Krakuski – lider w kategorii ciastek i wafli paczkowanych, rozpoczyna nowy rok silnym uderzeniem. Już od 1 stycznia 2013 w największych stacjach telewizyjnych można zobaczyć nowy spot reklamowy Krakusków. Czytaj więcej »
Krakuski – lider w kategorii ciastek i wafli paczkowanych, rozpoczyna nowy rok silnym uderzeniem. Już od 1 stycznia 2013 w największych stacjach telewizyjnych można zobaczyć nowy spot reklamowy Krakusków. Czytaj więcej »
Kubusiowe Radio można od czwartku 20.12.2012 usłyszeć także na platformie muzycznej GRUPY RMF – RMFon - http://www.rmfon.pl/play,114 Czytaj więcej »
Wina El Sol ponownie promowane w telewizji! 17 grudnia na antenie kanałów należących do Grupy TVN (m.in. TVN, TVN 7, TVN 24, TVN Style) rozpocznie się najdłuższa i najintensywniejsza kampania sponsorska marki pod hasłem „El Ona. El On. El Sol”. Działania mają na celu podkreślenie swobodnego, niezobowiązującego, przyjaznego i otwartego wizerunku marki, oferującej 5... Czytaj więcej »
SCA Hygiene Products, globalny producent artykułów do higieny osobistej, po raz kolejny wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich konsumentów. Od tej pory będą mogli oni kupić produkty na nietrzymanie moczu podczas codziennych zakupów. Produkty marki TENA są już dostępne w sieciach Tesco, Auchan, Carrefour oraz Leclerc. Czytaj więcej »
Wina El Sol ponownie promowane w telewizji! 17 grudnia na antenie kanałów należących do Grupy TVN (m.in. TVN, TVN 7, TVN 24, TVN Style) rozpocznie się najdłuższa i najintensywniejsza kampania sponsorska marki pod hasłem „El Ona. El On. El Sol”. Działania mają na celu podkreślenie swobodnego, niezobowiązującego, przyjaznego i otwartego wizerunku marki, oferującej 5 doskonałych... Czytaj więcej »
11 grudnia b.r. ruszył konkurs z Naszym Kurczakiem. Jeśli jesteś fanem Naszego Kurczaka nie zwlekaj! Czytaj więcej »
GRZECHOMETR BLACK to najnowsza, grzeszna akcja konsumencka dla fanów marki BLACK na Facebooku. Specjalna aplikacja dla GRZESZNIKÓW na fanpage’u BLACK ENERGY DRINK to jedyne miejsce, gdzie internauci bezkarnie mogą zrobić... rachunek sumienia. Atrakcyjność nagrody uzależniona jest od stopnia „grzeszności”ujawnianych sekretów. Specjalna aplikacja rusza już 14 grudnia i do końca... Czytaj więcej »
Sery camembert i brie idealnie komponują się nie tylko z czerwonym winem – dowiadujemy się z reklamy serów marki Turek w kanale mobilnym. Reklama wyświetla się konsumentom, którzy planują zakup wina i zapisali je na liście zakupów w aplikacji Listonic – wygodna lista zakupów. Czytaj więcej »
Małgorzata Kożuchowska – we współpracy z brytyjską firmą Butcher’s Pet Care – pomaga potrzebującym zwierzętom przetrwać zimę, angażując się w działania na rzecz akcji Wielcy Małym. Czytaj więcej »
Jedna z największych współczesnych gwiazd muzyki pop po raz kolejny nawiązała współpracę z Pepsi. Już na początku 2013 roku Beyoncé wystąpi w globalnej reklamie „Live for Now”, jednak artystka została nie tylko oficjalną twarzą kampanii marketingowej marki. Projekt bazuje przede wszystkim na partnerstwie i wspólnym kreowaniu innowacyjnych sposobów zaangażowania fanów... Czytaj więcej »
