Smaki rodem z dalekiej Azji są stałym elementem gastronomii w Europie. To już nie tylko pojedyncze knajpy na mapie całego kontynentu, ale stały element kultury kulinarnej obecny w każdym większym mieście. Czytaj więcej »
Smaki rodem z dalekiej Azji są stałym elementem gastronomii w Europie. To już nie tylko pojedyncze knajpy na mapie całego kontynentu, ale stały element kultury kulinarnej obecny w każdym większym mieście. Czytaj więcej »
Kawa i herbata to idealny sposób na rozpoczęcie dnia. A jeśli dodamy do tego coś na słodko – poranek będzie perfekcyjny. Każda okazja na chwilę przyjemności jest dobra, ale nic tak nie usprawiedliwia dodatkowych kalorii jak Tłusty Czwartek, który chyba oficjalnie można nazwać dniem dyspensy od diety. Czytaj więcej »
To pytanie bez odpowiedzi. A już na pewno bez jednoznacznego wyboru – zwłaszcza, jeżeli analizujemy branżę mleczarską. Nabiał to rynek różnorodny, a konsumenci poszczególnych kategorii tego segmentu mają coraz szersze wymagania. Cenią nieśmiertelną klasykę jednocześnie oczekując innowacyjnych produktów na miarę czasów. Co na to producenci? Starają się sprostać... Czytaj więcej »
Czekoladki, kwiaty, kosmetyki, alkohol, świece… W walentynki produkty te zyskują specjalną oprawę. Detaliści przygotowują okazjonalną ofertę we wszystkich kolorach miłości. Święto zakochanych to idealna okazja, by skraść serca swoich odbiorców, rozkochać ich w swoich produktach, a w efekcie podnieść sprzedaż. Jaką wyjątkową ofertą walentynkową zaskoczą producenci w... Czytaj więcej »
Gorączka sylwestrowej nocy tanecznym krokiem wprowadziła nas w czas niezapomnianych imprez karnawałowych. Przed nami wielkie bale oraz kameralne domówki, które Polacy uwielbiają. Szampańską zabawę i dobre towarzystwo uzupełnią serwowane przekąski i napoje. Smakołyki słone i słodkie, ulubione trunki z alkoholem lub bez, dania na ciepło oraz sałatki – czego nie może... Czytaj więcej »
Jaki był rok 2022 dla branży FMCG? Z pewnością bardzo niepewny ze względu na niestabilną sytuację gospodarczą. Czy zatem klient dokonywał innych wyborów niż zwykle? Czy trendy uległy osłabieniu? Sprawdzamy czego szukał konsument na sklepowych półkach w 2022 roku. Czytaj więcej »
Święta to niezwykły czas w roku – w zależności od regionu, można spotkać w Polsce wiele ciekawych potraw i tradycji. Czego nie może zabraknąć na sklepowej półce? Czytaj więcej »
Słodkości to nie tylko idealny pomysł na prezent, wyrażenie uczuć i dzielenie się z najbliższymi, ale także sposób na dobry nastrój i małą – zupełnie egoistyczną chwilę przyjemności – tylko dla siebie. Na okazję i bez okazji – co proponują producenci słodyczy? Czytaj więcej »
Jakie trendy wśród trunków przyniesie nam najbliższy karnawał? Alkohole premium, gotowe drinki i nieustannie kojarzący się z tym okresem w roku szampan oraz wino musujące. Co na ten sezon przygotowali producenci? Czytaj więcej »
Menu na imprezę to przede wszystkim liczne przekąski, najlepsze wędliny, aromatyczne sery, sałatki, koreczki, mini kanapki, a także dania na ciepło. Suto zastawiony stół i oryginalne potrawy z pewnością są istotnym elementem udanej domówki. Musi być smacznie, ale liczy się także szybkość i łatwość przygotowania. Co w okresie karnawałowym oferują producenci? Czytaj więcej »
Koty i psy to wyjątkowi członkowie rodziny. Wielka odpowiedzialność jaka wiąże się z opieką nad nimi dotyczy również planowania prawidłowej diety. A jak powinna ona wyglądać zimą? Czytaj więcej »
