Franczyza to dla detalistów wsparcie w coraz szerszym zakresie. Dla wielu sklepów może stać się też ratunkiem w trudnych czasach. Czy warto rozważyć przystąpienie do sieci franczyzowej? Czytaj więcej »
Franczyza to dla detalistów wsparcie w coraz szerszym zakresie. Dla wielu sklepów może stać się też ratunkiem w trudnych czasach. Czy warto rozważyć przystąpienie do sieci franczyzowej? Czytaj więcej »
Innowacyjne narzędzia wspierające biznes to nie tylko pomoc w prowadzeniu przedsiębiorstwa, ale przede wszystkim obraz tego, jak zmienia się rynek. O rozwiązaniach przyszłości opowiada Piotr Łapiński, Image Recognition Product Manager w Asseco Business Solutions. Czytaj więcej »
Pani Agnieszka Maliszewska – Dyrektor Biura PIM spotkała się online z przedstawicielami PAIH z regionu Azja i Pacyfik. W spotkaniu uczestniczyli m.in. przedstawiciele z Wietnamu, Indonezji, Tajlandii, Bangkoku, Korei Południowej, Filipin oraz Singapuru. Czytaj więcej »
Niższa cena jest dla e-konsumentów najważniejszym czynnikiem decydującym o zakupach w internecie. Sukcesywnie rośnie jednak rola tzw. customer experience, czyli ogólnych doświadczeń zakupowych, na które składają się wygoda, szybkość i opcje płatności, dostawy oraz zwrotu produktu. – W ostatnich latach, zwłaszcza w trakcie pandemii COVID-19, obserwowaliśmy, że... Czytaj więcej »
10 nowych restauracji – z takim wynikiem największa sieć sushi barów w Polsce zakończyła niełatwy dla branży 2022 rok. Franczyza zanotowała też 12% wzrost obrotów. “Wypracowaliśmy szereg rozwiązań, dzięki którym pomimo kryzysu, właściciele lokali generują zadowalające zyski, a goście nie muszą mierzyć się z radykalnymi podwyżkami cen ulubionych dań. Ciągle też... Czytaj więcej »
Okres wyprzedażowo-zakupowy wciąż trwa, jednak konsumenci równie mocno, jak w przypadku Black Friday i Cyber Monday nastawiają się na noworoczne obniżki cen. Według najnowszych danych, pochodzących z badania Channel Factory Festive Season 2022 – 54 proc. konsumentów zamierza skorzystać z poświątecznych ofert promocyjnych online, a 41 proc. stacjonarnie. Czytaj więcej »
Czy można zwrócić nietrafiony prezent? Co robić, jeśli zamówiony produkt nie dotarł na czas? Przeczytaj porady UOKiK i dowiedz się, z jakich praw możesz skorzystać. Czytaj więcej »
Globalna pandemia wpłynęła na zmniejszenie dostępnej przestrzeni magazynowej, a skutki tego odczuwane są do dziś. W wielu miejscach na świecie wciąż może dochodzić do przerwania ciągłości łańcucha dostaw. Importerzy muszą więc znaleźć sposób nie tylko na to jak dystrybuować wina, ale też jak zarządzać zapasami. Co zrobić, aby magazynowanie stało się „sekretną... Czytaj więcej »
Poświąteczne wyprzedaże ponownie przyciągną klientów do sklepów. Polowanie na promocje sprawia, że często konsumenci wyłączają racjonalne myślenie i dają się złapać na pozorne obniżki lub kupują rzeczy im niepotrzebne. Tym bardziej że sprzedawcy i firmy stosują cały szereg zabiegów, które mają zaburzyć percepcję klientów i nakłonić ich do zakupów. – Kupujemy,... Czytaj więcej »
Okres przedświąteczny to bardzo wymagający czas zarówno dla branży retail, jak i kupujących. Wyścig na najlepsze oferty prezentowe zaczyna się już w listopadzie i trwa aż do Świąt Bożego Narodzenia. Nie zawsze jednak prezenty kupujemy z odpowiednim wyprzedzeniem. Nawet co czwarty z nas najlepszych ofert prezentowych szuka tuż przed świętami[1], a bywa, że nawet w Wigilię. W... Czytaj więcej »
