Prohibited Wine, chilijskie wino leżakowane w beczce po bourbonie, właśnie zyskało dwóch wyjątkowych towarzyszy. Czytaj więcej »
Prohibited Wine, chilijskie wino leżakowane w beczce po bourbonie, właśnie zyskało dwóch wyjątkowych towarzyszy. Czytaj więcej »
Zaczynając od zniewalającego zapachu miodu, po nuty kwiatowe oraz korzenne i owocowe – śliwkowe. W smaku chleb razowy posmarowany miodem, drożdżówka z cynamonem, czarny pieprz, gryka, kwiatowość. Czytaj więcej »
Dobre Grzane to idealna propozycja na chłodne, jesienno-zimowe wieczory. Linia produktowa składa się z klasycznego czerwonego wina grzanego z aromatami pomarańczy oraz korzennych przypraw. Czytaj więcej »
Swój wyjątkowy, delikatny smak zawdzięcza wielopokoleniowym metodom produkcji. Ręcznie rozlewana w limitowanych partiach produkcyjnych na polskim Podlasiu, ze spirytusu z polskiego ziemniaka. Czytaj więcej »
Nic tak nie rozgrzewa chłodnych, zimowych wieczorów, jak Primitivo Grzaniec Włoski – prawdziwe, włoskie wino o głębokim smaku, wzbogacone wyrafinowaną kompozycją aromatycznych przypraw. Czytaj więcej »
Marka Soplica, znana z wyjątkowej jakości i ponad 130-letniej tradycji, wprowadza na rynek nową, szczególną linię likierów, stworzoną we współpracy z kultową marką E.Wedel. Czytaj więcej »
W przedświątecznym okresie Carlsberg Polska uwarzył „Piwo na choince” - koncepcyjną, limitowaną, propozycję, która łączy rzemieślniczą finezję ze świątecznym klimatem. Jak twierdzi Rafał Pieprzny, Menedżer ds. Produkcji „pokazujemy, że duzi mogą robić krafta, bo nie liczy się wielkość garnków, ale pasja i pomysł”. Czytaj więcej »
Odpowiadając na zmiany w zachowaniach polskich konsumentów, Carrefour Polska wprowadza przed Świętami Bożego Narodzenia nową gamę mięs segmentu premium. Do oferty trafiło 9 rodzajów mięs wolnogotowanych dostępnych w ramach marki własnej Carrefour Extra w specjalnych świątecznych opakowaniach. Nowe produkty dostępne są już we wszystkich hiper- i supermarketach sieci w Polsce. Czytaj więcej »
Dawtona, polska marka obecna na rynku przetworów warzywnych od ponad 33 lat, przechodzi proces rebrandingu, który redefiniuje jej wizerunek i wzmacnia pozycję w sektorze FMCG. W ramach podjętych działań firma zmieniła logo i design opakowań oraz wprowadza na rynek nowe produkty. Czytaj więcej »
Święta za pasem, a co za tym idzie, czas na wyjątkowe wypieki i tradycyjne potrawy. Czytaj więcej »
Paluszki Beskidzkie o smaku chili-limonka to pikantna nowość od marki „Beskidzkie paluszki”, która doskonale wpisuje się modny trend #spicylovers. Czytaj więcej »
Serek Bieluch wysokobiałkowy powstał z myślą o osobach dbających o formę i zbilansowaną dietę. Łączy intensywny smak z kremową konsystencją i wysoką zawartością pełnowartościowego białka. Czytaj więcej »
La Polle Camembert na ciepło z sosem śliwka suszona to klasyka w kategorii serów pleśniowych z nowym, sezonowym wariantem sosu. Czytaj więcej »
Diamant Cukier Puder 250 g w tubie to drobno zmielony cukier kryształ, niezastąpiony podczas świątecznych przygotowań. Czytaj więcej »
Nuggetsy z indyka (tak z indyka) – właściwie z fileta piersi indyka – to wyjątkowo pyszna przekąska, która zachwyca smakiem od pierwszego kęsa. Czytaj więcej »
W tym roku Wawel zaprasza do odkrywania zimowej kolekcji słodyczy, która łączy wyjątkowe smaki z pięknie zaprojektowanymi, świątecznymi opakowaniami. Czytaj więcej »
Soplica od 133 lat gości na polskich stołach, dostarczając najwyższej jakości doznań smakowych. To kunszt tradycji znany od pokoleń. Jednym z takich produktów jest Soplica Szlachetna - synonim jakości i elegancji, nieodłącznie kojarzony z polskimi tradycjami i wyjątkowymi momentami spędzanymi przy rodzinnym stole. Czytaj więcej »
Grudniowe wieczory, spędzane w domowym zaciszu, to doskonała okazja, by przygotować słodkie niespodzianki dla bliskich. Torrone z pistacjami i rodzynkami zachwyca delikatną konsystencją, chrupiącymi orzechami i subtelną słodyczą. Wyjątkowy smak deseru oraz jego efektowny wygląd sprawią, że stanie się on nie tylko przysmakiem, ale także ozdobą każdego świątecznego stołu. Czytaj więcej »
Święta Bożego Narodzenia to magiczny czas, w którym pragniemy sprawić radość bliskim. Prezenty stają się symbolem naszej troski i pamięci, ale wybór odpowiedniego upominku bywa wyzwaniem. W tym roku warto zwrócić uwagę na limitowaną edycję kawy zimowej –Segafredo Single Origin Brasil, która idealnie wpisuje się w świąteczną atmosferę, oferując niepowtarzalny aromat i... Czytaj więcej »
Już są! Nowości przygotowane specjalnie z myślą o odkrywcach nowych smaków, miłośnikach egzotyki i dobrej kawy. Wypróbuj wyselekcjonowane kompozycje 100% Arabiki Single Origin od Segafredo i przenieś się do słonecznej Brazylii oraz egzotycznego Peru z filiżanką w ręce, we własnym domu! Cytrusy z orzechami i karmelem, a może suszone owoce z orzechami i czekoladą? To od Ciebie... Czytaj więcej »
