Nowość od BLITZbee! Marka zdrowych napojów wprowadza na rynek nowy produkt z wysokiej jakości kolagenem i kompleksem witamin z grupy B. Składnik ten wspiera elastyczność skóry, zdrowe stawy, mocne włosy i paznokcie. Czytaj więcej »
Nowość od BLITZbee! Marka zdrowych napojów wprowadza na rynek nowy produkt z wysokiej jakości kolagenem i kompleksem witamin z grupy B. Składnik ten wspiera elastyczność skóry, zdrowe stawy, mocne włosy i paznokcie. Czytaj więcej »
Czy wiesz, co oznacza Sakura Maji? To ciepły wiatr, który wieje w Japonii, gdy kwitną drzewa wiśni. Daj się ponieść i poczuj ten orzeźwiający vibe łączący intensywność czarnej herbaty ze słodką wiśnią! Czytaj więcej »
OSHEE, lider w segmencie napojów funkcjonalnych, wprowadza do swojego portfolio zupełną nowość – Hydration Powders. Czytaj więcej »
Do portfolio należącej do Danone marki Danio dołączył właśnie Danio Skyr w formie pitnej. Wejście do nowego segmentu to odpowiedź firmy na rosnące potrzeby konsumentów, jeśli chodzi o włączanie do diety sprawdzonych źródeł białka. Nowy kremowy Danio Skyr jogurt pitny w jednej butelce zawiera 16 gramów tego składnika. Pojawienie się nowego produktu na rynku zapowiada znany i... Czytaj więcej »
Perła – Browary Lubelskie S.A., wprowadza na rynek Perłę Miodową 0,0%. To bezalkoholowa odsłona najpopularniejszego piwa miodowego w Polsce, czyli klasycznej Perły Miodowej. Czytaj więcej »
Do portfolio marki Kinley dołącza nowy, wyjątkowy wariant smakowy – Kinley Purple. To kompozycja o botanicznej głębi i wyrazistym, tropikalnym charakterze. Czytaj więcej »
Vamos to zaproszenie do barwnego, pełnego życia świata Chile, gdzie wino odgrywa wyjątkową rolę. To esencja kultury, uchwycona w kolorach, smakach i aromatach. Czytaj więcej »
Nowość na półkach – napój z sokiem NFC stworzony z myślą o najmłodszych. Dostępne są już cztery smaki, a w ofercie wkrótce pojawią się kolejne. Czytaj więcej »
Nowość! Całuski z nadzieniem pomarańczowym i jabłkowym – każdy Całusek to małe piernikowe szczęście – mięciutkie, słodkie i pachnące! Czytaj więcej »
Cherry Bomb to nowość w ofercie firmy Gibar stworzona z myślą o konsumentach, szukających niebanalnych smaków w znanych formatach. Czytaj więcej »
W sezonie nowalijkowym, warto sięgać po dodatki, które wnoszą coś więcej niż tylko smak. Majonez Kielecki Omega-3 od WSP „Społem” łączy sprawdzoną recepturę z wysoką zawartością nienasyconych kwasów tłuszczowych omega-3, odpowiadając na potrzeby tych, którzy cenią racjonalne odżywianie i wysoką jakość. Czytaj więcej »
HARIBO wyczarowało limitowaną edycję żelek inspirowaną światem Harry’ego Pottera! W tej wyjątkowej kolekcji znajdują się trzy magiczne warianty, w których kultowe postacie, takie jak Harry i Hedwiga, Hermiona z Krzywołapem oraz Ron z Parszywkiem, zamieniły się w przepyszne żelki. Czytaj więcej »
Rożek o smaku aromatycznych, cynamonowych bułeczek BRACIA KORAL na naturalnej, polskiej śmietance. Czytaj więcej »
Nowość w portfolio Andante – biszkopty LadyFingers w edycji smakowej! Malina i kokos to letnie warianty, które powstały w odpowiedzi na aktualne trendy. Czytaj więcej »
Tosterki to wysokiej jakości ser topiony w plasterkach stworzony z myślą o najmłodszych konsumentach. Bez dodatku konserwantów i fosforanów. Bogate w białko i wapń. Czytaj więcej »
Ser Gouda w plastrach MSM Mońki to idealny wybór na lato – doskonały do kanapek, tostów i przekąsek w podróży. Czytaj więcej »
Nowa linia sosów pomidorowych Salsa Pronta Mutti składa się z 3 produktów, z których każdy wykonany jest z wyjątkowej, w 100% włoskiej odmiany pomidorów – Tondo, Datterino i Pizzutello – co nadaje każdemu z nich unikalny profil smakowy, wzbogacony oliwą z oliwek z pierwszego tłoczenia i naturalnymi ziołami. Czytaj więcej »
Do portfolio marki Łosoś dołączył nowy produkt – Łosoś w sosie koperkowym. Dostępny jest w poręcznej puszce 110 g, w której znajdziemy kompozycję delikatnego mięsa z łososia w przepysznym sosie koperkowym. Czytaj więcej »
