Kampania stworzona jest z myślą o wzmocnieniu wizerunku najcenniejszej marki SM MLEKPOL - Łaciate. Kampania skupia się na Śmietance Łaciatej 12%. Czytaj więcej »
Kampania stworzona jest z myślą o wzmocnieniu wizerunku najcenniejszej marki SM MLEKPOL - Łaciate. Kampania skupia się na Śmietance Łaciatej 12%. Czytaj więcej »
Ruszyła nowa kampania reklamowa Kubusia na odporność (z miodem i witaminą C) składająca się z 15 sekundowowego spotu „Szalik” oraz dwóch spotów sponsoringowych prognozy pogody. Czytaj więcej »
Lubella przygotowała dla konsumentów wyjątkową promocję - „Przepis na wygraną”. Na twórców oryginalnych przepisów z mąk i kasz Lubella czekają atrakcyjne nagrody. Czytaj więcej »
Gdybyście mogli zostawić w kuchni tylko jeden dodatek do potraw, co wybralibyście? Jeśli lubicie uniwersalne przyprawy, które z powodzeniem można wykorzystać do wielu różnych potraw, powinniście postawić na musztardę! Czytaj więcej »
Jak przyrządzić pieczeń, by była krucha i soczysta? Jak ugotować zupę, by zaspokajała głód i jednocześnie była pełna wartości odżywczych? Co dodać do tarty śliwkowej, by zaskakiwała swoim oryginalnym smakiem? Nie chowaj dłużej swoich kulinarnych tajemnic w kuchennym notesie! Podziel się nimi i wygraj jedną z atrakcyjnych nagród ufundowanych przez firmę Podravka! Czytaj więcej »
W 10. edycji programu Podziel się Posiłkiem firma Danone realizuje wyłącznie działania oparte na zaangażowaniu lokalnych społeczności i konsumentów. Przykładem jest prowadzona właśnie akcja: „Talerzyki na sprzęciki. Zostań Dobroczyńcą od kuchni!”. Dzięki niej 32 organizacje społeczne – Grantobiorcy PsP z całej Polski - mogą zdobyć wyposażenie kuchni lub stołówki. O... Czytaj więcej »
Hiszpańskie produkty objęte programem Original Flavors: Mediterranean Essence brały aktywnie udział w najbardziej prestiżowym wydarzeniu w branży spożywczej w Polsce – targach Polagra-Food 8-11.10.2012 w Poznaniu. Czytaj więcej »
Polska marka piwa premium – Książęce – rusza z kolejnym etapem kampanii wizerunkowej wspierającej sprzedaż. Rozpocznie ją emisja pierwszego z kolekcji trzech spotów reklamowych dedykowanych różnym wariantom Książęcego. Każdy spot przeniesie miłośników złotego trunku do wyjątkowego browaru, w którym pasja do piwa i pragmatyczna wiedza piwowarska spotykają się aby... Czytaj więcej »
Oto gratka dla miłośników gotowania! Już teraz mogą korzystać z nowej wersji aplikacji mobilnej Przepisy.pl! Ponad 2 tysiące kulinarnych receptur, setki porad szefów kuchni Knorr, osobista Książka Kucharska, czyli ulubione przepisy zebrane w jednym miejscu, funkcja Asystenta Kuchennego i inne nowatorskie rozwiązania czynią z niej znakomitą pomoc i źródło inspiracji dla fanów... Czytaj więcej »
Rusza największa w historii marki i kategorii kampania internetowa BONDUELLE promująca małe „puszki na raz”. Lider sprzedaży warzyw apertyzowanych rusza w październiku z kampanią internetową. To pierwsza tak szeroko zasięgowa aktywność marki BONDUELLE w Internecie i zarazem unikalna w kategorii warzyw w puszkach. Czytaj więcej »
Carlo Rossi zaprasza na najważniejsze modowe wydarzenie tego roku – Fashion Philosophy Fashion Week Poland. 24-28 października 2012 w Łodzi można będzie zobaczyć prawie 120 kolekcji, liczne pokazy, showroomy, szkolenia oraz specjalny konkurs przygotowany przez najpopularniejszą markę wina w Polsce. Czytaj więcej »
