Wywiady

  • Nowe nawyki konsumenckie mocno wpłynęły na branżę słodyczy, szczególnie kategorię wafli rodzinnych. O tym jak wygląda sprzedaż marki Familijne, o nowej kampanii i planach na przyszłość opowiada Ewelina Haraburda, Senior Brand Manager w firmie Colian. Czytaj więcej »

  • Velvet CARE stawia na rozwój

    Wtorek, 06 lipca 2021

    Wzrost poziomu higieny wśród Polaków wpłynął na stałe zmiany w sprzedaży artykułów higienicznych. O tym, jak zmieniła się sprzedaż i oczekiwania konsumentów, a także o działaniach ekologicznych i planach inwestycyjnych opowiada Marcin Grabowski, Wiceprezes Zarządu Velvet CARE. Czytaj więcej »

  • Ostatni rok przyniósł branży spożywczej wiele wyzwań. Pandemia, modyfikacja nawyków konsumenckich oraz nowe podatki, jak opłata cukrowa, zmusiły producentów do podejmowania odważnych decyzji i nieplanowanych wcześniej działań. Jak w dobie nieustających zmian prowadzić biznes z sukcesem? W jaki sposób rozwijać działalność na rynkach międzynarodowych? Z Janem Kolańskim,... Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Grzegorza Sobocińskiego, Kierownika Biura Zarządu i Marketingu w firmie HELIO, kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »

  • Image Recognition może stanowić prawdziwą wartość dla sieci handlowych. Rozwiązanie pozwala na badanie półki szybciej, bardziej precyzyjnie i taniej. Umożliwia pozyskanie większej ilości dobrej jakości obiektywnych danych i przetworzenie ich na sugestie działań. Takich, których prawdopodobieństwo zakończenia się sukcesem jest największe. O najnowszych narzędziach... Czytaj więcej »

  • Trzy dekady obecności na rynku świadczą nie tylko o silnej marce, ale też zaufaniu jakim konsumenci darzą produkty. Gold Drop przez lata dbał o jakość swoich wyrobów. Swoją działalność i misję opisuje hasłem: „Tworzymy produkty dla każdego domu, bezpieczne dla użytkownika i środowiska naturalnego”. O 30 latach w branży rozmawiamy ze Stanisławem Gągałą, Prezesem firmy... Czytaj więcej »

  • Wspieranie zdrowego trybu życia, podkreślanie polskiego pochodzenia surowców czy działania prospołeczne to nieocenione wartości w obliczu dzisiejszych trendów rynkowych. Z Krystianem Witkiewiczem, Wicedyrektorem w firmie Suempol rozmawiamy m.in. o sytuacji branży rybnej, najnowszych działaniach przedsiębiorstwa, a także o godle „Teraz Polska”, które niedługo pojawi się na... Czytaj więcej »

  • Biznes i partnerstwo - JBB dla przedsiębiorców

    Poniedziałek, 07 czerwca 2021

    Partnerskie wsparcie w biznesie jest bardzo ważne. A gdy mentorem jest znana i ceniona firma – korzyści są nieocenione. O projekcie wsparcia przedsiębiorców, kondycji branży mięsno-wędliniarskiej i panujących w niej trendach, a także najnowszych planach rozwojowych oraz prowadzonych kampaniach rozmawiamy z Piotrem Laskowskim, Dyrektorem ds. Sprzedaży i Marketingu w firmie JBB... Czytaj więcej »

  • Idea troski o niebieską planetę łączy ludzi niezależnie od narodowości, wyznania, zawodu, wieku czy innych kategorii różnicujących. W tym roku Międzynarodowy Dzień Ziemi obchodzono pod hasłem: „Przywróć naszą Ziemię”. Większość akcji mających na celu promowanie ekologicznych postaw przeniesiono do świata wirtualnego. Hochland Polska dołączył do tej inicjatywy.... Czytaj więcej »

  • Rodzinna marka o międzynarodowym zasięgu – mowa o firmie Mokate, która łączy w swoich działaniach tradycję i innowacyjny rozwój. Jak wyglądały początki przedsiębiorstwa i droga do sukcesu? Jakie są aktualne trendy na rynkach kawy i herbaty? Te i inne wątki poruszamy w rozmowie z Michałem Mareckim, Dyrektorem Marketingu Mokate. Czytaj więcej »