W 12 największych miastach Polski RMF FM wraz z firmą Wawel S.A. rozda tysiące świątecznych drzewek. Pod choinką nie może zabraknąć słodkich upominków. Na pierwszych szczęśliwców czekają oprócz drzewek, słodycze od firmy Wawel. Akcja potrwa od 10 do 21 grudnia 2012 roku. Czytaj więcej »
rusza nowa aplikacja Tymbarku na Facebooku – „Kapslove Święta” – Kapsel Mikołaj rozdaje tysiące atrakcyjnych nagród. W tym roku nie trzeba się martwić o prezenty na święta, można je zgarnąć od Kapsla Mikołaja. Czytaj więcej »
Rusza reklama telewizyjna najnowszej świątecznej aplikacji mobilnej od Kubusia - Kubusiowe Święta. Animowany spot, który można będzie zobaczyć m. in. w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych dla dzieci, został zrealizowany w technologii 3D. Za jego produkcję odpowiadają spółki: Me & My Friends oraz Xantus. Czytaj więcej »
Ruszyła właśnie kolejna, dziewiąta już edycja konkursu „Młody Kreator Sztuki Kulinarnej”, organizowanego przez Unilever Food Solutions (UFS). Tym razem temat nawiązuje do promowanego przez UFS trendu związanego ze zdrowym żywieniem. Zgłoszenia receptur w ramach pierwszego etapu konkursu można nadsyłać do 4 stycznia 2013 roku. Czytaj więcej »
Marka Lay’s zakończyła właśnie kolejną – po m.in. „Wymyśl Nowy Smak” i „Pucharze Smaków” - niestandardową kampanię: „Marzenia Ziemniaka przed końcem świata”. Jej głównym bohaterem był… Ziemniak w obliczu przepowiedzianej przez Majów na grudzień tego roku apokalipsy. No właśnie - jak połączyć ze sobą pozornie niepasujące do siebie elementy takie jak... Czytaj więcej »
30 g kostki serowe marki Sertop objęte są teraz cenową promocją. Do końca grudnia można je kupić z 15% rabatem. Czytaj więcej »
23 listopada br. wystartowała wizerunkowa kampania reklamowa margaryny kulinarnej Palma z Murzynkiem – sztandarowej marki z portfolio Zakładów Tłuszczowych „Bielmar”. Kompleksowe działania informacyjne, realizowane pod hasłem Lubię domowe ciasto, a Ty? potrwają aż do Wigilii na łamach prasy, radia, telewizji oraz w Internecie. Czytaj więcej »
Pod hasłem „Pulmoll – nagrody na okrągło” ruszył nowy konkurs promujący łagodne dropsy na gardło. Właściciel marki zaprasza konsumentów i sprzedawców do swojej jesiennej akcji. Za promocję sprzedaży oraz opracowanie mechanizmów konkursu odpowiedzialne jest Albedo Marketing. Akcja potrwa do 21 grudnia 2012 roku. Czytaj więcej »
Wystartowała ogólnopolska akcja TEEKANNE przeciw przymrozkom. Firmowe hostessy będą rozgrzewały kierowców aromatycznymi herbatami NERO i EARL GREY aż w 5 miastach: Krakowie, Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu i Trójmieście. Czytaj więcej »
Firma Wawel wraz z Fundacją „Wawel z Rodziną” zadbają o słodkie święta w placówkach opiekuńczo- wychowawczych. Podczas już VI edycji akcji prawie 6 ton słodyczy zostanie przekazanych do 441 Domów Dziecka na terenie całej Polski! Czytaj więcej »
Kampania reklamowa „Hit powoduje imprezy” przyniosła wspaniałe efekty. Doceniła ją również branża komunikacji marketingowej przyznając nam w tegorocznej edycji EFFIE® Awards brązową statuetkę. Czytaj więcej »
Żywiec rozpoczyna kampanię reklamową pt.: „Polski apetyt na życie”, której celem jest zaprezentowanie otwartej, bardziej optymistycznej, dynamicznej i odważnej wizji marki. Odświeżony sposób myślenia o niej zaprezentowano w spocie telewizyjnym. Czytaj więcej »
Delikatesy Alma to kolejna sieć handlowa w Polsce, w której dostępne są produkty linii BeefMaster. Czytaj więcej »
