Advertisement

Kampanie i Promocje

  • Tymbark - naturalnie do posiłku

    Poniedziałek, 05 maja 2014

    Głównym bohaterem najnowszej kampanii marki jest butelka napoju Tymbark. Przekazywana z rąk do rąk, jest wszędzie tam, gdzie konsumenci potrzebują owocowego orzeźwienia i naturalnie pysznego uzupełnienia posiłku. Napoje Tymbark – doceniane za wysoką jakość, smaczną, naturalną zawartość – bez zbędnych konserwantów i sztucznych barwników – są świetną propozycją na... Czytaj więcej »

  • Śniadaniowa niezmiennie najlepsza

    Poniedziałek, 28 kwietnia 2014

    Śniadaniowa rodzina margaryn do smarowania pieczywa będzie bohaterką kampanii telewizyjnej Spółki „Bielmar”, zaplanowanej na okres od 28 kwietnia do 18 maja br. przez Optima Marketing Group. Czytaj więcej »

  • Mondelez Polska rozpoczyna II edycję ogólnopolskiej akcji „Milka. Wybierzmy najmilsze miasto w Polsce!”. O tytuł Najmilszego Miasta w Polsce i nagrodę główną, wartą pół miliona złotych promocję zwycięskiego miasta, starać się będzie 913 miejscowości. Akcja rozpocznie się 25 kwietnia i będzie wspierana szeregiem działań w telewizji, radiu, internecie i punktach... Czytaj więcej »

  • Skóra nawilżona od środka

    Środa, 23 kwietnia 2014

    Sucha skóra to problem, z którym zmaga się wiele osób. Jest on szczególnie aktualny wiosną, kiedy skóra potrzebuje wyjątkowej pielęgnacji i regeneracji po zimowych miesiącach. Przegrzane i suche pomieszczenia, mróz, wiatr, nieodpowiednia dieta – wszystko to wpływa na kondycję swoistego płaszcza naszego organizmu. Dbając o odpowiednie nawilżenie skóry należy pamiętać... Czytaj więcej »

  • Co roku marka Hit na okres wiosenno-letni przygotowuje dla swoich konsumentów specjalne edycje limitowane popularnych markiz. W tym roku nie mogło być inaczej, ale tym razem marka zaskoczy jeszcze bardziej, gdyż wprowadziła 2 sezonowe smaki na raz. Nowe limitowane serie Hit to dwa przeciwstawne sobie smaki. White Choco Delight – połączenie delikatności białej czekolady z... Czytaj więcej »

  • Premiera unikalnego spotu Lay’s

    Środa, 23 kwietnia 2014

    23 kwietnia o godzinie 11.00 na stronie www.lays.pl odbyła się premiera wyjątkowego spotu marki Lay’s, który zmontował Xawery Żuławski, znany polski reżyser i scenarzysta. Jest to niepowtarzalny spot, gdyż do jego powstania przyczyniło się 135 reżyserów – fanów Lay’s, którzy zdecydowali się wziąć udział w organizowanym przez markę konkursie „Codzienne przyjemności... Czytaj więcej »

  • Farby Revia w TV!

    Piątek, 11 kwietnia 2014

    10 kwietnia br. rozpoczęła się konsumencka akcja promocyjna farby do włosów Revia, organizowana w sieci Drogerie Polskie. Promocją objęte są wszystkie farby do włosów Revia Verona Products Professional, które tylko teraz dostępne są z dodatkowym balsamem pielęgnacyjnym w prezencie, w wyjątkowo atrakcyjnej cenie. Czytaj więcej »

  • Ruszyła najnowsza odsłona kampanii reklamowej marki Wedel, z cyklu „Lubię to”, tym razem dedykowana piankom Ptasie Mleczko® Biało-Białe. Celem akcji jest zaprezentowanie kultowego produktu od Wedla, który teraz dostępny jest w limitowanej edycji w białej czekoladzie. Czytaj więcej »

  • Kluczowy produkt z oferty Zakładów Tłuszczowych Bielmar – margaryna Palma, otrzyma przed Wielkanocą silne wsparcie reklamowe. Szeroko zakrojona kampania potrwa do końca kwietnia br. i obejmie telewizję, outdoor, prasę oraz sieć kin Helios w całej Polsce. Czytaj więcej »

