Zaczęło się od niewielkiej firmy. Colian to dziś marki z tradycjami i wyjątkową renomą. O drodze jaką pokonało przedsiębiorstwo i planach rozwojowych opowiada Jan Kolański, Prezes Zarządu Colian. Czytaj więcej »
Zaczęło się od niewielkiej firmy. Colian to dziś marki z tradycjami i wyjątkową renomą. O drodze jaką pokonało przedsiębiorstwo i planach rozwojowych opowiada Jan Kolański, Prezes Zarządu Colian. Czytaj więcej »
Rynek wody butelkowanej to coraz prężniej rozwijający się segment – otwarty na nowości i innowacje. O nowych formatach i opakowaniach Cisowianki, a także planach na przyszłość opowiada Tomasz Siemiątkowski, Dyrektor Handlowy w Nałęczów Zdrój. Czytaj więcej »
Bartłomiej Tarłowski, Menadżer ds. rozwoju franczyzy i komunikacji korporacyjnej, Grupa Muszkieterów. Czytaj więcej »
Tradycja i nowoczesność w jednym znaku, dostępność i jakość dla każdego, najlepsze smaki wspólnych chwil – to najważniejsze wartości towarzyszące marce Skiba przy wprowadzonym rebrandingu. Jakie działania obejmował, dlaczego został wdrożony oraz o planach na przyszłość opowiada Mirosława Skiba, Wiceprezes Zarządu w Zakładach Mięsnych Skiba. Czytaj więcej »
Dla Grupy Maspex, jednej z największych firm w segmencie produktów spożywczych w środkowowschodniej Europie, rok 2023 był pełen wyzwań. Wysoka inflacja, przejęcie marki Becherovka i zapowiedź zmian w systemie kaucyjnym – to tylko niektóre sprawy, z którymi producent musiał się zmierzyć. O tym, jak firma ocenia miniony rok i nadchodzące projekty opowiada Krzysztof Pawiński,... Czytaj więcej »
Trzy pytania do Edyty Szczepańskiej, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu w ZUH „ROBICO”, kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Branża mięsna zmaga się obecnie z wieloma wyzwaniami, wśród których znajdują się malejące spożycie czy rosnące koszty produkcji. Jak radzi sobie z nimi jeden z liderów branży mięsnej? O rynku mięsnym, inwestycjach, wyzwaniach i perspektywach na przyszłość z Przemysławem Gostkiewiczem, Prezesem Zarządu Sokołów, rozmawiają Wojciech Szeląg – Gospodarz programu Gabinet... Czytaj więcej »
Kolejny raz dobre praktyki Hochland Polska, dotyczące zrównoważonego rozwoju i CSR, zostały docenione przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu – opublikowano je w raporcie „Odpowiedzialny Biznes w Polsce. Dobre praktyki”. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
Marta Całus, Trade&Marketing Manager, LAKMA STREFA Czytaj więcej »
W marcu wystartowała nowa kampania herbatek owocowych Lipton pod hasłem „Do przyjemności mamy talent”. Marka zachęca konsumentów do chwil przyjemności a ambasadorką kampanii skierowanej do pokolenia milenialsów i generacji Z – została artystka młodego pokolenia – aktorka i piosenkarka Julia Wieniawa. Kulisy nowej kampanii odsłoniła przed nami Karolina Kuźnicka-Salhuana,... Czytaj więcej »
Dynamiczne zmiany w trendach rynkowych i konsumenckich są dla producentów siłą napędową. Portfolio Zakładów Mięsnych Silesia rozwija się w duchu prozdrowotnym. Z kolei liczne działania promocyjne i marketingowe pracują na rozpoznawalność marek należących do producenta. O sile współpracy, nowych produktach i kampaniach rozmawiamy z Anną Matułą – Dyrektorem ds. Audytu... Czytaj więcej »
Trzy pytania do Andrzeja Maksysko, Chief Commercial Officer Bayadera Poland kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Na początku marca w Krakowie odbyła się XVI edycja konferencji Utrzymanie Ruchu w Przemyśle Spożywczym. Takie spotkanie stwarza doskonałe warunki do wymiany doświadczeń, nawiązania kontaktów oraz zapoznania się z nowościami niezbędnymi do funkcjonowania działów utrzymania ruchu. W tym roku firma Hochland Polska przedstawiła referat „Wyzwania w utrzymaniu ruchu. Adaptacja do... Czytaj więcej »
