W organizowanym już po raz dziesiąty przez redakcję miesięcznika Forbes konkursie Kärcher zostało wyróżnione tytułem Diamentu “Forbesa”. Firma znalazła się w gronie najdynamiczniej rozwijających się przedsiębiorstw naszym kraju. Czytaj więcej »
W organizowanym już po raz dziesiąty przez redakcję miesięcznika Forbes konkursie Kärcher zostało wyróżnione tytułem Diamentu “Forbesa”. Firma znalazła się w gronie najdynamiczniej rozwijających się przedsiębiorstw naszym kraju. Czytaj więcej »
Już czwarty rok z rzędu marka Kärcher otrzymała wyróżnienie Superbrands i znalazła się w gronie marek najlepiej odpowiadających oczekiwaniom polskich konsumentów. Czytaj więcej »
Cyfryzacja polskich firm wymaga większej świadomości po stronie menadżerów i zarządów – uważa Dariusz Piotrowski, dyrektor generalny Dell EMC w Polsce. Dodaje, że potrzebna jest zmiana mentalna w podejściu do zarządzania przedsiębiorstwem i wdrażania nowych modeli biznesowych, bo od strony technologicznej narzędzia są. Przykładem takiej zmiany jest model IT jako usługi, co... Czytaj więcej »
W jednych z warszawskich Delikatesów Centrum przeprowadzono test innowacyjnego odkurzacza plecakowego Kärcher BV 5/1 BP. Czy urządzenie sprawdziło się i poradziło sobie z licznymi wyzwaniami, jakie stawiają placówki handlowe? Sprawdźmy! Czytaj więcej »
Firma Nivea Polska podpisała umowę z Comarch na wdrożenie i utrzymanie systemu mobilnej sprzedaży Comarch SFA Mobile Sales Force Apps. System umożliwi regularne zbieranie zamówień i ich transfer bezpośrednio do dystrybutorów, jak również wykonywanie zadań okołosprzedażowych (praca z półką, merchandising, zarządzanie poprzez cele, coaching czy optymalizacja trasówek w ramach... Czytaj więcej »
Uprawy rolnicze wiążą się z nieustanną walką z mikroorganizmami, które wykryć można wyłącznie w specjalistycznym laboratorium. Rolnicy często stosują środki chemiczne na wszelki wypadek, żeby później nie mieć problemów z uprawami. Prawdziwą rewolucją na rynku może się okazać urządzenie Lab-on-chip, czyli małe, przenośne laboratorium. Rolnik sam pobierze próbkę i na... Czytaj więcej »
25 i 26 października na PGE Narodowym w Warszawie odbył się kongres “W stronę ludzi. Komfort użytkowania obiektu. Przestrzeń dla współczesnego biznesu”. Kilkuset specjalistów z branży nieruchomości spotkało się, by w jednym miejscu porozmawiać o najistotniejszych trendach na rynku. Czytaj więcej »
Steinel, firma technologiczna w zakresie rozwiązań oświetleniowych i narzędzi grzewczych sprzedawanych na całym świecie, działa zgodnie ze strategią, że inteligentna technologia i inteligentna logistyka muszą iść w parze. Producent z północno-zachodnich Niemiec już od wielu lat współpracuje z Dachser, globalnym operatorem logistycznym. Czytaj więcej »
PEKAES, czołowy operator logistyczny, oferuje usługę transportu towarów ponadgabarytowych. Dzięki wykorzystaniu różnych środków transportu, przewóz dużych ładunków obejmie swoim zasięgiem niemal cały świat. Czytaj więcej »
Straal oficjalnie rozpoczyna działalność w Polsce, oferując kompleksowy pakiet rozwiązań dla biznesu. Czytaj więcej »
Straal prezentuje „Subskrypcje PL” – pierwszy przekrojowy raport o ekonomii subskrypcji w Polsce Czytaj więcej »
PayPal (NASDAQ: PYPL) ogłosił rozszerzenie długotrwałej współpracy z Mastercard (NYSE: MA). Jej celem jest zwiększenie możliwości wyboru wśród użytkowników, optymalizacja doświadczenia konsumenckiego i uczynienie Mastercard przejrzystą opcji płatności w systemie PayPal na całym świecie. Wraz z dodaniem wspomnianych rynków i niedawnym rozszerzeniem partnerstwa w Stanach... Czytaj więcej »
