Kampanie i Promocje

  • Złap limitowany drop Pepsi i Dre$$code

    Piątek, 16 sierpnia 2024

    Dla fanów “spragnionych więcej” marka Pepsi przygotowała wyjątkowy, limitowany drop odzieżowy, stworzony we współpracy z ambasadorami marki - ekipą Dre$$code. Kampania ruszyła 12 sierpnia, a aby otrzymać powiadomienie o dostępności produktów, które można zdobyć za symboliczną złotówkę, wystarczy zapisać się do newslettera na specjalnie przygotowanej stronie. Czytaj więcej »

  • Kampania Alpro: „Roślinne nie gryzie!”

    Poniedziałek, 12 sierpnia 2024

    Tegoroczne lato należy do Alpro. Marka z portfolio Danone zaplanowała szereg angażujących konsumentów aktywności w myśl prowadzonej równolegle kampanii influencer marketingowej „Roślinne nie gryzie!”. Czytaj więcej »

  • Finał akcji „LATO MA SMAK! Od morza do Tatr”!

    Poniedziałek, 12 sierpnia 2024

    Parasolowa akcja marek Hochland i Almette „LATO MA SMAK! Od morza do Tatr” zakończyła się w ubiegły weekend eventem w Rewalu. W specjalnie stworzonej strefie dla gości przygotowano samplingi produktowe, atrakcyjne konkursy i ciekawe animacje dla dzieci. Był też czas na chillout na leżakach, a wieczorem wystąpił firmowy band Hochland – rockowa formacja Black Sapal. Czytaj więcej »

  • Marka Grant’s po sukcesie dwóch poprzednich edycji, prezentuje trzecią odsłonę kampanii "Ekipa na Życie". Tegoroczna edycja koncentruje się na przyszłości i aspiracjach ekipy, kontynuując temat autentycznej przyjaźni, wspólnego dążenia do celu oraz celebracji kolektywnych sukcesów. Czytaj więcej »

  • Million złotych od Funduszu Żubra

    Poniedziałek, 05 sierpnia 2024

    Ochrona dzikich gatunków zwierząt zagrożonych wyginięciem jest misją marki, jak i Funduszu Żubra, który został utworzony właśnie w tym celu. Z początkiem sierpnia br., marka Żubr rozpoczyna szóstą edycję kampanii społecznej pod hasłem „Mordka się cieszy na widok Żubra”. Czytaj więcej »

  • 2 sierpnia miała miejsce premiera nowej piosenki i teledysku „Noc Aniołów” Young Leosi – to efekt wielkowymiarowej współpracy Orbit® Refreshers i popularnej artystki młodego pokolenia, która została twarzą kultowej marki. Tym razem Young Leosia w energetycznym, wakacyjnym rytmie prezentuje swoją twórczość muzyczną, a sam orzeźwiający produkt staje się jednym z bohaterów... Czytaj więcej »

  • Mimo, iż minęła dopiero połowa wakacji, w sklepach Carrefour uczniowie i rodzice znajdą już szeroki wybór przyborów niezbędnych do skompletowania szkolnej wyprawki. W trosce o budżety domowe swoich klientów, sieć wraz z PAYBACK przygotowała specjalną akcję, w której wszyscy klienci, którzy do końca sierpnia wydadzą minimum 200 zł na zakup produktów szkolnych, otrzymają... Czytaj więcej »

  • Sieć supermarketów spożywczych Intermarché przedstawia nową odsłonę programu lojalnościowego „Moje Intermarché”. Począwszy od 1 sierpnia br. w trakcie zakupów klienci będą zbierali punkty poprzez aplikację, a także zyskają dodatkowe korzyści w postaci katalogu nagród, kuponów zniżkowych i personalizowanych ofert. Nad nowościami czuwa nowa maskotka programu,... Czytaj więcej »

  • Lipton rozpoczął kampanię, w której zachęca do budowania zdrowych nawyków. Ambasadorką zielonych herbat marki została Anna Lewandowska. Czytaj więcej »

