Kampanie i Promocje

  • Sosy Łowicz to samo najlepsze

    Wtorek, 11 lutego 2014

    10 lutego marka Łowicz (Agros-Nova) rozpoczęła silną ogólnopolską kampanię reklamową wspierającą kategorię sosów. Sosy Łowicz będą komunikowane w telewizji, prasie i Internecie jako te, które wybierane są przez Polaków najczęściej, a ich pyszny smak wynika z zastosowania wyjątkowych składników. Czytaj więcej »

  • Dobre wino i róża to dwa klasyczne triki, które nawet najbardziej zwyczajny wieczór zmienią w magiczne święto zakochanych. Dlatego 13 i 14 lutego w 20 najlepszych sieciowych marketach marka CIN&CIN rozda ponad tysiąc róż. Czytaj więcej »

  • 1 lutego ruszyła ogólnopolska akcja promocyjna wafelków Grześki „Gra-ski”. Aby zdobyć nagrody, wystarczy kupić 2 dowolne Grześki, zarejestrować paragon na stronie www.gra-ski.pl i osiągnąć najlepszy wynik w specjalnie przygotowanej grze. Co tydzień do wygrania jest 50 voucherów o wartości 100 złotych na zakupy w sieci sklepów INTERSPORT. A na tych, którzy wykażą się... Czytaj więcej »

  • Kultowe puszki Jacobs powracają!

    Wtorek, 04 lutego 2014

    „Stworzone z bliskości” – pod takim hasłem od lutego startuje druga edycja kampanii Jacobs, której towarzyszą kultowe już ceramiczne puszki stworzone przez trzy pary znanych artystów. Konsumenci będą mogli zdobyć jedną z ponad 200 000 takich puszek za zakup promocyjnych produktów marki. Czytaj więcej »

  • Kampania sponsoringowa syropu Paola

    Czwartek, 30 stycznia 2014

    Od 1 lutego do połowy marca marka Paola sponsoruje prognozę pogody po „Faktach” w TVN o godz. 19.40 oraz inne programy w TVN i stacjach tematycznych TVN. Czytaj więcej »

  • Pod takim hasłem rozpoczyna się kolejna kampania reklamowa wafelków Góralki. Sympatyczny spot wafelków Góralki. Czytaj więcej »

  • Rozgrzej się smakami Soplicy w górach

    Czwartek, 23 stycznia 2014

    Rusza zimowa akcja promocyjna marki Soplica w najpopularniejszych kurortach zimowych na Podhalu. Czytaj więcej »

  • Prawie pół miliona przedszkolaków z 6000 przedszkoli w całej Polsce uczy się jak dbać o naturę w ramach programu „Kubusiowi Przyjaciele Natury”. Czytaj więcej »

  • Spróbuj Cydr Lubelski i Poznaj Dobrą Żywność

    Poniedziałek, 20 stycznia 2014

    Cydr Lubelski, produkowany przez Grupę Ambra S.A., otrzymał prestiżowy znak „Poznaj Dobrą Żywność” przyznawany przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi. To kolejne wyróżnienie dla tego produktu, potwierdzające jego najwyższą jakość. Czytaj więcej »

  • Firma TEEKANNE, oficjalny partner Pucharu Świata w skokach narciarskich 2014 w Zakopanem, zaprasza na wyjątkowe sportowe wydarzenie, które odbędzie się w dniach 17- 19.01.2014r. Podczas tej największej zimowej imprezy marka zadba o odpowiednią rozgrzewkę dla wszystkich skoczków i ponad 50 000 dopingujących ich kibiców. Czytaj więcej »

  • Karnawał serów

    Środa, 08 stycznia 2014

    Silnym uderzeniem marketingowym rozpoczęła nowy rok marka serów żółtych SERENADA. Od poniedziałku 6 stycznia spoty reklamowe marki pojawiają się na antenach największych stacji telewizyjnych w Polsce. Czytaj więcej »

  • Wedel od stycznia rozpoczyna nową kampanię reklamową dedykowaną dużym tabliczkom nadziewanym o smaku popularnych deserów. Akcja ma na celu zaprezentowanie nowego, unikatowego produktu, który skierowany jest do młodszej grupy konsumentów. Czytaj więcej »

