UOKiK wydał zgodę na koncentrację przedsiębiorców zajmujących się produkcją koncentratów owocowych i skupem owoców. Przejęcie przez Döhler części mienia spółki Binder nie doprowadzi do ograniczenia konkurencji. Czytaj więcej »
UOKiK wydał zgodę na koncentrację przedsiębiorców zajmujących się produkcją koncentratów owocowych i skupem owoców. Przejęcie przez Döhler części mienia spółki Binder nie doprowadzi do ograniczenia konkurencji. Czytaj więcej »
Polski rynek drobiu cały czas się rozwija, choć powoli. W zeszłym roku przeciętny Polak zjadł ponad 27 kg białego mięsa. W tym – według szacunków Polskiej Rady Drobiarskiej – jest szansa na wzrost do 30 kg. To więcej niż średnia unijna. Wciąż niewielki odsetek stanowią mięso kacze i gęsina. Czytaj więcej »
Międzychód, marka ze 110-letnią tradycją w branży spożywczej, rozpoczyna ogólnopolską kampanię promocyjną. Intensywne działania reklamowe obejmują zarówno najpopularniejsze stacje telewizyjne, jak i Internet. Premiera spotu, nawiązującego do domowego smaku produktów marki, odbyła się 25 października. Czytaj więcej »
Producenci najlepszych win mołdawskich osobiście zaprezentują swoje produkty i spotkają się z importerami oraz dystrybutorami. W Warszawie będzie można skosztować ponad 100 win wysokiej jakości, w tym także tych nagradzanych na światowych konkursach. Czytaj więcej »
Michel Moran, juror polskiej edycji programu „MasterChef”, jest miłośnikiem śledzi i zachęca Polaków do ich jedzenia. W kraju ryba ta jest coraz rzadziej spożywana. W 2013 r. statystyczny Polak zjadał 1,94 kg śledzia, gdy tymczasem 13 lat temu 3,5 kg – wynika z danych Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej. Czytaj więcej »
Rosną rynkowe udziały spółki Agros-Nova w kategorii dżemów, syropów i soków owocowych, a wszystko dzięki wzrostom sprzedaży takich marek, jak Łowicz, Fortuna czy Dr Witt. Spółka pozytywnie ocenia perspektywy dla krajowej konsumpcji, jednak ze względu na niewielkie tempo wzrostu (2-3 proc. rocznie) większe szanse na zwiększanie udziałów rynkowych widzi w konsolidacji. W centrum... Czytaj więcej »
Większość analityków uważa, że polska sprzedaż detaliczna we wrześniu wzrosła mocniej niż w sierpniu. Prognozują wzrost o 2,4-2,5 proc. Choć nie jest to imponujące przyspieszenie, na wynik wpływ miał spadek cen, czyli deflacja. Realnie wzrost jest wyższy. Czytaj więcej »
Od 1999 roku Centrum Wina niezmiennie oferuje największy wybór win najlepszych producentów z całego świata. Po 15 wspólnych latach Polacy sięgają po wino dwukrotnie częściej niż w latach 90.* Czytaj więcej »
Pyszne czeskie potrawy przy lampce jakościowego wina morawskiego – restauracja Česká hospoda z Olsztyna zaprezentowała nową winotekę. A w niej wina Chateau Bzenec, Habánské sklepy, Vino Mikulov oraz Bohemia Sekt dostarczane w Polsce przez wyłącznego dystrybutora, firmę Amazis.net. Czytaj więcej »
Podczas prestiżowego konkursu piw Golden Beer Poland 2014 Książęce otrzymało aż cztery medale, w tym trzy złota! Nagrodzone zostały podstawowe warianty – Czerwony Lager i Ciemne Łagodne oraz edycje limitowane – Jasne Ryżowe i Chlebowo Miodowe. Czytaj więcej »
Maroko Produkt – największy w Polsce importer oraz dystrybutor oleju arganowego – wdrożył system ERP Navireo firmy InsERT. Oprogramowanie usprawniło pracę działu sprzedaży, marketingu oraz księgowości przedsiębiorstwa. Czytaj więcej »
