Advertisement

Kampanie i Promocje

  • Misie PREZENTują

    Wtorek, 15 lipca 2014

    15 lipca ruszyła nowa promocja papieru toaletowego marki Velvet pod hasłem „Misie PREZENTują”. Dla jeszcze lepszego podkreślenia miękkości nowego 3-warstwowego papieru toaletowego Velvet wizerunek nowej ikony w postaci białych Misiów będzie wytłoczony również na listkach produktu. W cenie standardowego opakowania 8 rolek konsumenci otrzymają aż 10 rolek nowego 3-warstwowego... Czytaj więcej »

  • „Mała słodka” suknia Carlo Rossi zaprezentowana przez Anię Wendzikowską urzekła publiczność bielą unikalnych storczyków oraz blaskiem milionów kryształków cukru i gwiezdnego pyłu Swarovskiego. Czytaj więcej »

  • Już od piątku, 20 czerwca br. marka Rockstar Energy Drink rozpoczęła promocję dla konsumentów. Na wszystkich puszkach napoju Rockstar znajdują się dedykowane naklejki, dzięki którym codziennie można wygrać miesięczny dostęp do nielimitowanej muzyki na Spotify lub walczyć o kultowe słuchawki Skullcandy i kamery GoPro Hero3. Promocja potrwa 6 tygodni, do 31 lipca 2014 r. Czytaj więcej »

  • Rozpoczęła się największa w historii marki promocja konsumencka płatków Lubella Mlekołaki, realizowana pod hasłem „Nakręć się”. Akcję wyróżnia skala prowadzonych działań – przygotowaliśmy ponad 2 miliony atrakcyjnych nagród. Czytaj więcej »

  • Niepowtarzalny klimat lat 90-tych powraca. Atmosferę pierwszych całonocnych imprez, zarwanych nocy i smak pierwszego piwa przypomina w swojej kampanii reklamowej marka 10,5 – jeden z najbardziej wyrazistych symboli tamtych czasów. Działania komunikacyjne w Internecie rozpoczęły się 1 lipca. Czytaj więcej »

  • Urozmaicone menu, w którym znajdują się owoce, warzywa oraz soki 100% to najlepsza recepta na zdrowie i dobre samopoczucie. Wiedzą o tym również topowi polscy blogerzy, którzy, pijąc codziennie szklankę soku 100% Tymbark do śniadania, sprawdzają działanie „efektu TYMBARK”. Czytaj więcej »

  • Marka belVita – lider na rynku ciastek pożywnych*, przygotowała wyjątkową wakacyjną akcję z myślą o wszystkich szukających pomysłów na urozmaicone śniadania. Jak wynika z badań Ipsos na zlecenie belVita w 2014 roku**, aż 88% Polaków nie wyobraża sobie rozpoczęcia dnia bez tego posiłku. Jednocześnie, coraz bardziej zabiegani, szukamy rozwiązań, które będą z jednej... Czytaj więcej »

  • Trwa ogólnopolski konkurs marki Grześki „Gdzie Cię grześkość poniesie?” Dzięki partnerowi akcji - Polskim Liniom Lotniczym LOT na wielbicieli grześkich wafelków czekają podwójne bilety lotnicze w jedną z 40 stron świata. Akcja konkursowa jest intensywnie promowana w TV, prasie, radiu i Internecie. Promocja potrwa do 11 lipca br. i obejmie wszystkie warianty „Grześków”. Czytaj więcej »

  • Zrelaksuj się- obiad zrobiliśmy za Ciebie!

    Poniedziałek, 30 czerwca 2014

    Dla wszystkich, którzy lubią lekkie, pyszne jedzenie, ale szczególnie latem, nie chcą zbyt dużo czasu spędzać w kuchni Hortex przygotował Warzywa na Patelnię z ryżem i pieczarkami. Wystarczy 12 minut i danie gotowe. Czytaj więcej »

  • Wyzwanie Smaku Pepsi z Niezłym Gościem!

