Saloniki prasowe ulokowane w sklepach wielkopowierzchniowych podwyższają ocenę marketu w oczach klientów - wynika z raportu, opracowanego na zlecenie Kolportera przez firmę badawczą Inquiry Market Research. Czytaj więcej »
Saloniki prasowe ulokowane w sklepach wielkopowierzchniowych podwyższają ocenę marketu w oczach klientów - wynika z raportu, opracowanego na zlecenie Kolportera przez firmę badawczą Inquiry Market Research. Czytaj więcej »
Pabianickie Zakłady Mięsne PAMSO S.A. otrzymały w 2010 r. wiele prestiżowych nagród, w tym tytuł „Przedsiębiorstwa Fair Play" 2010, a także statuetką „Fair Play" dla firm wyróżniających się w konkursie. Czytaj więcej »
Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji rozpoczęła współpracę ze Stowarzyszeniem Konsumentów Polskich. W ramach współpracy obydwie organizacje będą realizować i promować inicjatywy na rzecz konsumentów. Celem wspólnych działań ma być przygotowanie dekalogu dla konsumenta i sprzedawcy oraz opublikowanie jego głównych założeń na stronach... Czytaj więcej »
Docelowo dwadzieścia osób znajdzie pracę w uruchamianym ponownie Browarze w Niechanowie. Właściciel zapowiada, iż będą to głównie mieszkańcy gminy. Pierwsze zatrudnienia jeszcze w styczniu. Czytaj więcej »
ZUH Robico, oferujący szeroką gamę produktów mlecznych w tym Zimne Mleko w szklanej butelce, wyraża uznanie dla działań promujących opakowania szklane. Firma dołączyła właśnie do forum konsumentów - Friends of Glass oraz popiera najnowszą kampanię „Nothing to hide", realizowaną przez Europejską Federację Opakowań Szklanych (FEVE). Aktywności te, to... Czytaj więcej »
W 2010 roku Kolporter uruchomił 50 saloników prasowych Top-Press, w 2011 roku otworzy drugie tyle. Należące do sieci 900 saloników prasowych Kolportera Top-Pressy to nowoczesny koncept saloników - charakteryzuje je specyficzna pomarańczowo-szara kolorystyka, nowoczesne oświetlenie i wystrój wnętrza oraz specjalnie wyprodukowane na potrzeby tego projektu... Czytaj więcej »
Rittal, światowy lider w produkcji innowacyjnych szaf sterowniczych i obudów, a także wiodący dostawca systemów rozdziału mocy, klimatyzacji systemowej oraz infrastruktury IT, wynajął blisko 3 300 mkw. powierzchni biznesowej w ramach Tulipan Park Stryków, największego parku logistycznego SEGRO w Europie Centralnej. Czytaj więcej »
W sklepach sieci Chata Polska zakończyła się konsumencka promocja sprzedaży pt.: „Zakupy w Chacie Polskiej jesienią nagrodami się mienią", w której główną nagrodą był Nissan Micra. Czytaj więcej »
Aż 1 300 000 zł udało się zebrać na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w ponad 400 sklepach Lidl na terenie całego kraju w trakcie tygodniowej akcji, która rozpoczęła się 3 stycznia. Zarząd Lidla przekazał po raz kolejny dodatkowe środki pieniężne. Czek wręczony Jurkowi Owsiakowi opiewa na 1 300 000 zł, a więc kwotę o 200 000 zł wyższą od uzyskanej w... Czytaj więcej »
9 stycznia po raz dziewiętnasty zagra Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. W całej Polsce będzie można spotkać wolontariuszy zbierających datki na zakup sprzętu medycznego dla dzieci z chorobami urologicznymi i nefrologicznymi. Także pod największym dachem Krakowa, w Bonarka City Center, można będzie wesprzeć akcję, otrzymując w zamian charakterystyczne czerwone serduszko. Czytaj więcej »