Sezon wiosenno-letni dla producentów napojów to czas zwiększonej sprzedaży. Najwięcej zyskają marki spełniające oczekiwania klientów. O konstrukcji portfolio, działaniach komunikacyjnych, preferencjach konsumentów i planach na przyszłość opowiada Ryszard Czopik, Prezes Zarządu Grupy ZMB Capital sp. z o.o. i Ustronianka sp. z o.o. Czytaj więcej »
Szybciej, taniej, sprawniej, wydajniej i bardziej ekologicznie – tego oczekują klienci w niemal każdej branży. O usługach „szytych na miarę” opowiada Dariusz Rurka, Business Development Director, FM Logistic Central Europe. Czytaj więcej »
Zmieniające się trendy, trudna sytuacja geopolityczna czy nie tak dawna pandemia miały ogromny wpływ na kształt polskiego rynku FMCG. Kategoria alkoholi jest szczególnie wymagająca i wspomniane czynniki wprowadziły w niej wiele zmian. O perspektywach rozwoju i inwestycjach jednej z czołowych firm w branży winiarskiej rozmawiamy z Jakubem Nowakiem, Prezesem Zarządu JNT Group. Czytaj więcej »
Mokate to przykład firmy rodzinnej, która osiągnęła sukces na arenie międzynarodowej. Jako jedna z pierwszych polskich organizacji wykorzystała określenie „firma rodzinna” w swojej identyfikacji oraz z dumą utożsamia się z tym stwierdzeniem. Jako czwarte już pokolenie, dr Adam Mokrysz wraz z żoną dr Katarzyną Mokrysz, współtworzą sukces Grupy Mokate. Ich celem jest... Czytaj więcej »
Rocznie wypijamy już nawet 700-800 filiżanek kawy! To dobra wiadomość, zwłaszcza że ma ona pozytywny wpływ na nasze zdrowie. O korzyściach ze spożywania kawy, rozwoju marek i działaniach firmy ukierunkowanych na rozwój opowiada Janusz Idczak, Dyrektor Generalny Jacobs Douwe Egberts na Polskę i Kraje Bałtyckie. Czytaj więcej »
Hochland jest w czołówce liderów na rynku markowych serów w Polsce. Koncentruje się na optymalizacji biznesu – zarówno po stronie operacyjnej, jak i asortymentowej. Z sukcesem przechodzi na procesy cyfrowe, wdraża innowacyjne myślenie, a także stale poszukuje nowych produktów i technologii na rynku. O wdrażaniu nowych technologii oraz planach firmy na 2024 rok opowiada Jacek... Czytaj więcej »
Tomasz Rewerelli, Marketing & Sales Director – Brand, Sofidel Czytaj więcej »
Firma Hochland Polska jest obecna na polskim rynku od początku lat 90-tych. Przez ten czas istotnie przyczyniła się do rozwoju rynku mleczarskiego, wykreowała szereg nowych kategorii produktowych i rozwinęła aktywną komunikację z konsumentami, wpływając na zmianę ich nawyków żywieniowych. Do portfela marek dostępnych w Polsce należą najpopularniejsze sery – Hochland oraz... Czytaj więcej »
Wino w ostatnim roku poradziło sobie lepiej niż inne kategorie alkoholowe i cały rynek spożywczy. O czynnikach, które obroniły kategorię, jej rozwoju, możliwych efektach zrównoważonej transformacji i planach firmy z Robertem Ogórem, Prezesem Zarządu firmy Ambra rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek, Dyrektor Departamentu International... Czytaj więcej »
Ikoniczne marki, ciągłe innowacje i odpowiadanie na zmieniające się oczekiwania konsumentów – to wyróżnia PVM na rynku. Z kolei wśród wielbicieli słodyczy niezmienne jest przywiązanie do wysokiej jakości i pysznego smaku, zaufanie i emocjonalna więź z ulubionymi markami, a także chęć nowych doświadczeń i odkrywania innowacyjnych produktów. Właśnie te cechy stanową... Czytaj więcej »
