Advertisement

Wywiady

  • Hortex – zdrowo, smacznie, szybko

    Piątek, 13 października 2023

    Mrożone warzywa oraz dania gotowe to – jak pokazują dane – kategorie z ogromnym potencjałem, zwłaszcza, że oferują m.in. oszczędność czasu i pieniędzy. O wielu innych korzyściach mrożonych produktów, ich rozwoju, trendach na rynku i ofercie opowiada Monika Jagnieża, Młodszy Kierownik Marki w firmie Polski Ogród. Czytaj więcej »

  • Breakthrough Innovation Report Poland to coroczne zestawienie innowacji FMCG wytypowanych przez NielsenIQ. Wśród wyróżnionych za rok 2022 nie zabrakło marki Almette, której serek wiejski, dostępny w trzech unikalnych wariantach, został numerem jeden w kategorii „nabiał”. O wyróżnieniu oraz samej innowacji opowiada Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland... Czytaj więcej »

  • Ta wielopokoleniowa firma rodzinna ze 100% polskim kapitałem ma wiele ambitnych planów, które z powodzeniem realizuje. O topowym produkcie, lokalnym patriotyzmie i nowościach w ofercie – rozmawiamy ze Sławomirem Żabczyńskim, właścicielem PHUP KWS ŻABCZYŃSCY. Czytaj więcej »

  • Mokate to przykład firmy rodzinnej, która osiągnęła sukces na arenie międzynarodowej. Jako jedna z pierwszych polskich organizacji wykorzystała określenie „firma rodzinna” w swojej identyfikacji oraz z dumą utożsamia się z tym stwierdzeniem. Jako czwarte już pokolenie, dr Adam Mokrysz wraz z żoną dr Katarzyną Mokrysz, współtworzą sukces grupy Mokate. Ich celem jest... Czytaj więcej »

  • Ostatnie lata, jak również obecny rok są pełne wyzwań. Konsument zmuszony jest do poszukiwania tańszych zamienników w kategoriach napojowych i nie tylko. O sytuacji w segmencie napojów bezalkoholowych, nowych produktach oraz pozycji firmy na rynku rozmawiamy z Marcinem Bojanowiczem, Wiceprezesem Zarządu Zbyszko Company. Czytaj więcej »

  • Modern Expo odpowiada na potrzeby klientów i nie boi się eksperymentowania z nowymi obszarami działalności. Różnorodne doświadczenia mają pozytywny wpływ na rozwój organizacji. O najciekawszych projektach, trendach na rynku urządzeń chłodniczych, a także innowacjach w zakresie oszczędności energii rozmawiamy z Bogdanem Łukasikiem, Prezesem Modern Expo. Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Andrzeja Skapczyka, Prezesa Zarządu w Sertop kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Karoliny Sarnik, p.o. Dyrektora Marketingu, ZM Silesia – kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »

  • System Image Recognition by Asseco to rozwiązanie, które umożliwia wygodne oraz szybkie gromadzenie informacji w punktach sprzedaży detalicznej. Pozwala skuteczniej zarządzać dostępnością produktów i merchandisingiem. Pojawiają się jednak spekulacje dotyczące tego, czy system jest równie skuteczny w trybie Offline. Wątpliwości wyjaśnia Piotr Łapiński, Product Manager w... Czytaj więcej »

  • Wystartowała 8. edycja Wielkiej Loterii Almette, w której do wygrania na własność jest całoroczny, ubezpieczony i w pełni urządzony ekoDOM w najwyżej położonej miejscowości w Polsce – Ząb. Rozmawiamy na temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »

  • Opakowania żywności to nie tylko bezpieczeństwo, ale też wizytówka firmy, znak rozpoznawczy. Obecnie duże znaczenie mają względy środowiskowe. Jak branża opakowaniowa radzi sobie z najnowszymi wyzwaniami? O tym wyjątkowym rynku opowiada Mauricio Contreras, Dyrektor Marketingu na Europę Wschodnią w Tetra Pak. Czytaj więcej »

  • Transgourmet Foodservice i Selgros HoReCa wierzy w biznes swoich klientów i wspiera ich na wielu płaszczyznach, co umożliwia przedsiębiorcom z branży gastronomicznej rozwijanie swojej działalności. Jednym z klientów Selgros HoReCa jest łódzka restauracja Ramki. O pierwszych krokach w branży gastronomicznej, przepisie na sukces lokalu, a także współczesnych wyzwaniach w... Czytaj więcej »

  • Green marketing czy greenwashing?

    Środa, 09 sierpnia 2023

    Jak dostrzec różnice i wybierać produkty ekologiczne – nie tylko z pozoru – wyjaśnia Magdalena Sułek-Domańska, Managerka ds. zrównoważonego rozwoju i relacji zewnętrznych, Global Cosmed Group. Czytaj więcej »

  • Wiele produktów usuwa zabrudzenia w toalecie, lecz czy zapewniają bezpieczeństwo? Domestos dba o poszerzanie swojej ekspertyzy gwarantując szerokie spektrum rejestracji biobójczej. Dzięki swojej długoletniej ekspertyzie i skuteczności, zdobył zaufanie wielu polskich domów. O szerokim portfolio marki i oczekiwaniach konsumentów rozmawiamy z Magdaleną Pawlak, Brand Manager Domestos,... Czytaj więcej »

  • „Jesteśmy dużo lepiej plasowani, idziemy ponad rynek, co nas niezmiernie cieszy. Ale to dla nas wciąż mało, ponieważ mamy ambitne plany, które z pewnością będziemy realizować…” – rozmowa z Krzysztofem Tokarzem, Prezesem Zarządu Grupy Kapitałowej Specjał. Czytaj więcej »

