Nieskategoryzowane

  • Koniec 2010 roku był wyjątkowo pomyślny dla centrum handlowego Rzeszów Plaza, które jest ulubionym miejscem zakupów mieszkańców Rzeszowa. Deweloperem obiektu jest firma Keen Property Partners Retail (KPP Retail). W samym tylko grudniu 2010 r. centrum handlowe odwiedziło około 650 tysięcy klientów. Czytaj więcej »

  • Pomyślny rok w Rzeszów Plaza

    Czwartek, 10 lutego 2011

    Koniec 2010 roku był wyjątkowo pomyślny dla centrum handlowego Rzeszów Plaza, które jest ulubionym miejscem zakupów mieszkańców Rzeszowa. Deweloperem obiektu jest firma Keen Property Partners Retail (KPP Retail). Czytaj więcej »

  • Walentynki w Cuprum Arena

    Czwartek, 10 lutego 2011

    Co roku 14 lutego zakochani mają swoje święto. W naszym kraju za najpopularniejszy zwyczaj uważane jest wysyłanie kartek z życzeniami i miłosnymi wierszami. Alternatywą pozostają bez wątpienia kwiaty, które zawsze wywołują uśmiech na twarzy kobiety. Czytaj więcej »

  • Do kadry zarządzającej Loyalty Partner Polska, operatora multipartnerskiego Programu Bonusowego PAYBACK, dołączył Damian Zapłata, który objął funkcję Dyrektora Zarządzającego. Czytaj więcej »

  • First Data Polska, właściciel marki POLCARD, świętuje 20-tą rocznicę działalności. Jubileusz firmy stał się okazją do zaprezentowania nowego logo POLCARD, będącego wyrazem silniejszej integracji z korporacją First Data, liderem na światowym rynku w zakresie elektronicznych płatności. Czytaj więcej »

  • Nowi kontrahenci „Pszczółki”

    Środa, 09 lutego 2011

    Fabryka Cukierków „Pszczółka" Sp. z o.o. już po raz 6. uczestniczyła w 41. największych światowych targach słodyczy, ISM (International Sweets and Biscuits Fair) w Kolonii. Firma - obok wprowadzonych ostatnio nowości produktowych - zaprezentowała wszystkie cukierki produkowane w Lublinie. Czytaj więcej »

  • Studenci powalczą o pieniądze

    Środa, 09 lutego 2011

    Powstająca galeria Korona Kielce zapłaci żakom za pomysły. Studenci Politechniki Świętokrzyskiej będą mieli okazję zasugerować , jak powinien wyglądać jeden z elementów w mieście, związany z centrum handlowym. Czytaj więcej »

  • Musli orkiszowe z owocami Bio marki Bio Raj zostało wyróżnione nagrodą Superprodukt 2010, przyznawaną przez redakcję Świata Kobiety. Wyróżnienia wręczono na uroczystej gali, która odbyła się 1 lutego w Warszawie.

    Czytaj więcej »

  • Warunkowa umowa z Premier Foods

    Środa, 09 lutego 2011

    Firma Princes zawarła warunkową umowę na zakup zakładów produkcji konserw przedsiębiorstwa Premier Foods plc. Celem umowy jest rozszerzenie działalności firmy w kategorii trwałych produktów żywnościowych. Czytaj więcej »

  • Sobotnia ( 05.02.2011 ) uroczystość przecięcia wstęgi oraz przygotowana przez Bać-Pol konferencja stanowiły zamknięcie oficjalnej części obchodów oddania do użytku obiektu przy ul. Trembeckiego w Rzeszowie. Czytaj więcej »

  • Nowy wizerunek firmy Henkel

    Wtorek, 08 lutego 2011

    Henkel wprowadza na całym świecie nowy wizerunek graficzny oraz nowe hasło przewodnie: „Henkel  - Excellence is our passion". Czytaj więcej »

