Stokrotka prowadzi kampanię „Nie marnujemy – RatuJEMY!”, promującą codzienne działania ograniczające marnowanie żywności i zachęcającą klientów do wspólnego zaangażowania w tę inicjatywę. Czytaj więcej »
Stokrotka prowadzi kampanię „Nie marnujemy – RatuJEMY!”, promującą codzienne działania ograniczające marnowanie żywności i zachęcającą klientów do wspólnego zaangażowania w tę inicjatywę. Czytaj więcej »
Trwa szeroko zakrojona kampania reklamowa marek Profi i JemyJemy, która potrwa do Świąt Bożego Narodzenia. To największe przedsięwzięcie promocyjne obu brandów w ostatnich latach, obejmujące intensywną obecność w internecie, mediach społecznościowych, na YouTube oraz w punktach sprzedaży. Celem działań jest dalsze wzmacnianie wizerunku, zwiększanie rozpoznawalności i wsparcie... Czytaj więcej »
Lubella ruszyła z kampanią, która przypomina o prostych przyjemnościach, znanych i lubianych od lat. „Paluszki Lubella w szklance? Klasa!” – to hasło, które nawiązuje do kultowego sposobu podania chrupiących paluszków, obecnego w polskich domach od pokoleń. Czytaj więcej »
Kampania digital Coca-Coli Zero przygotowana przez polski oddział YOC potrwa do grudnia i będzie prowadzona z wykorzystaniem m.in. nowego formatu wideo YOC wspartego AI. Toczy się pod hasłem „Najlepsza Coca-Cola ever? Najpierw spróbuj!”, a jej celem jest zachęcenie konsumentów do próbowania smaku Coca-Coli Zero. Czytaj więcej »
Po udanym starcie kampanii promującej Mokate Cappuccino ZERO, marka Mokate intensyfikuje działania komunikacyjne. Czytaj więcej »
Marka Serenada – przekonana, że można szerzyć dobro i tworzyć lepszy świat – ruszyła z nową kampanią „Podziel się SERdecznością!”. Czytaj więcej »
Jesienią, marka Amica ponownie zaprasza klientów do udziału w akcji „Kup, oceń i zyskaj z Amica”. To okazja, by nie tylko cieszyć się nowoczesnym sprzętem kuchennym, ale też otrzymać nagrodę pieniężną – nawet do 450 zł za zakup i opinię o piekarniku oraz płycie grzejnej. Akcja potrwa do 31 grudnia 2025 roku lub do wyczerpania puli nagród, która wynosi aż 900 000 zł. Czytaj więcej »
Marka WOSEBA rozpoczęła nową kampanię „Jesienna przyjemność!”. Czytaj więcej »
Bracia Sadownicy ruszyli z sadu do miasta, pokazując, że o jabłku można opowiedzieć na wiele sposobów – także w kampanii outdoorowej. Czytaj więcej »
Ruszyła kampania, w której dwie duże marki z portfolio Grupy Maspex połączyły siły i stworzyły wspólną komunikację. Czytaj więcej »
Od 1899 roku do produkcji wyrobów Mutti wybierane są wyłącznie najlepsze włoskie pomidory, a każdy etap procesu jest kontrolowany – od selekcji odpowiednich odmian aż po ich przetwarzanie w ciągu kilku godzin od zbioru. Czytaj więcej »
Marka Zagrodowy rusza jesienią 2025 r. z szeroko zakrojoną kampanią ATL pod hasłem „Zagrodowy – Jestem za”. Czytaj więcej »
W listopadzie br. rusza kampania wizerunkowa marki Inka. W 6 spotach TV będzie można ponownie zobaczyć znaną i lubianą bohaterkę marki Zbożenkę, która w kultowym, czerwonym Inkotrucku dzieli się pyszną zbożówką na napojach roślinnych od Inki. Czytaj więcej »
W okresie jesienno-zimowym startuje kampania marketingowa NESCAFÉ® Crema – jest to okres, w którym ta kawa rozpuszczalna cieszy się szczególnym zainteresowaniem konsumentek. Czytaj więcej »
Oreo startuje z nową kampanią w ramach platformy „Oreo. Daj się zakręcić”, która w zabawny i pełen luzu sposób nawiązuje do ulubionej rozrywki Polaków – przepowiadania przyszłości. Czytaj więcej »
Milka ponownie zachęca do budowania relacji z sąsiadami w jesiennej kampanii pod hasłem: „Zasąsiadujmy się na dzień dobry”. Czytaj więcej »
Marka Grant’s wraca z nową odsłoną kampanii „Ekipa Na Życie”, która stawia na autentyczność, wspólne emocje i siłę relacji. Tegoroczna edycja, pod hasłem „Ekipa Na Życie. Razem, Wszystko Grant’s”, to kontynuacja idei, że najlepsze rzeczy w życiu dzieją się wtedy, gdy przeżywamy je razem. Pierwsza zapowiedź projektu pojawiła się 5 października na warszawskim... Czytaj więcej »
