NORTH COAST, największy w Polsce dystrybutor włoskich produktów premium, swoim klientom proponuje wyjątkową nowość. Sos pesto z czarną truflą marki SACLA. Czytaj więcej »
NORTH COAST, największy w Polsce dystrybutor włoskich produktów premium, swoim klientom proponuje wyjątkową nowość. Sos pesto z czarną truflą marki SACLA. Czytaj więcej »
Energetyzująca grafika, receptura bez dodatku cukru, musujące bąbelki i nieoczywiste smaki zamknięte w jednym produkcie – to właśnie Kubuś Waterrr STAR! Trzy oryginalne połączenia owoców: mango-pomarańcza, arbuz-kiwi, ananas-limonka-kokos zostały ukryte w czarnej puszce z grafiką inspirowaną social media. Dzięki temu napój tworzy wakacyjny klimat. Kreatorem nowoczesnego... Czytaj więcej »
Kultowy smak oranżady bez dodatku cukru to nowość od Kubuś Play! Lekko gazowana oranżada w trzech soczystych smakach: cytryna-limonka, mango-pomarańcza i truskawka-poziomka to przepis na letnie orzeźwienie. Czytaj więcej »
Wiosna inspiruje, pobudza zmysły i zachęca do rozsmakowania się w drobnych przyjemnościach. Najlepiej tych, które zapewnią jednocześnie naturalne orzeźwienie! A najprostszym sposobem na to będzie ulubiony wariant napoju herbaciano-owocowego herbaLOVE od Herbapolu. To prawdziwa eksplozja soczystych smaków: arbuza, mango, malin, poziomek i wiśni, które wspólnie z ziołami tworzą... Czytaj więcej »
W ramach najnowszej globalnej kampanii „Przepis na magię” marka inspiruje konsumentów do spędzania czasu z bliskimi, przy wspólnym posiłku, któremu towarzyszy zimna Coca-Cola. Od wieków bowiem wiadomo, że jedzenie ma prostą, lecz ogromną moc łączenia ludzi. Ambasadorką globalnych działań komunikacyjnych jest znana na całym świecie supermodelka Gigi Hadid. Czytaj więcej »
Jeśli gin, to tylko z tonikiem – tak uważa większość konsumentów. Tymczasem gin, jak mało który alkohol, doskonale nadaje się do łączenia z ciekawymi, często nieoczywistymi składnikami. Majówka to doskonała okazja do eksperymentów w tym zakresie. „Zamieszaj z GINem!” – proponuje firma Henkell Freixenet Polska, która jest producentem Lubuskiego, ulubionego ginu Polaków. Czytaj więcej »
Cytrynowo-limonkowy smak Sprite’a zamknięty w niewielkiej pastylce poruszy podniebienia fanów obu marek. Czytaj więcej »
Sport Lager – limitowane piwo uwarzone wspólnie przez markę Tyskie i Kanał Sportowy trafiło do sieci sklepów Żabka. Jest to pierwsza kolaboracja w kategorii piwnej, która promuje ideę „Jesteśmy na TY”. Czytaj więcej »
Jack Daniel's i Coca-Cola oficjalnie wprowadzają na polski rynek gotowy do spożycia (RTD) napój inspirowany klasycznym koktajlem, znanym i lubianym na całym świecie. Od połowy kwietnia produkt dostępny jest w wybranych sieciach handlowych w Polsce. Czytaj więcej »
Herbata LOYD Intense Black, to mieszanka czarnych herbat z najlepszych kenijskich ogrodów, skomponowana tak, aby napar miał intensywny i bogaty smak oraz wspaniały herbaciany aromat. Herbaty z Kenii charakteryzuje intensywny smak, na który wpływ ma wyjątkowa afrykańska gleba oraz klimat. Tajemnica wyjątkowego smaku czarnych herbat LOYD kryje się w nieprawdopodobnie rygorystycznej... Czytaj więcej »
LOYD Earl Grey Lemon to linia herbat ekspresowych, która swoje bogactwo smaku zawdzięcza aromatowi pochodzącemu z skórki pomarańczy bergamotki. Głębszy i bardziej aromatyczny smak herbata ta zawdzięcza dodatkowej skórce z cytryny. Tak skomponowana mieszanka pozwala odnaleźć magię we wszystkim co Cię otacza. Daj się oczarować, bo LOYD to herbata z nutą magii. Czytaj więcej »
LOYD Earl Grey Orange to mieszanka herbat czarnych zamknięta w wygodnych okrągłych torebkach ekspresowych, która swój głęboki smak zawdzięcza aromatowi pochodzącemu ze skórki pomarańczy bergamotki. Dodatkowa pomarańcza zapewnia w tej linii herbat jeszcze szlachetniejszy bukiet smaków. Tak skomponowana mieszanka pozwala odnaleźć magię we wszystkim co Cię otacza. Daj się... Czytaj więcej »
