Kampanie i Promocje

  • W kwietniu marka Bracia Sadownicy, wspólnie z Elizą Mórawską-Kmitą, autorką bloga kulinarnego Whiteplate.com, przygotowali przepis w sam raz na niedzielny obiad. Tym razem w roli głównej występuje kurczak z dodatkiem produktu marki - smoothie Gęste Jabłko. Czytaj więcej »

  • Pod hasłem „Otwórz się na dzikość z natury” ruszyła tegoroczna odsłona reklamowa naturalnej wody mineralnej Rodowita z Roztocza. Kampania jest kolejnym krokiem w rozwoju marki i ma na celu umocnienie jej pozycji w segmencie wód mineralnych. Czytaj więcej »

  • Wielkanocne promocje w sieci SPAR

    Czwartek, 07 kwietnia 2022

    W sklepach SPAR dostępne już są wyjątkowe Wielkanocne promocje i oferty specjalne. Pod hasłem „Wielka moc, gdy w Wielkanoc jesteśmy razem” dostępny jest obszerny katalog, a w nim setki produktów w atrakcyjnych cenach i smaczne świąteczne przepisy – np. na roladę z indyka z pieczarkami i serem lub wiosenną bezę. W promocji są m.in. wędliny, jaja z wolnego wybiegu, majonez,... Czytaj więcej »

  • Pod koniec marca JBB Bałdyga, jedna z najpopularniejszych marek mięsnych w Polsce, startuje z ogólnopolską kampanią marketingową 360 stopni „Smakuje w całej Polsce”. Potrwa przez najbliższe miesiące obejmując okres Świąt Wielkanocnych oraz sezon grillowy. Czytaj więcej »

  • Nowa komunikacja na Planecie Warka

    Środa, 06 kwietnia 2022

    Rok 2022 to nowe otwarcie dla marki Warka. Od teraz cała rodzina wareckich produktów będzie komunikowana wspólnie, udowadniając, że na Planecie Warka każdy odkryje rozrywkową stronę swojej natury. Nowa Planeta Warka, na której wylądowała właśnie Warka Radler reprezentuje świat bliskich znajomych. Od początku kwietnia można oglądać pierwszy z serii spotów wpisujących się w... Czytaj więcej »

  • Kampania nowej serii lodów Slick, skierowana jest głównie do dzieci i młodzieży. Obejmuje emisję spotu wideo w stylu retrowave w digitalu, reklamy display na TikToku, Facebooku, IG oraz w Google oraz ogólnopolską kampanię DOOH. Kolejnym etapem będzie współpraca z influencerami i konkurs. Czytaj więcej »

  • Nowa kampania marki Lupilu od Lidl Polska jest odpowiedzią na to, czego najbardziej na starcie młodzi rodzice potrzebują: zrozumienia, dodania im pewności siebie, a przy tym oferty artykułów, których jakości i bezpieczeństwa mogą być pewni. Czytaj więcej »

  • Łomża wraca z komunikacją „W swoim tempie”

    Poniedziałek, 04 kwietnia 2022

    Firma Van Pur S.A, właściciel marki Łomża, wraca z komunikacją „W swoim tempie”. Kampania telewizyjna startuje w kwietniu i potrwa do końca wakacji. Czytaj więcej »

  • Hardmade z nowymi smakami i spotem TV

    Poniedziałek, 04 kwietnia 2022

    Hardmade — marka piwa dla nowej generacji młodych dorosłych, wraca w tym sezonie z nowym spotem, by jeszcze mocniej podkreślić — Możesz wszystko, ale nie musisz nic. Na półki sklepowe trafią aż trzy soczyste nowości inspirowane światem lemoniad i ice tea. Drugi sezon Hardmade na rynku piw smakowych to przy okazji nowy rozdział — bez alkoholu i bez presji! Czytaj więcej »

  • Lody Grand obchodzą w tym roku 25-lecie istnienia na rynku. W związku z jubileuszem tej kultowej linii lodów premium marki Koral, 1 kwietnia wystartowała specjalnie przygotowana, szeroko zakrojona kampania reklamowa, której twarzą będzie Marcelina Zawadzka. Czytaj więcej »

  • Picie wody może być nie tylko zdrowe, ale również bardzo przyjemne. Obie te cechy łączy Żywiec Zdrój Delikatnie Musujący, który zaskakuje drobnymi a‘la szampańskimi bąbelkami. Do odkrycia tego źródła orzeźwienia z najdelikatniejszymi bąbelkami Żywiec Zdrój zachęca ambasador marki – Krzysztof Zalewski. W najbliższych miesiącach będzie można zobaczyć go m.in. w... Czytaj więcej »

  • Na wielkanocnym stole nie może zabraknąć żurku – to tradycja, bez której trudno wyobrazić sobie Święta. Marka Krakus w najnowszej kampanii przekonuje, że tradycja może przybierać różne formy, ale jedno zawsze pozostaje niezmienne – jest to żurek Krakus! Czytaj więcej »

  • Fixy Vegeta Natur Na Dwa Sposoby to wyjątkowe produkty, dzięki którym szybko i bez trudu przygotujesz pyszne danie w dwóch odsłonach – w wersji mięsnej lub wegetariańskiej. Produkt jest odpowiedzią na zróżnicowane preferencje żywieniowe i rosnące zainteresowanie konsumentów dietą wegetariańską. Już teraz w ramach nowej kampanii, zainspiruj się i przygotuj swoje ulubione... Czytaj więcej »