Polacy polubili bankowość mobilną. Ponad połowa badanych twierdzi, że w przyszłości to będzie ich główny sposób kontaktu z bankiem. Przyczyniają się do tego wygoda, bezpieczeństwo mobilnych aplikacji i powszechność smartfonów z dostępem do internetu. Za pomocą telefonu konsumenci najczęściej robią przelewy, sprawdzają stan swojego konta czy historię transakcji oraz... Czytaj więcej »
Co dziesiąta firma w Polsce korzysta z tzw. usług chmurowych. W Europie tak niski odsetek odnotowują jeszcze tylko Łotwa, Rumunia i Bułgaria. Liderami są państwa skandynawskie, w których z cloud computingu korzysta połowa przedsiębiorców. Czytaj więcej »
W Polsce jest ok. 1,2 mln kas fiskalnych. Do niedawna zdawały się one być nieodłącznym elementem procesu rejestracji sprzedaży. Obecnie jednak zaczynają ustępować miejsca alternatywnym, bardziej nowoczesnym i przyjaznym rozwiązaniom. W jaki sposób te nowe technologie wspierają działalność lokalnych przedsiębiorstw i przyczyniają się do większej sprzedaży? Czytaj więcej »
Ponad połowa użytkowników internetu w ciągu ostatniego roku zrobiła zakupy online. Wartość rynku e-handlu szacowana jest na 35 mld zł i ciągle rośnie. Istotne staje się więc rozwijanie jak najprostszych i bezpiecznych metod płatności online. Od niedawna w Polsce można korzystać z płatności Visa Checkout. Do końca 2017 r. dzięki tej usługi będzie można płacić w polskich... Czytaj więcej »
W I kwartale 2018 roku kasy fiskalne mają emitować elektroniczne paragony fiskalne. Dla klientów to duże ułatwienie, bo e-paragony będą mogły do nich trafić np. na skrzynkę mailową. Rozwiązanie sprawdzi się przede wszystkim przy droższych produktach, objętych dłuższym terminem gwarancji. Wprowadzenie elektronicznych paragonów oznacza konieczność wdrożenia nowego systemu,... Czytaj więcej »
W ubiegłym półroczu niemal co czwarta firma bądź organizacja na świecie padły ofiarą wirusa RoughTed, który w ramach złośliwej kampanii reklamowej instalował na komputerach użytkowników niechciane oprogramowanie. Według raportu Check Point Security liczba ataków malware na firmy wzrosła w ciągu ostatniego roku o 900 proc. Co godzinę ma miejsce średnio 971 takich incydentów.... Czytaj więcej »
PizzaPortal.pl, lider rynku zamawiania posiłków online, wprowadza do swojej oferty nową metodę płatności – Visa Checkout. Ta wygodna i szybka forma płacenia online to bezpośrednia odpowiedź na oczekiwania klientów, dla których korzystanie z serwisu staje się teraz jeszcze prostsze. By zachęcić do korzystania z nowej formy płatności, każde pierwsze zamówienie z PizzaPortal.pl... Czytaj więcej »
12 września 2017 zainaugurowana została kampania społeczna „Warto Bezgotówkowo”, pod patronatem honorowym Ministerstwa Rozwoju oraz Ministerstwa Finansów. W konferencji inauguracyjnej udział wzięli: Wiceminister Rozwoju Tadeusz Kościński, Przewodniczący Koalicji na Rzecz Obrotu Bezgotówkowego i Mikropłatności Włodzimierz Kicinski, Prezes ZBP Krzysztof Pietraszkiewicz,... Czytaj więcej »
Firma Distribev Orbico – strategiczny partner Grupy Żywiec, dystrybutor napojów alkoholowych i bezalkoholowych takich producentów jak CEDC, Stock, Brown Forman, Wyborowa Pernod Ricard, Carlsberg – wybrała rozwiązanie Comarch do wspierania procesów sprzedaży. W ramach współpracy firma informatyczna dostarczy systemy z rodziny Sales Force Application wraz z mobilną aplikacją dla... Czytaj więcej »
Usprawnienie procesów zakupowych pozwala firmie zaoszczędzić kilkanaście procent kosztów. Dlatego menadżerowie przykładają do tego obszaru coraz większą wagę i równolegle z Przemysłem 4.0 rozwija się idea Zakupów 4.0. Ostatni trend to wykorzystanie analityki big data i nowych technologii, które pozwalają zoptymalizować zakupy i obniżyć ich koszty. Przykładem mogą być... Czytaj więcej »
