Kampanie i Promocje

  • Jedz mniej, ale smaczniej

    Poniedziałek, 16 listopada 2020

    W tym roku firma Roleski wystartowała z kampanią z udziałem ambasadorki – Soni Bohosiewicz, która zachęca do próbowania, eksperymentowania w kuchni, skupiania się na smaku i jakości, a nie ilości spożywanego jedzenia. Czytaj więcej »

  • Nowa kampania GP zmienia świat!

    Poniedziałek, 16 listopada 2020

    Rusza kampania reklamowa towarzysząca wprowadzeniu na rynek nowej linii akumulatorów, ładowarek i stacji dokujących GP ReCyko. Hasło kampanii: „Masz moc, żeby zmieniać świat i oszczędzać” pokazuje użytkownikom, że połączenie tego, co ekonomiczne stało się nareszcie możliwe, a z produktami ReCyko można jednocześnie oszczędzać pieniądze i środowisko. Czytaj więcej »

  • Kampania Ballantine’s

    Poniedziałek, 16 listopada 2020

    Marka Ballantine’s we wrześniu ruszyła z nową kampanią „TAK TO ROBIĘ”, poprzez którą pokazuje, że można żyć na wiele sposobów, realizować swoje pasje i marzenia, bez konieczności podążania utartymi szlakami. Najważniejsze, to być wiernym sobie i cieszyć się pełnią życia. Kampania składa się z kilku faz i będzie trwała przez najbliższy rok. Czytaj więcej »

  • Zbliża się Boże Narodzenie, więc Oranżada Hellena kolejny raz zabiera konsumentów w podróż na biegun oranżadowy i zaprasza na wspólną Pierwszą Gwiazdkę. 16 listopada marka startuje z działaniami wizerunkowo-sprzedażowymi autentycznie najlepszego polskiego napoju na Święta. Czytaj więcej »

  • 80% Polaków deklaruje, że ma swoje „małe grzeszki” – niewielkie przyjemności, na które pozwala sobie od czasu do czasu*. Drobne słabości – grzeszki są nieodłącznym elementem naszego życia, zupełnie jak Grześki, które w listopadzie wystartowały z nową platformą komunikacyjną. Pierwsza odsłona kampanii reklamowej pod hasłem „Każdy ma swoje Grześki” potrwa do 20... Czytaj więcej »

  • Artystki młodego pokolenia Viki Gabor i Roxie Węgiel reklamują autentycznie najlepszą Oranżadę Hellena Party. Musująca nowość to gwiazda każdej imprezy, co udowadnia szeroko zakrojona kampania marki. Działania w telewizji, Internecie i punktach sprzedaży będą realizowane od 16 listopada aż do końca karnawału. Czytaj więcej »

  • Akcja #trzcinowyDIAMANT zakończona

    Poniedziałek, 09 listopada 2020

    Pod koniec października zakończył się wielki konkurs podróżniczo-kulinarny marki Diamant, która udowodniła, że śladami cukru trzcinowego można zwiedzić kulinarny świat. Producent inspiruje kulinarnie do odkrywania nowych, nieznanych potraw, a jako dodatek i słodki „podkręcacz smaku” – #trzcinowyDIAMANT spisuje się na tym polu idealnie. Czytaj więcej »

  • Lider rynku warzyw apertyzowanych prowadzi obecnie kampanię promocyjną, której celem jest edukacja dotycząca segregacji i przetwarzania metalowych opakowań #prostozpuszki. Czytaj więcej »

  • Jak świętować, to tylko z Pepsi!

    Piątek, 06 listopada 2020

    Startuje świąteczna kampania Pepsi „Jak świętować, to tylko z Pepsi!”. Bohaterami są niebieskie Elfy Pepsi, które w tym roku celebrują małe przyjemności, ponieważ z tych właśnie momentów składają się Święta z Pepsi! W rolę Elfów ponownie wcielili się Maciej Musiał, Adam Fidusiewicz i Wiktoria Gąsiewska, znani z dużego ekranu. Do niesfornego zespołu Elfów... Czytaj więcej »

  • Ruszyła akcja marki Flora „Śniadaniowi Roślinożercy”. Ma ona na celu zainteresowanie konsumentów tematem diety roślinnej oraz zachęcenie ich do wykorzystywania produktów roślinnych w swojej kuchni, m.in. podczas przygotowania codziennego śniadania. Ambasadorem akcji został dietetyk, znany bloger i autor książek z przepisami na roślinne dania – erVegan. Czytaj więcej »

