Zbliżają się święta Bożego Narodzenia, dlatego POLOmarket po raz kolejny organizuje świąteczną zbiórkę pieniędzy. Akcja „Gwiazdka z Nieba" organizowana jest wspólnie z Fundacją Dzieciom „Kolorowy Świat". Czytaj więcej »
Zbliżają się święta Bożego Narodzenia, dlatego POLOmarket po raz kolejny organizuje świąteczną zbiórkę pieniędzy. Akcja „Gwiazdka z Nieba" organizowana jest wspólnie z Fundacją Dzieciom „Kolorowy Świat". Czytaj więcej »
Sprawdzone przepisy na świąteczne dania, projekty kartek elektronicznych, konkursy, ściągawka z życzeniami na kartki świąteczne i SMSy, możliwość rozmowy telefonicznej z Mikołajem oraz przedświąteczny blog prowadzony przez... mężczyznę to tylko część niespodzianek, które można znaleźć w Centrum Przygotowań Świątecznych WINIARY. Na stronie internetowej... Czytaj więcej »
Ponad pół miliona Polaków już wie, że prawidłowo zbilansowane menu nie wymaga od nas wyrzeczeń, a jedynie racjonalności w codziennych wyborach. Dzięki ogólnopolskiej akcji Nestlé „Jedz smacznie i zdrowo" wiedzą oni, jak ułożyć posiłki wartościowe dla zdrowia, a przy tym zawierające ulubione przekąski. Czytaj więcej »
Sieć Intermarché zajęła pierwsze miejsce w rankingu przeprowadzonym przez tygodnik „Polityka" i instytut GfK Polonia w kategorii supermarketów. Oceniano poziom cen i jakość obsługi. Czytaj więcej »
Obchody 11 urodzin polskiej sieci POLOmarket rozpoczęły się 24 września 2008 roku. We wszystkich sklepach należących do sieci, klienci otrzymywali zdrapki, dzięki którym mogli stać się posiadaczami którejś z 22 tysięcy nagród. Wśród nich znalazły się laptopy, wycieczki zagraniczne, zestawy kina domowego. Puste zdrapki wzięły udział w losowaniu... Czytaj więcej »
POLOmarket wydał kolejny katalog alkoholi, prezentujący specjalną ofertę sprzedaży znakomitych win, likierów, brandy oraz innych trunków. Produkty w specjalnych cenach będzie można znaleźć na stoiskach monopolowych we wszystkich sklepach POLOmarket do końca tego roku lub do wyczerpania zapasów. Czytaj więcej »
To główne zadanie systemu, który Macrologic projektuje na zamówienia sieci hurtowni należących do ITUM Owoce. Firma, która od lat działa na rynku FMCG aktualnie posiada 19 hal handlowych w południowej Polsce. Projektowany system ma obsługiwać docelowo punktów sprzedaży w 27 miastach.
Czytaj więcej »
GK SPECJAŁ otworzyła nową chłodnie i mroźnię. W listopadzie kupiła Delikatesy Sezam Tarnobrzeg oraz Polamo Kraków. Czytaj więcej »
Firma Globus Polska zrealizowała kolejny etap inwestycji technologicznych. Ich celem jest dalszy wzrost konkurencyjności firmy na rynku polskim. Czytaj więcej »
W niedzielę, 23 listopada, w ogólnopolskim programie TVP Info wyemitowany został program z cyklu "Pierwszy milion", w którym autorzy przedstawili firmę "Mokate". Telewidzowie mogli prześledzić historię firmy, koleje losu niektórych produktów (od cappuccino poczynając), mogli też zobaczyć na własne oczy, jak wygląda wielki sukces w... Czytaj więcej »
1 grudnia wyruszy w Polskę ósmy Konwój Muszkieterów. Doroczna akcja charytatywna przyniesie pomoc dzieciom z 182 placówek, w miastach gdzie działają Muszkieterowie - właściciele sklepów Intermarché i Bricomarché. Konwój Muszkieterów Dzieciom organizowany jest w 2008 roku we współpracy z Fundacją Dziecięcy Uśmiech do... Czytaj więcej »