Marka Berlinki wprowadza na rynek nowy wariant parówek – Berlinki Z szynki. Czytaj więcej »
Panierka Panko TaoTao 200 g to propozycja dla tych, którzy cenią lekkość i efektowną teksturę. Wersja klasyczna idealnie się rumieni, tworząc złocistą, delikatnie chrupiącą warstwę. Czytaj więcej »
Linia „na śniadanie” marki Wielkopolski Indyk to wygodne, plastrowane wędliny stworzone z myślą o codziennym menu. Czytaj więcej »
Marka PODRAVKA w ostatnim czasie rozszerzyła swoje portfolio produktów instant VEGETA Noodles. Czytaj więcej »
Mascotte prezentuje kolejną odsłonę corocznej limitowanej edycji bibułek Original Slim Combi. To doskonale znany i ceniony przez konsumentów produkt, który w tym roku zyskał wyjątkową oprawę graficzną inspirowaną labiryntem – przygotowaną wyłącznie dla polskiego rynku. Czytaj więcej »
Mascotte prezentuje CONSY ACTIVE FILTER – pierwsze na polskim rynku Consy z aktywnym filtrem węglowym z węgla kokosowego. Czytaj więcej »
Pho to klasyk i jedna z ikon azjatyckiej kuchni. Bulion od K-Products pozwala przygotować tę aromatyczną zupę szybko i wygodnie – wystarczy dolać wodę, dorzucić makaron, świeże zioła i ulubione dodatki, by poczuć klimat wietnamskiego street foodu. Czytaj więcej »
Indykpol wprowadza nową linię produktów, która obejmuje pasztet Szlachetny ok. 880 g oraz Kiełbaski Szlachetne ok. 700 g dedykowane ladzie tradycyjnej. Czytaj więcej »
Ale nowość! Stovit wprowadza na rynek Owoce w żelu – kolejny po dżemach przysmak o obniżonej zawartości cukru. Czytaj więcej »
Wraz z nadejściem cieplejszych dni, coraz chętniej sięgamy po świeże warzywa, które teraz smakują najlepiej. O tej porze roku na stołach królują młoda kapusta, rzodkiewki czy koper. Warto wykorzystać ich kruchość i delikatny aromat, przygotowując domowe przetwory, które przypomną o wiosennych chwilach nawet wtedy, gdy sezon na nowalijki minie. Czytaj więcej »
JNT Group rozpoczyna zapowiadaną ofensywę w segmencie alkoholi mocnych, wprowadzając na rynek swoją pierwszą markę z kategorii gin, czyli Gin Dobroński. W najbliższych miesiącach firma planuje launch kolejnych produktów w segmencie wódek, rumów czy likierów ziołowych, aby w 2025 roku zakończyć budowę pierwszej części portfolio produktowego w dywizji JNT Spirit. Czytaj więcej »
Żubrówka – marka, która od lat z powodzeniem łączy tradycję z nowoczesnością – prezentuje odświeżoną wersję swojej linii Iconic Cocktails. Tym razem to nie tylko smak, ale i styl wychodzą na pierwszy plan. Nowe, wyraziste etykiety inspirowane estetyką nocnego życia, neonów i klubowej energii nadają znanym produktom zupełnie nowy wymiar. Czytaj więcej »
Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne...
Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...
Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...
Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...
Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Jak podaje Centrum Monitorowania Rynku, największa wartość...
Miód coraz rzadziej kojarzony jest wyłącznie z tradycją i...
Projekt MŁODE GŁOWY Fundacji UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej...
Podsumowanie ogólnopolskiej zbiórki w sklepach sieci Auchan ...
Marka Kubuś od lat pojawia się na eventach Runmageddonu KIDS...
Pyszny smak i najwyższa jakość to znaki rozpoznawcze...
Marka Fresh&Fruity ponownie zaskakuje miłośników...
Rewolucja w puszce...
Nowość od marki Krakus! Odkryj innowacyjny sposób na szybkie...
Z szacunku do tradycji i z myślą o przyszłości Lantmannen...
Jeszcze więcej punktów i wyjątkowe nagrody dla klientów...
Startuje kampania z okazji UEFA Women’s EURO 2025...
Tego lata marka Soplica, która w swoim portfolio posiada m.in...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Dzięki autentycznym...
Muzyka, smak i design...