  • Nowy roślinny produkt Bonduelle – Kaszetka: mix warzyw i kasz jest już dostępny na półkach sklepów oraz oferuje promocję konsumencką „Do syta bez ryzyka – satysfakcja gwarantowana”. Klienci, którzy zdecydują się na zakup produktu, mają możliwość otrzymania zwrotu pieniędzy za zakup Kaszetki Bonduelle, jeżeli nie są wystarczająco usatysfakcjonowani jej smakiem. Czytaj więcej »

  • Ziemniak - prawdziwy bohater smaku Lay’s

    Czwartek, 29 października 2020

    Chipsy Lay’s są tak pyszne i chrupiące, że ciężko im się oprzeć. Nie każdy jednak wie, że swój smak zawdzięczają… doskonałym polskim ziemniakom*. Dlatego powstała nowa kampania promująca markę pod hasłem „Ziemniak. Prawdziwy bohater smaku Lay's”. Czytaj więcej »

  • PAOLA owocuje przyjemnością

    Czwartek, 29 października 2020

    Od początku listopada rusza kampania marketingowa syropów owocowych PAOLA z witaminami. Billboardy sponsorskie emitowane będą w telewizji w trakcie popularnych programów śniadaniowych: Pytanie na śniadanie oraz Dzień dobry TVN. Dodatkowo od 9 listopada wystartuje kulinarny konkurs w radiu RMF FM „wyślij przepis na owocową przyjemność z PAOLĄ”. Słuchacze będą mogli dzielić... Czytaj więcej »

  • Strasznie fajny dzień z Chupa Chups

    Czwartek, 22 października 2020

    Popularność Halloween w Polsce rośnie z roku na rok. Największymi fanami tego święta są zdecydowanie najmłodsi oraz nastoletni konsumenci. Celebrując ten dzień chętnie przebierają się w postaci znane z kultowych amerykańskich filmów i sięgają po produkty nawiązujące do tematyki grozy. W tym roku „potwornie” fajne atrakcje, dla wszystkich fanów Halloween, przygotowała... Czytaj więcej »

  • Big-Active z kampanią herbat zielonych

    Środa, 21 października 2020

    Pod koniec września ruszyła kampania największej kategorii produktowej marki Big-Active – herbat zielonych. Działania obejmują emisję spotów TV oraz VoD i potrwają aż do pierwszego tygodnia grudnia. Czytaj więcej »

  • Firma ZT Kruszwica S.A. rozpoczęła nową kampanię reklamową marki SmakoWita pod hasłem „Dzięki Ziarnom”. Kampania to pierwszy etap komunikacji nowej strategii marki, w której podkreślone zostało roślinne pochodzenie tłuszczów, wykorzystywanych w produktach SmakoWita. Czytaj więcej »

  • JNT Group rozpoczyna współpracę z Michałem Wójcikiem. Cieszący się ogromną popularnością artysta kabaretowy został Twarzą Marki Zbójeckie Grzane. Kampania marketingowa z nowym Ambasadorem prowadzona będzie pod hasłem „Pokochaj gorąco Zbója”. Czytaj więcej »

  • #trzciNOWYŚWIAT ogarnął social media

    Środa, 14 października 2020

    Cukrowy lider – marka Diamant – nie zwalnia tempa! Po udanej akcji z letnimi przetworami i cukrami żelującymi, w połowie września ruszył z nową kampanią #trzciNOWYŚWIAT. Jej celem jest przedstawienie konsumentom mocnej pozycji w portfolio producenta, czyli najszerszej na polskim rynku oferty cukrów trzcinowych i jeszcze szerszego wachlarza ich zastosowań – kulinarnych i nie... Czytaj więcej »

  • W październiku wystartowała promocja wspierająca sprzedaż pralin Śliwka Nałęczowska, Wiśnia w Likierze i Złoty Orzech marki Solidarność. W jej ramach można dostać unikalny kubek z nadrukiem zaprojektowanym przez laureatkę I miejsca konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2018. Czytaj więcej »