Kiedy temperatura na zewnątrz spada, chętniej sięgamy po rozgrzewające herbaty, napoje czy trunki. Do tego aromatyczne przyprawy, które potrafią podkręcić smak i aromat ulubionych naparów. Czytaj więcej »
Słodka strona świąt – czyli aromatyczne wypieki. Tuż przed Bożym Narodzeniem sklepowe półki uginają się pod produktami, które pozwolą na przygotowanie pysznych ciast i ciasteczek. Mąka, jajka, mleko, masło, margaryna, przyprawy, cukier, a także słodkie masy, polewy i bakalie – to absolutna podstawa. Czytaj więcej »
Brak czasu na przygotowywanie świątecznego menu? Producenci wychodzą naprzeciw najbardziej zabieganym konsumentom i prezentują bogatą ofertę dań gotowych. Produkt w kartonie, w proszku, oferta garmażeryjna czy potrawy mrożone – wszystko smaczne i łatwe w przygotowaniu. A zyskać można to, co najcenniejsze – czas. Czytaj więcej »
Idealne świąteczne menu to tradycyjne potrawy i ulubione dania domowników. Jak przygotować perfekcyjną bożonarodzeniową ucztę? Korzystając wyłącznie z najlepszych produktów! Przedstawiamy nie tylko tradycyjne pozycje w każdej z kategorii, ale także nowości, których nie może zabraknąć na sklepowych półkach tuż przed świętami. Czytaj więcej »
Mrożone warzywa, owoce, mieszanki, dania gotowe – w okresie jesienno-zimowym całą gamę tych produktów znajdziemy w sklepowych zamrażarkach. Dzięki mrożonkom szybko przygotujemy różnorodne potrawy, co jest dużym ułatwieniem dla tych zabieganych – a także ceniących sobie wygodę – konsumentów. Czytaj więcej »
Polski rynek kawy wciąż rośnie, rozwija się także kultura jej picia. Nadal w większości wybieramy kawę parzoną tradycyjnie, ale chętnie próbujemy także nowości – nowych rodzajów czy gatunków premium. Nie bez znaczenia – dla kultury picia kawy – są także media społecznościowe. Wszechobecne filmy, rolki związane z tym napojem, sposobem jej picia, parzenia czy... Czytaj więcej »
Silna kampania, chwytliwy slogan, wyjątkowa loteria, nowoczesne podejście do produkcji czy skład i smak, które nie pozwalają przejść obok produktu obojętnie – to niektóre ze składników przepisu na sukces najgorętszych marek na rynku. Walka o konsumenta nigdy się nie kończy, dlatego warto wiedzieć co zrobić, by trafić w gusta jak największej grupy. Czytaj więcej »
Innowacyjność jest nieodzownym elementem rozwoju gospodarki. Tworzy nowe standardy i zmienia każdą dziedzinę w jakiej się pojawi. A innowacje produktowe i retailowe to codzienność każdego z nas. Czytaj więcej »
Czasy kiedy to wyłącznie kobiety zajmowały się zakupami i gotowaniem bezpowrotnie minęły. Dzielimy się wszelkimi obowiązkami domowymi, zarówno sprzątaniem jak i gotowaniem. Mężczyźni robią zakupy już nie tylko dla nich samych, ale również dla całych rodzin. Czytaj więcej »
Wybieranie rodzimych produktów to nie tylko stawianie na wsparcie lokalnych przedsiębiorców, ale też docenienie jakości polskich wyrobów. Dla konsumentów pochodzenie składników wybieranej żywności ma kluczowe znaczenie. Czytaj więcej »
Zdrowie jest jedną z priorytetowych wartości we współczesnym świecie. Stąd kategorie żywności o właściwościach utrzymujących nas w dobrej kondycji nabrały wyjątkowego znaczenia w ostatnich latach. Czytaj więcej »