„Jadą świdry jadą”, „Zielone z dostawą” czy „Śmietanka towarzyska” – takimi hasłami delio supermarket online otwiera nową kampanię. Marka stawia na świeżość i sprawdzone pochodzenie produktów, a jednocześnie akcentuje możliwość dostawy dużych zakupów jeszcze tego samego dnia. Czytaj więcej »
Fundacja Polska Bezgotówkowa startuje z trzecią odsłoną kampanii „Zyskaj więcej” skierowanej do przedsiębiorców. Właściciele małych i średnich firm, którzy jeszcze nie korzystają z płatności bezgotówkowych, mogą otrzymać terminal płatniczy, terminal w telefonie lub bramkę płatniczą do sklepu online z Programu Fundacji oraz dodatkowo zyskać 30 darmowych wysyłek w... Czytaj więcej »
Rusza wspólna kampania marek Lubella i Łowicz z portfolio Grupy Maspex. Akcja pokazuje, że połączenie dowolnego makaronu Lubella z wybranym sosem Łowicz zawsze daje doskonały efekt – niezależnie od tego, w jakiej kolejności składniki trafią na talerz. Czytaj więcej »
W ponad 120 sklepach Carrefour w całej Polsce ruszyła kolejna edycja jednej z najbardziej wyczekiwanych akcji promocyjnych – koszyk niespodzianka.Tym razem sieć przygotowała prawie 2000 koszyków pełnych wyjątkowych niespodzianek. Czytaj więcej »
Jesień to idealny moment na gorące tosty – chrupiące na zewnątrz, miękkie w środku, z ulubionymi dodatkami bądź w klasycznej wersji. Jednak sekret tego dania tkwi w jednym, niezbędnym składniku – serze, który sprawia, że zwykła kanapka staje się rozgrzewającym posiłkiem i prawdziwym symbolem jesiennego komfortu. Hochland startuje z nową kampanią „Hochland. To jest... Czytaj więcej »
Marka HELIO konsekwentnie rozwija kampanię promującą HELIO STIXY, oferując partnerom handlowym wsparcie na każdym etapie współpracy. Realizowane działania obejmują digital, influencer marketing, trade marketing oraz działania w punktach sprzedaży. Czytaj więcej »
Oreo startuje z innowacyjną kampanią, w której sztuczna inteligencja i aktor Michał Sikorski w zabawny, interaktywny sposób przepowiadają przyszłość konsumentom. Projekt obejmuje platformę opartą na AI, limitowaną edycję opakowań oraz szeroką komunikację w digitalu i punktach sprzedaży w całej Polsce, realizowaną od 22 września do 30 listopada 2025 roku przez Publicis Groupe. Czytaj więcej »
Już niebawem marka Inka rozpocznie kampanię „Moja Inka tutaj?”, której głównymi bohaterami będą napoje roślinne – bo Inka to nie tylko kultowa kawa zbożowa, ale też napoje roślinne – idealne o każdej porze dnia i przy każdej okazji: do kawy, koktajlu, smoothie czy ulubionej owsianki. Czytaj więcej »
We wrześniu 2025 r. ruszyła nowa kampania marketingowa promująca Podpłomyki marki KUPIEC, czyli lidera tej prężnie rozwijającej się w Polsce kategorii. Za strategię dla tej kampanii oraz za jej egzekucję w obszarze kreacji, digital marketingu i influencer marketingu ponownie odpowiada agencja LoveBrands Group. Czytaj więcej »
Marka Żubr już siódmy raz startuje z kampanią, wspierającą zagrożone gatunki zwierząt, przekazując milion złotych na ich ochronę. Czytaj więcej »
Mondelez, producent m.in. Milki, Oreo i Prince Polo, w kampanii „Smakuj Świadomie” zbadał, kiedy najczęściej tracimy kontrolę nad jedzeniem przekąsek. Okazuje się, że dzieje się to nie tylko z braku uwagi, ale też pod wpływem emocji – nudy czy stresu. Firma wspiera konsumentów m.in. edukacją i wprowadzaniem jednoporcjowych produktów poniżej 200 kalorii. Czytaj więcej »
Lidl ruszył z pierwszą międzynarodową kampanią marki w 31 krajach pod hasłem "Lidl. To się opłaca.". Ta kampania to coś więcej niż tylko przekaz reklamowy - to zobowiązanie i tworzenie więzi emocjonalnej z klientami sieci. Czytaj więcej »
Od połowy września Serenada uruchomiła potężną kampanię wizerunkową, która ma poruszyć całą Polskę. Czytaj więcej »
VARTA zasila Twój styl życiaRozmowa z Zofią Mirską, Trade Marketing Managerem, VARTA...
