Firma Żabka Polska SA w przyszłym roku planuje otwierać jeden sklep dziennie. Przy wsparciu nowego inwestora - funduszu MID Europa Partners, spółka wdraża ambitne plany rozwoju. Przygotowuje się również do przejęć. Czytaj więcej »
Firma Żabka Polska SA w przyszłym roku planuje otwierać jeden sklep dziennie. Przy wsparciu nowego inwestora - funduszu MID Europa Partners, spółka wdraża ambitne plany rozwoju. Przygotowuje się również do przejęć. Czytaj więcej »
MAKRO Cash & Carry zostało nagrodzone godłem Jakość Obsługi 2011 jako przyjazna firma w kategorii ,,Hurtownie samoobsługowe”. Na liście 100 firm budzących największe uznanie klientów sieć znalazła się po raz trzeci. Czytaj więcej »
Mistrzyni Makijażu Sephora 2009, Anna Galińska, wróciła z zakończonego właśnie 59. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w San Sebastian, gdzie wraz z międzynarodowym zespołem najlepszych makijażystów Sephora, dbała o nienaganny wizerunek uczestniczących w wydarzeniu gwiazd światowego kina. Firma Sephora, lider rynku kosmetyków luksusowych oraz uznany autorytet w świecie piękna... Czytaj więcej »
W pasjonujących, dynamicznych, pełnych aromatu kawy Mistrzostwach Najlepszych Baristów w Polsce – coffeeheaven Barista of The Year 2011 zwyciężyła Agnieszka Miller – barista z Łódzkiej kawiarni coffeeheaven. Mistrzyni już w październiku będzie pierwszym reprezentantem coffeeheaven podczas międzynarodowych Mistrzostw Barista of the Year w Londynie. Czytaj więcej »
Podczas pokazu mody w scenerii Zamku Książąt Sułkowskich w Bielsku – Białej zaprezentowano uznaną podczas tegorocznego Fashion Week Poland kolekcję „Urban Fusion” cenionej projektantki Natashy Pavluchenko. Firma Czanieckie Makarony, wspierając artystkę, została głównym sponsorem wydarzenia. Czytaj więcej »
Już ponad 450 właścicieli sklepów podpisało umowy potwierdzające przystąpienie do ODIDO, podczas gdy 358 otworzyło swoje placówki w ramach tej sieci. ODIDO jest nowym projektem MAKRO Cash & Carry prowadzonym w ramach Programu Wsparcia i Doradztwa, który ma pomóc klientom z sektora handlu detalicznego w umocnieniu swojej pozycji i poprawie konkurencyjności. Czytaj więcej »
Forum to jedyne spotkanie branży, podczas którego i producenci, i dystrybutorzy, zgodnie mówić będą o dobrej współpracy. Współpracy w myśl koncepcji ECR (Efficient Consumer Response), czyli jak lepiej, szybciej, taniej i w zrównoważony sposób zaspokoić potrzeby konsumenta. Czytaj więcej »
Na rynku debiutuje Hotprice.pl, platforma wsparcia sprzedaży i kanał dystrybucji kuponów rabatowych, a także medium reklamowe dające marketerom nowe możliwości uzupełniania tradycyjnych kampanii. Twórcy i właściciele Hotprice chcą wykorzystać niedostatki i bolączki tradycyjnych zakupów grupowych, by klientom biznesowym i końcowym zaoferować nową jakość, a tym samym zyskać... Czytaj więcej »
Kolejny milion pustych talerzyków czeka … Razem możemy pomóc niedożywionym dzieciom, biorąc udział w Ogólnopolskiej Zbiórce Żywności, która jest organizowana w ramach Programu Podziel się Posiłkiem. Pomaganie jest proste, wystarczy 23 i 24 września kupić trochę więcej żywności i przekazać ją wolontariuszom Banków Żywności. Dotychczas, od 2004 r., dzięki ludziom o... Czytaj więcej »
W dniu 14 września 2011 został otwarty dla klientów nasz kolejny sklep franczyzowy pod zielonym logo Carrefour Express Czytaj więcej »