  • 31 lipca br. wystartuje kampania promująca starter na usługę Red Bull MOBILE, który kupić można m.in. w sieci sklepów Żabka. Będzie to jednocześnie pierwsza promocja oferty mobilnej w ogólnopolskiej telewizji. W ofercie subskrypcji od Red Bulla dostaniemy m.in. pół roku nielimitowanego internetu, nielimitowane rozmowy i sms-y oraz szansę na wiele konkursowych nagród. Ponadto,... Czytaj więcej »

  • Mimo że za nami dopiero półmetek tegorocznych wakacji, już teraz warto zacząć zastanawiać się nad stopniowym kompletowaniem szkolnej wyprawki. Jak pokazują badania, 9 na 10 osób twierdzi, że realizuje je przed pierwszym dzwonkiem, a nieco ponad 3/4 rodziców jest gotowych na nowy rok szkolny w połowie sierpnia[1]. Sieć Netto wychodzi naprzeciw preferencjom klientów i umożliwia... Czytaj więcej »

  • Stokrotka zaprasza swoich klientów w kulinarną podróż po świecie. Tym razem w jej sklepach odkryć można wiele oryginalnych produktów i dań kuchni greckiej. Kolejna edycja akcji będzie prowadzona przez blisko trzy tygodnie, od 25 lipca do 12 sierpnia. Czytaj więcej »

  • Kluczowym warunkiem utrzymania dobrej kondycji i samopoczucia jest dbanie o właściwe nawyki żywieniowe przez cały rok. By ułatwić konsumentom to zadanie, szczególnie podczas trwających wakacji, Żabka zachęca do sięgania po zbilansowane dania gotowe i przekąski skomponowane przy współpracy z dietetykiem, które dostępne są w każdym sklepie sieci. Kolejna odsłona kampanii... Czytaj więcej »

  • Tegoroczne lato należy do Alpro. Marka z portfolio Danone zaplanowała szereg angażujących konsumentów aktywności w myśl prowadzonej równolegle kampanii influencer marketingowej „Roślinne nie gryzie!”. Na odbiorców czekają aktywacje stacjonarne, jak i akcje w mediach społecznościowych. Celem realizowanych przedsięwzięć jest zachęcenie konsumentów do otworzenia się na nowe... Czytaj więcej »

  • Podczas wakacyjnego relaksu należy zadbać o odpowiednie nawodnienie organizmu – przypomina o tym Żywiec Zdrój, który na początku lipca wystartował z szeregiem letnich aktywności. Podróżujących marka zachęca do picia odpowiedniej ilości wody, a urlopowiczom - poprzez współpracę ze stacją TVN w ,,Projekcie Plaża” - proponuje liczne atrakcje i letnie orzeźwienie. Komunikacja... Czytaj więcej »

  • „Szybka kanapka? Smaruj po Mix Łaciaty!” to hasło przewodnie najnowszej kampanii Mlekpolu, przygotowanej przez agencje IQ Marketing (kreacja) i Altavia Kamikaze + K2 (media). Mlekpol jest nowym klientem w portfolio agencji Altavia Kamikaze + K2, a zakres współpracy obejmuje planowanie i zakup mediów digital właśnie dla marki Mix Łaciaty. Czytaj więcej »

  • Ruszyła szeroko zasięgowa kampania batonów lodowych Snickers®. W ramach spotów Snickers® przenosi konsumenta w rajskie, pełne relaksu miejsce albo zapewnia dobre zakończenie niezależnie od okoliczności. Czytaj więcej »

  • Marka Cukier Królewski od ponad dwóch lat motywuje Polaków do niemarnowania jedzenia i stosowania zasady 3P – Piecz, Przerabiaj, Podziel się. Zachęca do tego także w ramach tegorocznej letniej aktywacji konsumenckiej, realizowanej pod hasłem „Obudź w sobie Królową lub Króla Niemarnowania”. Akcji towarzyszy trwający do końca sierpnia konkurs z nagrodami w postaci sprzętu AGD.... Czytaj więcej »

  • Carrefour Polska po raz kolejny obniża cenę ponad 1000 kosmetyków dla kobiet, mężczyzn i dla domu z oferty swoich hiper- i supermarketów. Już dziś (wtorek 16 lipca), rusza druga odsłona tej akcji, w ramach której sieć przygotowała ponad 10 tys. nowych koszyków z tajemniczą zawartością. Pojawią się one łącznie w ponad 170 hiper- i supermarketach sieci i będą kosztować... Czytaj więcej »

