Żubr rozpoczął kolejną, ogólnopolską kampanię TV pod hasłem: „Jeśli przerwa między Żubrami, to mała”. Akcja do października br. będzie silnie wspierana w mediach. Czytaj więcej »
Żubr rozpoczął kolejną, ogólnopolską kampanię TV pod hasłem: „Jeśli przerwa między Żubrami, to mała”. Akcja do października br. będzie silnie wspierana w mediach. Czytaj więcej »
Czy smak może pomóc w znalezieniu miłości? Potwierdza to najnowsza kampania marki Knorr #MiłośćOdPierwszegoZasmakowania. Czytaj więcej »
Ile rodzajów sera produkuje się we Francji? Ile bagietek rocznie zjada przeciętny Francuz? Jakie przychody ze rynku kosmetycznego notują największe francuskie koncerny? Chcesz poznać kwintesencję francuskiego stylu życia? Rusza ogólnopolska kampania edukacyjna French Touch. Przez ponad 4 miesiące szeroko zakrojone działania promocyjne odkryją przed Polakami tajniki francuskiego... Czytaj więcej »
Duża paczka żelków Miśki Akuku! będzie jeszcze większa. Marka Akuku! startuje z letnią promocją konsumencką. Jednocześnie żelki zyskają 9% soku owocowego, a zmianie ulegnie szata graficzna opakowania. Czytaj więcej »
Żywiec, wyłączny sponsor trasy koncertowej Męskie Granie, startuje z komunikacją wydarzenia. Od dziś w stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych emitowane są spoty reklamowe informujące o koncertach. Czytaj więcej »
Marka Goplana powiększyła opakowania miętowych i owocowych karmelków. Przy zakupie cukierków Minties, Minties Ekstra Mocne, Minties ICE i Brando Landryny konsumenci otrzymają 15% gratis produktu. Promocja potrwa od lipca do wyczerpania zapasów. Czytaj więcej »
Carlsberg Polska kontynuuje ekologiczną edukację konsumentów i zachęca do oddawania do sklepów szklanych butelek zwrotnych w ramach akcji „Weź mnie w obroty”. W czerwcu ruszył nowy sezon kampanii. Czytaj więcej »
Woda Mineralna Piwniczanka w trzech stopniach zawartości gazu została w ubiegłym roku nagrodzona certyfikatem „Doceń polskie” i tytułem TOP PROUDKT. Godło programu propagującego rodzimą żywność zamieszczono nie tylko na etykietach wody, ale także m.in. na billboardach. Firma Piwniczanka Sp. P. podkreśla w ten sposób najwyższą jakość wody i jej rodzime pochodzenie.... Czytaj więcej »
Kolejna reklama telewizyjna Kubusia Waterrr przedstawia nowość marki – wodę niegazowaną. Dynamiczny spot jest pełen dziecięcej radości, zabawy i sportu. Bohaterom spotu zawsze towarzyszy woda – napędza ich działania i orzeźwia po wysiłku. Czytaj więcej »
Z Lubellą uwielbiamy nie tylko jeść, ale i przyrządzać, gotować, doprawiać, mieszać składniki, kreować... – za każdym razem! Właśnie ruszyła interaktywna kampania w ramach komunikacji „1000 pomysłów, jedna Lubella”. Czytaj więcej »
6 czerwca ruszyła wielka promocja konsumencka Barilla. Aby wziąć w niej udział należy przygotować i sfotografować danie na bazie produktów Barilla. W kolejnym etapie uczestnicy przygotują materiał wideo, z którego zostaną wybrani finaliści do konkursu gotowania na żywo - Barilla Cup. Zwycięzca odbęcdzie fascynującą podróż do serca kulinarnej stolicy Włoch – Parmy, skąd... Czytaj więcej »
Intensywny smak w przejrzystych refleksach szkła, wysokiej jakości składniki w aerodynamicznym kształcie, zero octu, zero konserwantów. No i pomidory! Najnowszy spot marki Kotlin utrzymany jest w klimacie trailera filmowego. Czytaj więcej »
Arkadiusz Milik występuje w drugim spocie telewizyjnym tegorocznej kampanii Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” pod hasłem Najlepsi Wspierają Najlepszych. Reklama nawiązuje do poprzedniego spotu, w którym napastnik reprezentacji Polski doradzał najmłodszym piłkarzom – tym razem to mały sportowiec wspiera swojego idola. Czytaj więcej »
W ramach tegorocznej kampanii, Heineken zaprasza na lato pełne muzycznych wrażeń. W tym roku dwa najgorętsze wydarzenia muzyczne w Polsce - Open’er Festival w Gdyni oraz Kraków Live Festival - zagrają wspólnie z Heinekenem. Z tej okazji marka zabiera swoich konsumentów w koncertową podróż, codziennie dając szanse na wygranie festiwalowych karnetów w ramach wyjątkowej loterii. Czytaj więcej »
Pierwszego czerwca br. rozpoczęła się kampania „Mięso i wędliny QAFP. Dobry Smak z Natury”, mająca na celu promocję kulinarnego mięsa wieprzowego i wędlin wieprzowych wyprodukowanych w systemie jakości QAFP. Organizatorem programu finansowanego z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego jest Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI), a partnerem akcji, która... Czytaj więcej »