Z myślą o wielbicielach wielowymiarowych smaków do portfolio E.Wedel dołączyły dwie pyszne nowości: Chrupiąca czekolada mleczna Peanut Butter Chrrrup oraz Trzaskający Kokos Trrrach. Pierwsza z nich – Chrrrup – to połączenie orzechów arachidowych i chrupków ze słodko-słonym nadzieniem o smaku peanut butter. Z kolei czekolada Trrrach zachwyca delikatnym nadzieniem o smaku... Czytaj więcej »
Połączenie miękkiego, intensywnie czekoladowego brownie z warstwą delikatnie kruchego ciastka z kawałkami czekolady Milka. To propozycja zarówno dla wielbicieli rozpływających się w ustach miękkich ciastek, jak i tych, którzy cenią sobie, kiedy ich słodka przekąska skrywa chrupiące dodatki. Czytaj więcej »
Lubella Chrupersy to nowa, super chrupiąca linia w portfolio dziecięcych płatków smakowych marki. Tym samym Lubella tworzy zupełnie nową kategorię płatków śniadaniowych na bazie ryżu – bo to właśnie ryż jest składnikiem nr 1 Chrupersów. Płatki dostępne w trzech pysznych smakach i unikalnych kształtach to doskonała propozycja na śniadanie, która zapewni dzieciakom dużo... Czytaj więcej »
Ptasie Mleczko® o smaku napojów z Costa Coffee to efekt wspólnych działań obu marek. Limitowane nowości właśnie zadebiutowały na rynku. To jednak nie koniec. Od 10 maja w kawiarniach Costa Coffee będziemy mogli zamówić napoje z dodatkiem pianek Ptasie Mleczko®. Czytaj więcej »
Innowacyjne, wyjątkowo chrupiące i inspirowane niezwykle popularnym jedzeniem typu street food. Crunchips FrytStyle od firmy Lorenz to zupełnie nowy koncept, charakteryzujący się unikatowym kształtem i teksturą. Produkt dostępny będzie w trzech smakach: Ketchup-mayo, Serowy dip oraz Sos barbecue. Wprowadzenie na rynek Crunchips FrytStyle będzie wsparte kampanią marketingową.... Czytaj więcej »
Do oferty batonów LION® dołączył zupełnie nowy smak – LION® Brownie Style. Wszyscy koneserzy słodkości mogą już spróbować limitowanej edycji batona, inspirowanej kultowym ciastem brownie. Czytaj więcej »
Owocowo-ziołowe i zielone herbatki marki Vitax mają teraz zupełnie nowy wygląd. Na nowych opakowaniach na jasnym tle zostały umieszczone ilustracje owoców malowane akwarelą oraz nowe odświeżone logo. Oprócz wyglądu wizualnego herbatek zmianie uległ również ich kartonik. W trosce o środowisko, nowy kartonik herbatki został pozbawiony folii zewnętrznej i posiada nowe zamknięcie... Czytaj więcej »
Kolejna nowość od KOMODO już w sprzedaży! KOMODO Energy Drink Cannabis Dzika Róża to nic innego jak „turbo energetyczny” napój o smaku róży. Ten nowy produkt marki KOMODO jest dostępny w puszce o pojemności 250 ml. KOMODO Energy Drink Cannabis Dzika Róża od klasycznego napoju KOMODO Cannabis odróżnia nowoczesna nazwa i grafika oraz zdecydowana kolorystyka. KOMODO Energy Drink... Czytaj więcej »
Decyzja o wprowadzeniu produktu nastąpiła natychmiast, zaraz po bardzo pozytywnych wynikach badań opinii konsumentów, którym smak mango przypadł bardzo do gustu. To kolejny już, w szerokiej gamie smakowej produkt prawdziwej polskiej marki KOMODO Energy Drink. Nowy produkt KOMODO Energy Drink Cannabis Mango to wyjątkowa mieszanka energii i witamin. Ten gazowany napój energetyzujący o... Czytaj więcej »
Hoop Cola to jedna z największych polskich marek wśród napojów gazowanych o smaku cola. Wyróżnia ją klasyczny smak i atrakcyjna cena. Z okazji 30 urodzin HOOP COLI firma przygotowała limitowaną edycję klasycznego smaku o pojemności 1,5 l w urodzinowej cenie. Wsparcie marketingowe obejmować będą: działania w strefie digital, OOH oraz w punkcie sprzedaży. Produktu nie może... Czytaj więcej »
Limitowana edycja Baileys Original Irish Cream w tropikalnym wydaniu – Baileys Colada – szturmem zdobyła serca Polaków ubiegłego lata. Ten pyszny likier o smaku jednego z ulubionych koktajli Polaków, piña colady, właśnie powraca! Baileys Colada to kuszące połączenie irlandzkiego likieru śmietankowego ze smakami tropikalnych owoców: kokosa i soczystego, słodkiego ananasa.... Czytaj więcej »