Po 14 latach od otwarcia pierwszej hali Makro Cash & Carry w Łodzi, firma uruchamia drugie w regionie nowoczesne centrum zaopatrzenia hurtowego. Znacznie wzbogacony asortyment produktów przemysłowych, nowe propozycje biznesowe dla gastronomii i pokazowy sklep idealny to tylko niektóre ze zmian w koncepcji hali. Już 26 listopada nowe rozwiązania przetestują pierwsi kupujący. Czytaj więcej »
Spółdzielnia Mleczarska „MLEKPOL" producent mleka i śmietanek Łaciate, uruchomiła serwis www.laciate.o2.pl, w którym na żywo można podglądać krowy w zagrodzie. Innowacyjna i niestandardowa akcja ma na celu przybliżyć Konsumentom codzienne życie krów dających mleko Łaciate. Serwis potrwa do końca bieżącego roku. Czytaj więcej »
Od 26 listopada Carrefour zaoferuje dwie specjalne świąteczne promocje dla klientów Carrefour Mova. Czytaj więcej »
Chcesz pokazać swoje zdolności graficzne? Lubisz niekonwencjonalne reklamy? A może masz pomysł na ciekawą grafikę promującą ulubionego drinka? Teraz wreszcie masz możliwość się wykazać. Ruszył konkurs „Przez Bacardi Mojito do Puerto Rico". Do wygrania fantastyczna wycieczka na wyspę najszczęśliwszych ludzi na świecie. Gorące Puerto Rico czeka! Czytaj więcej »
19 listopada 2008 roku rozpoczęły swoją działalność dwie nowe placówki supermarketów Piotr i Paweł. Supermarkety "Piotr i Paweł" swoją ofertę przedstawiły w dwóch miastach, w których do chwili obecnej marka ta nie miała swoich punktów. Czytaj więcej »
Zainicjowana przez markę Soplica akcja „AlkoCasco - Alkomat w każdym aucie" wkracza w trzecią fazę. Soplica pomaga w ograniczeniu liczby tzw. nieświadomie pijanych kierowców i poprawia bezpieczeństwo na drogach zwiększając liczbę alkomatów. W ramach podejmowanych działań konsumenci w sklepach w całej Polsce będą mogli otrzymać milion alkomatów... Czytaj więcej »
Polskie sklepy "Piotr i Paweł" już od 18 lat zdobywają uznanie konsumentów w całej Polsce, łącząc bezpretensjonalny, ciepły kontakt z klientem, wiedzę o jego potrzebach i zmieniających się upodobaniach z fachowością, dogłębną znajomością produktów i zasad zarządzania przedsiębiorstwem. Czytaj więcej »
Ostatnia afera z eksportem polskiego bydła do Unii Europejskiej oraz na Ukrainę, dzięki sfałszowanym zezwoleniom weterynaryjnym, stała się powodem do pokazania, iż w naszym kraju funkcjonują również firmy, w których tego typu praktyki nie mogą mieć miejsca; wykluczają je bowiem wysoka kultura zarządzania i rygorystyczne procedury. Jako wzorcowy przykład przedstawiony... Czytaj więcej »
Zgrabna, poręczna, nietypowa. Butelka Cisowianki o pojemności 0,33l pojawiła się w sklepach na początku listopada. Charakterystyczna wielkość opakowania nie jest jednak jej największym atutem. Nowa butelka została bowiem wyprodukowana specjalnie na potrzeby Kampanii Wodnej organizowanej przez Polską Akcję Humanitarną. Ambasadorką programu została znana aktorka i modelka Agata Buzek. Czytaj więcej »
Żabka Polska SA - właściciel największej w Polsce sieci sklepów typu convenience prowadzonych pod marką Żabka - 3 listopada 2008 uruchomiła w sklepach całej sieci Multipartnerski Program Lojalnościowy „FURORA". Żabka jest wiodącym Partnerem Programu, organizowanego przez Lukas Bank, w którym uczestniczą 22 cenione na rynku firmy z różnych branż,... Czytaj więcej »
Po trzech kwartałach 2008 r. Grupa wypracowała przychody ze sprzedaży w wysokości 520,6 mln zł, zwiększając je o ponad 55 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2007 r. (334,7 mln zł). W pierwszych 9 miesiącach 2008 r. Grupa zanotowała zysk netto w wysokości ponad 9 mln zł oraz zysk brutto w kwocie 11,3 mln zł. Udział w wynikach skonsolidowanych Grupy Rabat Pomorze i... Czytaj więcej »