Pod hasłem „Uwolnij Czas. Przygotuj Telefon na Rewolucję” przebiega pierwsza w Polsce akcja umożliwiająca zakupy w sklepie internetowym wprost z ulicy. To wspólny projekt badawczy Instytutu Logistyki i Magazynowania, sieci handlowej Piotr i Paweł, Krajowego Integratora Płatności SA - Transferuj.pl oraz firmy AMS SA. Do końca listopada mieszkańcy Poznania i okolic mogą przy pomocy... Czytaj więcej »
Stare przysłowie mówi – śniadanie zjedz jak król, obiadem się podziel, a kolację oddaj wrogowi. Śniadanie to najważniejszy posiłek, jaki spożywamy każdego dnia. Marka SANTE chce dodatkowo podkreślić, że poza doborem odpowiednich składników, szczególne znaczenie ma spożywanie go w dobrej atmosferze. Wspólne, pożywne śniadanie to solidny fundament udanego dnia. To jedna z... Czytaj więcej »
Na fanpage’u marki WINIARY na Facebooku wystartował konkurs pod hasłem: „Sosy do zaDAŃ specjalnych w akcji!”. Każdy, kto chce wziąć udział w zabawie i wygrać iPada, ma za zadanie przesłać zdjęcie pokazujące gdzie i jak korzysta z dowolnego zimnego sosu z portfolio marki. Nagrodzeni zostaną autorzy najbardziej inspirujących i oryginalnych zdjęć. Czytaj więcej »
Oto wiadomość! Rusza kulinarny konkurs Knorr – do wygrania zestawy produktów Knorr, markowe patelnie oraz warsztaty z szefem kuchni Knorr. Czytaj więcej »
Rusza największa w historii marki i kategorii kampania internetowa Bonduelle promująca małe „puszki na raz”. Czytaj więcej »
„This Is How BLACK Works!” to najnowsza promocja konsumencka napoju energetycznego firmy FoodCare. Marka BLACK, wspólnie z Mike’em Tysonem, rzucają kolejne wyzwanie swoim fanom. „Najmocniejsze dowody” na działanie BLACK’a w postaci unikatowych materiałów video, współtworzonych z bokserem, zostaną nagrodzone zapasami ulubionego energetyka Żelaznego Mike’a. Akcja... Czytaj więcej »
Grupa Maspex Wadowice wystartowała z kampanią outdoorową soków Tymbark pod hasłem SOKI TYMBARK NA ZDROWY DZIEŃ. Czytaj więcej »
Rozmowa z Robertem Sasem, Dyrektorem Zarządzającym Mondelēz...
Marka E.Wedel udowadnia, że mimo trudnego otoczenia...
Marcin Jakubczak, National Sales Manager, Mattoni 1873...
Rozmowa z Kamilem Gębskim, Dyrektorem Marketingu Spirits w...
Aleksandra Bilska-Domańska, Brand Manager w firmie Unilever...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Naczelny Sąd Administracyjny wydał wyrok potwierdzający...
Na najbliższe miesiące planowane są kolejne otwarcia....
Internauci zdecydują, kto zagra przed legendami futbolu...
Ser topiony w plastrach 130 g o smaku BURGERA! SERTOP...
Jako czołowe marki w Polsce i liderzy w swoich kategoriach...
Marka lodów i hollywoodzki aktor ponownie łączą siły, by...
Klasyczny camembert od Valbon to kwintesencja smaku i stylu...
To odpowiedź na rosnące oczekiwania konsumentów, dotyczące...
To najnowsza propozycja firmy Zott, która łączy pełny smak...
Grand Caramel Popcorn to tegoroczna supernowość w linii...
NORDIS wprowadza nową serię lodów Balloon World, która...
Smak grilla zaczyna się od mięsa...
W social media i sprzedaż produktów w dyskontach Dino...
Globalna kampania „Dwa to więcej niż jeden” („Two is...
Rozpoczynają wiosenną promocję, której celem jest...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...