Wybiła godzina 17:01. Weź łyk i przełącz się na tryb wakacyjny z Gordon’s Tropical Passionfruit Gin. Nowy wariant ginu Gordon’s łączy cudownie rześki i soczysty smak marakui z botanicznymi nutami jałowca. Wnosi egzotyczny akcent do oryginalnej receptury Aleksandra Gordona. Przepełniona klimatem tropików kompozycja tej wiosny dołącza do kolekcji smakowych ginów Gordon’s. Gdy... Czytaj więcej »
Grycan lody Czekoladowe Vegan to zupełnie nowa odsłona lodów wegańskich czekoladowych. Mają intensywny smak, delikatną, kremową konsystencję z wyczuwalnymi kawałkami chrupiącej wegańskiej czekolady. Są bezglutenowe, przygotowywane z roślinnych składników i mają obniżoną zawartość cukrów. Inspiracją dla tego wariantu są bestsellerowe tradycyjne lody czekoladowe Grycan.... Czytaj więcej »
Grycan lody Mango-Kokos Vegan to egzotyczna kompozycja smaków łącząca słodkie mango z aromatycznym kokosem. Lody mają unikalną konsystencję, bogaty, kremowy smak z wyraźnie wyczuwalnymi, lekko chrupiącymi wiórkami kokosowymi i charakteryzują się piękną, słoneczną barwą. Są bezglutenowe, mają obniżoną zawartość cukrów i zawierają wyłącznie roślinne składniki.... Czytaj więcej »
ZEFFO – to lekkie łakocie, które składają się z kruchego kakaowego ciastka i rozpływającej się w ustach pianki. Ciastka występują w dwóch wersjach – posypane wiórkami kokosowymi albo w polewie kakaowej. Zeffo to pyszna ciekawostka na rynku, która z pewnością spodoba się dorosłym i dzieciom. Przyciągający kształt ciastka i atrakcyjne opakowanie przyciągną uwagę... Czytaj więcej »
Suszone chipsy ze świeżych jabłek to przekąska na każdą porę dnia. Chipsy jabłkowe mają wysoką zawartość błonnika pokarmowego oraz są źródłem potasu i witaminy B6. Potas pomaga w utrzymaniu prawidłowego ciśnienia krwi i w prawidłowym funkcjonowaniu układu nerwowego. Suszone chipsy jabłkowe KRESTO nie zawierają dodatku cukru ani substancji konserwujących, a do... Czytaj więcej »
Do oferty marki dołączyły nowe warianty musów o pojemności 170 g. To kompozycje owoców i ziaren bez dodatku cukru, zamknięte w wygodnym opakowaniu o dużej pojemności. Nowości są dostępne w trzech smakach. Dzięki połączeniom owoców smak musów jest wyrazisty, a dodatek ziaren zbóż sprawia, że stanowią sytą i pożywną przekąskę, która doda energii w ciągu dnia. Cena... Czytaj więcej »
Nowość Zbyszko 3style – gazowany napój dedykowany młodym ludziom, który idealnie wpisuje się w Ich świat. Nietuzinkowa grafika, wyjątkowe smaki, poręczne opakowanie, to wszystko sygnowane logo Zbyszko i znaną Konsumentom z dotychczasowych napojów cyfrą „3”. Czytaj więcej »
Ireneusz Pałasz, Zastępca Dyrektora Sprzedaży w Modern Expo...
System Rekomendacji by Asseco to ogromna pomoc w prowadzeniu...
Rozmowa z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Polska jest dla Lavazzy jednym z najciekawszych rynków na...
Wywiad z Małgorzatą Grycan, współwłaścicielką marki...
Rynek spożywczy, to obecnie wyzwanie nawet dla wytrawnych...
Połaczone spółki będą działać pod nazwą ID Logistics, a...
Z ogromną radością informujemy, że już 18 maja br. w...
reklamaPolacy chcą jako pierwsi na świecie zdobyć wodospad las Tres...
Zwycięzcy zdradzili przepis na swój autorski...
38 000 m kw. pod Warszawą po ekspansji obejmującej 13 000 m...
Jubileuszowa 400. placówka Żabki powstała przy ulicy...
Kolejny rok z rzędu marka HELIO znalazła się jako jedyna...
Kultowe smaki czarnej herbaty z brzoskwinią i cytryną z...
Nowy wariant smakowy cukierków czyszczących język...
Żywiec Zdrój obchodzi w tym roku 30-te urodziny. W okrągłą...
W wersji solonej i maślanej w przykuwającym uwagę kolorowym...
To jedna z najważniejszych marek w portfolio firmy Henkell...
E-bony o wartości 5 zł, 10 zł lub 15 zł do wykorzystania w...
W dniu tak ważnym, jakim jest Dzień Dziecka, marka Rodowita...
Marka Grant's prezentuje kolejną odsłonę kampanii "Ekipa na...
W wiosenno-letniej edycji działań, marka zamierza...
Wystartowała największa w historii JBB Bałdyga kampania...