    Poniedziałek, 30 czerwca 2014

    Właśnie ruszyła ogólnopolska kampania marketingowa 360°, wspierająca tegoroczną edycję Wyzwania Smaku Pepsi, czyli legendarną akcję, w której konsumenci próbują Pepsi i innego napoju typu cola, odkrywają, który bardziej im smakuje, a w dodatku świetnie się bawią. Czytaj więcej »

  • Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego zakończyła kampanię trwającą od października 2013 roku. Projekt przyniósł wzrost rozpoznawalności znaku QAFP i świadomości żywieniowej wśród Polek. Czytaj więcej »

  • Wielka loteria Warki

    Środa, 28 maja 2014

    W tym roku cały świat znów zakręci się wokół piłkarskich emocji. Dla wszystkich tych, którzy zostaną w Polsce Warka przygotowała największą w swojej historii akcję promocyjną. „Akcja na mecz” to loteria sprzedażowa, która 19 maja wystartowała w sklepach w całej Polsce. Czytaj więcej »

  • Grillujemy w stylu Tennessee

    Piątek, 23 maja 2014

    Przepis na udanego grilla jest prosty. Wystarczy spotkać się ze znajomymi i wrzucić „coś na ruszt”. Obok jedzenia warto zadbać też o alkohol, najlepiej taki, który wzbogaci smak potraw. W Tennessee grillujemy tak od niepamiętnych czasów. Bierzemy Jack Daniel’s Tennessee Whiskey, i dodajemy ją do sosów, marynat i glazur. Ponieważ Jacka cenimy za smak i aromat, nie tylko w... Czytaj więcej »

  • Odkryj drinki Copa Finlandia!

    Piątek, 23 maja 2014

    Jeszcze nigdy przygotowanie niezwyczajnych drinków nie było tak łatwe. Od maja, dzięki specjalnej ofercie Finlandia® Vodka, każdy może stanąć za barem i przygotować drinki, które zachwycą idealnym połączeniem smaków i wzbudzą uznanie wśród znajomych. Czytaj więcej »

  • Cydr Lubelski sponsorem Warszawskich Targów Designu WZORY. W ramach wydarzenia „wzorowy” polski cydr zaprasza do orzeźwiającej, zielonej strefy na soczyste jabłka i chwilę relaksu. Czytaj więcej »

  • Zgodnie z przyjętą przez firmę strategią, Madej Wróbel rusza z kolejną kampanią telewizyjną. Start kilkumiesięcznej kampanii został wyznaczony na 19 maja 2014 roku. Madej Wróbel komunikuje w niej swoją specjalność w produkcji kiełbas na każdą okazję, a co za tym idzie wysoką jakość swoich produktów. Celem kampanii jest ugruntowanie pozycji marki w świadomości... Czytaj więcej »

  • „Raz w tygodniu zmień kuchnię na włoską” - to hasło loterii Fixów Knorr, która rusza już 2 czerwca. Jedz pyszne dania makaronowe i zgarniaj nagrody! Czytaj więcej »

  • W najnowszej kampanii marki prezentujemy efekt ekstremalnego orzeźwienia, jakie zapewnia nowa propozycja Tymbarku. NEXT Ice Tea to uderzająco soczyste połączenie owoców z mrożoną herbatą. Nowość powstała zmyślą o potrzebach i oczekiwaniach młodych konsumentów – aktywnych, otwartych, pełnych energii. Ludzi pomysłowych, którzy nie godzą się na nudę, łamią rutynę i... Czytaj więcej »

  • Velvet z nową ikoną

    Wtorek, 20 maja 2014

    Marka Velvet, lider papierniczych wyrobów higienicznych, od wiosny 2014 roku prezentuje nową szatę graficzną opakowań wraz z nową ikoną marki – małym Misiem Polarnym. Równocześnie rusza nowa kampania reklamowa, która obejmuje takie kanały komunikacji z konsumentami jak: telewizja, prasa, outdoor oraz internet. Towarzyszą jej działania PR i działania w mediach... Czytaj więcej »