Pod koniec października ABC Data, czołowy dystrybutor IT na obszarze Europy Środkowo- Wschodniej rusza z Bałtyckim Roadshow skierowanym do regionalnych klientów spółki. Przedstawiciele ABC Data odwiedzą trzy stolice: Tallin, Rygę oraz Wilno, a w spotkaniach weźmie udział ponad 200 obecnych i potencjalnych partnerów. Czytaj więcej »
Zbliżają się Święta Bożego Narodzenia, my zaś coraz częściej zastanawiamy się, jaki prezent sprawi, że na twarzach naszych bliskich zagości uśmiech. Często nie mamy czasu spędzać wielu godzin na poszukiwaniach świątecznych podarunków i chętnie sięgamy po wygodne i sprawdzone rozwiązania, jakimi są zestawy świąteczne. Czytaj więcej »
W piątek 19 października rusza trzecia edycja kampanii promocyjnej „Dni Whisky”. Skierowana do konsumentów akcja cieszy się wielkim powodzeniem powodując wzrost sprzedaży whisky oraz zwiększenie wiedzy na jej temat. Czytaj więcej »
Wystartowała kolejna aktywność w ramach serwisu seromaniacy.pl tym razem pod hasłem „Kuchenny SERwiwal”. Zaplanowane działania są spójne z nową komunikacją przygotowaną dla telewizji. Tym razem internauci mają okazję wejść w świat serów topionych Hochland poprzez grę flaszową. Czytaj więcej »
w sklepach dostępne są dwa nowe smaki Lay’s – o smaku Sałatki greckiej i Żeberek w miodzie. Ich promocji towarzyszy konkurs „Marzenia Ziemniaka przed końcem świata”, zainspirowany przepowiednią Majów o apokalipsie. Podczas jego trwania można spełniać marzenia głównego bohatera… Ziemniaka i wygrać pieniądze na realizację własnych życzeń. Akcję wspiera silna kampania... Czytaj więcej »
Zakłady Mięsne „Łmeat – Łuków” SA zapraszają wszystkich konsumentów do konkursu kulinarnego Zasmakuj w Łukowiankach. Czytaj więcej »
Od początku września w sklepach dostępne są dwa nowe smaki Lay’s – o smaku Sałatki greckiej i Żeberek w miodzie. Ich promocji towarzyszy konkurs „Marzenia Ziemniaka przed końcem świata”, zainspirowany przepowiednią Majów o apokalipsie. Podczas jego trwania można spełniać marzenia głównego bohatera… Ziemniaka i wygrać pieniądze na realizację własnych życzeń. Akcję... Czytaj więcej »
Zakłady Tłuszczowe Bielmar Sp. z o.o. - producent Margaryny Śniadaniowej, zainicjowały trzecią edycję ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej Śniadaniowa Klasa. Ambasadorką akcji została znana dziennikarka telewizyjna oraz mama dwóch córek, Anna Popek. Czytaj więcej »
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi rozpoczyna nową kampanię promocyjno-informacyjną. Rusza akcja „Żywność ekologiczna gwarancją dobrego smaku”. Czytaj więcej »
Z początkiem października Indykpol rozpoczął akcję promocyjną, w której za każde 6 naklejek znajdujących się na wybranych pasztetach sprzedawca otrzymuje unikalny kubek dla siebie, rodziny, do pracy. Czytaj więcej »
6 października 2012 roku w Poznaniu odbyła się już III edycja najdzikszej imprezy w Polsce sponsorowanej przez markę Desperados. Tej niezwykłej nocy industrialne budynki Starej Rzeźni wypełnił klimat rodem z Ameryki Południowej, klubowe rytmy z najwyższej muzycznej półki i doskonała zabawa w strefach tematycznych – od szalonej bitwy na poduszki począwszy na poskramianiu Low... Czytaj więcej »
Vileda, międzynarodowy lider na rynku mechanicznych środków czyszczących, umożliwił klientom dokonywanie zakupów w sklepie internetowym. Porady wideo, indywidualna pomoc ekspertów i szybkość realizacji zamówienia to tylko niektóre z udogodnień przygotowanych dla użytkowników serwisu. Czytaj więcej »