Świąteczne zakupy w centrach convenience i parkach handlowych są coraz częstszą alternatywą, na jaką decydują się szukający oszczędności Polacy. Widać to zwłaszcza w ostatnim tygodniu przygotowań. Czytaj więcej »
Przedświąteczny szczyt zakupowy dla firm logistycznych oznacza nawet dwa razy większy ruch niż w pozostałych okresach roku. W całym IV kwartale wolumen paczek rośnie o 40–60 proc. Aby to sprawnie obsłużyć, konieczne są inwestycje w infrastrukturę – magazyny, sortownie czy centra logistyczne, które będą się elastycznie dostosowywać do zmieniających się wolumenów.... Czytaj więcej »
Świąteczny szczyt zakupowy zbliża się wielkimi krokami. Jak kupować bezpiecznie i zachować czujność podczas przedświątecznego pośpiechu? Czytaj więcej »
Firma doradcza JLL przeanalizowała sytuację na rynku powierzchni magazynowo-przemysłowych w okresie obejmującym I-III kwartał 2022 roku. Czytaj więcej »
Ekspansją zagraniczną interesują się już nie tylko największe firmy, lecz również sektor MŚP. Duża w tym zasługa instrumentów wsparcia, z których mogą skorzystać. Jednym z nich w ostatniej unijnej siedmiolatce był program Go to Brand, w ramach którego wsparcie na łączną kwotę 834 mln zł otrzymało ponad 2,5 tys. projektów. PARP, która realizowała ten program,... Czytaj więcej »
Funkcjonowanie tradycyjnych placówek handlowych staje się coraz trudniejsze. Ratunkiem mogą być sieci franczyzowe, które prężnie rozwijają się na polskim rynku. Czytaj więcej »
Handel produktami spożywczymi w Polsce wchodzi w jeden z najtrudniejszych okresów w historii ostatnich trzydziestu kilku lat. Jego przyszłość zależy także od tego, w jaki sposób przetrwa rozpoczynającą się zimę. Czytaj więcej »
Nowe badania przeprowadzone przez Sony Professional Displays & Solutions wskazują, że brytyjscy i niemieccy detaliści aktywnie przygotowują się do kluczowego okresu handlowego, podczas gdy Francuzi przyjmują bardziej swobodne podejście. Czytaj więcej »
Zbliżające się święta to nie tylko radość i okazja do rodzinnych spotkań, ale również spore wydatki. 39% Polaków ma nadzieję, że w tym roku uda się sfinansować świąteczny budżet z bieżących dochodów. Co piąty liczy, że zrobi to z oszczędności. Niestety 40% deklaruje, że będzie musiało się zapożyczyć w grudniu w różnej formie. Największym obciążeniem w... Czytaj więcej »
Warszawa II to kompleks budynków, które Spółka pozyskuje w ramach realizacji projektu strategicznego Architektura Sieci Logistycznej. Celem inwestycji jest optymalizacja procesów logistycznych, co przełoży się na wzrost terminowości, przepustowości i jakości świadczonych usług. Hale będą gotowe pod koniec 2023 roku. Obiekt zostanie zrealizowany przez Panattoni, lidera... Czytaj więcej »
Nowa sytuacja makroekonomiczna wpływa na polskich konsumentów przyzwyczajonych do wygodnego i szybkiego procesu zakupowego. Zaufanie to dziś najważniejszy czynnik, według którego klient ocenia sieć handlową. A decyzję o zakupie podejmuje, kierując się takimi kryteriami jak szeroki wybór produktów, niskie ceny i korzystne oferty. Jak na tę sytuację odpowiadają i powinny... Czytaj więcej »
Dynamika wzrostu rynku e-commerce z roku na rok przyspiesza. Doskonałym środowiskiem do rozwoju biznesu on-line są platformy marketplace. Ich wyróżniki to wygoda zakupów, szeroki wybór towarów i bezpieczeństwo realizowanych transakcji. DHL Parcel – ekspert w obsłudze dynamicznie zmieniającego się rynku e-commerce podjął współpracę z Aliexpress – jednym z najpopularniejszych... Czytaj więcej »
