Kampanie i Promocje

  • Łowicz gotowy na łowy!

    Piątek, 26 sierpnia 2016

    Łowicz nową kampanią telewizyjną otwiera sezon na sosy inspirowane kuchnią polską. Krótki spot przedstawia dwie limitowane nowości marki – sos myśliwski oraz grzybowy. Te propozycje powinny przypaść do gustu każdemu – nawet smakoszom z niedźwiedzim apetytem! Czytaj więcej »

  • Berlinki uwodzą smakiem

    Piątek, 26 sierpnia 2016

    Od 23.08 można śledzić najnowsze przygody Berlinek. Działania komunikacyjne będą realizowane w telewizji oraz internecie. Czytaj więcej »

  • Kalifornijskie inwestycje w Polsce

    Czwartek, 25 sierpnia 2016

    Kalifornijska branża śliwek suszonych kontynuuje inwestycje w Polsce. Właśnie wystartowała trzecia edycja programu marketingowego promującego kategorię śliwki kalifornijskiej na polskim rynku. To dobra wiadomość dla handlu. Czytaj więcej »

  • Od poniedziałku we wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oglądać można drugi 30-sekundowy film marki Desperados „Wynalazcy”. Zrealizowany w konwencji barwnego reportażu spot jest kontynuacją opowieści o odkrywaniu nocy, wieczorów i świtów. To pierwsza od 6 lat reklama wizerunkowa marki z polskim konceptem i lokalną produkcją. Czytaj więcej »

  • Od 17 sierpnia konsumenci mogą skorzystać z miesięcznej promocji, przygotowanej z okazji ponad ćwierćwiecza marki na rynku. Raffaello dawane w prezencie będzie można wzbogacić imieniem obdarowanej osoby. Czytaj więcej »

  • Rusza nowa kampania marki Tic Tac®

    Środa, 17 sierpnia 2016

    W połowie sierpnia br. startuje intensywna kampania reklamowa marki Tic Tac®, która będzie obecna we wszystkich największych stacjach TV, kinach i Internecie. Nowa reklama marki stawia na emocje. Pokazuje, że Tic Tac® może inspirować do przeżywania codziennych chwil w niebanalny sposób. Hasłem kampanii jest „Tic Tac®. Odśwież chwilę”, ponieważ drażetki Tic Tac® nie tylko... Czytaj więcej »

  • „Bądź mądry” – pod takim hasłem Kompania Piwowarska rozpoczyna nową akcję dotyczącą odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. Komunikacja skierowana jest do kobiet w ciąży, kierowców i wszystkich dorosłych, którym zależy na tym, by nieletni nie sięgali po alkohol. Ideę kampanii promuje seria krótkich filmów z udziałem blogerów oraz specjalnie zaprojektowane,... Czytaj więcej »

  • Akcja „Wyzwanie Smaku Pepsi” zyskała w tym roku nową formułę. Czytaj więcej »

  • W połowie sierpnia rusza kampania reklamowa marki BLACK Energy Drink - lidera na rynku napojów energetycznych w Polsce*. Kampania obejmująca zintegrowane działania 360 stopni, będzie największą w historii marki BLACK Energy Drink. Aktywacja kampanii będzie połączona z konkursem konsumenckim, w którym do wygrania będzie m.in. spotkanie z Mikiem Tysonem. Czytaj więcej »

  • Desperados, znany z odważnej i niestandardowej komunikacji, rozpoczyna nową kampanię telewizyjną. Pełen autentyzmu i dokumentalnej szczerości spot „Wynalazcy” zaskakuje wizualną i stylistyczną odmiennością. We wszystkich ogólnopolskich stacjach emitowany jest 30-sekundowy film, a jego pełną dwuminutową wersję obejrzeć można na kanale YouTube Desperadosa. Czytaj więcej »

  • BLACK. i możesz więcej!

    Poniedziałek, 08 sierpnia 2016

    W połowie sierpnia rusza kampania telewizyjna marki BLACK Energy Drink – lidera na rynku napojów energetycznych w Polsce*. Kampania, której motywem przewodnim jest hasło: Czytaj więcej »

  • Marka Leibniz osładza powrót do szkoły

    Poniedziałek, 08 sierpnia 2016

    W sierpniu rozpoczęła się ogólnopolska akcja promocyjna „Leibniz – Back to school”, przygotowana z myślą o dzieciach wracających do szkoły. Na najmłodszych wielbicieli naszych ciasteczek czeka ponad 600 tysięcy wyjątkowych planów lekcji z unikalną grafiką nawiązującą do klimatu marki. Zabawne hasła i wizualizacje pysznych herbatników, które znalazły się na planach z... Czytaj więcej »

  • Tegoroczna kampania MIONETTO PROSECCO pod hasłem „ODKRYJ WŁOSKI STYL ŻYCIA” zbudowana jest wokół klimatu luksusowych jachtów i nowoczesnej biżuterii 3D. Czytaj więcej »

  • Trwa ogólnopolska kampania piwa Leżajsk. Regionalna marka, obecna na rynku od wielu lat, ma swoje korzenie w naturalnie pięknym regionie Podkarpacia. Odwołując się do spokojnej natury, Leżajsk zaprasza do nieśpiesznego smakowania przyjemności. W kampanii „Wolno wolno” marka podkreśla, że wolno i warto jest zwolnić. Czytaj więcej »

  • To wyjątkowo pracowite lato dla Mazura i Mecenasa – bohaterów marki Tyskie. Panowie, z powodzeniem, wznosili już toasty za sukces biało-czerwonych. Wsparcie najlepszych kibiców w historii dało nam ćwierć finał. Tym razem Mazur i Mecenas kibicować będą polskim olimpijczykom i wznosić za nich toasty najlepszym piwem w naszej historii. Czytaj więcej »

