• Najnowsze wydanie Hurt & Detal
  • Złote Innowacje
  • Złoty Paragon
  • Reklama
  • Kontakt
  • Zaloguj
Piątek, 24 marca 2023 HURT & DETAL Portal branży spożywczej
  • Handel
  • Z rynku FMCG
  • Nowości
  • Kategorie produktów
  • Raporty
  • Wywiady

więcej artykułów

Wywiady

  • Carlsberg Polska: wyzwania, rozwój, przyszłość

    Mieszko Musiał, Prezes Zarządu Carlsberg Polska...

  • Nowe spojrzenie na retail

    Wywiad z Piotrem Kraśnickim, Członkiem Zarządu Modern Expo...

  • Intermarché z ofertą dla właścicieli sklepów

    Rozmowa z Mariuszem Dudkiem, Dyrektorem ds. Rozwoju Sieci...

  • Somat przedstawia nowy poziom jakości

    Patricjus Ziecik, Dyrektor Marketingu Laundry&Home Care w...

  • „Nie tylko pyszny smak jest istotą naszych serów!”

    Wywiad z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...

Wiadomości

  • KE: Zakaz pseudoekologicznego marketingu

    Celem jest stworzenie jaśniejszej sytuacji dla konsumentów...

  • Lidl został oficjalnym partnerem UEFA EURO 2024TM

    „Chcemy sprawić, aby UEFA EURO 2024 było przeżyciem...

  • ID Logistics przejmuje Spedimex

    ID Logistics ogłosił przejęcie 100% udziałów firmy...

Z rynku FMCG

  • Kreujmy nawyki, nie diety

    Warto zwrócić uwagę na słowo „dieta”. Kojarzymy ją...

  • Nie samymi warzywami i owocami człowiek żyje

    Mamy modę na diety roślinne, bogate w warzywa i owoce...

  • Znajomość diet w Polsce

    Kantar zapytał Polaków o to, jakie znają diety?...

  • Żabka dba o rozwój edukacji z zakresu przedsiębiorczości

    Żabka zainicjowała w 2022 r. program „Studium...

  • Andrzej Sołtysik: Moim popisowym numerem jest jajecznica – specyficzna, wyborna i wytrawna

    Szkoda, że żona nie pozwala mi spędzać więcej czasu w...

Auto

  • DHL Parcel inwestuje w kolejne elektryki MAN

Nowości

  • Graj w zielone… z Big-Active!

    Marka Big-Active stworzyła wyjątkową kolekcję zielonych...

  • Nestea wprowadza nowe smaki

    Nowe smaki bazują na klasycznej czarnej herbacie, soczystych...

  • Mokate Matcha Latte

    Orientalne smaki inspirowane kulturą Dalekiego Wschodu cieszą...

  • Mus Truskawki do deserów i nie tylko

    Wystarczy dodać do ulubionego dania lub deseru...

  • Dwa nowe smaki od Terravity

    Najmłodsza linia czekolad Terravita, nadziewane czekolady 235...

Kampanie i Promocje

  • Wystartowała kampania dla makaronu jajecznego Lubella

    Produkty będą widoczne w reklamie TV, na VOD, YT...

  • Krakus na Wielkanoc – Tradycja wyniesiona z domu

    W najnowszej kampanii Krakus przedstawia pomysły na jedną z...

  • Słodcy w najnowszym spocie marki Diamant

    Diamant od pokoleń łączy Polaków przy wspólnym stole...

  • Oszczędzaj cały dzień z Intermarché

    Oszczędzanie może stać się stylem życia...

  • Rusza kampania reklamowa marki Gellwe

    Należąca do FoodCare marka Gellwe rozpoczęła nową...

© wszelkie prawa zastrzeżone 2023

  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Partnerzy

Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich

Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.

Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy! Podany adres email jest niepoprawny

Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej) podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.