  • Sorella i GOONG – silne nowości Pamapolu

    Poniedziałek, 07 czerwca 2021

    Pamapol wszedł w segment potraw kuchni świata z wyjątkowymi propozycjami. W porfolio firmy pojawiły się zupełnie nowe produkty, które stanowią oderwanie od dotychczasowych wyrobów oferowanych przez producenta. Nowe marki to odpowiedź na zmieniające się trendy, a także bardzo konkurencyjne brandy w różnorodnej kategorii dań gotowych. O szczegóły pytamy Ryszarda Szatkowskiego,... Czytaj więcej »

  • Prawdziwie polski Hochland

    Poniedziałek, 07 czerwca 2021

    Almette, Hochland, Valbon – te sery zna niemal każdy. Silne marki, dbałość o jakość produktów, rozwój i innowacje, a także o potrzeby klientów – to przepis na sukces. Z Peterem Knauerem, Prezesem Hochland Polska rozmawiają Wojciech Szeląg – gospodarz Programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek, Dyrektor Departamentu International Food & Agri Hub BNP PARIBAS. Czytaj więcej »

  • Podravka – z myślą o konsumentach

    Poniedziałek, 07 czerwca 2021

    Długoletnie doświadczenie w produkcji, dopasowanie oferty do wymagań konsumentów czy dbanie o wartości marki pozwalają niejednokrotnie uzyskać pozycję lidera w sprzedaży. O działaniach jakie w tym zakresie prowadzi firma Podravka Polska rozmawiamy z Hrvoje Puhalo, Prezesem Zarządu. Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Tomasza Walczowskiego, Country Managera w firmie ALFA BIO kieruje Monika Kociubińska. Czytaj więcej »

  • W dzisiejszych czasach wirusy i bakterie krążą już nie tylko w szpitalach, ale również w innych miejscach, gdzie gromadzą się ludzie, w tym w obiektach handlowych. Nowa rzeczywistość wymaga nowych działań prewencyjnych. Na co warto zwrócić uwagę, dobierając środki do dezynfekcji i zapewniając skuteczną ochronę przed transmisją m.in. SARS-CoV-2 klientom sklepów i ich... Czytaj więcej »

  • Bripox ma niezwykle bogatą ofertę, która idealnie się uzupełnia. Jednak jest jeden klej, który się wyróżnia… Kropelka – najbardziej rozpoznawalny produkt z portfolio producenta. O jego znaczeniu w obecnej kulturze, wpisywaniu się w trendy konsumenckie i najnowszej kampanii opowiada Jacek Klimek, Dyrektor Zarządzający w firmie Bripox. Czytaj więcej »

  • Wzrosty sprzedaży w okresie pandemii to nie lada wyzwanie. Wymagają przemyślanej strategii i silnej marki, a także wytężonej pracy zaangażowanych pracowników. AMBRA z sukcesem realizuje założone plany i nie ustaje w działaniach na rzecz rozwoju firmy. Z Robertem Ogórem, Prezesem Zarządu AMBRA S.A. rozmawiają Wojciech Szeląg – gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz Michał... Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Dawida Podsiadło, Sales Managera w firmie Dan Cake Polonia kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »

  • W ofercie producenta Pamapol pojawiła się zupełnie nowa marka, która oferuje dania inspirowane smakami z całego świata. Z jednej strony linia produktów wegańskich a z drugiej linia produktów mięsnych. A wszystko w zgodzie z ekologią i trendami rynkowymi. O powstaniu marki opowiada Agnieszka Szataniak, Project Manager Sorella z firmy Pamapol. Czytaj więcej »

  • W odpowiedzi na trendy

    Wtorek, 13 kwietnia 2021

    Nabiał to jedna z podstawowych kategorii FMCG w każdym sklepie. A oferta produktowa stale się poszerza. O zmieniających się oczekiwaniach konsumentów, obecnej sytuacji na rynku nabiału oraz nowościach w portfolio firmy rozmawiamy z Moniką Jusińską-Zbiegniewską, Dyrektor Marketingu w OSM Piątnica. Czytaj więcej »