W ponad 2300. sklepach sieci Żabka oraz Freshmarket już 9 stycznia po raz kolejny będą zbierane pieniądze w ramach XIX Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym roku Fundacja chce pomóc w leczeniu dzieci z chorobami urologicznymi i nefrologicznymi. Czytaj więcej »
Już od 7 stycznia w Bonarka City Center można zapoznać się z ofertą internetowego sklepu meblowego Meubles. W jego ofercie znajduje się bogata kolekcja mebli oraz elementów wyposażenia wnętrz. Czytaj więcej »
Producent wędlin i wyrobów mięsnych, firma TARCZYŃSKI S.A. może poszczycić się certyfikatami IFS oraz BRC - jednymi z najbardziej prestiżowych w branży spożywczej. To kolejne potwierdzenie najwyższej jakości i bezpieczeństwa produkowanej przez firmę TARCZYŃSKI S.A. żywności. Czytaj więcej »
W 2010 roku w branży spożywczej nastąpił spadek liczby upadłości o 20 procent. Sektor spożywczy w Polsce, zarówno w 2009, jak i roku ubiegłym zanotował wzrost wartości produkcji sprzedanej - wynika z raportu firmy Coface nt. upadłości firm w Polsce w 2010 roku. Czytaj więcej »
Jeden z wiodących deweloperów centrów handlowo-rozrywkowych w Europie Środkowo-Wschodniej poinformował dzisiaj, że ma zapewnione finansowanie swojej inwestycji w Toruniu. Dla rynku to sygnał, że doświadczeni deweloperzy uważnie dobierający lokalizację swoich inwestycji, nie mają problemów z pozyskaniem kredytów na projekty. Czytaj więcej »
W dniu 3 stycznia 2010 roku została podpisana ostateczna umowa dotycząca zakupu wybranych składników majątkowych i powstrzymania się od działań konkurencyjnych przez Piwex Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie. Czytaj więcej »
Sieć sklepów spożywczych Lidl we współpracy z Grupą Medicover wprowadziła Grupowe Ubezpieczenie Medyczne. Firma oferuje uczestnictwo w „Programie Sieć Plus" wszystkim 9 tysiącom swoich pracowników. W skład pakietu świadczeń wchodzą konsultacje lekarzy specjalistów, badania diagnostyczne, zabiegi ambulatoryjne i szczepienia przeciwko grypie. Czytaj więcej »
Emperia Holding SA - jedna z największych grup handlowych w Polsce - zawarła z Eurocash SA warunkową umowę inwestycyjną dotyczącą zbycia na rzecz Eurocash SA udziałów oraz akcji spółek prowadzących działalność w ramach Grupy Dystrybucyjnej Tradis. W jej wyniku Emperia Holding SA stanie się istotnym akcjonariuszem Eurocash SA. Bazowa wartość transakcji została... Czytaj więcej »
SCA PR Polska Sp. z o.o. (Centrala zakupowa Intermarché) zajęła pierwsze miejsce w kategorii sprzedaż detaliczna i hurtowa żywności, napojów i wyrobów tytoniowych w raporcie Poland's Most Productive Companies. Czytaj więcej »
W niedzielę, 9 stycznia 2011 r., odbędzie się XIX Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Z tej okazji Galeria Victoria w Wałbrzychu przygotowała dla swoich klientów mnóstwo akcji, podczas których zbierane będą pieniądze na zakup sprzętu dla dzieci z chorobami urologicznymi i nefrologicznymi. Czytaj więcej »
Ponad sześćdziesiąt rodzajów wina musującego, egzotyczne owoce, wyszukane alkohole oraz degustacja wina musującego Cin Cin - wszystko to jeszcze przed Sylwestrem przygotowały dla swoich klientów delikatesy Bomi w warszawskim Klifie. Czytaj więcej »