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, firma Tropical poszerza swój asortyment o nowoczesne oświetlenie do akwariów. Czytaj więcej »
Soplica Staropolska to wyjątkowy trunek, który od lat jest symbolem polskiego dziedzictwa smakowego. Powstaje według starego, polskiego przepisu, receptury doskonalonej od pokoleń. Czytaj więcej »
Sokołów – jedna z wiodących marek branży mięsnej w Polsce, prezentuje nowe logo. Jest ono bezpośrednią kontynuacją dotychczasowego znaku, tak dobrze znanego milionom konsumentów, a ideą zmian było jego unowocześnienie i uproszczenie. Nowe logo łączy dwa filary Sokołowa, czyli tradycję i innowacyjność, na których firma buduje swoją pozycję i zgodnie z którymi rozwija... Czytaj więcej »
Klarro Rock to kolejna odsłona bestsellerowej marki Klarro i pierwszy na rynku liquid wykorzystujący innowacyjną technologię Nico+. Klarro Rock łączy charakter nikotyny z wyrazistym smakiem, do tej pory kojarzonym z jednorazowymi e-papierosami, oferując pełne, wielowymiarowe doświadczenie dla najbardziej wymagających użytkowników. Czytaj więcej »
Picie zimowych herbatek to jeden z tych małych rytuałów, które mogą sprawić, że zimne, pochmurne dni wypełnią się prawdziwą przyjemnością. Co je wyróżnia? Wyjątkowy, owocowo-korzenny smak i cudowny aromat. Ich przygotowanie może być naprawdę proste, jeśli sięgniemy po kompozycje Herbapolu, który już od 75 lat mistrzowsko łączy to, co najlepsze z natury. Czytaj więcej »
Andrzejki to tradycyjny czas spotkań w gronie znajomych, zabawy związanej z wróżeniem przyszłości i pretekstu do przyrządzenia przekąsek. Wspólne spotkania tradycyjnie wiążą się z przygotowaniem poczęstunku lub przyniesieniu go przez gości. W obu wersjach np. na kanapki sprawdzą się drobiowe wędliny, kabanosy, kiełbasy i Pasty z Kurczaka marki Duda. Czytaj więcej »
Crunchips, najbardziej imprezowa marka chipsów Lorenz, już po raz czwarty zagra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Wyjątkowe wydarzenie wymaga wyjątkowych działań, dlatego z okazji 33. Finału WOŚP powstała Edycja Limitowana w dwóch smakach – Crunchips X-cut Sour Cream & Onion oraz Crunchips Spicy Chicken Wings w unikalnych opakowaniach zaprojektowanych przez Jurka Owsiaka. Czytaj więcej »
W tym roku Wawel zaprasza do odkrywania zimowej kolekcji słodyczy, która łączy wyjątkowe smaki z pięknie zaprojektowanymi, świątecznymi opakowaniami. Limitowana edycja to nie tylko pyszny pomysł na prezent, ale i sposób, by dodać magii każdej chwili spędzonej z bliskimi – z nutą ciepła, radości i zimowego klimatu. Czytaj więcej »
Tropikalny klimat przy świątecznym stole? Z kawami speciality z linii Rarität od Tchibo to możliwe. Nowa propozycja – Rarität „Kitale Kenya“ to egzotyczna pełnia smaków i aromatów wprost z Afryki Wschodniej. Subtelne nuty czerwonej porzeczki oraz miodu przenoszą nas do Kenii, królestwa Wielkiej Piątki, w tym majestatycznego lwa, który widnieje na limitowanej puszce tej kawy od... Czytaj więcej »
W hipermarketach, supermarketach i sklepach typu cash and carry w całej Polsce stanęły właśnie świąteczne ekspozycje winiarskie firmy Henkell Freixenet Polska. Ich bohaterem jest zarówno marka Mionetto, jak i Freixenet. - W tym szczególnym, świąteczno - noworocznym czasie, stawiamy na rozpoznawalne i pewne marki – mówią przedstawiciele firmy. Czytaj więcej »
Rozmowa ze Stéphane'em Tikhomiroffem, Dyrektorem Generalnym w...
Grupa Carlsberg realizuje ambitną strategię ESG, której...
Krzysztof Lechowicz, Category & Perfect Store Manager w Velvet...
Rozmowa z Tomaszem Walickim – Dyrektorem marketingu Foxy...
Wywiad z Krystyną Niesłuchowską, regional marketing...
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Jako czołowe marki w Polsce i liderzy w swoich kategoriach...
Marka lodów i hollywoodzki aktor ponownie łączą siły, by...
Na rzecz lokalnych organizacji non-profit...
22 kwietnia, miliony osób na całym świecie świętuje...
Celem partnerstwa jest zapewnienie sklepom i konsumentom...
Królowa letniego orzeźwienia – lemoniada słodzona miodem...
Marka Cappy wprowadza do swojego portfolio nową linię...
Spicy Beef, Teriyaki oraz Chicken. Produkty są już dostępne...
Co może pomóc w radzeniu sobie ze stresem, stanowić zastrzyk...
To nie tylko drink, ale cała filozofia życia...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...
Ruszyła majowa promocja z PAYBACK ...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...
„Nieźle zamieszaj w kuchni!”...
Nowoczesny, inspirujący spot został stworzony z myślą o...