  • Desperados rozpoczyna aktywację Inner Tequila Scanner, w której zachęca młodych Polaków do wyzwolenia potencjału, jaki mają w sobie i oddaje głos ich wewnętrznej energii. Aktywacji towarzyszą działania digital i silna kampania w social mediach. Czytaj więcej »

  • Nowa kampania wspiera linię piw niepasteryzowanych, czyli Kasztelan Niepasteryzowane i Kasztelan Pszeniczne Niepasteryzowane. Po raz pierwszy w komunikacji marki wykorzystano motyw złudzenia, któremu ulega widz. Czytaj więcej »

  • W ramach najnowszej kampanii Owoców Świata od Tymbarku przeprowadzane są dwie wyjątkowe akcje konsumenckie. Wymieniając 8 etykiet na unikalny cardboard, każdy może zostać Królem Miejskiej Dżungli, a za kreatywne odpowiedzi w tymbarkowym quizie można wygrać smartphone’a i bony zakupowe. Czytaj więcej »

  • Magiczne Magnesy od Puchatka

    Środa, 20 lipca 2016

    Okrągły milion Magicznych Magnesów już niedługo pojawi się w sklepach w całej Polsce. Można będzie je znaleźć w promocyjnych opakowaniach Puchatka. Oryginalne gadżety zapewniają garść fascynującej wiedzy i ciekawej rozrywki. Puchatek jako jedna z pierwszych marek produktów spożywczych dla dzieci proponuje konsumentom gadżet wykorzystujący możliwości rozszerzonej... Czytaj więcej »

  • Drogerie Natura po raz kolejny zaangażowały się we wsparcie akcji charytatywnej Szczęśliwe Dukaty, która ma na celu pomoc najbardziej potrzebującym. W ramach kampanii, do końca sierpnia br. w wybranych punktach sprzedaży podczas robienia zakupów zamiast reszty będzie można poprosić o wybity specjalnie na tę okazję serdeczny dukat o wartości 5 złotych. W tym roku akcja pod... Czytaj więcej »

  • 18 lipca, ruszyła nowa kampania telewizyjna Warki Radler. Ta pełna lekkości i wakacyjnego luzu historia sprawi, że każdy poczuje się beztrosko i przekona się jak smakuje lato z Warką Radler. Czytaj więcej »

  • Na rodzinnych opakowaniach Coca-Cola oraz Coca-Cola Zero o pojemnościach 1,5l i 2l umieszczona została specjalna etykieta z przestrzenią, którą konsumenci mogą wykorzystać jako zaproszenie dla najbliższych na wspólny posiłek lub grill. Poprzez etykiety marka daje konsumentom narzędzie do kreatywnej zabawy w duchu przesłania, że „Razem smakuje lepiej”. W ramach prowadzonej... Czytaj więcej »

  • Rusza HEL SPOT - nowa miejscówka nad Bałtykiem, do której sponsor - marka EB zaprasza wszystkich ludzi spragnionych dobrej zabawy, muzyki i relaksu w nieskrępowanej wakacyjnej atmosferze. HEL SPOT to także nowa platforma komunikacji marki, którą rozpoczyna dziś emisja spotu telewizyjnego. Czytaj więcej »

  • „Ruszaj w stronę słońca” – pod takim hasłem belVita rozpoczęła letnie działania promocyjne, a w tym konkurs, w którym do wygrania jest żółte MINI cabrio. Wystarczy zrobić zdjęcie swojego zbilansowanego śniadania, w skład którego wchodzą ciastka belVita, a następnie zamieścić je na Facebookowym profilu marki: https://www.facebook.com/belVitaPolska/. Spośród... Czytaj więcej »

  • Żywiec rozpoczyna lokalną kampanię reklamową dedykowaną konsumentom w Krakowie i okolicach. Komunikacja prowadzona pod hasłem „Krakowska Parafraza”, obejmuje digital, nośniki zewnętrzne, bankomaty oraz punkty sprzedaży. Czytaj więcej »

  • Tymbark - zawsze przy Tobie

    Poniedziałek, 04 lipca 2016

    Tymbark nieprzerwanie świętuje swoje 80 urodziny! Szczególny jubileusz stanowi doskonałą okazję, by pokazać nie tylko sympatię, jaką darzymy tymbarkowe kapselki z hasłami, ale również aby dowieść, jak potrafią one wpływać na najważniejsze momenty w życiu. Kolejna kampania telewizyjna marki podkreśla fenomen popularnych napojów z wyjątkowymi kapselkami. Czytaj więcej »

  • Ruszyła internetowa kampania reklamowa dla serii energizujących kosmetyków do oczyszczania i pielęgnacji twarzy SKIN DRINK marki PERFECTA. Działania obejmują reklamy w formie banerów odsłonowych na najpopularniejszych młodzieżowych i kobiecych portalach, artykuły sponsorowane oraz działania angażujące internautów, a także aktywności w mediach społecznościowych. Powstała... Czytaj więcej »

  • Kolejna kampania radiowa Lewiatana!

    Piątek, 01 lipca 2016

    Od 30 czerwca reklamy "Do Lewiatana jeden krok..." po raz kolejny w tym roku zabrzmiały w największych stacjach radiowych w Polsce! Czytaj więcej »

  • Żubr rozpoczął kolejną, ogólnopolską kampanię TV pod hasłem: „Jeśli przerwa między Żubrami, to mała”. Akcja do października br. będzie silnie wspierana w mediach. Czytaj więcej »

  • Czy smak może pomóc w znalezieniu miłości? Potwierdza to najnowsza kampania marki Knorr #MiłośćOdPierwszegoZasmakowania. Czytaj więcej »

więcej artykułów