Jawo: szybkie i jakościowe rozwiązania na co dzieńEmil Dzianok, Dyrektor handlowy i Członek zarządu Jawo...
Alkoholowe trendy na Boże NarodzenieTomasz Głoskowski, Dyrektor Generalny Partner Center...
KremSer – nowa kategoria sera do smarowaniaKrzysztof Kłos, Wiceprezes ds. handlu i marketingu SM Ryki...
Suempol – od rodzinnej firmy do europejskiego lidera w branży łososiaHistoria Suempol to opowieść o odwadze, innowacjach i...
Maspex przejmuje większościowy pakiet akcji Purcari WineriesMaspex Romania, należący do Grupy Maspex, uzyskał zgodę na...
Rekordowe Targi Specjał 2025Ponad 400 wystawców, tysiące zwiedzających, sukces handlowy...
Grupa InPost z rekordowym wzrostem wolumenu i przychodówWzrost przychodów o 49% r/r do 3,8 mld zł oraz wolumenu o 34%...
Biedronka wydłuża godziny otwarcia przed Świętem NiepodległościPonad 3000 sklepów Biedronka w całej Polsce będzie czynnych...
Świętuj Dzień Jeża z WSP „Społem”10 listopada przypomina o wyjątkowej roli kolczastych ssaków...
Wyjątkowy wieczór pełen świątecznej magii, zapachów i odkryć z markami E.Wedel i OnlyBio6 listopada w muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel zagościł...
Brytyjczycy promują swoją żywność w polskich sklepachImport z Wielkiej Brytanii pozostaje dużo niższy niż nasz...
ALDI przeznaczy około 5 milionów PLN na świąteczne benefity dla pracownikówALDI kolejny rok z rzędu wyraża uznanie dla swoich...
Limitowana kolekcja pralin Solidarność w świątecznej odsłonieMarka Solidarność wprowadziła limitowaną świąteczną...
Musztarda o smaku świąt – limitowana nowość od KAMISKAMIS, który od lat jest synonimem wysokiej jakości...
Nowość! Musy Kubuś z licencją PokémonKubuś ponownie łączy siły z Pokémonami! Tym razem w formie...
Starbucks wprowadza świąteczny nastrój z nową ofertąWłaśnie pożegnaliśmy jesienne dynie i dla wszystkich...
Wyrazisty duet chrzanu i boczku – jesienna nowość od HochlandGdy dni stają się chłodniejsze, częściej sięgamy po...
Stokrotka i klienci wspólnie na rzecz zmian: Nie marnujemy – RatuJEMY!Stokrotka prowadzi kampanię „Nie marnujemy – RatuJEMY!”...
Profi i JemyJemy z największą kampanią digitalową ostatnich latSmak, który łączy! ...
Paluszki Lubella w szklance? Klasa!Lubella ruszyła z kampanią, która przypomina o prostych...
Wystartowała kampania Coca-Coli Zero przygotowana przez YOC PolandKampania digital Coca-Coli Zero przygotowana przez polski...
Mokate kontynuuje kampanię Cappuccino ZERONowoczesna alternatywa, która zdobywa serca konsumentów...