Advertisement

Kampanie i Promocje

  • Z początkiem lutego startuje nowa kampania telewizyjna marki Sanytol z udziałem Małgorzaty Rozenek-Majdan, promująca Uniwersalny Środek Czyszczący i Dezynfekujący w sprayu oraz Uniwersalny Środek Czyszczący i Dezynfekujący do podłóg. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media. Czytaj więcej »

  • Marka Ballantine’s zaprezentowała pierwsze efekty działań w ramach najnowszej odsłony kampanii Tak To Robię. Do sieci trafił teledysk do wspólnego utworu PRO8L3MU i Brodki. Zaledwie w tydzień wideo zyskało ponad 2 miliony odsłon. Ten sukces to dopiero początek! Czytaj więcej »

  • Nowa, Zimowa Kampania Costa Coffee

    Środa, 27 stycznia 2021

    20 stycznia Costa Coffee wystartowała z nową Kampanią Zimową. Wśród produktów, o które poszerzyło się menu kawiarni, znajdziemy m.in. deserową kawę Salted Caramel Latte oraz doskonałą propozycję na lunch - Foccacie z kaczką. Czytaj więcej »

  • Czy stworzenie angażującej kampanii całkowicie online, w której szesnaścioro influencerów rywalizuje ze sobą w kulinarnych pojedynkach, jest możliwe? Oczywiście, że tak. Przekonuje o tym producent polskiej marki wędlin Duda Nasze Polskie, który właśnie rusza z akcją pod hasłem „Pojedynek Smaku”. Firma zaprosiła do współpracy topowych influencerów kulinarnych. Ich celem... Czytaj więcej »

  • Wśród Polaków coraz bardziej widoczne są tendencje prozdrowotne - takie wnioski wynikają z analiz różnych badań ankietowych przeprowadzonych w ostatnich latach. Ludzie chcą prowadzić zdrowy tryb życia, zdrowo się odżywiać, unikać produktów nienaturalnych - na przykład zawierających genetycznie zmodyfikowane organizmy, których wpływ na zdrowie człowieka nie został jeszcze... Czytaj więcej »

  • Lekarze, ratownicy medyczni, pielęgniarki oraz diagności laboratoryjni – to przede wszystkim dla nich okres pandemii oznacza ogrom poświęconego czasu i narażania swojego zdrowia. Chcąc podziękować za ciężką pracę wkładaną każdego dnia w walkę z pandemią, do sieci kawiarni Costa Coffee 18 stycznia wróciła akcja #KawaDlaMedyka. W ramach akcji, która potrwa do końca... Czytaj więcej »

  • Wafle Familijne wystartowały z zimową komunikacją pod hasłem „Familijne Wieczory Filmowe”. Od 18 stycznia będą towarzyszyć Polakom podczas domowych chwil relaksu z dobrym filmem czy serialem. Kompleksowe działania zaplanowano w telewizji, na platformach VOD i w mediach społecznościowych. Osią komunikacji jest współpraca z serwisem Filmweb.pl, w ramach której marka zaprasza... Czytaj więcej »

  • Milka, będąca oficjalnym sponsorem Polskiej Kadry Narodowej w Skokach Narciarskich, ponownie zachęca do wspólnego kibicowania. W ramach trzeciej już odsłony kampanii, realizowanej w tym roku pod hasłem „Cała Polska Sercem z Naszymi”, marka zagrzewa Polaków do głośnego dopingu i pokazuje, że sportowe emocje można przeżywać nawet w domowym zaciszu. Tegoroczna kampania 360°... Czytaj więcej »

  • Od 7 stycznia 2021 OSM Piątnica wraca z intensywną kampanią promocyjną „Śniadanie musi być”. Celem działań jest propagowanie dobrego nawyku spożywania śniadania jako najważniejszego posiłku oraz komunikacja smakowitych produktów Piątnicy – idealnych na dobry początek dnia! W ramach kampanii zaplanowano spoty telewizyjne, działania w digitalu oraz w social mediach. Czytaj więcej »