Przedświąteczną gorączkę od kilkunastu dni widać nie tylko w tradycyjnych sklepach, ale również online. E-konsumenci doceniają wygodę i atrakcyjne ceny, ale także coraz uważniej przyglądają się kwestii ekologii. – Już 35 proc. konsumentów widzi potrzebę tego, aby sektor e-commerce wdrażał zielone rozwiązania – mówi Aleksandra Musielak z Konfederacji Lewiatan. Dla... Czytaj więcej »
Eksperci ds. nieruchomości z DHL Supply Chain – wiodącego dostawcy logistyki kontraktowej na świecie – stworzyli portfel neutralnych pod względem emisji CO2 nieruchomości o łącznej powierzchni 400 000 mkw., aby wesprzeć potrzeby rozwojowe klientów na sześciu europejskich rynkach. Wszystkie obiekty zlokalizowane są w centralnych obszarach logistycznych, których ogromną zaletą... Czytaj więcej »
Jedzenie jest przyjemnością, „regulatorem” nastroju i zaspokojeniem potrzeb psychospołecznych, a blisko co czwarty z nas poszukuje przyjemności z wyglądu jedzenia. Między innymi takie odpowiedzi wskazali Polacy w badaniu konsumenckim „Komunikacja wizualna w branży spożywczej i HoReCa a decyzje zakupowe Polaków“ zrealizowanym we wrześniu przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie... Czytaj więcej »
Globalna wartość rynku e-commerce zwiększy się do poziomu 6,3 biliona dolarów w 2023 roku, co stanowi wzrost o 21% w stosunku do 2021 roku. Podczas, gdy polski rynek urośnie o 34,7% do wartości 124 miliardów zł. Jednak przyszły rok przyniesie wiele wyzwań dla e-commerce, na który największy wpływ będą miały rosnące oczekiwania klientów, szybkość adopcji nowych technologii... Czytaj więcej »
Święta tuż, tuż… Świadczą o tym nie tylko bożonarodzeniowe dekoracje, ale i tłumy w galeriach handlowych i na świątecznych jarmarkach. Czytaj więcej »
Lider poolingu paletowego CHEP we współpracy z Animex Foods, największą firmą branży mięsnej w Polsce przeprowadził analizę porównawczą korzystania z poolingu oraz posiadania palet na własność. Efekty badania okazały się jednoznaczne: model oferowany przez CHEP to efektywność kosztowa, znaczna oszczędność czasu i skuteczna realizacja celów zrównoważonego rozwoju. Czytaj więcej »
Grupa ID Logistics, jeden z europejskich liderów logistyki kontraktowej, podsumowała wyniki za III kwartał i 9 miesięcy 2022 roku. Czytaj więcej »
Niemal połowa Polaków najczęściej robi zakupy internetowe przez telefon komórkowy. Dla porównania 33 proc. odwiedza e-sklepy używając laptopa, a 17 proc. robi to za pośrednictwem komputera stacjonarnego. Czytaj więcej »
Wywiad z Adamem Imielskim, Prezesem Kraft Heinz Polska....
Rozmowa z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Aleksandra Kusz vel Sobczuk, Kierowniczka Komunikacji...
Wywiad z Janem Kolańskim, Prezesem Zarządu Grupy Colian....
Trzy pytania do Karoliny Godzińskiej, Dyrektora Sprzedaży...
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Coraz większą wagę przykładamy więc do prostoty i...
Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana i szuka zespołu...
Firma TEMAR Sp. z o.o. Sp. k., jeden z wiodących importerów i...
Na klientów czekają atrakcyjne promocje i degustacje...
Portfolio marki Bell Gusto powiększyło się o zupełnie nowe...
Kość z szynki włoskiej DogWay 100% Natura to wyjątkowy...
Poznaj duet yuzu z cytrusami...
Ice tea to idealny balans między smakiem a funkcjonalnością...
Firma GIBAR wprowadziła nowy wygląd kartonu Śliwki...
„30 lat razembycia”...
Jeszcze więcej punktów i wyjątkowe nagrody dla klientów...
Startuje kampania z okazji UEFA Women’s EURO 2025...
Tego lata marka Soplica, która w swoim portfolio posiada m.in...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Dzięki autentycznym...