• Najnowsze wydanie Hurt & Detal
  • Złote Innowacje
  • Złoty Paragon
  • Reklama
  • Kontakt
  • Zaloguj
Wtorek, 01 lipca 2025 HURT & DETAL Portal branży spożywczej
  • Handel
  • Z rynku FMCG
  • Nowości
  • Felietony
  • Kategorie produktów
  • Wywiady

więcej artykułów

Wywiady

  • BLITZbee: łączy zdrowie z przyjemnością

    Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne...

  • Przyszłość elektrycznych samochodów dostawczych Mercedes-Benz

    Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...

  • Hortex – innowacja i tradycja w jednym

    Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...

  • Rozmowa z Piotrem Pilarskim, Managerem ds. Sprzedaży i Trade Marketingu w firmie Indykpol

    Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...

  • MARTINI – ikona włoskiego aperitivo. Nowy rozdział stylu i smaku

    Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...

Wiadomości

  • Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży piwa

    Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w...

  • ZPPM za utrzymaniem Wspólnej Polityki Rolnej

    Związek Polskich Przetwórców Mleka apeluje o utrzymanie...

  • Fast foody zaczynają sezon na lekkim minusie

    W maju rdr. spadł ruch w placówkach sieci fast food – w...

Z rynku FMCG

  • 1 lipca - Dzień Polskiej Borówki i początek sezonu 2025

    Początek lipca to wyjątkowy czas dla miłośników owoców -...

  • Dolina Dobra i aplikacja Zdrowe Zakupy wspólnie wspierają świadome wybory konsumenckie

    Rosnące zainteresowanie składem i jakością produktów...

  • Łaciate Mazury MTB – za nami półmetek sportowych emocji

    W niedzielę 29 czerwca w Mikołajkach odbył się piąty etap...

  • Rafał Kościuk z Fit Cake ponownie wybrany do zarządu Polskiej Organizacji Franczyzodawców

    Współtwórca i współwłaściciel wiodącej marki Fit Cake...

  • Aż połowa handlowców przyznaje, że ich logistyka mogłaby działać lepiej

    Gdzie szukać możliwości usprawnień? ...

Auto

  • Mercedes-Benz eSprinter 320 Furgon Select – elektryczne narzędzie do profesjonalnych zadań

Nowości

  • Nowe opakowania Familijne na 30-lecie marki

    Z okazji jubileuszu 30-lecia Familijne wprowadzają na rynek...

  • Tchibo zaczyna sezon wakacyjny z sześcioma nowymi napojami,

    Powiew lata w coffee barze ...

  • Totalna nowość od Kamis

    Marka stworzyła uniwersalne posypki we współpracy z...

  • Włoska ikona przechodzi metamorfozę – Relaunch marki Martini

    Zmiany obejmują wszystkie punkty styku z marką – od butelki...

  • FuzeTea Summer Beach Vibes

    Marka FuzeTea prezentuje letnią nowość – FuzeTea Summer...

Kampanie i Promocje

  • „Bez też jest MIŁO!” - Nowa kampania Miłosław Bezalkoholowe

    Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Dzięki autentycznym...

  • OSHEE prezentuje relaunch kategorii lemoniad i Live sesję „TOM YUM” w wyjątkowej współpracy Darii Zawiałow z Braćmi Kacperczyk

    Muzyka, smak i design...

  • Jan-Rapowanie w kampanii „Share a Coke”

    Emocje, bliskość i wspólne chwile, które wybrzmiewają ...

  • Tiger Energy Drink z nową kampanią: RÓB SWOJE

    Nowa kampania marki Tiger to mocny przekaz dla wszystkich...

  • Ptasie Mleczko® idealne na lato! Ruszyła letnia kampania pod hasłem: SPRÓBUJ PO ZMROŻENIU

    Gdy temperatura rośnie, E.Wedel ma dla fanów słodyczy...

© wszelkie prawa zastrzeżone 2025

  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Partnerzy

Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich

Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.

Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy! Podany adres email jest niepoprawny

Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej) podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.