  • W najnowszej odsłonie kampanii „Tak To Robię” marka Ballantine’s zachęca do podążania własną drogą i kultywowania indywidualności, a wtórują jej w tym: niepokorny rapowy duet PRO8L3M oraz jedna z najbardziej wyrazistych artystek sceny muzycznej - Brodka. Efektem ich wspólnych działań jest wyjąt-kowy teledysk do utworu „Żar” (Tak To Robię). Czytaj więcej »

  • We wszystkich sklepach Żabka trwa akcja promocyjna „Ferie pełne niespodzianek”. W jej ramach od poniedziałku do niedzieli, w godzinach od 12:00 do 20:00, klienci mogą korzystać z happy hours, w trakcie których sieć oferuje wybrane produkty w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Promocje pojawiają się codziennie, co dwie godziny. Akcja potrwa do 17 stycznia włącznie. Czytaj więcej »

  • Akcja Winiar w salonikach Kolportera

    Wtorek, 12 stycznia 2021

    Do 31 stycznia br. w 350 salonikach Kolportera wydawane są saszetki „Winiary Pasta z pomysłem na…” pełne przypraw i komponentów do stworzenia wyjątkowej potrawy. Aby otrzymać saszetkę wystarczy kupić jeden z wybranych tytułów prasowych objętych promocją. Czytaj więcej »

  • Z końcem ubiegłego roku marka Grześki zaprezentowała nową platformę komunikacyjną pod hasłem „Każdy ma swoje Grześki”. 11 stycznia br. wystartowała druga odsłona kampanii, bazującej na humorystycznej grze słów grzeszki-Grześki. W nowym spocie reklamowym marka przygląda się naszym szkolnym grzeszkom… Czytaj więcej »

  • Tysiąc produktów w Carrefour w niskich cenach

    Poniedziałek, 11 stycznia 2021

    Z początkiem roku Carrefour przygotował dla klientów szeroką ofertę produktów w niskich cenach. Kampania „Ceny niskie jak dawniej” wystartowała 7 stycznia br. i objęła najbardziej popularne produkty, w tym artykuły spożywcze i przemysłowe. Czytaj więcej »

  • Marka Proste Historie powraca ze spotem reklamowym “Jak jechać z Mickiewiczem?”. Jego głównym bohaterem jest Tomasz Karolak, człowiek niezwykle wszechstronny: wspaniały polski aktor teatralny, telewizyjny i filmowy, reżyser teatralny, muzyk oraz wokalista. Opowiada on o swoich domowych inspiracjach kulinarnych w sposób wyjątkowy – spontanicznym wierszem, zgrabnym niczym strofy... Czytaj więcej »

  • 4 stycznia br. rusza emisja nowego spotu telewizyjnego piwa Warka. To kolejna odsłona konsekwentnie prowadzonej od 2016 roku kampanii Planeta Warka. Czytaj więcej »

  • W Sylwestra we wszystkich sklepach Lidl Polska odbędzie się jednodniowa promocja wyłącznie dla użytkowników aplikacji Lidl Plus. Aktywując kupon w aplikacji, każdy klient będzie mógł wybierać spośród wszystkich piw butelkowych, miksując je dowolnie, i kupić 8 w cenie 4 – oszczędzając tym samym aż 50%! Czytaj więcej »

  • Członkowie kadry narodowej polskich skoczków narciarskich: Kamil Stoch, Piotr Żyła i Tomasz Pilch inaugurują wspólnie ze sponsorem skoków Mondelez Polska sezon narciarski w Żabce i proponują hasło: „Wskocz po słodkości Milka” do sklepów sieci. Spot reklamowy emitowany będzie w czasie Turnieju Czterech Skoczni, czyli jednego z głównych punktów sezonu Pucharu Świata w... Czytaj więcej »

  • Grupa Eurocash wystartowała niedawno z kolejną odsłoną kampanii społecznej „Herosi Codzienności”. Akcja ma pokazać rolę i znaczenie lokalnych sklepów „tuż za rogiem” i zachęcić Polaków do robienia w nich codziennych zakupów. Kampania jest promowana m.in. w mediach społecznościowych przez znanych influencerów. Eurocash nakręcił także krótki film pokazujący przewagi... Czytaj więcej »