Tuż po wprowadzeniu przez Tesco nowej oferty produktów Value, marka może pochwalić się wzrostem zainteresowania ze strony klientów. W nowej odsłonie Tesco Value, firma postawiła na poprawę jakości wyrobów i zupełnie zmieniła ich opakowania. Te zmiany spotkały się z uznaniem kupujących. Przykładowo, tylko w ostatnim tygodniu września klienci sieci kupili o 11% więcej... Czytaj więcej »
Tyskie serki topione zawitały na SIAL PARIS! Sertop promuje się tym razem na Międzynarodowych Targach Spożywczych we Francji (stoisko N038, hala 7), które w tym roku obchodzą swój 50-ty jubileusz. Czytaj więcej »
W dniach 24-27 września odbyła się wizyta studyjna zagranicznych kontrahentów i dziennikarzy branży kosmetycznej w Warszawie. Czytaj więcej »
AMBRA S.A. uruchomiła nowy serwis internetowy pod dotychczasowym adresem www.ambra.com.pl. To nowoczesna platforma informacyjna, która pozwala na dotarcie do partnerów i odbiorców również za pomocą urządzeń mobilnych. Czytaj więcej »
Ogólnopolska sieć handlu hurtowego Selgros Cash&Carry otworzyła w dniu dzisiejszym o godz. 3.00 nową halę w Lublinie.Jest to już szesnasta z dwudziestu zaplanowanych hurtowni Selgros w Polsce. Z tej okazji, na Klientów nowej hali czeka szereg atrakcji, w tym wyjątkowe promocje cenowe, nagrody i spotkanie z zawodniczkami MKS SELGROS LUBLIN. Czytaj więcej »
W sierpniu br. MAKRO otworzyło wzorcowy sklep ODIDO na warszawskim Ursynowie, przy ulicy Cynamonowej 19. To pierwsza tego typu placówka w Polsce, w której testowane będą nowe rozwiązania, zanim trafią do całej sieci. Czytaj więcej »
Śmiało można stwierdzić, że dynia to symbol jesieni - nie tylko ciekawie wygląda, ale też świetnie smakuje. Warto zatem zatrzymać jej walory na dłużej i zamknąć ją wraz z Octem spirytusowym 10% WSP Społem w słoiku, by móc rozkoszować się wybornym smakiem zawsze wtedy, gdy ma się na to ochotę. Czytaj więcej »
W Olsztynie odbył się II Ogólnopolski Festiwal Serów i Twarogów. Trzy ryckie sery otrzymały prestiżowe nagrody. W kategorii serów długodojrzewających - CEZAR, a w kategorii serów dojrzewających wędzonych - HIT z RYK wędzony. Ponadto Cymes otrzymał tytuł HIT SEROWY jako ser typu holenderskiego z przyprawami. Czytaj więcej »
Nestlé FITNESS działa na rzecz profilaktyki raka piersi. Poprzez dedykowaną aplikację na Facebook-u malujemy mapę Polski na różowo! Jak to działa? Dołącz do akcji na www.facebook.com/NestleFITNESSPL i przypnij swoją wstążkę na wirtualnej mapie Polski. Jedna przypięta wstążka = 1 dowolna aktywność na rzecz akcji. Z kolei każda przypięta wstążka to jedno dofinansowane... Czytaj więcej »
To był wyjątkowy dzień – 14 października 2014 r. Polskę odwiedził Marco Pierre White, jeden z najsłynniejszych szefów kuchni na świecie, kulinarny geniusz i ambasador Bulionetki do duszonych dań Knorr. Na specjalnej konferencji prasowej pokazywał, jak przyrządzać znakomite dania duszone. Czytaj więcej »
W ubiegłym miesiącu, indeks cen żywności FAO osiągnął wartość 191,5 punktu i znalazł się tym samym na najniższym poziomie od września 2010 roku. Indeks ten był o ponad 6% niższy niż w analogicznym okresie 2013 roku kiedy to plasował się na poziomie 203,9 punktu i o 2,64% niższy niż w sierpniu 2014 r. Czytaj więcej »
METAXA podbiła serca polskich konsumentów! Dotychczas w ciągu roku Polacy kupili aż milion butelek METAXY, co jest dowodem na to, że coraz bardziej doceniają alkohole wysokiej jakości. Milion butelek METAXY to wyjątkowy sukces sprzedażowy: Polska to największy rynek METAXY na świecie, po Grecji i Niemczech. Czytaj więcej »