  • Ruszyła nowa kampania marki Kupiec

    Wtorek, 13 października 2020

    Nowa kampania marki Kupiec pod hasłem „Od pierwszego chrupnięcia” przedstawia cztery nowoczesne i wzajemnie się uzupełniające grafiki. Każda z nich prezentuje inny kontekst spożycia wafli oblewanych: w czasie RELAKSU, podczas PRZERWY, jako przekąska dająca SZCZĘŚCIE i SIŁĘ. Czytaj więcej »

  • Kampania Śliwki Nałęczowskiej

    Wtorek, 13 października 2020

    Wystartowała jesienna ofensywa reklamowa Śliwki Nałęczowskiej, obejmująca aktywności outdoorowe, digitalowe i sponsoringowe. W ramach kampanii outdoorowej zaplanowano prezentację plakatów, które zwyciężyły w tegorocznej edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. Czytaj więcej »

  • Życie nabiera chrupkości

    Wtorek, 13 października 2020

    W październiku 2020 r. ruszyła kampania wizerunkowa firmy McCain. Kolejny rok z rzędu producent wspiera markę McCain i produkty z oferty detalicznej. Billboardy z reklamą McCain można oglądać w dużych miastach w całej Polsce. Firma jest aktywna na Facebooku i w mediach społecznościowych. Inwestuje w promocje w sklepach, wspiera handel. Rozwija współpracę z wieloletnimi partnerami... Czytaj więcej »

  • Vegeta Natur w jesiennej kampanii

    Wtorek, 13 października 2020

    Wystartowała jesienna odsłona kampanii promocyjnej Vegeta Natur. Sprzedaż produktów Vegeta Natur wspierają spoty telewizyjne, działania w internecie i w punktach sprzedaży. Hasłem kampanii jest „Inspirowane Naturą”. Czytaj więcej »

  • Startuje nowa aktywacja konsumencka marki Lech

    Wtorek, 13 października 2020

    Lech startuje z nową aktywacją – ekologicznym quizem „Lechendy wchodzą w eko”. Do wygrania jest 10 000 bluz wykonanych z przyjaznych naturze materiałów, zaprojektowanych przez polskie Lechendy Streetartu! Czytaj więcej »

  • 12 października rusza kampania reklamowa batona Snickers® Crisp, który w tym roku dołączył do portfolio marki. Ta wyjątkowa propozycja od Mars Wrigley charakteryzuje się przede wszystkim niezwykłą chrupkością. W opakowaniu Snickers Crisp znajdują się dwie porcje, z których każda ma jedynie 97 kcal. Snickers® Crisp zwraca uwagę również niebieskim opakowaniem, które... Czytaj więcej »

  • Marka Carlsberg już po raz kolejny zaprasza swoich konsumentów do udziału w konkursie nawiązującym do wieloletniego partnerstwa z Liverpool F.C. Do wygrania jest koszulka z podpisami zawodników Klubu, piłki oraz zgrzewki piwa Carlsberg w czerwonych puszkach z limitowanej serii z designem Liverpool. Konkurs rusza 12 października. Czytaj więcej »

  • Pizza za zakupy w saloniku Kolportera

    Poniedziałek, 12 października 2020

    Sto tysięcy specjalnych kodów uprawniających do zakupu pizzy w promocyjnej cenie to nagroda, która czeka na klientów saloników Kolportera, którzy kupią jeden z premiowanych napojów koncernu PepsiCo - czytamy w komunikacie spółki. Czytaj więcej »

  • Marka Wyborowa ruszyła z kampanią wizerunkową. W nowej odsłonie pod hasłem „Włącz tryb spotkań”, marka zachęca ludzi do wspólnego spędzania czasu. Ambasadorem akcji jest znany raper – Wojtek Sokół. Czytaj więcej »

  • W ramach wspólnej promocji - w placówkach kanału tradycyjnego i nowoczesnego - można odebrać unikalny kubek z nadrukiem zaprojektowanym przez laureatkę I edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska - czytamy w komunikacie. Czytaj więcej »

  • Minimaliści czy ci, co mają wielkie plany? Wygadani czy przystojni? Czuli czy silni? Z ostrym cięciem czy nad wyraz precyzyjni? Barberzy w ciągu ostatnich lat stali się jednym z symboli miejskiej kultury. Każdy z nich ma swój niepowtarzalny styl, ale wszystkich łączy jedna whiskey – Jameson. We wrześniu rozpoczęła się nowa kampania „Tyle różnic, jedna whiskey”, a w jej... Czytaj więcej »

więcej artykułów