  • Graal zakończył właśnie największą w swojej dotychczasowej historii kampanię reklamową, w której edukował konsumentów w zakresie zdrowotnych właściwości ryb oraz uniwersalności ryby w puszce. Marka postawiła także na silną promocję powiązaną z nagrodami. Efekt? Polacy coraz chętniej sięgają po tego rodzaju produkty. Czytaj więcej »

  • Zbliżające się święta Bożego Narodzenia to jeden z lepszych momentów w roku, by zachęcić do rozsądnego gospodarowania żywnością oraz jej właściwego przechowywania zarówno w domach, jak i w sklepach. Właśnie dlatego na przełomie października i listopada Muszkieterowie przygotowali kampanię edukacyjną pod hasłem „Nie marnuj. Żywność traktuj z szacunkiem”. Akcja... Czytaj więcej »

  • Marka Jameson rozpoczyna komunikację drugiego etapu kampanii: "Tyle różnic, jedna whiskey". Do teamu ambasadorów, obok Piotra Kędzierskiego dołączyła Daria Zawiałow. Czytaj więcej »

  • Okres Bożego Narodzenia to idealny moment, aby zwolnić i oddać się przyjemnościom bez wyrzutów sumienia. Niezwykłe chwile warto celebrować w wyjątkowy sposób, w tym roku wraz z najbliższymi naszemu sercu lub na odległość. Chcąc zachęcić konsumentów do radosnego spędzania czasu i cieszenia się najpiękniejszą okazją w roku, marka Grant’s zainicjowała kampanię „12... Czytaj więcej »

  • Świąteczna kampania Oranżady Hellena

    Poniedziałek, 07 grudnia 2020

    Oranżada Hellena, wzorem ubiegłych lat, postawiła na intensywne działania reklamowe przed świętami. Na wspólną Pierwszą Gwiazdkę zaprasza w ramach kampanii realizowanej w największych stacjach TV, serwisach VOD oraz w internecie, w tym na Facebooku, Instagramie i YouTubie. Czytaj więcej »

  • Nowa kampania marki Absolut

    Poniedziałek, 07 grudnia 2020

    W listopadzie marka Absolut ruszyła z nową kampanią „Nie da się wybrać za dobrze”. Tym hasłem Absolut podkreśla swoje dążenie do doskonałości produktu. Czytaj więcej »

  • Imprezowe menu – na Sylwestra i karnawał

    Poniedziałek, 07 grudnia 2020

    Świętowanie Nowego Roku nieodłącznie wiąże się z rozpoczęciem karnawału. A więc – zabawa! Jak się do niej przygotować? Najlepiej zacząć od ułożenia imprezowego menu. Czytaj więcej »

  • W trosce o bezpieczeństwo swoich konsumentów oraz w odpowiedzi na światowy lockdown marka Wyborowa przekonuje do tymczasowego wyłączenia trybu spotkań i pozostania w domu. Czytaj więcej »

  • Na klientów InPost odbierających paczki w PaczkoPunktach czeka miła niespodzianka – oryginalne czekolady Wawel, dostępne w dwóch wariantach. Słodkości oferowane będą w 645 placówkach InPostu do końca roku lub do wyczerpania zapasów. Czytaj więcej »

  • Firma Henkel rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię promocyjną produktów z linii Pro Nature, których opakowania pochodzą nawet w 100% z recyklingu. Od 1 października do 30 listopada można było wziąć udział w ogólnopolskiej Wielkiej Recykloterii z atrakcyjnymi nagrodami. Czytaj więcej »

  • Sphinx i Chłopskie Jadło, sieci restauracji należące do Sfinks Polska, przygotowały świąteczną ofertę bonów podarunkowych do swoich lokali. Mogą z niej skorzystać zarówno klienci indywidualni, jak i firmy, dla których bon może być pomysłem na prezenty pracownicze. Bony z terminem ważności do 31.12.2021 r. dostępne są w trzech nominałach - 25 zł, 50 zł i 100 zł – i... Czytaj więcej »

więcej artykułów