  • Żywcem dopełnij marzeń

    Wtorek, 07 stycznia 2014

    Żywiec nieustannie udowadnia, że plastyczność i wieloznaczność języka polskiego stanowi ogromny potencjał do zabawy słowem. Przekonać można się o tym w rozpoczętej właśnie aktywacji marki – Żywcem dopełnij, pozwalającej stawić czoła językowym łamigłówkom i wyjść poza słowne schematy. Na zwycięzców czekają nagrody, które dopełnią marzeń. Czytaj więcej »

  • Jak zdobyć modnego Fiata 500L? Kreatywnością! Przekonał się o tym zwycięzca konkursu na najlepszy scenariusz skeczu o Oranżadzie Hellena z udziałem kabaretu Ani Mru Mru - Robert z Puław, który wziął udział w promocji konsumenckiej Oranżady Hellena - Cudze chwalicie, swego nie znacie i zdobył główną nagrodę - Fiata 500L oraz zaproszenie na plan zdjęciowy w charakterze... Czytaj więcej »

  • Redesign marki Bakalland przez Czteryczwarte

    Poniedziałek, 16 grudnia 2013

    W wyniku wygranego przetargu agencja Czteryczwarte Brand Design stworzyła nową identyfikację opakowań dla marki Bakalland oraz przeprowadziła redesign, którym objęto ponad 70 produktów z kluczowych kategorii. Nowe opakowania wzmacniają wiarygodność marki i współgrają z pozycją lidera, jaką przez ponad 20 lat wypracowywał Bakalland. Czytaj więcej »

  • Świąteczna aplikacja od Tymbarku

    Poniedziałek, 16 grudnia 2013

    Z okazji nadchodzących Świąt, Tymbark przygotował dla swoich fanów specjalną, konkursową aplikację. Jej grafika została zaprojektowana w mroźnym, zimowym klimacie nawiązującym do świątecznej atmosfery. W scenerii aplikacji, kluczowym punktem jest ośnieżony dom Świętego Mikołaja, na dachu którego widnieją niezapalone lampki. Mechanizm polega na udostępnianiu informacji o... Czytaj więcej »

  • To już taka mała tradycja, dlatego i w tym roku RMF FM wraz z firmą Wawel i Fundacją „Wawel z Rodziną” będą rozdawać świąteczne drzewka w 12 największych miastach Polski. Fantastyczna akcja zyskuje coraz więcej fanów. Konkursy, koncerty i wspólne kolędowanie oraz niepowtarzalna atmosfera – to wszystko czeka na uczestników. Przyłącz się! Czytaj więcej »

  • Bo w Święta dobrze być razem

    Czwartek, 12 grudnia 2013

    Bo w Święta dobrze być razem – świąteczna kampania Tymbarku Z okazji nadchodzących Świąt, Tymbark przygotował specjalny spot utrzymany w ciepłym, świątecznym klimacie. Czytaj więcej »

  • Nowa kampania Finlandia Vodka

    Wtorek, 03 grudnia 2013

    Finlandia® Vodka, we współpracy z jedną z najlepszych na świecie agencji kreatywnych Wieden+Kennedy London, wprowadza nową globalną kampanię wizerunkową. Niezwykłe połączenie unikatowych elementów wizualnych z ideą celebrowania życia, podkreślają oryginalny wizerunek marki. Pod hasłem „Za życie niezwyczajne” Finlandia® Vodka odkrywa przed konsumentami unikalny świat... Czytaj więcej »

  • Już za miesiąc święta!

    Wtorek, 26 listopada 2013

    Przedświąteczna sprzedaż HELIO wsparta intensywną kampanią medialną Do Bożego Narodzenia pozostał już tylko miesiąc. W kluczowym dla branży bakaliowej okresie przedświątecznym marka HELIO przeprowadzi intensywną kampanię promocyjną w mediach. Jej głównymi celami są zwiększenie sprzedaży znanych i uznanych produktów HELIO, w tym bakalii, polew czekoladowych oraz mas... Czytaj więcej »

  • Wielki finał loterii NIVEA już za nami

    Wtorek, 19 listopada 2013

    Przez ostatnie dwa miesiące konsumenci z całej Polski dbając o siebie z kosmetykami NIVEA, mogli wygrać nie tylko pielęgnację na najwyższym poziomie, lecz także atrakcyjne nagrody. W wielkiej loterii NIVEA pod hasłem „Dbaj z NIVEA i wygrywaj” wzięło udział prawie 50 tys. osób. Wśród nich jest zwycięzca nagrody głównej, który otrzymał 260 000 zł. Czytaj więcej »