  • BLACK Energy Drink – lider napojów energetycznych w Polsce – rozpoczyna wiosenną ofensywę! Już 1 kwietnia startuje najnowsza promocja konsumencka, realizowana w sieci sklepów HDS – Relay, Inmedio i 1minute. Fani napojów energetycznych będą mogli wykazać się kreatywnością. Autorzy najciekawszych propozycji zostaną nagrodzeni wyjątkowymi słuchawkami Noontec ZORO HD.... Czytaj więcej »

  • Pstryknij selfie i wygraj 3 000 euro

    Wtorek, 01 kwietnia 2014

    VARTA po raz kolejny rzuca wyzwanie użytkownikom swoich urządzeń. Już 1 kwietnia rusza międzynarodowy konkurs VARTA Selfie Shooters. Do wygrania 3000 euro i atrakcyjne nagrody marki VARTA. Czytaj więcej »

  • Tymbark Owoce Świata – dobrze zrobione!

    Poniedziałek, 31 marca 2014

    Młodzieżowa, dynamiczna muzyka Goorala, unikalne ujęcia i animacje na najwyższym światowym poziomie to wyróżniki najnowszego spotu promującego linię Tymbark Owoce Świata 250 ml. Akcja rozpoczyna się w miejskiej scenerii, słonecznym popołudniem. Bohaterowie to grupa nastolatków, którzy sprawiają wrażenie mocno znudzonych. Aż do chwili, kiedy sięgają po Owoce Świata. Czytaj więcej »

  • Promocyjne Ice Latte

    Poniedziałek, 31 marca 2014

    Na rynek wchodzi promocyjne opakowanie Ice Latte z serii „Moje inspiracje” w duo-saszetce. Pudełko zawiera pięć saszetek oraz szklankę. Czytaj więcej »

  • Kolejna odsłona najnowszej kampania marki

    Poniedziałek, 31 marca 2014

    Tiger Show to najnowsza i największa w historii marki TIGER kampania reklamowa z postacią Tygrysa – znanego i rozpoznawalnego bohatera marki, który tym razem prezentuje się w roli showman’a. Głównym bohaterem spotu, pełnego humoru w najlepszym wydaniu, jest Tygrys, który przedstawia i z humorem komentuje perypetie gości programu. Czytaj więcej »

  • Najlepsza muzyka, niezwykłe emocje, radość wygranej – to wszystko czeka na biorących udział w nowej akcji promocyjnej Nudli Knorr „KoncertuJEMY!”, organizowanej przy współudziale Universal Music Polska. Zwycięzcy zostaną zaproszeni na ekskluzywny koncert prawdziwej gwiazdy - brytyjskiej piosenkarki Ellie Goulding. Będzie o tym głośno! Czytaj więcej »

  • Produkty z wieloletnią historią podbijają nasze serca! Moda na zdrową i lokalną kuchnię zatacza w Polsce coraz szersze kręgi, a my z nieukrywaną radością wracamy do smaków tak dobrze znanym naszym rodzicom, dziadkom i pradziadkom. Niepowtarzalna i ponadczasowa… taka jest właśnie tradycja. Czy wiecie, w czym tkwi jej największy sekret? Czytaj więcej »

  • W kwietniu Hochland Polska startuje z nową promocją serów żółtych w plasterkach „+10% gratis”. Zasady promocji polegają na dodaniu 10% gratis do dotychczasowej gramatury 150g plastrów sera żółtego Hochland. Czytaj więcej »

  • Promocyjne opakowania Pasztetu dworskiego

    Poniedziałek, 24 marca 2014

    W pierwszym tygodniu kwietnia na sklepowych półkach pojawią się promocyjne opakowania Pasztetu dworskiego 230 g z dołączonym drewnianym nożykiem, idealnym do smarowania kanapek. Czytaj więcej »

  • Z początkiem kwietnia startuje silna, wielopłaszczyznowa kampania reklamowa dla Hochland Brie i Camembert. Założeniem kampanii jest podkreślenie, że z serem pleśniowym Hochland łatwo i niedrogo można mieć fajną kanapkę na codzienne śniadanie. Czytaj więcej »

  • Parówki Jedynki w TV

    Środa, 19 marca 2014

    Trwa kolejna kampania promująca parówki Jedynki, która obejmuje TV (TVP, TVN, TVN7, wybrane kanały tematyczne), punkty sprzedaży, prasę, Internet oraz ekrany diodowe. Emisja billboardów sponsorskich potrwa do końca marca br. Czytaj więcej »