  • Rynek wędlin w ostatnich latach przeszedł szereg zmian. Wpłynęły na to nie tylko kryzysy, ale też ewolucja podejścia do produkcji czy wątek ekologii i zrównoważonego rozwoju. O trendach konsumenckich i aktualnej ofercie opowiada Andrzej Kowalski, Dyrektor sprzedaży i marketingu JBB Bałdyga. Czytaj więcej »

  • Hochland ogranicza zużycie energii i wody, zmniejsza wykorzystanie plastiku, korzysta z energii słonecznej, dba o dobrostan zwierząt i wspiera potrzebujących. Taka strategia sprawia, że produkowane przez producenta sery to mniej zużytej energii i wody, mniej plastiku i odpadów, za to więcej recyklingu, bioróżnorodności i wsparcia dla tych, którzy tego potrzebują. Na temat wcielania... Czytaj więcej »

  • Po fuzji, Grupa wskoczyła na podium i obecnie znajduje się wśród trzech największych producentów soków w Polsce. O portfelu produktowym i planach na kolejne lata rozmawiamy z Adamem Jędrzejewskim, Prezesem Grupy i Aleksandrą Głuchowską, Członkiem Zarządu Spółek Bracia Sadownicy i Victoria Cymes. Czytaj więcej »

  • Zrównoważona transformacja niesie szereg wyzwań również dla sektora spożywczego. Rosnące presje ze strony konsumentów, partnerów handlowych czy regulatora wpłyną na procesy inwestycyjne i przyszły kształt rynku spożywczego w Polsce. Jednocześnie inwestycje korzystnie oddziałujące na środowisko poprawiają efektywność firm i powodują wzrost ich wartości. O tym jak... Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Magdaleny Ostapiuk, Junior Brand Managera w firmie Hortex kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »

  • Henkel stale pracuje nad udoskonalaniem produktów, po to by zyskiwały dodatkowe funkcjonalności. Dzięki temu wiele marek z portfolio to liderzy w swoich kategoriach. O działaniach wpływających na wysoką pozycję na rynku, zrównoważonej produkcji oraz planach na przyszłość opowiada Patricjus Ziecik, Dyrektor Marketingu Działu Laundry & Home Care, Henkel Polska. Czytaj więcej »

  • Odpowiedzialność to niezmiennie podstawa

    Poniedziałek, 17 lipca 2023

    Hochland Polska, jako jeden z liderów polskiego rynku mleczarskiego, od lat wdraża innowacyjne działania oraz stawia na inwestycje, które stanowią wyznacznik trendów dla całej branży. O Strategii Zrównoważonego Rozwoju opowiada Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. Czytaj więcej »

  • Rynek spożywczy, to obecnie wyzwanie nawet dla wytrawnych graczy. Jak rozwijać biznes w czasach kryzysu? Czy w dzisiejszych warunkach inwestowanie w biznes może przynieść korzyść? Grupa Maspex od lat z powodzeniem funkcjonuje zarówno na polskim, jak i międzynarodowym rynku spożywczym. O branży, wyzwaniach i planach – z Krzysztofem Pawińskim, Prezesem Zarządu Grupy Maspex... Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Agnieszki Stańczyk, Category Manager w firmie Olewnik kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »

  • Współczesny rynek stawia przed producentami wiele wyzwań. Dbałość o środowisko, utrzymanie wysokiej jakości czy proponowanie konsumentom wyjątkowych nowości i innowacji. O rynku słodyczy opowiada Victoria Abramova, Prezeska Zarządu Mars Polska, odpowiedzialna za segment Mars Wrigley. Rozmowę prowadzą Wojciech Szeląg, dziennikarz i gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz... Czytaj więcej »

  • Nowe mody, zmiany przyzwyczajeń konsumentów czy kryzysy bardzo mocno wpływają na kształt światowej gospodarki, a także na sprzedaż produktów i ofertę w poszczególnych branżach. Dotyczy to wszystkich części rynku – od najpopularniejszych towarów spożywczych, przemysłowych i chemicznych, przez wykorzystywane technologie czy innowacje, po niszowe elementy FMCG. Zmiany są... Czytaj więcej »

  • Innowacje w zgodzie z trendami

    Środa, 14 czerwca 2023

    Potrzeby konsumenckie w dużej mierze dyktują działania producentów. Jak w dzisiejszym otoczeniu makroekonomicznym tworzyć wyjątkowe produkty w zgodzie z podejściem proekologicznym? O ofercie wpisującej się we współczesny handel opowiada Magdalena Miele, Wiceprezeska Zarządu Global Cosmed. Czytaj więcej »

  • Złoty Paragon 2023 dla Asseco!

    Środa, 14 czerwca 2023

    Czy w branży FMCG jest miejsce na sztuczną inteligencję? O wyjątkowym rozwiązaniu – Systemie Rekomendacji by Asseco – opowiada Piotr Łapiński, Product Manager w Asseco Business Solutions. Narzędzie to zostało docenione w prestiżowym konkursie „Złoty Paragon 2023”. Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Edyty Zębali, Dyrektor Marketingu w ZM Silesia kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »

  • Konsumenci od miejsca zakupu oczekują już nie tylko dostępności produktów, sprawnej transakcji i braku kolejki, ważne jest także całe otoczenie, w tym wyposażenie sklepu. Nowoczesne, energooszczędne, zintegrowane – o tym jakie rozwiązania dominują w rozwoju branży opowiada Ireneusz Pałasz, Zastępca Dyrektora Sprzedaży w Modern Expo. Czytaj więcej »

więcej artykułów