  • Walentynki w Renomie

    Wtorek, 08 lutego 2011

    Losowanie romantycznego weekendu dla dwojga w Paryżu, możliwość własnoręcznego przygotowania walentynkowej pralinki, kino dla zakochanych i niezwykłe wydarzenie „Speed Dating" kierowane do wszystkich singli - to atrakcje, jakie szykuje dla zakochanych wrocławski dom handlowy Renoma. Zapraszamy w niedzielę 13 lutego na poziom +1 w godzinach 12.00-19.00. Czytaj więcej »

  • Od 7 do 20 lutego br., na terenie PH Bielany, będzie można zobaczyć kolejną już ekologiczną wystawę. „Kwiaty zamiast śmieci" to przedsięwzięcie Fundacji Ekologicznej Arka, w które PH Bielany postanowił się włączyć. Czytaj więcej »

  • Najlepsi pojadą po skarb Wikingów

    Wtorek, 08 lutego 2011

    Partnerzy Kolportera, prowadzący saloniki prasowe, a także zatrudniani przez nich sprzedawcy będą mogli w tym roku walczyć o tytuł „Najlepsi z Najlepszych". Pod taką nazwą ruszył właśnie konkurs, w którym jedną z wielu atrakcji będzie „Wyprawa po skarb Wikingów", czyli ekskluzywny rejs do Szwecji. Zwycięzcy otrzymają także nagrody pieniężne... Czytaj więcej »

  • W styczniu w Teatrze Wielkim po raz osiemnasty odbyła się gala Paszportów Polityki, podczas której nagrodzono twórców wyróżniających się  ogromnym talentem i wyjątkową osobowością. Oficjalnym partnerem uroczystej gali po raz kolejny była marka Johnnie Walker. Czytaj więcej »

  • Dwaj operatorzy regionalni franczyzowej sieci Lewiatan z Grupy Dystrybucyjnej Tradis połączyli siły. Wraz z początkiem lutego działalność Lewiatana Brda została włączona do Lewiatana Kujawy. To element procesu porządkowania struktur sieci. Nowy, silniejszy organizacyjnie podmiot, będzie mógł jeszcze skuteczniej służyć franczyzobiorcom. Czytaj więcej »

  • Zimą Delecta stawia na rozgrzewającą promocję gorącej czekolady do picia w narciarskich kurortach. Dotarcie z komunikacją o produkcie do konsumentów aktywnie spędzających czas podczas ferii, to główny cel kampanii. Czytaj więcej »

  • Grupa Mokate: Mocna pozycja na rynku herbat

    Poniedziałek, 07 lutego 2011

    Herbaty sprzedawane przez Mokate wyróżniają się wysoką, powtarzalną, jakością, dopracowanymi i estetycznymi opakowaniami oraz atrakcyjną ceną. W 2010 firma zanotowała kolejny rok z rzędu blisko 20 proc. wzrost sprzedaży na rynku krajowym. Czytaj więcej »

  • Kolporter podpisał umowę z PepsiCo

    Poniedziałek, 07 lutego 2011

    Koncern PepsiCo podpisał z Kolporterem umowę o współpracy handlowej. W ramach umowy PepsiCo zobowiązało się wyposażyć saloniki Kolportera oraz sklepy sieci Dobry Wybór w regały wystawowe i lodówki z ustalonym asortymentem napoi, a także uczestniczyć w programach promocyjnych „Złoty Klient" i „Payback". Czytaj więcej »

  • Nowoczesne kobiety piją bardziej świadomie

    Poniedziałek, 07 lutego 2011

    W ostatnich latach kobiety coraz bardziej przejmują męskie zwyczaje związane z piciem alkoholu. Jednak zaledwie 2% kobiet pije alkohol w sposób szkodliwy, podczas gdy aż 16% mężczyzn ma tendencję do bardziej ryzykownej dla zdrowia konsumpcji. Dzięki inicjatywom takim jak nowopowstała strona internetowa „Alkohol dla kobiet", przedstawicielki płci pięknej poszerzają... Czytaj więcej »

  • Muszkieterowie przekazali dary

    Poniedziałek, 07 lutego 2011

    Jubileuszowa edycja 10 Konwoju Muszkieterów dobiegła końca. Łączna kwota wsparcia jaką przekazali w ramach akcji Muszkieterowie dzieciom w okresie świątecznym to ponad 700 tysięcy złotych. Do akcji charytatywnej dołączyli również klienci supermarketów kupując wyznaczone produkty czy wrzucając pieniądze do wystawionych skarbonek Fundacji Kolorowy... Czytaj więcej »