  • W blokach reklamowych pojawiły się spoty Lecha w spokojnym klimacie, wyróżniającym je spośród innych reklam. Czytaj więcej »

  • Magnum i Żabka otwierają Polaków na doznawanie przyjemności, szukając optymistycznej strony naszej codzienności i zmieniając polskie przysłowia na pozytywnie brzmiące - bo przyjemność pomaga spojrzeć na świat w pozytywnym świetle. Czytaj więcej »

  • Letnie festiwale już niedługo wypełnią się fanami muzyki i dobrej zabawy, a Coca-Cola ponownie będzie częścią tych niezapomnianych chwil. Kampania Endless Summer trwa, oferując jeszcze więcej emocji, nagród i magicznych momentów. Tylko do końca czerwca można wygrać bilety na lokalne festiwale, których marka jest partnerem. Czytaj więcej »

  • Marka Łowicz rozpoczyna szeroko zakrojoną kampanię promującą nowy dżem Łowicz w tubce. Chwytaj w pracy, w szkole, na grillu, w górach, pod namiotem, a może nad morzem? Nowy dżem Łowicz w tubce sprawdzi się gdziekolwiek jesteś! Czytaj więcej »

  • Dan Cake. To się nie kruszy!

    Wtorek, 18 czerwca 2024

    Wystartowała kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake. Tym razem marka postawiła na nowe grupy docelowe i konteksty spożywania swoich produktów. Oprócz konkursowej aktywacji konsumenckiej zaplanowane są m.in. aktywności w środowiskach gamingowych, współprace z influencerami, kampania DOOH oraz działania w digitalu. Czytaj więcej »

  • Szybka kanapka? Smaruj po Mix Łaciaty!

    Poniedziałek, 10 czerwca 2024

    Przed pracą, po treningu, kiedy wpadną niespodziewani goście… gdy nie masz czasu na gotowanie, postaw na Mix Łaciaty, z którym łatwo przygotujesz pyszne i zdrowe kanapki. Czytaj więcej »

  • Rusza kampania „Załatw to w Żabce”

    Poniedziałek, 10 czerwca 2024

    Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów i dbając o ich wygodę, Żabka oferuje im szeroki pakiet usług. W ponad 10 tys. sklepów sieci można nie tylko zapłacić rachunki, kupić i zarejestrować starter GSM, wpłacić lub wypłacić pieniądze, nadać i odebrać przesyłkę, ale także m.in. oddać buty do szybkiego, profesjonalnego czyszczenia i wysłać do naprawy swój smartfon. Aby... Czytaj więcej »

  • Z początkiem czerwca wystartowała najnowsza kampania Snickers®, w której udział biorą gwiazdy piłki nożnej – Luka Modrić i Bukayo Saka. Marka chce pomóc wszystkich entuzjastom futbolowych emocji uniknąć „przypałów". Czytaj więcej »

  • Szybka kanapka? Smaruj po Mix Łaciaty!

    Czwartek, 06 czerwca 2024

    Przed pracą, po treningu, kiedy wpadną niespodziewani goście… gdy nie masz czasu na gotowanie, postaw na Mix Łaciaty, z którym łatwo przygotujesz pyszne i zdrowe kanapki. Czytaj więcej »

  • Wraz z początkiem czerwca wystartowała szeroko zasięgowa kampania wizerunkowa, będąca kolejnym elementem obchodów 75-lecia Herbapolu-Lublin. „75 lat zakochani w naturze z wzajemnością” – to hasło, łączące wszystkie urodzinowe aktywności, stało się także motywem przewodnim kampanijnego spotu. Jest on emitowany w wiodących ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, a także w... Czytaj więcej »

  • Nowa, szeroko zasięgowa kampania marki Grycan – Lody od pokoleń kontynuuje linię komunikacyjną z ubiegłego roku pod hasłem „Niezapomniany smak, tradycyjnie”. Od połowy maja do końca lipca materiały, które akcentują doskonały smak i wyjątkową jakość najchętniej wybieranych lodów Grycan, jednocześnie zachęcając do spróbowania nowych produktów, będą pojawiać się w... Czytaj więcej »

więcej artykułów