Czy fast food może być zdrowy? Czy spód pizzy zawsze musi być ciastem? Jak połączyć burgera z krewetkami? Z tymi pytaniami zmierzyli się uczestnicy kolejnej edycji warsztatów Akademia Smaku Bosch. Czytaj więcej »
Czy fast food może być zdrowy? Czy spód pizzy zawsze musi być ciastem? Jak połączyć burgera z krewetkami? Z tymi pytaniami zmierzyli się uczestnicy kolejnej edycji warsztatów Akademia Smaku Bosch. Czytaj więcej »
Niemal 1/3 Polaków przyznaje się, że zdarza im się wyrzucać żywność. Wśród produktów, które najczęściej lądują w koszu są wędliny, pieczywo i warzywa. To dane z najnowszego raportu „Nie marnuj jedzenia 2016” opracowanego przez Federację Polskich Banków Żywności. 16 października obchodzimy Światowy Dzień Żywności - coroczne święto, podczas którego warto... Czytaj więcej »
POHiD objął patronatem tegoroczną edycję Targów Private Label Show, które odbywają się w Lublinie w dniach 22-23 listopada br. i dedykowane są profesjonalistom z branży marek własnych. Celem imprezy jest stworzenie przyjaznej biznesowi przestrzeni umożliwiającej nawiązywanie relacji handlowych. Czytaj więcej »
Sieć hurtowni MAKRO Polska inwestuje w dostosowanie hal do potrzeb profesjonalnych klientów z sektorów tradycyjnego handlu i HoReCa. Projekt realizowany jest w ramach długofalowej strategii przy równoczesnym rozwoju usługi dystrybucji żywności. Pierwsze przebudowane hale znajdują się w Kaliszu i Zielonej Górze. Czytaj więcej »
Pewnie nie raz zastanawialiście się, co zrobić, by wprowadzić prawidłowe nawyki żywieniowe u swojego dziecka lub skąd czerpać inspiracje, by przekazać tę wiedzę w odpowiedniej formie. Na wybory żywieniowe naszych dzieci wpływają nie tylko wzorce wyniesione z domu. Szkoła to również miejsce, gdzie dzieci inspirują się wzajemnie oraz przekazywana jest im wiedza, z której... Czytaj więcej »
Zieleń, biel i czerwień to barwy nie tylko włoskiej flagi, ale i włoskiej kuchni. To kolory przedstawiające bowiem charakterystyczne włoskie produkty – bazylię, makaron i pomidory. Teraz, od 5 do 18 października, włoskie smaki zawitają także i do POLOmarketu. Czytaj więcej »
Paweł Rodaszyński z Warszawy udowodnił, że polska sztuka barmańska dogoniła świa-towe standardy. Jako drugi Polak wystąpił w najbardziej prestiżowym konkursie mikso-logicznym globu, World Class Competition, plasując się w dwudziestce najlepszych bar-manów 2016 roku. Zwyciężyła Jennifer Le Nechet z Francji, pierwsza kobieta ze statuetką World Class. Czytaj więcej »
Producent przypraw i dodatków do ciast z Gniewkowa uruchomił właśnie swojego bloga kulinarnego. Czytaj więcej »
W dniu 5 października w Auchan Retail Polska odbędzie się Dzień Wolontariatu. Po raz pierwszy akcja będzie miała miejsce jednocześnie we wszystkich krajach Auchan Retail. Ten wyjątkowy dzień ma przybliżyć pracownikom ideę wolontariatu oraz przekonać ich do niesienia pomocy potrzebującym. Czytaj więcej »
Pasja do warzenia piwa, doświadczenie piwowarów i 170-letnia historia stoją u podstaw piwa Okocim. Marka wraca obecnie do swoich korzeni, odświeżając portfolio produktowe oraz komunikację. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Okocim odwołuje się do historii browaru, wartości wyznawanych przez jego założyciela Jana Goetza, a także podkreśla rolę piwowarów, dla których pasją... Czytaj więcej »
Firma PepsiCo po raz kolejny przekazała zakrętki od napojów gazowanych na rzecz podopiecznych Fundacji Bez Tajemnic. Tym razem zakrętki pochodziły z promocji konsumenckiej „Piłkarska promocja Pepsi”, trwającej od 15 marca do 15 maja 2016 roku. Za pośrednictwem firmy recyklingowej przekazanych zostało ponad 3 240 000 zakrętek. Czytaj więcej »
