei mikrokredytów. Czytaj więcej »

  • Firma Handlowa Jago S.A. w upadłości układowej poinformowała, że w dniu 8 marca 2012 roku Sąd Rejonowy w Gliwicach, XII Wydział Gospodarczy ds. Upadłościowych i Naprawczych stwierdził, iż postanowienie z dnia 14 lutego 2012 roku o ogłoszeniu upadłości Jago S.A. z możliwością zawarcia układu stało się prawomocne z dniem 8 marca 2012 roku. Czytaj więcej »

  • W drugiej połowie marca zostaną otwarte trzy obiekty handlowe Czerwona Torebka. Powstające w ramach platformy dla handlu detalicznego pasaże będą zlokalizowane w Szczecinie - Warzymicach, Bytomiu oraz Tomaszowie Mazowieckim. Czytaj więcej »

  • Do grona „zielonych” centrów handlowych dołączyły następne obiekty zarządzane przez Apsys Polska: podwarszawskie Centrum Janki, wrocławska Korona oraz bydgoskie Rondo. Wszystkie trzy należą do GE Capital Real Estate Polish Retail Holdco Sarl. Pomimo, że mają już ponad 12 lat, każde z nich uzyskało certyfikat BREEAM In – Use na poziomie „Very good”. Czytaj więcej »

  • Polski oddział firmy Henkel, światowego lidera marek i technologii, odnotował w 2011 roku przychody ze sprzedaży w wysokości ponad 1,7 mld złotych. To wynik lepszy o 4 procent w porównaniu z rokiem finansowym 2010. W minionym roku Henkel umocnił wiodącą pozycję w kluczowych grupach swoich produktów. Czytaj więcej »

  • Pod takim hasłem Kolporter S.A. uruchamia projekt skierowany do właścicieli sklepów spożywczych. Spółka zaprasza ich do przystąpienia do swojej sieci Dobry Wybór i gwarantuje atrakcyjne warunki współpracy oraz stabilne źródło utrzymania. Posiadacze najlepszych lokalizacji mogą zarobić nawet 40 tysięcy złotych miesięcznie. Czytaj więcej »

  • Pierwsza Drogeria Natura w Świdnicy

    Piątek, 09 marca 2012

    Drogerie Natura, wicelider na rynku drogeryjnym w Polsce, otwiera swój pierwszy sklep w Świdnicy. Sieć drogerii przyjaznych klientom zaprasza do swojej nowej lokalizacji o powierzchni 186 mkw. w Galerii Świdnica w piątek, 9 marca. Czytaj więcej »

  • Ambra zdobywa rynek brandy

    Czwartek, 08 marca 2012

    Lider rynku wina umacnia swoją pozycję w kolejnym segmencie rynku alkoholi. Do marki brandy PLISKA - znajdującej się już w portfelu AMBRY – dołączyła marka brandy SŁONECZNY BRZEG. Czytaj więcej »

  • Najlepsze życzenia dla Pań

    Czwartek, 08 marca 2012

    Redakcja Portalu Kupców Polskich i miesięcznika Hurt & Detal - składa wszystkim Paniom najserdeczniejsze życzenia z okazji Dnia Kobiet. Czytaj więcej »

  • Oficjalne maskotki UEFA Euro 2012™, których licencjobiorcą i dystrybutorem jest Kolporter S.A., można już kupić w największych polskich sieciach handlowych. Będą też dostępne w sklepach w całej Europie. Czytaj więcej »

  • Aż 400 tysięcy tulipanów trafi 8 marca do rąk Klientek ponad 440 sklepów Lidl w całej Polsce. To kolejna już akcja, w trakcie której sieć składa najlepsze życzenia Paniom robiącym zakupy w jej sklepach. Czytaj więcej »

  • Inter Europol Piekarnia Szwajcarska S.A. z powodzeniem wykorzystuje rozwiązanie Solutions Lab, które wspomaga zarządzenie pracą handlowców. Wdrożenie modułu „Trasownik” dotyczy pracowników kanałów modern trade oraz traditional trade i pozwoliło poprawić skuteczność pracy przedstawicieli handlowych. Nowe rozwiązanie ułatwia planowanie wizyt handlowców oraz zwiększa ich... Czytaj więcej »

  • Pozytywne wnioski i komentarze z pierwszej edycji kampanii informacyjno-promocyjnej„5 porcji warzyw, owoców lub soku” skłoniły organizatora tj. Stowarzyszenie Krajową Unię Producentów Soków do kontynuacji programu. Aktualna odsłona tej szeroko zakrojonej akcji będzie trwała trzy lata i podobnie jak poprzednia, kierowana będzie do matek i dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Tym razem... Czytaj więcej »

  • Zmiana na stanowisku Prezesa Zarządu jest kolejnym etapem realizacji strategii połączenia IZNS Iława z ZPM Henryk Kania. Spółka w najbliższych tygodniach zmieni nazwę na Zakłady Mięsne Henryk Kania, a jej wiodącym akcjonariuszem będzie podmiot zależny od Henryka Kani. Czytaj więcej »

  • CBRE, wiodąca światowa firma doradcza w sektorze nieruchomości, ogłosiła dziś wyniki swojego najnowszego badania opinii inwestorów, w którym Warszawa zajęła 2. miejsce wśród miast najbardziej atrakcyjnych dla inwestycji na europejskim rynku nieruchomości. Czytaj więcej »

  • Litewska firma MAXIMA GRUPĖ przejęła kontrolę nad polską siecią sprzedaży detalicznej (obejmując 100% udziałów) oraz zakończyła rozpoczętą w końcu 2011 r. transakcję jej nabycia. Założona w 1991 roku spółka ALDIK NOVA zarządza siecią supermarketów ALDIK w województwach lubelskim i podkarpackim. Czytaj więcej »

  • 1 marca ruszyła kampania promująca świeże pieczywo prosto z pieca dostępne w supermarketach Intermaché. W reklamie jest podkreślany jeden z największych atutów sieci: wypiekane w sklepie chrupiące pieczywo marki własnej Reva. Czytaj więcej »

  • Karton zamiast konserwantów

    Poniedziałek, 05 marca 2012

    Tetra Pak przeprowadza z agencją Streetcom Polska wyjątkową kampanię rekomendacji konsumenckich, która kontynuuje akcję pod hasłem „Karton zamiast konserwantów”. Celem kampanii jest zbudowanie świadomości pozytywnych cech opakowania kartonowego wśród konsumentów, które pozwala na zdrowe i bezpieczne przechowywanie produktów spożywczych, bez zastosowania konserwantów. Czytaj więcej »

  • Marka Akuku! została partnerem Konkursu Świeżych Pomysłów, projektu na ciekawe inicjatywy młodzieżowe dla uczniów szkół gimnazjalnych województwa pomorskiego. Czytaj więcej »

więcej artykułów