Po raz siódmy Departament Dystrybucji FMCG Kolportera organizuje dla swoich kontrahentów program zakupowy. Najnowszy nazywa się „Słońce po turecku”, a nagrodą dla najlepszych będzie tygodniowy wyjazd do Turcji. Czytaj więcej »
Po raz siódmy Departament Dystrybucji FMCG Kolportera organizuje dla swoich kontrahentów program zakupowy. Najnowszy nazywa się „Słońce po turecku”, a nagrodą dla najlepszych będzie tygodniowy wyjazd do Turcji. Czytaj więcej »
Nawet kilkaset bezdotykowych myjni Auto-Spa powstanie przy stacjach PKN Orlen w wyniku podpisanej w czerwcu umowy. Czytaj więcej »
Otyłość nazywana jest dziś, nie bez powodu, epidemią XXI wieku. Lekarze i dietetycy biją na alarm, lecz uruchamiane programy profilaktyczne nie przynoszą jednak jak na razie większego skutku. Czytaj więcej »
Trwają poszukiwania 14-letniej Natalii Kapłanek, córki pracownicy Bricomarché w Knurowie. Dziewczynka wyszła ze szkoły w Knurowie we wtorek, 19 czerwca około godziny 16.00 i do chwili obecnej nie nawiązała kontaktu z bliskimi. Czytaj więcej »
Polska jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków e-commerce w Europie. Wartość e-handlu w naszym kraju rośnie w tempie średnio 30 proc. rocznie. Duży potencjał wzrostu odnotowuje branża e-FMCG. Według prognoz, w ciągu dwóch najbliższych lat, ten segment polskiego rynku e-commerce wzrośnie ponad dwukrotnie i osiągnie 450 mln zł. Czytaj więcej »
Firma PepsiCo już po raz trzeci została partnerem Międzynarodowego Forum Ekonomicznego w Sankt Petersburgu. Na specjalne zaproszenie firmy przybędzie Ferran Adrià, światowej sławy mistrz kuchni, który będzie jednym z prelegentów na sesji, zorganizowanej przez koncern, pt. „Innowacja w produktach spożywczych”. Dodatkowo, podczas trzech dni Forum (21-23.06.2012), goście będą... Czytaj więcej »
Na początku czerwca br. w siedzibach Kompanii Piwowarskiej pojawiły się Zielone Regały, za pośrednictwem których pracownicy mogą bezpłatnie wymieniać się książkami. Nowa akcja wpisuje się w międzynarodowy nurt bookcrossingu, popularyzujący czytanie książek i dzielenie się nimi. To także kolejny „zielony” projekt zainicjowany w Kompanii Piwowarskiej. Czytaj więcej »
Już w najbliższy piątek i sobotę, 22 i 23 czerwca br., w wybranych sklepach sieci Biedronka odbędzie się zbiórka szklanych opakowań wymienianych na sadzonkę roślin. Organizatorami ekologicznej akcji edukacyjnej są firma Carlsberg Polska oraz sieć sklepów Biedronka. Patronat merytoryczny nad akcją objęły Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania w Warszawie oraz Organizacja... Czytaj więcej »
Zgodne z zapowiedziami bieżący rok będzie dla sieci SPAR rekordowy pod względem liczby otwartych sklepów. 16 czerwca pierwsi klienci mieli okazję dokonać zakupów w nowej placówce uruchomionej w Tarnobrzegu – Osiedle Wielowieś na ulicy Warszawskiej 276. Czytaj więcej »
Jako innowacyjna i nowoczesna marka, Cukier Królewski skupia się nie tylko na tradycyjnych narzędziach komunikacji, ale coraz bardziej intensyfikuje swoje działania na płaszczyźnie nowych technologii. W ciągu ostatnich 2 miesięcy powstał wyjątkowo słodki fanpage na Facebooku o tematyce kulinarnej, natomiast w ostatnim czasie odświeżona została strona www.cukier-krolewski.pl Czytaj więcej »
12 czerwca br. została wręczona nagroda główna w lojalnościowym programie „Nagradzamy ze smakiem” – karta pre-paid Visa, zasilona kwotą 5000 zł. Program organizowany był dla sklepów detalicznych. Najwięcej punktów podczas trwania całej akcji zebrał długoletni partner handlowy Zakładów Mięsnych „Pekpol Ostrołęka” S.A. - „PPS Społem” z Wyszkowa. Czytaj więcej »