30 września 2016 r. Europejski Bank Centralny opublikował kurs wymiany, po którym przeliczane będą płatności bezpośrednie za 2016 r. Wynosi on 4,3192 zł za 1 EUR, a więc jest o 0,07 złotego wyższy od kursu stosowanego za ubiegły rok. Czytaj więcej »
Komunikat w sprawie wyników wewnętrznych ustaleń Żywiec Zdrój w związku ze zdarzeniem w Bolesławcu. Czytaj więcej »
Budżet Polski traci rocznie 47 mln euro tylko z tytułu niezapłaconej akcyzy za podrabiane wyroby spirytusowe i wina – wynika z danych Urzędu UE ds. Własności Intelektualnej (EUIPO). Łączne straty bezpośrednie i pośrednie polskiej gospodarki z powodu produkcji na czarnym rynku sięgają 141 mln euro w skali roku. Cierpią na tym nie tylko legalni producenci, lecz także powiązane... Czytaj więcej »
2 października 2016 roku w Kaliszu odbędzie się 36. Międzynarodowy Bieg Uliczny Ptolemeusza. Sponsorem głównym wydarzenia są WINIARY, które w tym roku świętują swoje 75-lecie, oraz Dział Kulinariów Nestlé Polska. W zawodach wezmą udział przedstawiciele Zarządu Nestlé Polska, dyrektorzy zakładów produkcyjnych i pracownicy Winiary – w sumie około 50 osób. W Biegu... Czytaj więcej »
W dniach 16-17.09.2016 r. Związek Polskie Mięso zrealizował po raz drugi spotkanie z cyklu: „Szlakiem Polskiego Mięsa – smakuj WOŁOWINĘ!”. Było to wydarzenie promujące polską wołowinę oraz sektor mięsny wśród dziennikarzy mediów branżowych i ogólnopolskich. Po raz kolejny do spotkania z wołowiną zaproszonych zostało ponad 40 przedstawicieli mediów lifestylowych,... Czytaj więcej »
Do grona sponsorów siedmiokrotnego zdobywcy tytułu Mistrza Polski - klubu Asseco Resovvi – dołączyła Polska Sieć Handlowa Nasz Sklep, której operatorem jest Grupa Kapitałowa Specjał. Czytaj więcej »
Firma Nestlé została doceniona za promowania idei równego traktowania i wdrażania polityki zarządzania różnorodnością w organizacji. Koncern zajął wysokie trzynaste miejsce i pierwsze wśród firm spożywczych w rankingu Thomson Reuters Diversity and Inclusion Index (D&I), oceniającym przedsiębiorstwa pod względem polityki na rzecz pracowników. Czytaj więcej »
Jak pomagać zwierzakom? Odpowiedź jest prosta – z POLOmarketem. Już teraz, od 28 września do 4 października, klienci sieci będą mogli wspierać schroniska dla zwierząt, kupując produkty dla swoich domowych pupili. Czytaj więcej »
Projekt ekologicznej butelki z włókna drzewnego (Green Fibre Bottle) przedstawiono 28 września na konferencji Sustainable Brands 2016 w Kopenhadze. Butelka ma zostać testowo wprowadzona na wybrany rynek w 2018 roku. Czytaj więcej »
Najnowsza część fabryki czekolady firmy Mars Polska, otrzymała prestiżowy certyfikat na poziomie Platinum w międzynarodowym systemie certyfikacji ekologicznej budynków LEED (z ang. Leadership in Energy and Environmental Design). Nowo wybudowany obiekt przemysłowy Marsa jest pierwszym w Polsce, który może pochwalić się tak wysoką oceną w certyfikacji LEED i jednocześnie jeden z 7... Czytaj więcej »
16. września 2016 w Akademii MAKRO w Warszawie odbył się pokaz kulinarny otwierający jesienny cykl spotkań Szef dla Szefów, organizowany przez firmę MAKRO Cash & Carry Polska. Potrawy zostały przygotowane w oparciu o produkty firmy marki CHEF od Nestlé Professional, będącego partnerem wydarzenia. Czytaj więcej »
61 proc. Polaków popiera projekt "S" dot. wprowadzenia zakazu handlu w niedzielę - wynika z badania CBOS. Najczęściej zakaz popierają kobiety (65 proc.), a wśród grup zawodowych - pracownicy usług (81 proc.). Czytaj więcej »