Fortuna (Agros-Nova) sponsoruje najnowszą edycję bijącego rekordy popularności telewizyjnego cyklu rozrywkowego TVN pt. „Mam Talent”. Fortuna, jedna z najpopularniejszych marek soków na polskim rynku, jest sponsorem całej jesiennej edycji programu, a billboardy sponsorskie Fortuny trzykrotnie towarzyszą każdej audycji (tj. pojawiają przed każdym odcinkiem, w jego trakcie oraz... Czytaj więcej »
Lubella przygotowała nową, atrakcyjną promocję „Urządź kuchnię ze smakiem”. Kupując makarony, sosy lub fixy Lubella konsumenci mają szansę na wygranie swojej kuchni marzeń. Czytaj więcej »
Na czas świąteczny dzieci czekają przez cały rok. Dlatego też Kubuś postanowił zrobić im niezwykłą niespodziankę. Czytaj więcej »
Z okazji 25. rocznicy wydania kultowego albumu „Bad” Michaela Jacksona, Pepsi przygotowała dla swoich fanów mnóstwo dobrej zabawy i unikalnych gadżetów związanych z twórczością Króla Popu. Pliki muzyczne, albumy „Bad 25”, limitowane koszulki z wizerunkiem muzyka, legendarne skórzane kurtki „Bad”, a przede wszystkim wyjazd do Londynu na Michael Jackson The Immortal World... Czytaj więcej »
1 października rusza jesienna kampania reklamowa marki PERFECTA. Kosmetyki marki będą promowane w ogólnopolskich czasopismach, w kinach, a także na nośnikach zewnętrznych. Na potrzeby kampanii zostały przygotowane nowe layouty z ambasadorkami marki, Urszulą Dudziak i jej córką Katarzyną Urbaniak. W reklamach pojawi się także nowe hasło: Perfekcyjna jest PERFECTA… ja nie muszę! Czytaj więcej »
Z okazji 25. rocznicy wydania kultowego albumu „Bad” Michaela Jacksona, Pepsi przygotowała dla swoich fanów mnóstwo dobrej zabawy i unikalnych gadżetów związanych z twórczością Króla Popu. Pliki muzyczne, albumy „Bad 25”, limitowane koszulki z wizerunkiem muzyka, legendarne skórzane kurtki „Bad”, a przede wszystkim wyjazd do Londynu na Michael Jackson The Immortal World... Czytaj więcej »
Gdzie są Gorący Kubek i kanapka? W pudle! Tam powinna się znaleźć twoja przekąska do szkoły, na uczelnię, do pracy. Kup 5 opakowań Gorącego Kubka Knorr, zachowaj paragon i wymień go na super pudełko na kanapki. Czytaj więcej »
Rozmowa z Robertem Sasem, Dyrektorem Zarządzającym Mondelēz...
Marka E.Wedel udowadnia, że mimo trudnego otoczenia...
Marcin Jakubczak, National Sales Manager, Mattoni 1873...
Rozmowa z Kamilem Gębskim, Dyrektorem Marketingu Spirits w...
Aleksandra Bilska-Domańska, Brand Manager w firmie Unilever...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Naczelny Sąd Administracyjny wydał wyrok potwierdzający...
Na najbliższe miesiące planowane są kolejne otwarcia....
Internauci zdecydują, kto zagra przed legendami futbolu...
Ser topiony w plastrach 130 g o smaku BURGERA! SERTOP...
Jako czołowe marki w Polsce i liderzy w swoich kategoriach...
Marka lodów i hollywoodzki aktor ponownie łączą siły, by...
Klasyczny camembert od Valbon to kwintesencja smaku i stylu...
To odpowiedź na rosnące oczekiwania konsumentów, dotyczące...
To najnowsza propozycja firmy Zott, która łączy pełny smak...
Grand Caramel Popcorn to tegoroczna supernowość w linii...
NORDIS wprowadza nową serię lodów Balloon World, która...
Smak grilla zaczyna się od mięsa...
W social media i sprzedaż produktów w dyskontach Dino...
Globalna kampania „Dwa to więcej niż jeden” („Two is...
Rozpoczynają wiosenną promocję, której celem jest...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...