Trzy pytania do Pawła Majchrzaka, Dyrektora Operacyjnego i Członka Zarządu w firmie Gibar kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Wino w ostatnim roku poradziło sobie znacznie lepiej niż inne kategorie alkoholowe i cały rynek spożywczy. O czynnikach, które obroniły kategorię, jej rozwoju, zrównoważonej transformacji gospodarki i planach firmy z Robertem Ogórem, Prezesem Zarządu firmy Ambra S.A. rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek, Dyrektor Departamentu... Czytaj więcej »
Lantmannen Unibake jest jednym z największych w Europie dostawców świeżego i mrożonego pieczywa oraz wyrobów cukierniczych przeznaczonych do odpieku w sklepach. O strukturze asortymentowej, najbardziej nowoczesnej piekarni w Polsce i kierunku w jakim zmierza branża piekarnicza w rozmowie z Wojciechem Szelągiem, gospodarzem programu Gabinet Spożywczy oraz Michałem Siwkiem, Dyrektorem... Czytaj więcej »
Konkurencja motywuje do walki o konsumenta, zwłaszcza pod kątem dotarcia z komunikacją. O wyzwaniach stojących przed branżą mięsną, oczekiwaniach konsumenckich i nowych rozwiązaniach produktowych z Mariettą Stefaniak, Wiceprezes Zarządu do spraw Strategii i Rozwoju Zakładów Mięsnych Silesia S.A. rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz Michał... Czytaj więcej »
Zrównoważony Rozwój stanowi integralną część wszystkich obszarów funkcjonowania Hochland Polska. W ramach opracowanej strategii organizacja stale weryfikuje swoje działania. Jednocześnie Hochland koordynuje interesy zainteresowanych stron we wspólnym podejściu do jakości i zrównoważoności. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w... Czytaj więcej »
U Jędrusia to producent dań gotowych, który stawia na jakość i połączenie tradycyjnych receptur z nowoczesnymi przepisami wpisując się w potrzeby różnych grup konsumentów. O pozycji kategorii, obecnych działaniach firmy i planach na przyszłość opowiada Dorota Bielicka, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu. Czytaj więcej »
Doświadczenie, wysoka jakość, innowacyjność… Czym jeszcze wyróżnia się marka istniejąca od 160 lat? O preferencjach konsumentów, trendach na rynku alkoholi i działaniach, dzięki którym marka od lat nie wychodzi z mody opowiada Martyna Jaskólska, Brand Manager MARTINI w Bacardi-Martini Polska. Czytaj więcej »
Terrence Bharath S.C., Prezes Zarządu House of Angostura...
MAGO: 35 lat rozwoju - historia zaczęła się od potrzeby...
Bartłomiej Tarłowski, Menadżer ds. rozwoju franczyzy i...
Wywiad z Michałem Abramczykiem, Wiceprezesem Zarządu...
Monika Szymaszek, Dyrektor Generalny JNT Group opowiada o...
Choć polska gospodarka znajduje się obecnie w fazie...
Pomimo ogromnych strat wywołanych przez niedawną powódź...
To największa oferta publiczna w Polsce od 2020 roku, jedna z...
Wnioski ze spotkania ekspertów ...
Marka Diamant, od lat konsekwentnie realizuje działania w...
Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” całkowicie...
21 listopada, w szkole kulinarnej Ashanti w Łodzi, odbędzie...
Young Talents 4 Biedronka...
Bombilla dostępna również w puszcze! ...
Szklana butelka zwrotna wody mineralnej Piwniczanka to...
Marka Familijne z okazji Bożego Narodzenia wprowadza do oferty...
Pastylki o smaku pomarańczowym w czekoladzie to nowość w...
Z okazji Halloween Colian wprowadza limitowaną ofertę...
Sieć ruszyła z nową odsłoną kampanii „Marnowanie? Nie...
Ten wyjątkowy mieszkaniec zakładu, nazywany przez...
Eduscho, marka kawowa z portfolio Tchibo...
Marka Alpro wystartowała z nową kampanią promocyjną....
Spoty głosowe we wszystkich sklepach...