  • Mokate - kawowe tematy

    Piątek, 04 lutego 2011

    Mokate, jako autoryzowany dystrybutor Lavazzy w Polsce, zaprasza na wystawę fotografii Marka Seligera, towarzyszących powstawaniu Kalendarza Lavazzy na 2011 rok. Wystawa organizowana jest wspólnie z Galerią Fotografii B&B w Bielsku-Białej. Wernisaż przewidziano na 11 lutego br  o godz. 18.00 w siedzibie Galerii (ul. 1 Maja 12). Wystawa prezentowana będzie do 9 marca 2011... Czytaj więcej »

  • 01.02.2011 Bakalland S.A. dokonał transakcji nabycia 99,95% udziałów spółki PIFO EKO - STREFA Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi (ul. Tymienieckiego 22/24, 90-349 Łódź) („PES"). Czytaj więcej »

  • MAKRO Cash & Carry na facebooku

    Piątek, 04 lutego 2011

    Ruszył oficjalny profil MAKRO Cash & Carry Polska na Facebooku. Użytkownicy portalu znajdą tu wiele ciekawych informacji, m.in. aktualną ofertę i promocje, a także inne materiały przydatne dla profesjonalnych klientów, szczególnie z sektora HoReCa i handlu tradycyjnego. Czytaj więcej »

  • Woda kokosowa już dostępna w sieci

    Piątek, 04 lutego 2011

    Woda kokosowa, ze względu na swoje niezwykłe właściwości i egzotyczny smak, zdobywa serca oraz podniebienia na całym świecie. Teraz w ten niezwykły eliksir możemy zaopatrywać się również w Polsce, szybko, prosto i bez konieczności wychodzenia z domu. Na stronie http://www.vivalife.pl/sklep ruszył właśnie sklep internetowy oferujący różne rodzaje wody kokosowej. Czytaj więcej »

  • Kalendarz pachnący kawą

    Piątek, 04 lutego 2011

    Jak zakochać się to tylko we Włoszech. Mark Seliger - amerykański fotograf gwiazd - stworzył zdjęcia do 19. edycji słynnego Kalendarz Lavazza. Tym razem znana włoska marka kawy tematem kalendarza na 2011 rok, pt. „FALLING IN LOVE IN ITALY", uczyniła „smak" miłości we Włoszech. Zdjęcia w ironiczny i lekko surrealistyczny sposób pokazują sześć... Czytaj więcej »

  • BAĆ-POL - przecięcie wstęgi

    Piątek, 04 lutego 2011

    W sobotę 5 lutego o godzinie 13 planowane jest uroczyste przecięcie wstęgi w odnowionej hali sprzedażowej Cash&Carry w Rzeszowie. Czytaj więcej »

  • Klienci, którzy tego dnia dokonają w dowolnym hipermarkecie sieci zakupu o wartości minimum 100 zł brutto, otrzymają zwrot równowartości zapłaconego podatku VAT. Czytaj więcej »

  • W nagrodę za bycie „eko”

    Czwartek, 03 lutego 2011

    Tesco, jako pierwsza sieć handlowa w Polsce rozpoczyna premiowanie swoich klientów za zakup produktów proekologicznych. Nagrodą za wybór produktów przyjaznych środowisku są zielone punkty Clubcard, które co kwartał - wraz z pozostałymi punktami - wymieniane będą na bony na dowolne zakupy w sklepach Tesco. Czytaj więcej »

  • BS Bohemia Sekt Polska sp. z o.o. uruchamia sprzedaż online. W asortymencie sklepu znaleźć można m.in. zestawy win przygotowane z myślą o zabawach karnawałowych. Od grudnia 2010 r. morawskie wina dystrybuowane przez tę firmę dostępne są także w wybranych polskich sklepach winiarskich, sieciach spożywczych oraz restauracjach. Czytaj więcej »

więcej artykułów