  • PepsiCo stawia na rozwój segmentu napojów bezcukrowych i wprowadza do sprzedaży nowe warianty Mirinda Free i 7UP Free pod hasłem „100% smaku, 0% cukru”. To bezpośrednia odpowiedź firmy na potrzeby konsumentów, którzy chcą cieszyć się smakiem kultowych napojów i jednocześnie ograniczyć spożywanie cukru. Tym samym Polska jest pierwszym rynkiem na świecie, na którym... Czytaj więcej »

  • W ramach wiosennej kampanii Lubella przypomina, że do produkcji popularnych makaronów 4- i 5-jajecznych wykorzystuje jaja od kur z wolnego wybiegu. Czytaj więcej »

  • Trwa wiosenna edycja programu kulinarnego „Doradca Smaku”. Tym razem w roli prowadzącej program można zobaczyć Darię Ładochę. Czytaj więcej »

  • 8 marca wyznacza początek kampanii, której celem jest odświeżenie wizerunku i wyglądu Fine Life, marki własnej sieci METRO. Głównymi celami rebrandingu jest stworzenie marki atrakcyjnej dla konsumentów, gwarantującej korzystną odsprzedaż klientom Traders oraz zwiększającej ich konkurencyjność na rynku. Czytaj więcej »

  • Rudi Schuberth, znany piosenkarz, satyryk i miłośnik polskiej kuchni został ambasadorem największej polskiej sieci supermarketów POLOmarket. To pierwsza współpraca z ambasadorem w historii marki. Jest konsekwencją zmiany strategii i odświeżenia wizerunku. Czytaj więcej »

  • Dżem Łowicz 100% z owoców to prawdziwy przebój, który przenosi nas w świat letnich smaków i wakacyjnych chwil. Przypomina o tym nowa kampania z akompaniamentem muzycznego hitu Anny Jantar w zupełnie nowym, łowiczowym wydaniu. Czytaj więcej »

  • Soki marchewkowe od zawsze kojarzyły się ze zdrowym i pożywnym produktem dla dziecka. Kubuś postanowił o tym przypomnieć w najnowszej kampanii „Wróćmy z Kubusiem do korzeni marchewki”. Czytaj więcej »

  • Grupa MLEKOVITA, lider branży mleczarskiej w Europie Środkowo-Wschodniej, w 2022 roku rozpoczęła kampanię promocyjną swoich produktów pod hasłem: „Kochaj MLEKOVITĘ i jedz to, co najlepsze”. Odzwierciedla ono dbanie o zdrowie poprzez wybieranie produktów MLEKOVITY jako najlepszej żywności. Czytaj więcej »

  • Ruszyła ogólnopolska loteria marki Harnaś – w wybranych sklepach dostępne będzie promocyjne piwo Harnaś Jasne Pełne, z nagrodami ukrytymi pod kapslami i kluczykami. Loterię wspierać będzie również kolejna odsłona pełnej akcji i humoru reklamy telewizyjnej, w której bohater pokazuje, jak „złapać” Harnasia. Czytaj więcej »

  • Carrefour rozszerza zakres działań, które mają ograniczyć skutki inflacji odczuwalne przez klientów. Do końca lutego we wszystkich hiper- i supermarketach sieci trwa akcja cenowa „Zyskoteka” oferująca znaczące rabaty na najpopularniejszy asortyment. Dodatkowo każdego dnia dwa wybrane produkty zostaną objęte ekstra zniżką, sięgającą nawet kilkudziesięciu procent. Część... Czytaj więcej »

  • 21 lutego br. rusza ogólnopolska kampania wspierająca tegoroczną edycję loterii Tatry. Akcja pod hasłem „Tatry się należą” wspierana będzie dedykowaną komunikacją w telewizji, Internecie oraz działaniami w punktach sprzedaży. Czytaj więcej »

  • Van Pur zwycięzcą akcji Złota Mowa Reklamowa

    Poniedziałek, 21 lutego 2022

    Decyzją kapituły Biura Reklamy Telewizji Polskiej zwycięzcą akcji Złota Mowa Reklamowa za rok 2021 została firma Van Pur S.A. Czytaj więcej »

  • Znany i lubiany Serek Wiejski obchodzi w tym roku 30-lecie. Produkt został wprowadzony na polski rynek przez OSM Piątnica, która nieustannie pozostaje jego największym producentem. Czytaj więcej »

  • Wystartowała kolejna odsłona Familijnych Wieczorów Filmowych. Motywem przewodnim akcji są kultowe sceny ze światowej kinematografii. Czytaj więcej »

  • Marka Hochland od lat dzieli się tym, co najlepsze, organizując ogólnopolskie loterie z atrakcyjnymi nagrodami. Tym razem na laureata nagrody głównej w loterii „Zasmakuj Wygranej” czeka aż 100 tysięcy złotych! Ponadto każdy uczestnik zabawy ma szansę codziennie wygrać nagrodę pieniężną 15 x 500 zł! Czytaj więcej »

  • Marka Somersby w ramach akcji „Graj w kolory” przygotowała artystyczne murale w Warszawie, Krakowie i Łodzi. Są to pierwsze w Polsce murale stworzone częściowo z kolorowych kapsli i namalowane antysmogową farbą. Lokalizacje, w których powstały, nie były przypadkowe. Murale są barwne i pełne energii, dlatego uworzono je w miejscach, w których brakuje roślinności i koloru, aby... Czytaj więcej »

  • „Party” BUH BAND

    Środa, 16 lutego 2022

    Błażej Król wraz z Januszem Palikotem, Kubą Wojewódzkim i Tomaszem Czechowskim, założycielami Przyjaznego Państwa prezentują klip „Party”, który jest coverem wielkiego hitu zespołu Oddział Zamknięty. Oficjalna wersja teledysku dostępna jest na kanale YouTube Art2Music. Czytaj więcej »

więcej artykułów