Rusza kolejna odsłona kampanii piwa Tyskie Czytaj więcej »
Trwa promocja galaretek Jolly baby i cukierków Toffino Choco z portfolio firmy Colian. Kupując jeden z produktów o gramaturze 250 g, konsument otrzymuje gratis 30 g drugiego wyrobu. Czytaj więcej »
Lody „Dla wszystkich, których kochamy” - przekonuje marka Bracia Koral - Lody Jak Dawniej w realizowanej od marca kampanii reklamowej. To już trzeci sezon obecności młodszej marki PPL Koral na polskim rynku. Czytaj więcej »
4 maja rozpoczęła się kampania wizerunkowa marki Wilkinson obejmująca 13 rynków europejskich. Osią działań jest konkurs „Na ostrzu flirtu”. Czytaj więcej »
20 maja wystartowała kolejna kampania reklamowa marki Familijne, promującą innowacyjne, indywidualnie pakowane wafelki Familijne 2GO. Działania w telewizji, Internecie, radiu i prasie kobiecej potrwają do końca czerwca br. Czytaj więcej »
18 maja w Carrefour ruszył drugi etap wielkiej akcji promocyjnej „1+1”, która dostępna jest w sieci od początku maja. Tym razem odwiedzający sklepy francuskiej sieci skorzystać mogą z oferty „Kup jeden i weź drugi za 50%”. Promocja obejmuje asortyment łącznie kilkuset artykułów spożywczych oraz przemysłowych. Czytaj więcej »
Lubisz eksperymenty na patelni? Właśnie wystartowała najnowsza promocja mixu olejów „Rama Smaż jak szef kuchni”, której organizatorzy zapewniają zwrot gotówki wydanej na zakup dowolnego wariantu produktu. Weź udział w akcji, wypróbuj jeden z wariantów produktu i przekonaj się, jak smaczne mogą być Twoje smażone potrawy. Czytaj więcej »
Ruszyła wiosenna kampania reklamowa CASHMERE, innowacyjnych kosmetyków premium w portfolio firmy Dax Cosmetics. Czytaj więcej »
Ruszyła ogólnopolska kampania telewizyjna napojów Kubuś Play! Fabuła filmu odzwierciedla istotę produktu - niekończącą się zabawę, której naturalnie nieodłącznym elementem jest soczyście owocowy Kubuś Play! Czytaj więcej »
TATRA, jedna z największych marek piwnych na polskim rynku, rozpoczyna kampanię TV. Jest to kontynuacja strategii komunikacji, w której marka buduje wizerunek piwa z charakterem i nawiązuje do prawdziwie męskich wartości, jak odwaga, doświadczenie i zaufanie. Emisja spotów rozpoczyna się 16 maja 2016 r. Czytaj więcej »
Zbliża się kolejne muzyczne lato, podczas którego, jak co roku, Heineken przygotował wiele atrakcji. Właśnie wystartowała nowa kampania, w której marka zabiera swoich konsumentów w wyjątkową, muzyczną podróż. Czytaj więcej »
Ruszyła kampania reklamowa Oranżady Hellena. To największa akcja komunikacyjna w historii marki. Głównym bohaterem spotów jest Kuba Wojewódzki. Czytaj więcej »
29 marca 2016 ruszyła nowa akcja marki Lipton pod hasłem Jeloł! Pisz&Love, adresowana do wszystkich miłośników herbaty, których rozpiera kreatywność i dobra energia. Celem akcji jest dzielenie się optymizmem - wymyślenie oryginalnych haseł na zawieszki herbaty Lipton Yellow Label,które trafią w wersji limitowanej na sklepowe półki oraz wywołanie uśmiechu. Czytaj więcej »
W maju 2016 roku ruszyła promocja herbatek ziołowych marki Posti. Do każdego opakowania ziół Posti, producent oferuje aż o 20% torebek więcej. Nie zmieni się natomiast atrakcyjna cena. Czytaj więcej »
Rozmowa ze Stéphane'em Tikhomiroffem, Dyrektorem Generalnym w...
Grupa Carlsberg realizuje ambitną strategię ESG, której...
Krzysztof Lechowicz, Category & Perfect Store Manager w Velvet...
Rozmowa z Tomaszem Walickim – Dyrektorem marketingu Foxy...
Wywiad z Krystyną Niesłuchowską, regional marketing...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Z analizy ekspozycji półkowej przeprowadzonej przez firmę...
Magazyn o powierzchni 43 000 m² zostanie oddany do użytku w...
Na rzecz lokalnych organizacji non-profit...
22 kwietnia, miliony osób na całym świecie świętuje...
Celem partnerstwa jest zapewnienie sklepom i konsumentom...
Dlaczego owoce krajowe są zawsze smaczniejsze i zdrowsze od...
Automaty paczkowe DHL BOX 24/7 są już dostępne przy ponad...
Co może pomóc w radzeniu sobie ze stresem, stanowić zastrzyk...
To nie tylko drink, ale cała filozofia życia...
Czy pieróg może zagrać na trąbce? Co Lajkonik skrywa za...
Tego lata marka Soplica inspiruje najbardziej egzotycznymi...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol wprowadza na rynek nowe...
Ruszyła majowa promocja z PAYBACK ...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...
„Nieźle zamieszaj w kuchni!”...
Nowoczesny, inspirujący spot został stworzony z myślą o...
Właśnie wystartowała kolejna edycja kampanii marki Dan Cake:...