Projekt ustawy obniżającej stawki interchange budzi obawy polskich agentów rozliczeniowych. Ich zdaniem zakłóci to możliwości konkurencyjne i spowoduje, że spadnie jakość usług. Proponowane zmiany mają na celu obniżenie opłat do poziomu 0,2-0,3 proc. wartości transakcji. Pomysłodawcy ustawy argumentują, że jest to konieczne, ponieważ od nowego roku krajowi przedsiębiorcy... Czytaj więcej »
Małpka Express rozszerza ofertę gastronomiczną o świeże przekąski, m.in. kanapki, sałatki czy jogurty. Gotowe dania będzie można zjeść na miejscu w Strefie Cafe. Obecnie nowy asortyment testowany jest w 13 poznańskich sklepach należących do sieci, ale stopniowo będzie wprowadzany do wszystkich placówek. Czytaj więcej »
Szansa nazwiększenie brytyjsko-polskiej wymiany gospodarczej w sektorze żywności i napojów. Warszawa, 14 października 2014 – Rusza druga część programu współpracy gospodarczej „Taste of Britain” (ToB), wspieranego przez brytyjski rząd. Polscy przedsiębiorcy będą mogli nawiązać długofalowe relacje z brytyjskimi partnerami, a polscy konsumenci poznać smak nieznanych... Czytaj więcej »
Sieć dyskontowa Czerwona Torebka do końca roku planuje otwarcie jeszcze kilkunastu placówek. Większość z nich zostanie otwartych jeszcze przed sezonem świątecznym. Czytaj więcej »
Średnie krajowe ceny sprzedaży jaj spożywczych klasy A w zakładach pakowania w pierwszym tygodniu października 2014 roku wyniosły dla kategorii wagowych XL, L, M oraz S odpowiednio 44,10; 34,90; 29,80 oraz 22,80 (PLN/100 sztuk), co stanowiło w porównaniu do października 2013 roku spadek ceny dla kategorii wagowej XL o 3,1% oraz dla kategorii wagowych L i S wzrost o 5,8 oraz 9,3%, bez... Czytaj więcej »
Żywność dla konsumentów staje się coraz ważniejsza. Przybywa telewizyjnych programów kulinarnych, poświęconych żywieniu wydawnictw, portali i serwisów internetowych, a oferta w sklepach jest coraz bardziej wyszukana. Na rynku oprócz wielkich koncernów urozmaicających ofertę, rośnie udział drobnych producentów wytwarzających coraz bardziej wyszukane artykuły. Perspektywy... Czytaj więcej »
Kolejna firma dołącza do grona najemców w lokalnych ośrodkach handlu i usług Ghelamco. Drogerie Rossmann powstaną we wszystkich trzech obiektach dewelopera – Placu Vogla, Pasażu Tukanów oraz Prochowni Łomianki. Czytaj więcej »
Rozmowa z Robertem Sasem, Dyrektorem Zarządzającym Mondelēz...
Marka E.Wedel udowadnia, że mimo trudnego otoczenia...
Marcin Jakubczak, National Sales Manager, Mattoni 1873...
Rozmowa z Kamilem Gębskim, Dyrektorem Marketingu Spirits w...
Aleksandra Bilska-Domańska, Brand Manager w firmie Unilever...
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
FoodWell (Delecta) i Mieszko (Zozole) łączą siły...
Na najbliższe miesiące planowane są kolejne otwarcia....
Internauci zdecydują, kto zagra przed legendami futbolu...
Wiosna i lato to doskonały czas, by zostawić smartfony w...
Ser topiony w plastrach 130 g o smaku BURGERA! SERTOP...
To bezalkoholowa odsłona najpopularniejszego piwa miodowego w...
Klasyczny camembert od Valbon to kwintesencja smaku i stylu...
To odpowiedź na rosnące oczekiwania konsumentów, dotyczące...
To najnowsza propozycja firmy Zott, która łączy pełny smak...
Grand Caramel Popcorn to tegoroczna supernowość w linii...
Pieczenie na medal...
Smak grilla zaczyna się od mięsa...
W social media i sprzedaż produktów w dyskontach Dino...
Globalna kampania „Dwa to więcej niż jeden” („Two is...
Rozpoczynają wiosenną promocję, której celem jest...