Marka Vileda znana z produkcji doskonałych akcesoriów do sprzątania, rozpoczęła kampanię promocyjną ulepszonego mopa płaskiego Ultramax. Spoty telewizyjne w mediach ogólnopolskich i tematycznych będą emitowane od 18 września do 29 października br. Czytaj więcej »
W ramach walki ze zmianami klimatycznymi Unia Europejska, a konkretnie Komisja Europejska wprowadziła nowe regulacje dotyczące maksymalnej mocy odkurzaczy oraz wprowadziła nowe etykiety energetyczne dla tych urządzeń. Z czym dla konsumenta wiążą się te zmiany? Czytaj więcej »
Już nikogo nie dziwi widok 60-70-letniej kobiety, czytającej e-book podczas podróży pociągiem albo mężczyzna w podobnym wieku, który przy pomocy aplikacji płaci za parking lub zakupy w sklepie z garniturami. „Średniolatkowie” oraz seniorzy są świadomi własnych potrzeb i jednocześnie podążają za nowinkami technologicznymi. Jak pokazują wyniki badania „Przyszłość... Czytaj więcej »
Co piąty Polak wykorzystuje smartfona do przeprowadzania operacji finansowej drogą elektroniczną, wynika z raportu „Płatności cyfrowe 2016”. To niewiele mniej niż w przypadku konta internetowego – 36 proc. badanych, i karty płatniczej – 35 proc. Rynek alternatywnych płatności w najbliższych latach ma się dynamicznie rozwijać. Czytaj więcej »
Zgodnie z prawem istotne informacje z banków muszą być przekazywane klientom na trwałym nośniku. Stosowane do tej pory papier lub płytę CD może już wkrótce zastąpić technologia blockchain, dobrze znana do tej pory z transakcji na kryptowalutach. Technologia ta gwarantuje wiarygodność i niezmienność przekazywanych informacji. Przekonują się do niej także polskie banki, które... Czytaj więcej »
Już blisko 80 proc. użytkowników smartfonów i tabletów płaci za pomocą urządzeń mobilnych. W taki sposób można zapłacić nie tylko za zakupy w zwykłym sklepie, lecz także za bilety i transport publiczny. Ponadto elektroniczne bilety często można kupić taniej niż w innych kanałach dystrybucji, w dodatku za pomocą jednej aplikacji. Dzięki nowym technologiom, takim jak... Czytaj więcej »
Z dniem 1 września zaczną obowiązywać nowe unijne przepisy dla odkurzaczy (1). Zaostrzają one minimalne parametry decydujące o wpływie tych urządzeń na środowisko. W konsekwencji wprowadzać do obrotu, czyli importować i produkować na rynek unijny będzie można odkurzacze z mocą znamionową poniżej 900W. Zdaniem producentów już nie moc, ale innowacyjność w powiązaniu z... Czytaj więcej »
Rynek mrożonych warzyw i owoców kwitnie w Polsce od wielu lat. Zanim jednak produkty trafią na półki sklepów, a z nich do kuchni, muszą zostać przetransportowane w bezpieczny sposób – tu do gry wchodzą rozwiązania chłodnicze montowane w samochodach dostawczych. Czytaj więcej »
Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne...
Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...
Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...
Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...
Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Anna Miernikiewicz objęła stanowisko Prezes Zarządu VIVE...
W ramach ogólnopolskiego programu „WINIARY Pomagamy w...
Nowy sklep Lidl Polska przy ul. Wschodniej 26A w Mszczonowie...
Polscy rzemieślnicy i ich smaki w całej Polsce ...
Jak rozmawiać z dziećmi o marnowaniu jedzenia? Najlepiej w...
Polska Izba Handlu zaprasza na briefing prasowy przed...
Ice tea to idealny balans między smakiem a funkcjonalnością...
Firma GIBAR wprowadziła nowy wygląd kartonu Śliwki...
Pyszny smak i najwyższa jakość to znaki rozpoznawcze...
Marka Fresh&Fruity ponownie zaskakuje miłośników...
Rewolucja w puszce...
„30 lat razembycia”...
Jeszcze więcej punktów i wyjątkowe nagrody dla klientów...
Startuje kampania z okazji UEFA Women’s EURO 2025...
Tego lata marka Soplica, która w swoim portfolio posiada m.in...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Dzięki autentycznym...