Marka Harnaś z portfela Carlsberg Polska 13 listopada, w Norymberdze, podczas europejskich targów browarniczych Brau Bievale odebrała srebrny medal przyznany podczas piątej edycji konkursu European Beer Star 2008. To jeden z najbardziej prestiżowych konkursów piwnych w Europie i jeden z najważniejszych na świecie. Konkurs odbył się w podmonachijskim... Czytaj więcej »
Pod koniec października w Paryżu odbyły się Międzynarodowe Targi Spożywcze SIAL. W imprezie cyklicznie biorą udział największe firmy spożywcze z całego świata. W tym roku w targach wzięło udział 5,5 tys. wystawców z ponad 100 krajów, odwiedziło je ponad 200 tys. zwiedzających. Powierzchnia wystawiennicza wyniosła łącznie 270 tys. m kw. Czytaj więcej »
W trzecim kwartale 2008 roku Grupa Makarony Polskie wygenerowała zysk netto w wysokości 505 tys. zł przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 22.597 tys. zł. W stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku przychody wzrosły o 554 tys. zł (wzrost o 2,5 %), a wynik netto o 771 tys. zł. Czytaj więcej »
Grupa Bakalland, lider rynku bakalii w Polsce w kolejnym kwartale pokazała wzrost wyników finansowych. W opublikowanym raporcie za I kwartał roku obrachunkowego 2008/2009 Spółka poinformowała, że wartość sprzedaży po 3 pierwszych miesiącach roku finansowego ( VII - IX ) wyniosła 33,355 mln zł, co oznacza wzrost o ponad 8 proc. w porównaniu z analogicznym okresem... Czytaj więcej »
Znane konsumentom margaryny marki Rama, Classic oraz Rama MultiVita mają teraz nowe opakowania. Ich celem jest zwrócenie uwagi konsumentek na problem dzieci głodujących w Kenii. Czytaj więcej »
Kampania rozpoczyna się 3 listopada i będzie komunikowana głównie za pośrednictwem telewizji i prasy branżowej. Została przygotowana przez agencję Schulz. Czytaj więcej »
Orico to nie tylko zdrowa linia żywności. Producenci marki postanowili zaoferować swoim konsumentom coś więcej - ruszyła Akademia Zdrowia Orico! Czytaj więcej »
W dniach od 5 do 23 listopada w supermarketach Carrefour Polska świętujemy drugie już urodziny programu lojalnościowego Rodziynka! Z tej okazji na klientów czeka loteria, w której główną nagrodą jest samochód Volkswagen Golf V Kombi. Czytaj więcej »
Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne...
Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...
Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...
Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...
Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Bartosz Olejarski został powołany na stanowisko Dyrektora...
W maju br. ceny w sklepach spożywczych wzrosły średnio rok...
Z początkiem sezonu lodowego 2025 marka Grycan otworzyła dwie...
Sieć nie zwalnia tempa...
Ciekawość w roli głównej!...
Sieć ALDI wprowadziła na rynek dwie wersje wód witaminowych...
Żyjemy w ciągle zmieniającym się świecie. Świecie, w...
Talarki waflowe to nowa kategoria produktów marki Lekorna –...
Do portfolio należącej do Danone marki Danio dołączył...
Oferta Sofio poszerzyła się o nową przekąskę z południa...
Kolejna nowość w ofercie Sofio – ciastka francuskie z...
Linia Tropical Bites w aż 5 smakach: suszony ananas, suszony...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol, producent marki Maślanka...
Zespół Formuły 1 McLaren nawiązał wieloletnią...
W nowym, szerokim asortymencie Żabka Menu Na Śniadanie można...
Zachęca konsumentów do tego, aby każdy dzień przeżywać w...
Kultowa marka M&M’S® ruszyła z nową aktywacją...