Złotym Medalem nagrodzone zostały sery pleśniowe LAZUR z kulturami probiotycznymi SREBRZYSTY i ZŁOCISTY, plastry 100g Czytaj więcej »
Lato zbliża się ku końcowi, a tym samym mija sezon na świeże warzywa i owoce. Jest jednak sposób na to, by cieszyć się ich smakiem znacznie dłużej. Tegoroczne dary natury można zjeść ze smakiem nawet za kilka miesięcy, pod warunkiem, że już teraz przygotuje się zapas mrożonek. Czytaj więcej »
O sposobach przygotowania kawy napisano niejedną książkę. Ten kojarzony ze słoneczną Italią napój, ma swoich zwolenników na całym świecie. Dzięki temu włoska „mała czarna” doczekała się wielu odmian. Jednak jedna rzecz pozostaje niezmienna - zasady jej podawania. Czytaj więcej »
Poniżej prezentujemy Państwu produkty, które zostały laureatami tegorocznej edycji konkursu "Złoty Paragon - Nagroda Kupców Polskich". Czytaj więcej »
Zapraszamy do odwiedzenia targów rolno-spożywczych. Poniżej prezentujemy harmonogram najważniejszych zagranicznych imprez targowych. Czytaj więcej »
Już dziś zapowiadamy drugą edycję konkursu. Czytaj więcej »
No i stało się! Wakacje nieubłaganie dobiegają końca, a to oznacza, że za chwilę rozlegnie się dźwięk dzwonka na pierwszą lekcję w nowym roku szkolnym. Dla dzieci nie jest to najlepsza informacja – beztroskie chwile relaksu i odpoczynku będą musiały być odłożone na półkę wspomnień. Podobnie jak wakacyjne, mniej restrykcyjne rodzicielskie spojrzenie na właściwą dietę. Czytaj więcej »
Już wkrótce otwieramy sezon na marynowanie! Wielu miłośników tej czynności robi to samodzielnie, kupując główny składnik marynat – ocet, a wielbiciele samego spożywania zamarynowanych przysmaków liczą na szeroki wybór tych produktów w sklepach. Czytaj więcej »
O organizacji targów, latach doświadczeń i przyjacielskich relacjach z klientami z Tadeuszem Michalakiem, Prezesem Zarządu Maxpol oraz z Małgorzatą Ryttel, Wiceprezes Zarządu Maxpol, rozmawia Maja Święcka. Czytaj więcej »
Klienci blisko 2,5 tys. sklepów Żabka oraz Freshmarket mogą opłacać swoje rachunki za pomocą kart płatniczych w ramach usługi „Drobne rachunki”. To pierwsze tego typu wdrożenie na tak dużą skalę w Polsce. Czytaj więcej »
Sieć Groszek - należąca do Grupy Tradis, wchodzącej w skład holdingu Emperia, jednej z największych grup handlowych w Polsce - rozpoczyna Wielką Loterię dla Klientów. Całkowita pula nagród wynosi blisko 200 tysięcy złotych. Partnerami trwającej do 13 września zabawy są: Nestle, Kompania Piwowarska, Pepsi, Kraft Foods, i Agros Nova. Czytaj więcej »
Bank Millennium i firma MAKRO Cash & Carry rozpoczęły współpracę w związku z wprowadzeniem oferty produktów finansowych przygotowanych specjalnie dla klientów MAKRO. Oferta obejmuje szerokie spektrum produktów dla firm oraz ich właścicieli i pracowników: karty debetowe i kredytowe (będące zarazem kartami wstępu do sklepów MAKRO), rachunki bankowe, różne formy kredytów oraz... Czytaj więcej »
Tradis został partnerem 9. edycji programu społecznego "Podziel się Posiłkiem" - organizowanego przez firmę Danone, Telewizję Polsat oraz Banki Żywności. Program realizowany jest od 2003 roku, a w jego celem jest walka z problemem niedożywienia wśród dzieci. Dotychczas w ramach kolejnych edycji akcji najmłodsi otrzymali 10 milionów posiłków. W tym roku organizatorzy chcą do tej... Czytaj więcej »