  • Legendarny amerykański drink

    Poniedziałek, 17 marca 2014

    Od kiedy 110 lat temu zaprezentowano ją na amerykańskich targach w St. Luis (USA) i została odznaczona złotym medalem dla najlepszej whiskey na świecie, do dziś jest symbolem niezależności, a o jej twórcy nadal krąży wiele opowieści. Jedna mówi o jego posturze, inna o jego klasie, jeszcze inna o wartościach, które towarzyszyły mu przez całe życie. Wiele opowieści mówi też o... Czytaj więcej »

  • Badania wykazują, że Polacy jedzą pełnowartościowe śniadania tylko w weekendy. Odpowiedzią marki TYMBARK na ten problem jest projekt „Środa to mała sobota” przygotowany w ramach długofalowej kampanii „Zacznij zdrowo dzień od szklanki soku”. Uczy on konsumentów, jak zdrowe nawyki śniadaniowe przenieść również na pozostałe dni tygodnia. Jeśli siedem dni to za dużo,... Czytaj więcej »

  • Poczwórna moc czystości

    Poniedziałek, 10 marca 2014

    Utrzymanie porządku i czystości w toalecie to nie lada wyzwanie. Od produktów, po które sięgamy oczekujemy skuteczności działania, ale również wielofunkcyjności. Zależy nam także na zaoszczędzeniu czasu i pieniędzy. Produktem odpowiadającym na te potrzeby jest Bref Power Aktiv. Czytaj więcej »

  • LION - jedyny baton z Internetem!

    Wtorek, 04 marca 2014

    Należąca do Nestlé marka LION, we współpracy z operatorem sieci Orange, przygotowała unikalną ogólnopolską promocję konsumencką. By wzmocnić relację między konsumentem a marką, LION oferuje każdemu użytkownikowi oferty Orange na kartę 24 godziny darmowego Internetu w komórce, w zamian za każdy kupiony promocyjny baton LION z umieszczoną na opakowaniu informacją „Darmowy... Czytaj więcej »

  • Spółka Bielmar realizuje promocję konsumencką margaryny Śniadaniowej Premium. Do każdego opakowania produktu dodano magnes na lodówkę. Czytaj więcej »

  • 17 lutego startuje kampania reklamowa soków pomidorowych i warzywnych Fortuna. To pierwsza od wielu lat kampania dla tej kategorii produktowej. Działania promocyjne potrwają do końca marca i obejmą swym zasięgiem TV, Internet i kino. Celem kampanii jest pokazanie wyjątkowej cechy soków pomidorowych (niska kaloryczność) i zachęcenie do ich spożywania. Czytaj więcej »

  • Kaplslove Walentynki Tymbarku

    Piątek, 14 lutego 2014

    Popularny Kapsel – brandhero marki Tymbark przygotował dla wszystkich swoich fanów coś specjalnego z okazji 14 lutego. Czytaj więcej »

  • 5 najlepszych barmanów z całej Polski, 5 wyjątkowych cocktaili stworzonych z pasji i wiary we własne siły – tegoroczna edycja polskiej odsłony konkursu BACARDI Legacy jest już za nami! Zwycięzcą został Adam Grądziel, dobrze znany w środowisku barmańskim artysta miksologii, który stworzył drinka „One Love”. W kolejnym etapie, Adam i jego autorski cocktail będą walczyli o... Czytaj więcej »

  • Walentynki w duecie

    Czwartek, 13 lutego 2014

    Walentynki to idealna okazja do tego, aby wspólnie celebrować niezwyczajne chwile. Wystarczy tylko przełamać powszechnie obowiązującą modę na czekoladowe serca i sięgnąć po przepis na wyjątkowy wieczór. Inspiracją mogą być oryginalne koktajle i idealnie dopasowane do nich przekąski. Czytaj więcej »

  • Hochland namawia do tworzenia posiłków z wyobraźnią. Koniec z nudą na kanapce z nowymi serami pleśniowymi Hochland – to temat przewodni spotkań prasowych, które odbyły się w ostatnim tygodniu stycznia, w siedzibach wydawnictw prasowych w Warszawie. Czytaj więcej »

więcej artykułów