Wczoraj nastąpiło uroczyste otwarcie międzynarodowych targów Fancy Food Show w Waszyngtonie (USA). W hali wystawowej Washington Convention Center swoje produkty prezentuje blisko 7 tys. wystawców z całego świata. Po raz pierwszy wystawia się duża liczba firm z Polski, dzięki współpracy z Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi i Polską Agencją Informacji i Inwestycji Zagranicznych. Czytaj więcej »
Asortyment jedynego w Polsce sklepu firmowego Abramczyka w Bydgoszczy został poszerzony o wędzone na miejscu oraz smażone rybki. Teraz zarówno mieszkańcy Bydgoszczy jak i przejeżdżający przez miasto turyści mogą na miejscu skosztować naturalnej ryby bez polifosforanów. Świeżej, mrożonej, wędzonej lub smażonej. Czytaj więcej »
Kto chciałby zakosztować bajecznego życia celebryty? Odpowiedź na postawione pytanie wydaje się oczywista. Z galerią CH Morena Carrefour wszystkie marzenia się spełniają - zwycięzcy konkursu z okazji 10-lecia istnienia gdańskiej galerii Carrefour Morena, Oleg Marszałek i Paulina Fedirko przekonali się na własnej skórze jak to jest być celebrytą! Czytaj więcej »
Wiosną 2012 roku do wyselekcjonowanych klubów w całej Polsce ruszyły ekipy Jack Daniel’s Night Riders. W miejscach, gdzie z dumą podawana jest whiskey Jack Daniel’s pojawiają się dziewczyny o niezależnych, silnych charakterach i wyjątkowo przenikliwych spojrzeniach. Szukają miłośników smaku i stylu Old No.7. Serwują whiskey z Lynchburga i dają szansę zdobycia oryginalnych... Czytaj więcej »
W kwietniowym konkursie Obiektyw na zyski z marką Cappy nasi Czytelnicy wygrali 10 oficjalnych replik piłki Adidas Tango 12 oraz nagrodę główną – którą zdobyła pani Danuta Tołłoczko – podwójny bilet na mecz UEFA EURO 2012. Czytaj więcej »
Nagroda Superior Taste przyznawana jest tylko produktom o wysokiej jakości i wyjątkowym smaku. Światowe grono ekspertów z Międzynarodowego Instytutu Smaku i Jakości iTQi z Brukseli, przyznało marce Cappy najwyższe wyróżnienia: Cappy jabłkowo-grejpfrutowy z kaktusem otrzymał trzy złote gwiazdki za znakomity smak, natomiast Cappy jabłkowo-miętowy z trawą cytrynową zdobył dwie... Czytaj więcej »
Na 850 citylightach w największych polskich miastach oraz internecie pojawiły się trzy nieznane dotąd wcielenia FRUGO: egzotyczna pitahaya apeluje o szacun dla czarnego, ze zwiewnym lulo lepiej poczujemy zieleń, a gorąca passiflora zachęci, by szeroko otworzyć drzwi do krainy marzeń. Bez ograniczeń. Czytaj więcej »
2 czerwca sieć sklepów Topaz otworzyła w Mińsku Mazowieckim kolejny, już piąty w tym mieście, punkt handlowy. Nowy market powstał w miejsce dawnego sklepu Metro, przy ul. Mireckiego. Czytaj więcej »
W minioną sobotę, 9 czerwca przed Centrum Handlowym Janki pod Warszawą odbył się wielki finał turnieju Real Junior Cup, którego organizatorem była sieć hipermarketów Real. Udział w nim wzięły 24 najlepsze drużyny piłkarskie dziewcząt i chłopców z całej Polski. Zespoły, które wygrały w swoich kategoriach wiekowych w nagrodę otrzymały bilety na mecze UEFA EURO 2012™,... Czytaj więcej »
Jesteście głodni zwycięstwa? Teraz możecie to pokazać dołączając 16 czerwca (sobota) o godzinie 16:00 do biało-czerwonych Głodnych Zwycięstwa kibiców, którzy w Warszawie, Poznaniu, Gdańsku i Wrocławiu będą zagrzewać naszą drużynę do walki przed ostatnim meczem grupowym. Specjalnie na tę okazję Mały Głód zainicjował Taniec Głodnych Zwycięstwa, który pokazuje siłę... Czytaj więcej »
Od 7 do 24 czerwca br. warszawiacy i odwiedzjący stolicę turyści na nowo odkrywać mogą najpiękniejsze karty polskiego futbolu dzięki wystawie „Polska piłka – historie prawdziwe”. Ekspozycja prezentuje na kilkudziesięciu fotografiach, w tym także 3D, najwybitniejsze postacie polskiej piłki oraz momenty jej największej chwały. Wystawa organizowana jest z inicjatywy sieci... Czytaj więcej »