Śniadanie nie bez powodu nazywane jest najważniejszym posiłkiem dnia. To ono dostarcza nam energii, by dobrze zacząć dzień. Śniadanie w domu czy w drodze do pracy lub szkoły? Podane na słodko czy wytrawnie? Na zimno czy na ciepło? Na sklepowych półkach znajdziemy ofertę dla każdego podniebienia. Czytaj więcej »
W ciągu ostatnich dwóch lat branża alkoholowa stanęła w obliczu wielu wyzwań. Nawyki zakupowe konsumentów wciąż się zmieniają, rynek ewoluuje a producenci wykazują się umiejętnością szybkiej reakcji. Perspektywy dla branży są kreowane poprzez nowe nawyki żywieniowe i zakupowe konsumentów. Czytaj więcej »
Zdrowe żywienie to podstawa zbilansowanego trybu życia. Coraz chętniej edukujemy się wykorzystujemy podstawowe zasady w codziennej diecie. Jak wyglądają „zdrowe zakupy” w praktyce? Czytaj więcej »
Małe i słodkie – czy może być coś lepszego? Chyba nie! Słodkościom w wersji mini nie oprze się nikt! Dlatego generują one dodatkowe zyski. A strefa przy kasie – choć nie tylko ona – musi być odpowiednio wyposażona. Czytaj więcej »
Opakowanie informuje konsumentów o tym, do kogo produkt jest skierowany. Działa to oczywiście także w drugą stronę – projektując opakowanie w dany sposób, marketingowcy mogą sprawić, że trafi on do konkretnej grupy odbiorców. Na rynku pojawiają się kolejne innowacje, a oczekiwania konsumenckie rosną. Jak na obecne trendy odpowiadają producenci? Czytaj więcej »
Już co drugi właściciel czworonogów zabiera swojego pupila na wakacje – nad rzekę, w góry czy nad morze. Gdzie by się nie wybrali – odpowiednia karma to gwarancja zadowolenia i zwierzaka i jego opiekuna. Czy w każdym sklepie znajdziemy produkty dla psa bądź kota? Czytaj więcej »
Mrożona kawa czy podana na zimno herbata idealnie ugaszą pragnienie, ale także delikatnie orzeźwią i dodadzą energii w upalny letni dzień. Jak oferta wspomnianych kategorii zmienia się latem? Czytaj więcej »
Małe, poręczne, do dzielenia się, dodające energii, zastępujące posiłek czy mające pozytywny wpływ na organizm – świat przekąsek oferuje wiele wariantów i możliwości. A konsumenci chętnie z nich korzystają. W końcu każdy pretekst jest dobry, aby przekąsić coś pysznego. Czytaj więcej »
Michał Osuch, Retail & Asset Senior Manager Poland & Baltics...
Rozmowa ze Stéphane'em Tikhomiroffem, Dyrektorem Generalnym w...
Grupa Carlsberg realizuje ambitną strategię ESG, której...
Krzysztof Lechowicz, Category & Perfect Store Manager w Velvet...
Rozmowa z Tomaszem Walickim – Dyrektorem marketingu Foxy...
„Od początku roku znacząco wzrosła zmienność i...
W I kwartale br. liczba wniosków dotyczących założenia...
W I kwartale br. sieci handlowe wypuściły na rynek o 16,6%...
Jako czołowe marki w Polsce i liderzy w swoich kategoriach...
Marka lodów i hollywoodzki aktor ponownie łączą siły, by...
Na rzecz lokalnych organizacji non-profit...
22 kwietnia, miliony osób na całym świecie świętuje...
Celem partnerstwa jest zapewnienie sklepom i konsumentom...
E.Wedel i Mini Melts po raz pierwszy łączą swoje siły...
Królowa letniego orzeźwienia – lemoniada słodzona miodem...
Marka Cappy wprowadza do swojego portfolio nową linię...
Spicy Beef, Teriyaki oraz Chicken. Produkty są już dostępne...
Co może pomóc w radzeniu sobie ze stresem, stanowić zastrzyk...
Rozpoczynają wiosenną promocję, której celem jest...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...
Ruszyła majowa promocja z PAYBACK ...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...
„Nieźle zamieszaj w kuchni!”...