Główne kierunki działalności firmy to export gotowych wyrobów i sprzedaż surowców do produkcji spożywczej. Położenie geograficzne wpłynęło na przyszłość firmy, która rozpoczęła intensywny handel na początku ze wschodem (Rosją, Białorusią, Azerbejdżanem), krajami nadbałtyckimi (Łotwą, Litwą, Estonią) i sukcesywnie z innymi państwami Europy i świata. Obecnie Arsenal... Czytaj więcej »
Od 1 października br. wzrosną wynagrodzenia pracowników w całej sieci sklepów POLOmarket. Dodatkowo sieć wszystkim nowozatrudnionym zapewnia na start zatrudnienie na umowę o pracę na okres pół roku. Czytaj więcej »
Zgodnie z prognozami ekspertów, do 2019 roku sprzedaż cydru będzie zwiększać się w tempie 30 proc. rocznie, jest to więc kategoria alkoholi niskoprocentowych o największej dynamice wzrostu. Właśnie dlatego Cydrownia S.A. – największy niezależny producent cydru w Polsce - planuje intensyfikację produkcji i dystrybucji oraz budowanie silnej marki polskiego cydru, m.in. poprzez... Czytaj więcej »
WWF opublikowało Międzynarodowy Ranking Firm Wykorzystujących Olej Palmowy, w którym Grupa FERRERO uzyskała jeden z najlepszych wyników wśród 137 światowych przedsiębiorstw. WWF oceniało działania podjęte przez firmy w 2015 r. w celu zapewnienia zrównoważonego rozwoju w obszarze oleju palmowego. Szczególnej analizie w ostatnich miesiącach WWF poddało przedsiębiorstwa... Czytaj więcej »
Ten rok dla marki WINIARY jest szczególnie wyjątkowy! Wiecie dlaczego? Marka obchodzi jubileusz 75-lecia swojego istnienia. Dokładnie od tylu już lat produkty WINIARY goszczą na stołach Polaków i są częścią ciepłych, rodzinnych chwil, a potrawy przygotowane z ich pomocą towarzyszą polskim rodzinom od pokoleń, nieustannie wywołując uśmiech na twarzy bliskich. Świąteczny... Czytaj więcej »
W miniony weekend Fundacja Spartanie Dzieciom wzięła udział w kolejnym maratonie – 100 biegaczy, przebranych w stroje Spartan, pobiegło by pomóc chorym dzieciom. Członkowie Fundacji od lat zwracają uwagę na problem niepełnosprawnych dzieci oraz ich rodzin, czym zyskują poparcie czy to ze strony mediów, czy dużych firm wspierających ich działalność. Dołączyła do nich także... Czytaj więcej »
Polacy są przekonani, że ich śniadania są zdrowe – tak twierdzi 81% badanych. Najczęściej na śniadanie sięgają po pieczywo (73%), wędlinę (57%) oraz ser (35%). Najchętniej wybieranym napojem jest herbata (44%), która jest popularniejsza od kawy (34%). Mleko jako napój do śniadania jest wybierane sporadycznie – tylko przez co 20-tego respondenta. Niemal połowa Polaków zjada... Czytaj więcej »
Marka E.Wedel udowadnia, że mimo trudnego otoczenia...
Marcin Jakubczak, National Sales Manager, Mattoni 1873...
Rozmowa z Kamilem Gębskim, Dyrektorem Marketingu Spirits w...
Aleksandra Bilska-Domańska, Brand Manager w firmie Unilever...
Wywiad z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Bolt ogłasza powołanie Łukasza Turczyńskiego na stanowisko...
W kwietniu br. codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Internauci zdecydują, kto zagra przed legendami futbolu...
Ser topiony w plastrach 130 g o smaku BURGERA! SERTOP...
Jako czołowe marki w Polsce i liderzy w swoich kategoriach...
Marka lodów i hollywoodzki aktor ponownie łączą siły, by...
Na rzecz lokalnych organizacji non-profit...
17 maja obchodzimy Światowy Dzień Pieczenia...
Marka Cappy wprowadza do swojego portfolio nową linię...
Marka prezentuje letnią nowość ...
Marka Kinley zachęca do przełamywania schematów...
Lody Śmietankowe z sosem karmelowym Grycan to połączenie...
W social media i sprzedaż produktów w dyskontach Dino...
Globalna kampania „Dwa to więcej niż jeden” („Two is...
Rozpoczynają wiosenną promocję, której celem jest...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...
Ruszyła majowa promocja z PAYBACK ...