Europejska spółdzielcza firma mleczarska Arla Foods podpisała umowę licencyjną z koncernem spożywczym Mondelēz International na produkcję, dystrybucję i marketing czekoladowego napoju mlecznego Milka w Polsce, Niemczech i Austrii. Czytaj więcej »
Europejska spółdzielcza firma mleczarska Arla Foods podpisała umowę licencyjną z koncernem spożywczym Mondelēz International na produkcję, dystrybucję i marketing czekoladowego napoju mlecznego Milka w Polsce, Niemczech i Austrii. Czytaj więcej »
20 maja br. ruszyła sprzedaż limitowanej edycji Grześków Gofree w wyjątkowych, wakacyjnych smakach. Marka przygotowała oryginalne i zaskakujące połączenia w dwóch wersjach: Grześki Gofree Kakao i Czekolada oraz Grześki Gofree Oranżada Hellena Strzelająca, które idealnie wpisują się w letni klimat, pełen dobrej zabawy. Czytaj więcej »
Arcyksiążęcy Browar Zamkowy Cieszyn wprowadza Cieszyn Lager Bezalkoholowy. Nowy produkt jest dostępny od maja na terenie całego kraju. Czytaj więcej »
Witamina C i błonnik to ważne składniki diety małego dziecka przez cały rok. Teraz możesz je dostarczyć maluchowi dzięki wyjątkowym połączeniom owocowych i warzywnych smaków. Banan z jagodami i czarną porzeczką z witaminą C dla odporności, a może gruszka z buraczkiem i suszoną śliwką z błonnikiem? Spróbuj ich razem z dzieckiem – cieszcie się pysznym i wartościowym... Czytaj więcej »
Portfolio bezcukrowych gum Orbit® niedawno powiększyło się o niezwykłą propozycję nie tylko dla najmłodszych, ale również dla tych, którzy chcą poczuć smak dzieciństwa! Kultowa wersja gumy Orbit® For Kids jest dostępna teraz w nowym formacie miękkich kosteczek. Czytaj więcej »
NESCAFÉ, pierwsza kawa rozpuszczalna, której początki sięgają 1938 roku, prezentuje swoją nową odsłonę. Kultowa marka zmienia identyfikację wizualną, którą można już zobaczyć m.in. na półkach sklepowych. Na kawoszy czeka dobrze znany smak zamknięty w odświeżonym, nowoczesnym opakowaniu. Czytaj więcej »
Znana i lubiana przez Polaków marka Gin Lubuski, lider kategorii, rozszerza swoje portfolio o letnie nowości. Są smakowite, orzeźwiające i niskokaloryczne, a do tego niezwykle wygodne w użyciu – bez problemu można je zabrać na plażę czy piknik. Lubuski Original RTD, czyli ready-to-drink, to gotowe do spożycia drinki o wyrazistych, owocowych smakach. Właśnie trafiły na sklepowe... Czytaj więcej »
Orzechowy smak z nutą karmelu, opakowanie zaskakujące konsumentów fioletowym kolorem, niesmażone i wegetariańskie – takie są nowe chrupki Curly Słony Karmel od Lorenz, które można już znaleźć na sklepowych półkach. Wprowadzenie produktu na rynek będzie wsparte szeroką kampanią marketingową. Czytaj więcej »
NOWOŚĆ od HELIO - Mix Orzechów Prażonych. Ta wyjątkowa mieszanka orzechów laskowych, nerkowców i migdałów, PODDANYCH PROCESOWI PRAŻENIA TAK ABY WYDOBYĆ Z NICH WYJĄTKOWY AROMAT I SMAK. Czytaj więcej »
Rozszerzanie diety to czas, kiedy do jadłospisu dziecka wprowadza się nowe smaki i konsystencje. Im więcej ich pozna, tym większa szansa na ciekawą i różnorodną dietę w przyszłości. W świecie kaszek dla niemowląt pojawiły się właśnie nowości od Gerber i Nestlé, dzięki którym maluszki mogą spróbować bezglutenowego owsa, połączenia ryżu z kukurydzą, a nawet kompozycji... Czytaj więcej »
Egzaminy, wystąpienia publiczne, praca koncepcyjna. Wydarzenia, od wyników których w dużej mierze zależy przyszłość i uczniów, i osób pracujących. Powtarzając ostatnie partie materiałów czy próbując stworzyć świetne projekty, warto pamiętać również o właściwym odżywianiu. W poprawie koncentracji, zwiększeniu zdolności poznawczych mózgu, wspomoże poniższy dekalog... Czytaj więcej »