Tradis zawarł kontrakt o wartości 2 mln zł na obsługę serwisową ok. 180 wózków widłowych będących własnością spółki. Jest to element strategii mającej na celu optymalizację kosztów oraz usprawnienie procesu logistycznego, co pozwoli na zmniejszenie wydatków na działalność w tym obszarze o około 35%. Czytaj więcej »
Sylweriusz Faruga rozpoczął swoją karierę w MAKRO Cash and Carry Polska S.A. w lipcu 2003 r., jako Special Project Manager Non Food. W październiku 2003 r. objął stanowisko Dyrektora Generalnego METRO Group Buying Polska, w sierpniu 2008 r. zaś funkcję Offer Management Directora w METRO Cash & Carry India, gdzie następnie, we wrześniu 2009 r., otrzymał nominację na stanowisko... Czytaj więcej »
Firma MAXPOL Sp. z o.o. organizuje kolejną edycję Międzynarodowych Targów „Świat Dziecka” w Polsce. Targi odbędą się w dniach 25-26 lutego 2012 roku w Warszawie w Centrum Wystawienniczym EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w hali nr 3. Czytaj więcej »
Rozmawiamy z legendarnym Kapitanem Morganem – o jego wizycie w Polsce, podróżach i zamiłowaniach. Czytaj więcej »
Wszystko rozpoczęło się w roku 1845, kiedy to Karol Rudolf Vetter za 5 tys. złotych nabył opustoszałe i zdewastowane zabudowania po klasztorze OO. Reformatorów przy ulicy Bernardyńskiej 15 w Lublinie, by po przeprowadzeniu prac adaptacyjnych otworzyć destylarnię, a rok później – browar. Produkcja odbywała się tutaj aż do roku 2001, kiedy to została przeniesiona do... Czytaj więcej »
Według firmy doradczej PROFIT system, systematycznie rosną inwestycje przedsiębiorców w biznes franczyzowy. Na rynku pojawia się też więcej możliwości finansowania franczyzy. Czytaj więcej »
Drodzy Detaliści okres wakacyjny to dobry czas na zwiększenie zarobków. Kiedy doskwierają letnie upały klienci chętnie kupują orzeźwiające i odżywcze napoje mleczne. W sklepowych lodówkach powinniśmy mieć zatem duży wybór kefirów, maślanek i jogurtów. Nie zapominajmy także o mleku i mleku zsiadłym. Czytaj więcej »
Rozmowa z Robertem Sasem, Dyrektorem Zarządzającym Mondelēz...
Marka E.Wedel udowadnia, że mimo trudnego otoczenia...
Marcin Jakubczak, National Sales Manager, Mattoni 1873...
Rozmowa z Kamilem Gębskim, Dyrektorem Marketingu Spirits w...
Aleksandra Bilska-Domańska, Brand Manager w firmie Unilever...
Profi S.A., jedna z wiodących firm w segmencie produktów...
Subindeks dla tego sektora wyniósł tylko 47,9 pkt., co...
Historyczne wzrosty cen kakao i rosnąca presja kosztowa...
FoodWell (Delecta) i Mieszko (Zozole) łączą siły...
Na najbliższe miesiące planowane są kolejne otwarcia....
Internauci zdecydują, kto zagra przed legendami futbolu...
Wiosna i lato to doskonały czas, by zostawić smartfony w...
Ser topiony w plastrach 130 g o smaku BURGERA! SERTOP...
Konsumenci szukają gotowych rozwiązań – pięknych, ale i...
Lato zbliża się wielkimi krokami. W tym okresie najchętniej...
Królowa letniego orzeźwienia – lemoniada słodzona miodem...
Linia ginów marki Lubuski firmy Henkell Freixenet Polska...
Owocozaur powraca – teraz jako sok NFC, czyli nie z...
Marka właśnie wystartowała z nową kampanią „Hydrate for...
Indykpol rozpoczął kampanię reklamową wspierającą...
E.Wedel ma dla fanów słodyczy smakowitą propozycję na...
Greek Trade promuje ofertę marki HELCOM doskonale dopasowaną...
Pieczenie na medal...