  • Bonduelle i Codemedia dodają chrupkości

    Poniedziałek, 19 maja 2014

    Z końcem kwietnia ruszyła kolejna kampania dla marki Bonduelle przygotowana przez Codemedia – response media agency. Do zadań Codemedia należy opracowanie strategii promocji produktu Kukurydzy Złocistej Bonduelle w Internecie, planowanie i zakup mediów on-line. Czytaj więcej »

  • Nowa kampania marki Książęce

    Piątek, 16 maja 2014

    15 maja rozpoczęła się nowa kampania telewizyjna marki Książęce. Obejrzeć można dwa spoty reklamowe, jeden poświęcony trzem podstawowym wariantom Kolekcji, a drugi wariantowi limitowanemu – Jasnemu Ryżowemu. Filmy promowane są także w Internecie - na profilu marki na Facebooku oraz w kampanii VOD. Czytaj więcej »

  • 15 maja firma Olewnik, producent najwyższej jakości wędlin i wyrobów mięsnych ruszył z kampanią reklamową dla swojego flagowego produktu – kiełbasy Perfekcyjnej Krakowskiej Suchej. Czytaj więcej »

  • Pod hasłem „Wygrywaj dla całej rodziny!” rozpoczyna się loteria, w której kupujący Jedynki lub parówki Jedyneczki mają szansę wygrać 10 000 PLN na wakacje marzeń, a także codziennie 15 rodzinnych wyjść do kina (bilety dla 4 osób). Promocja trwa od 15.05.2014 do 30.06.2014, szczegóły na www.loteriajedynki.pl. Czytaj więcej »

  • Uśmiech. Podaj dalej

    Środa, 07 maja 2014

    Poranny zastrzyk energii. Popołudniowe doładowanie. Wieczorna chwila przyjemności. Trzy momenty w ciągu dnia, w których konsumenci najczęściej sięgają po filiżankę kawy Jacobs, ciastka belVita czy kostkę czekolady Milka. „Uśmiech. Podaj dalej” to startująca z końcem maja wyjątkowa akcja sprzedażowa bazująca na okazjach do sięgania i łączenia grup produktów w 3 w/w... Czytaj więcej »

  • Doceniając polską zaradność i pomysłowość, Steffen Möller - znany aktor i satyryk - promuje bycie nr 1 w każdej sytuacji. Zachęca do działania i rzuca Polakom wyzwania. Na stronie internetowej www.siegajponr1.pl możesz zmierzyć się z zadaniami, jakie wyznaczy dla Ciebie Steffen i sięgać po nagrody. Podejmij wyzwanie i pokaż, że jesteś nr1! Czytaj więcej »

  • Amino, marka zup błyskawicznych, przygotowała dla konsumentów loterię „Kasa Romana”. Uczestnicy mogą zdobywać nagrody pieniężne z puli 400 000 zł. Loteria to kolejna aktywacja marki w długofalowej kampanii, której bohaterem jest tytułowy Roman, znany konsumentom z kampanii TV. Czytaj więcej »

  • Z myślą o ludziach, którzy poszukują nowych intensywnych doznań, Desperados połączył w jedno piwo i tequilę. Najbardziej niepokorna marka piwna rusza teraz z nową letnią kampanią. Czytaj więcej »

  • Zakłady Tłuszczowe „Bielmar” sponsorują kierowcę rajdowego Grzegorza Miksę, startującego w zespole z pilotem Michałem Lipowieckim w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Śląska 2014. To już trzeci rok satysfakcjonującej dla obu stron współpracy. Czytaj więcej »

  • Na rynek wchodzi promocyjne opakowanie Ice Latte z serii „Moje inspiracje” w duo-saszetce. Pudełko zawiera pięć saszetek oraz szklankę. Ice Latte to doskonały sposób an błyskawiczną kawę na zimno z mlekiem bez użycia ekspresu do kawy. Czytaj więcej »

  • Wyjdź z domu – Jupik wzywa!

    Poniedziałek, 05 maja 2014

    Pod hasłem „Wyjdź z domu – Jupik wzywa!” rusza telewizyjna kampania nowego Jupika bez konserwantów. „Jupik wzywa!” to także nowa platforma komunikacji marki. Czytaj więcej »

więcej artykułów