Sezon letni to czas, w którym konsumenci oczekują od alkoholu lekkości i orzeźwienia. W te potrzeby idealnie wpisuje się Mionetto Prosecco – wino, które bezsprzecznie kojarzy się z wakacjami, piękną pogodą, relaksem. Prosecco jest lekkie, orzeźwiające i uwielbiane przez ludzi na całym świecie. Doskonale smakuje solo, ale i jako składnik pysznych, modnych koktajli. Marka... Czytaj więcej »
Familijne odświeżają wizerunek całej linii najpopularniejszych wafli rodzinnych w Polsce. Marka stawia na minimalizm i nowoczesny wygląd, przemawiający do współczesnych konsumentów. Asortyment w udoskonalonych opakowaniach sukcesywnie trafia do punktów sprzedaży, zastępując produkty z dotychczasowym designem. Czytaj więcej »
Organizacja wesela to nie lada wyzwanie dla każdej młodej pary. Dlatego by nieco ułatwić klientom aspekt personalizacji dodatków na weselu, Soplica daje możliwość stworzenia personalizowanych etykiet z wybranym przez siebie motywem. Czytaj więcej »
NORTH COAST, największy dystrybutor śródziemnomorskich produktów premium, popularyzuje trend ,,NOLO" i wprowadza do swojej oferty wyjątkowe bezalkoholowe wina włoskiego producenta Sgarzi Luigi. Czytaj więcej »
Typ miodu pitnego o zawartości alkoholu 11% (1 objętość miodu + 3 objętości wody). Czytaj więcej »
Kiełbasa, karkówka czy boczek? A może raczej… tomahawk lub cevapcici? Klasyczne, polskie smaki lub te rodem z kuchni świata? Bez względu na to, co mamy ochotę wrzucić tym razem na grilla, w asortymencie Sokołów Grill House z pewnością znajdziemy produkty, których poszukujemy. Marka jak co roku przygotowała szeroki wybór nowości na ruszt, które dołączyły do ulubionych... Czytaj więcej »
Koneserzy linii Fresh ŻU od Żubrówki Bison Grass mają kolejny powód do zadowolenia. Do rodziny smaków, które podbiły podniebienia pełnoletnich konsumentów ceniących owocowe doznania – dołączyła Juicy ŻU Wiśnia z Limonką. Unikalne połączenie trawy żubrowej z soczystym dodatkiem kultowych owoców będzie doskonałym wyborem podczas letnich spotkań. Czytaj więcej »
BURN Energy wprowadza do oferty nowy smak – tym razem przyszedł czas na tropikalną gujawę. Debiutujący wariant wzbogaca polskie portfolio, które jak dotąd liczyło pięć różnych opcji smakowych zamkniętych w puszkach 250 ml – klasyczny, jabłko-kiwi, wieloowocowy „Fruit Punch” oraz dwa warianty bez cukru: arbuz i brzoskwinia. BURN Energy Guava jest już dostępny w szerokiej... Czytaj więcej »
Browar Trzech Kumpli jako pierwszy browar rzemieślniczy w Polsce wprowadził na stałe do szerokiej dystrybucji piwo o zerowej zawartości alkoholu: Citrus APA Unplugged 0,0%. Czytaj więcej »
Gourmet Foods, oficjalny polski importer i dystrybutor marki Dilmah, wprowadził do sklepów odświeżoną linię cejlońskich czarnych herbat aromatyzowanych. Nowe opakowanie premium z matowej tektury wyróżnia się na półce – przykuwa wzrok tłoczeniami, złotymi napisami oraz lepiej widocznym logotypem. Linia zawiera aż 25 propozycji uwzględniających różne gusta i preferencje... Czytaj więcej »
Marka NESCAFÉ przechodzi w 2024 roku kompleksowy rebranding, obejmujący całe portfolio i sposób komunikacji. Jedną z najbardziej widocznych zmian jest nowa szata graficzna opakowań wszystkich kaw rozpuszczalnych. Ich nowoczesny, przyciągający wzrok design wyróżnia się spośród innych, jednocześnie zachowując przejrzystość i czytelność. Nowe etykiety na opakowaniach będą nie... Czytaj więcej »
Grześki Gofree czekolada i kakao oraz Grześki Gofree Oranżada Hellena Strzelająca to dwa unikalne smaki z limitowanej oferty wakacyjnej marki. W pierwszej propozycji, ciemny kakaowy wafelek otulają dwa kremy – kakaowy oraz czekoladowy. Czytaj więcej »