  • SERTOP z silną kampanią outdoorową

    Wtorek, 19 listopada 2013

    SERTOP, tyski producent serków topionych, posiadający w swojej ofercie szeroką gamę znanych i lubianych produktów, rozpoczął kampanię outdoorową. Wielkopowierzchniowe ekrany ledowe z reklamami SERTOP pojawiły się w pobliżu kluczowych węzłów komunikacyjnych oraz centrów handlowych na terenie województwa śląskiego. Akcja jest przeprowadzana z myślą o wzmocnieniu wizerunku... Czytaj więcej »

  • Podróż do magicznej krainy z Gellwe

    Czwartek, 14 listopada 2013

    Zwiedzanie zamku Śpiącej Królewny, podróż na wyspę Piotrusia Pana i kapitana Haka, czy też spotkanie z bohaterami znanymi dotąd z najpiękniejszych bajek Walta Disneya. Spełnienie dziecięcych marzeń, o podróży do pełnego niesamowitych atrakcji Disneyland Park przybliżyć może wspólny konkurs marki Gellwe oraz firmy The Walt Disney Company, w którym nagrodą główną jest... Czytaj więcej »

  • Konkurs BLACK bije rekordy

    Czwartek, 14 listopada 2013

    W poniedziałek, 11 listopada br. zakończył się emocjonujący, pierwszy etap konkursu „Seven Ways to Sin by BLACK”. Przez miesiąc za pomocą dedykowanej aplikacji na profilu BLACK Energy Drink na Facebooku swoje zgłoszenia do udziału w ekskluzywnej sesji zdjęciowej nadesłało ponad trzy tysiące kandydatek! 20 najbardziej zmysłowych dziewczyn, które w głosowaniu internautów... Czytaj więcej »

  • Świąteczna kampania Cukru Królewskiego

    Środa, 13 listopada 2013

    „Życie jest słodkie a Cukier Królewski” to hasło bożonarodzeniowej kampanii Südzucker Polska S.A., mającej na celu promocję rodziny cukrów pudrów, a w szczególności nowości 2013 – cukru pudru w opakowaniu z okienkiem 400 g. Czytaj więcej »

  • Danonkowa Mapa Polski

    Wtorek, 12 listopada 2013

    Odkrywaj ze swoją pociechą Polskę dzięki nowej promocji Danonków! Bajkowe puzzle pomogą Ci zamienić naukę geografii w fascynującą zabawę. Specjalna edycja Danonków dostępna w sklepach do końca lutego 2014 roku, wspaniale Ci w tym pomoże. Czytaj więcej »

  • Moda na przyjemność z DecoMorreno

    Piątek, 08 listopada 2013

    Marka DecoMorreno przygotowała nową promocję pod hasłem „Moda na przyjemność”. Obejmie ona zasięgiem wszystkie produkty z portfolio marki: Kakao naturalne, Owoce w czekoladzie oraz napoje czekoladowe instant La Festa Chocolatta. Czytaj więcej »

  • Marka PRINCESSA rusza z nową kampanią

    Piątek, 08 listopada 2013

    4 listopada, pod hasłem „Lekko tak”, wystartowała nowa, ogólnopolska kampania telewizyjna należącej do Nestlé marki PRINCESSA. Celem działań jest przypomnienie konsumentkom o marce i wzmocnienie jej wizerunku w grupie docelowej. Czytaj więcej »

  • Energizer oraz Wilkinson rozpoczęły nową akcję promocyjną „Taniej zasilasz bak”, w ramach której klienci kupując paliwo na stacjach Statoil mogą uzyskać rabat w wysokości 15 groszy od ceny każdego litra zakupionego paliwa. Warunkiem uzyskania rabatu jest zakup promocyjnych produktów marki Energizer lub Wilkinson. Czytaj więcej »

  • Dachser Najlepszym Partnerem w Biznesie

    Wtorek, 05 listopada 2013

    Dachser został uhonorowany przez magazyn ekonomiczny Home & Market tytułem Najlepszy Partner w Biznesie. Firma została wyróżniona w kategorii „Transport” za dobry wynik finansowy spółki, który udało się uzyskać mimo trudnych warunków rynkowych. Czytaj więcej »

więcej artykułów