8 czerwca grono najemców Parku Handlowego Matarnia poszerzyło się o perfumerię Douglas. W nowym sklepie klienci mogą kupować zapachy i kosmetyki uznanych marek. Czytaj więcej »
Drogerie Natura, wicelider na rynku drogeryjnym w Polsce, otwiera swój pierwszy sklep w Mogilnie. Z tej okazji przygotowanych zostało wiele atrakcji cenowych, prezenty – niespodzianki, pokazy makijażu, dermokonsultacje oraz zdobienie paznokci. Sieć drogerii przyjaznych klientom zaprasza do swojej nowej lokalizacji w środę 13 czerwca o godzinie 9.00. Czytaj więcej »
Granola Dark Chocolate i Ciasteczka Owsiane żurawinowe firmy Sante zostały nagrodzone tytułem Superior Taste Award 2012 w tegorocznej edycji międzynarodowego panelu degustacyjnego organizowanego przez International Taste and Quality Institute w Brukseli, niezależną i renomowaną organizację zajmującą się testowaniem, nagradzaniem i promowaniem produktów żywnościowych i napojów... Czytaj więcej »
W piątek, 1 czerwca firma Zott Polska Sp. z o.o. podpisała przedwstępną warunkową umowę kupna zakładu produkcyjnego od Raciborskiej Spółdzielni Mleczarskiej. Czytaj więcej »
Na czas trwania Mistrzostw Europy przed sklepami sieci Żabka i Freshmarket stanęły flagi Husarii. Pióra, które XVI wieku symbolizowały siłę i zwycięstwo polskiej kawalerii, będą teraz zagrzewać do walki na boisku naszą reprezentację. Flagi z motywem biało-czerwonych skrzydeł zdobią ponad pół tysiąca placówek w pięciu miastach Polski: Warszawie, Poznaniu, Gdańsku,... Czytaj więcej »
Dramatyczna sytuacja handlu detalicznego w Polsce oraz podejście samorządów do funkcjonowania lokalnych sklepów to tematy, o których żywo dyskutowano podczas panelu poświęconego kampanii „Tu mieszkam, tu kupuję” na Kongresie Regionów w Świdnicy. Partnerem wydarzenia po raz pierwszy było MAKRO Cash & Carry Polska, inicjator kampanii społecznej „Tu mieszkam, tu... Czytaj więcej »
Otwarcie Centrum Handlowego połączono z piknikiem rodzinnym z okazji Dnia Dziecka. Najmłodsi mieli okazję skorzystać z zabaw m.in. na dmuchanym zamku, kąciku plastycznym i z wielu innych atrakcji przygotowanych z myślą o nich. Na inaugurację nowej placówki SPAR dla wszystkich klientów przygotowano także promocyjne oferty zakupowe, degustacje dań z grilla oraz upominki. Czytaj więcej »
W segmencie kaw ziarnistych premium, sprzedaż Lavazzy bije kolejne rekordy. Według najnowszych danych za okres badawczy styczeń/luty 2012 – Mokate zwiększyło sprzedaż tej kawy zarówno wartościowo jak i ilościowo porównując rok do roku o 45%. Czytaj więcej »
Rozmowa z Robertem Sasem, Dyrektorem Zarządzającym Mondelēz...
Marka E.Wedel udowadnia, że mimo trudnego otoczenia...
Marcin Jakubczak, National Sales Manager, Mattoni 1873...
Rozmowa z Kamilem Gębskim, Dyrektorem Marketingu Spirits w...
Aleksandra Bilska-Domańska, Brand Manager w firmie Unilever...
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
FoodWell (Delecta) i Mieszko (Zozole) łączą siły...
Na najbliższe miesiące planowane są kolejne otwarcia....
Internauci zdecydują, kto zagra przed legendami futbolu...
Wiosna i lato to doskonały czas, by zostawić smartfony w...
Ser topiony w plastrach 130 g o smaku BURGERA! SERTOP...
To bezalkoholowa odsłona najpopularniejszego piwa miodowego w...
Klasyczny camembert od Valbon to kwintesencja smaku i stylu...
To odpowiedź na rosnące oczekiwania konsumentów, dotyczące...
To najnowsza propozycja firmy Zott, która łączy pełny smak...
Grand Caramel Popcorn to tegoroczna supernowość w linii...
Pieczenie na medal...
Smak grilla zaczyna się od mięsa...
W social media i sprzedaż produktów w dyskontach Dino...
Globalna kampania „Dwa to więcej niż jeden” („Two is...
Rozpoczynają wiosenną promocję, której celem jest...