Krajowa Sekcja Handlu NSZZ Solidarność podziękowała sieciom handlowym, których pracownicy pracowali w Wigilię w krótszym wymiarze czasu. W tym gronie znalazła się również sieć Netto sp. z o.o. Czytaj więcej »
Dolnośląska spółka TARCZYŃSKI SA, producent wędlin i wyrobów mięsnych, kolejny raz otrzymała Certyfikat „Przedsiębiorstwo Fair Play 2010". Firma od 11 lat poddaje się weryfikacji Kapituły Programu i każdorazowo przechodzi ją pozytywnie. Czytaj więcej »
Grono najemców radomskiej Galerii Słonecznej powiększyło się o kolejne uznane marki. Czytaj więcej »
Czerwone serduszka na ulicach miast już na tydzień przed XIX finałem! A to dzięki kolejnej edycji zbiórki pieniędzy na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, która rozpocznie się 3 stycznia 2011r. w ponad 400 sklepach sieci Lidl na terenie całej Polski. W poprzedniej edycji WOŚP na konto fundacji Jurka Owsiaka wpłynęło około 600 tysięcy zł pochodzących z... Czytaj więcej »
Sąd Okręgowy w Gdańsku wstrzymał wykonanie postanowienia z dnia 1 grudnia br. o zakazie produkcji, sprzedaży i promocji przez FoodCare Sp. o.o. (firmy z podkrakowskiego Zabierzwa) produktów energetycznych w opakowaniach zawierających oznaczenie z elementem „Tiger". Dla firmy oznacza to możliwość wznowienia wytwarzania i wprowadzania do obrotu napojów... Czytaj więcej »
Kolporter stale rozszerza swoją hurtową ofertę produktów FMCG. W grudniu 2010 zostały do niej wprowadzone napoje izotoniczne renomowanego producenta - firmy Oshee. Czytaj więcej »
Od stycznia 2011 roku Mokate przejmuje dystrybucję produktów Lavazzy na terenie Polski. Jako doświadczony i prężny partner rynkowy z całą pewnością wpłynie na dalsze doskonalenie współpracy z odbiorcami. Czytaj więcej »
13 grudnia firma HARIBO obchodziła 90. rocznicę powstania. Przez wszystkie lata istnienia firmie towarzyszy motto: „Sprawiać radość dzieciom i dorosłym też". Czytaj więcej »
W 2010 roku w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki przeprowadzony został projekt szkoleniowy „Kwalifikacje personelu kluczem do rozwoju Grupy Makarony Polskie". Od 1 stycznia 2010 roku zorganizowano 156 szkoleń dla 190 pracowników spółek Makarony Polskie S.A. oraz Stoczek Sp. z o. o. Każdy pracownik uczestniczył średnio w blisko 8 szkoleniach. Czytaj więcej »
Krzysztof Włodarski, Project Manager w Zespole Projektów...
Wzbogacone o funkcję analizy planogramów, co umożliwia nowy...
Wywiad z Pawłem Majchrzakiem, Dyrektorem Operacyjnym i...
Trzy pytania do Łukasza Śliwińskiego, Marketing Director CEE...
Wywiad z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
OSHEE od lat angażuje się w działania, które mają...
Od 15 listopada pociąg w barwach Oranżady ...
20 listopada o godzinie 6 rano swoje progi dla klientów...
W dniach 29-30 listopada oraz 6-7 grudnia klienci sieci Lidl...
Najlepsze promocje oraz Najlepsza oferta w ramach produktów...
24 listopada obchodzimy Dzień Buraka...
Prawdziwa proteinowa moc...
Wawel zaprasza do odkrywania zimowej kolekcji słodyczy...
Pepsi Twist to unikalne połączenie tradycyjnego smaku...
Czy znacie już suszone owoce HELIO?...
Kampania obejmuje szeroko zakrojoną emisję spotów...
Tańsze zakupy przedświąteczne...
Akcja marki Lech: Łap chwile, nie nadgodziny...
Iglotex kontynuuje silną kampanię reklamową Pierogów z...
Eduscho, marka kawowa z portfolio Tchibo, która w marcu br...