  • Świat Barilli

    Wtorek, 13 kwietnia 2021

    Wyjątkowa popularność włoskiej kuchni w Polsce nie ulega wątpliwości. Ogromną rolę odgrywają przede wszystkim wysokiej jakości produkty, dzięki którym przygotowanie potraw kuchni zagranicznych nie stanowi problemu. Symbolem kuchni włoskiej w Polsce jest marka Barilla, która sukcesywnie buduje swoją rozpoznawalność na rynku, o czym opowiada Damian Podawca, Marketing Manager w... Czytaj więcej »

  • Któż nie zna pianek Ptasie Mleczko® czy czekolady E.Wedel. Słodycze tej marki towarzyszą nam od pokoleń i niezmiennie wzbudzają skojarzenia z najpiękniejszymi chwilami dzieciństwa. O wyjątkowej historii marki znanej każdemu Polakowi opowiada Maciej Herman, Dyrektor Zarządzający w firmie Lotte Wedel. Czytaj więcej »

  • 30 lat firmy Tarczyński

    Wtorek, 13 kwietnia 2021

    Branża mięsna na przestrzeni lat mocno ewoluowała. Wartością producentów okazują się specjalizacja i innowacyjność, a także stałe śledzenie potrzeb konsumentów i dostosowywanie do nich oferty. O 30 latach na rynku opowiada Tomasz Tarczyński, Członek Zarządu oraz Dyrektor Marketingu i Eksportu Tarczyński S.A. Czytaj więcej »

  • Grycan zawsze stawiał na wysoką jakość – dzięki temu marka zdobyła zaufanie klientów i od lat cieszy się ich uznaniem. Firma mimo przywiązania do tradycji idzie z duchem czasu proponując swoim odbiorcom niestandardowe połączenia smakowe i innowacyjne produkty. O połączeniu klasyki z najnowszymi trendami i oczekiwaniami nowoczesnych konsumentów rozmawiamy z Małgorzatą Grycan,... Czytaj więcej »

  • Lewiatan dla przedsiębiorców

    Wtorek, 13 kwietnia 2021

    Sieci franczyzowe w Polsce rozwijają się bardzo dobrze. Dlatego, aby być konkurencyjnym na rynku, należy dbać o reklamę i atrakcyjność współpracy. O najnowszych działaniach sieci opowiada Robert Rękas, Prezes Zarządu Lewiatan Holding S.A. Czytaj więcej »

  • Nathalie Sobieska, JNT Group, wina, alkohole, rynek spożywczy, FMCG, sprzedaż, handel, konsument, hurt, detal, przemysł spożywczy Czytaj więcej »

  • Według analiz rynkowych, w ub.r. było o ponad 17% mniej promocji w gazetkach niż w 2019 roku. Na rynku ubyło też samych publikacji – o 19,5%. Do tego sieci handlowe zmniejszyły liczbę ich stron oraz powierzchnię – o 20%. Powody tych wszystkich redukcji wyjaśnia Karol Kamiński, Dyrektor Zarządzający w Grupie AdRetail. Tłumaczy również, dlaczego dyskonty przyjęły odwrotną... Czytaj więcej »

  • Automatyzacja i korzystanie z technologii stają się nie tylko ułatwieniem w biznesie, ale coraz częściej koniecznością, by zyskać przewagę konkurencyjną. O najnowszych narzędziach informatycznych wspierających sieci handlowe we współpracy z dystrybutorami i producentami opowiada Tomasz Kajdzik, Dyrektor Działu Systemów Mobilnych i Platformy Connector w Asseco Business Solutions. Czytaj więcej »

  • Innowacyjność w sektorze transportu towarów jest przyszłością tej branży. W dobie coraz większej konkurencji i ciągle rosnących wymagań odbiorców ogromne znaczenie ma wprowadzanie wyspecjalizowanych usług. O transporcie w suchym lodzie opowiada Magdalena Bącalska, Prezes Dry Ice Zone. Czytaj więcej »

  • Lavazza – jakość i tradycja

    Wtorek, 16 marca 2021

    Lavazza – bezsprzecznie jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych na rynku marek w kategorii kawy. Przez lata umacnia swoją pozycję na rynku, dbając o utrzymanie wysokiej jakości. O jej historii i planach opowiada Marco Barbieri, Poland Country Sales Manager marki Lavazza. Czytaj więcej »

więcej artykułów