Marka Familijne odświeża wizerunek najpopularniejszych wafli rodzinnych w Polsce. Nowe opakowania są nowoczesne i minimalistyczne. Przykuwają uwagę uproszczonym logotypem, apetycznymi wizualizacjami smaku oraz charakterystycznym dla brandu żółtym kolorem. Dzięki temu oferta wafli Familijne Klasyczne oraz Familijne Gofrowe stała się jeszcze lepiej zauważalna na sklepowych półkach.... Czytaj więcej »
Z okazji 45-lecia działalności marka Koral przygotowała niezwykłą nowość z linii premium: lody Grand G.O.A.T – Greatest Of All Time. Lody na patyku w podwójnej, przedzielonej warstwą sosu, czekoladzie dostępne są w trzech wariantach smakowych: Cosmopolitan – o smaku drinka cosmopolitan w podwójnej polewie o smaku poziomki z sosem żurawinowym, Strawberry – truskawkowe w... Czytaj więcej »
To połączenie docenionych przez konsumentów kremowych Lodów Śmietankowych z aksamitnym, karmelowym sosem własnej produkcji. Lody charakteryzują się wyrazistym, zbalansowanym smakiem, a za sprawą sosu karmelowego każda kulka zyskuje niepowtarzalną konsystencję, która przypomina elegancki deser. Czytaj więcej »
Karmelki Musss… to przepyszne cukierki w soczyście orzeźwiających smakach: dojrzałej wiśni, słodkich winogron, soczystej pomarańczy i cytryny, a także Cola oraz Sprint! Cukierki kuszą niebanalnym zestawieniem smaków: słodkiego i kwaśnego. Wszystko za sprawą połączenia ich z super-musującym nadzieniem. Czytaj więcej »
Producent Cukry Nyskie poszerzył ofertę Herbatników Regionalnych o letnie Margaretki z nadzieniem o smaku mango-marakuja. To kruche ciastka, które wypiekane są wraz z wyjątkowym nadzieniem, co nadaje im pysznego smaku i aromatu. Margaretki z nadzieniem o smaku malinowym od lat cieszą się dużym uznaniem na rynku. Klienci chętnie sięgają po obie dostępne gramatury paczki: 180 g i 450... Czytaj więcej »
Do oferty marki Appetita dołączył POPCORN w dwóch wygodnych formatach – klasyczne ziarno kukurydzy do prażenia w garnku oraz dwa smaki – maślany i solony – do przygotowania w kuchence mikrofalowej. Świetna przekąska, która dopełni atmosferę domowego seansu filmowego, dziecięcej imprezy czy wieczoru przed telewizorem. Popcorn można dowolnie doprawić, dostosowując jego smak... Czytaj więcej »
Oferta Sofio poszerzyła się o jeden z topowych produktów na okres grillowy – pianki BBQ grill, 44 g. Sprężyste pianki można jeść same, ale najlepiej je upiec nad ogniskiem. W ciągu niecałej minuty przetworzą się w pyszny i niebanalny deser, który zasmakuje zarówno dorosłym, jak i dzieciom. Atrakcyjny wygląd i poręczny format produktu przyciągną uwagę i wyróżnią go na... Czytaj więcej »
Krzysztof Włodarski, Project Manager w Zespole Projektów...
Wzbogacone o funkcję analizy planogramów, co umożliwia nowy...
Wywiad z Pawłem Majchrzakiem, Dyrektorem Operacyjnym i...
Trzy pytania do Łukasza Śliwińskiego, Marketing Director CEE...
Wywiad z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
OSHEE od lat angażuje się w działania, które mają...
Od 15 listopada pociąg w barwach Oranżady ...
20 listopada o godzinie 6 rano swoje progi dla klientów...
W dniach 29-30 listopada oraz 6-7 grudnia klienci sieci Lidl...
Najlepsze promocje oraz Najlepsza oferta w ramach produktów...
24 listopada obchodzimy Dzień Buraka...
Prawdziwa proteinowa moc...
Wawel zaprasza do odkrywania zimowej kolekcji słodyczy...
Pepsi Twist to unikalne połączenie tradycyjnego smaku...
Czy znacie już suszone owoce HELIO?...
Kampania obejmuje szeroko zakrojoną emisję spotów...
Tańsze zakupy przedświąteczne...
Akcja marki Lech: Łap chwile, nie nadgodziny...
Iglotex kontynuuje silną kampanię reklamową Pierogów z...
Eduscho, marka kawowa z portfolio Tchibo, która w marcu br...