Kampanie i Promocje

  • Stokrotka prowadzi kampanię „Nie marnujemy – RatuJEMY!”, promującą codzienne działania ograniczające marnowanie żywności i zachęcającą klientów do wspólnego zaangażowania w tę inicjatywę. Czytaj więcej »

  • Trwa szeroko zakrojona kampania reklamowa marek Profi i JemyJemy, która potrwa do Świąt Bożego Narodzenia. To największe przedsięwzięcie promocyjne obu brandów w ostatnich latach, obejmujące intensywną obecność w internecie, mediach społecznościowych, na YouTube oraz w punktach sprzedaży. Celem działań jest dalsze wzmacnianie wizerunku, zwiększanie rozpoznawalności i wsparcie... Czytaj więcej »

  • Paluszki Lubella w szklance? Klasa!

    Poniedziałek, 03 listopada 2025

    Lubella ruszyła z kampanią, która przypomina o prostych przyjemnościach, znanych i lubianych od lat. „Paluszki Lubella w szklance? Klasa!” – to hasło, które nawiązuje do kultowego sposobu podania chrupiących paluszków, obecnego w polskich domach od pokoleń. Czytaj więcej »

  • Kampania digital Coca-Coli Zero przygotowana przez polski oddział YOC potrwa do grudnia i będzie prowadzona z wykorzystaniem m.in. nowego formatu wideo YOC wspartego AI. Toczy się pod hasłem „Najlepsza Coca-Cola ever? Najpierw spróbuj!”, a jej celem jest zachęcenie konsumentów do próbowania smaku Coca-Coli Zero. Czytaj więcej »

  • Mokate kontynuuje kampanię Cappuccino ZERO

    Poniedziałek, 27 października 2025

    Po udanym starcie kampanii promującej Mokate Cappuccino ZERO, marka Mokate intensyfikuje działania komunikacyjne. Czytaj więcej »

  • Nowa kampania marki Serenada

    Czwartek, 23 października 2025

    Marka Serenada – przekonana, że można szerzyć dobro i tworzyć lepszy świat – ruszyła z nową kampanią „Podziel się SERdecznością!”. Czytaj więcej »

  • Jesienią, marka Amica ponownie zaprasza klientów do udziału w akcji „Kup, oceń i zyskaj z Amica”. To okazja, by nie tylko cieszyć się nowoczesnym sprzętem kuchennym, ale też otrzymać nagrodę pieniężną – nawet do 450 zł za zakup i opinię o piekarniku oraz płycie grzejnej. Akcja potrwa do 31 grudnia 2025 roku lub do wyczerpania puli nagród, która wynosi aż 900 000 zł. Czytaj więcej »

  • Najnowsze kampanie marki WOSEBA

    Poniedziałek, 13 października 2025

    Marka WOSEBA rozpoczęła nową kampanię „Jesienna przyjemność!”. Czytaj więcej »

  • Bracia w wielkim mieście

    Poniedziałek, 13 października 2025

    Bracia Sadownicy ruszyli z sadu do miasta, pokazując, że o jabłku można opowiedzieć na wiele sposobów – także w kampanii outdoorowej. Czytaj więcej »

  • Łowicz z Lubellą czy Lubella z Łowiczem?

    Poniedziałek, 13 października 2025

    Ruszyła kampania, w której dwie duże marki z portfolio Grupy Maspex połączyły siły i stworzyły wspólną komunikację. Czytaj więcej »

  • Od 1899 roku do produkcji wyrobów Mutti wybierane są wyłącznie najlepsze włoskie pomidory, a każdy etap procesu jest kontrolowany – od selekcji odpowiednich odmian aż po ich przetwarzanie w ciągu kilku godzin od zbioru. Czytaj więcej »

  • Kampania ATL „Jestem za” w jesiennym wydaniu

    Poniedziałek, 13 października 2025

    Marka Zagrodowy rusza jesienią 2025 r. z szeroko zakrojoną kampanią ATL pod hasłem „Zagrodowy – Jestem za”. Czytaj więcej »

  • Inka lubi się dzielić…

    Poniedziałek, 13 października 2025

    W listopadzie br. rusza kampania wizerunkowa marki Inka. W 6 spotach TV będzie można ponownie zobaczyć znaną i lubianą bohaterkę marki Zbożenkę, która w kultowym, czerwonym Inkotrucku dzieli się pyszną zbożówką na napojach roślinnych od Inki. Czytaj więcej »

  • Kampania NESCAFÉ® Crema

    Poniedziałek, 13 października 2025

    W okresie jesienno-zimowym startuje kampania marketingowa NESCAFÉ® Crema – jest to okres, w którym ta kawa rozpuszczalna cieszy się szczególnym zainteresowaniem konsumentek. Czytaj więcej »

  • „Przekręć Oreo i poznaj przyszłość”

    Poniedziałek, 13 października 2025

    Oreo startuje z nową kampanią w ramach platformy „Oreo. Daj się zakręcić”, która w zabawny i pełen luzu sposób nawiązuje do ulubionej rozrywki Polaków – przepowiadania przyszłości. Czytaj więcej »

  • Milka ponownie zachęca do budowania relacji z sąsiadami w jesiennej kampanii pod hasłem: „Zasąsiadujmy się na dzień dobry”. Czytaj więcej »

  • Grant’s wraca z kampanią „Ekipa Na Życie” 2025!

    Poniedziałek, 13 października 2025

    Marka Grant’s wraca z nową odsłoną kampanii „Ekipa Na Życie”, która stawia na autentyczność, wspólne emocje i siłę relacji. Tegoroczna edycja, pod hasłem „Ekipa Na Życie. Razem, Wszystko Grant’s”, to kontynuacja idei, że najlepsze rzeczy w życiu dzieją się wtedy, gdy przeżywamy je razem. Pierwsza zapowiedź projektu pojawiła się 5 października na warszawskim... Czytaj więcej »

  • Nowa kampania delio supermarket online

    Czwartek, 09 października 2025

    „Jadą świdry jadą”, „Zielone z dostawą” czy „Śmietanka towarzyska” – takimi hasłami delio supermarket online otwiera nową kampanię. Marka stawia na świeżość i sprawdzone pochodzenie produktów, a jednocześnie akcentuje możliwość dostawy dużych zakupów jeszcze tego samego dnia. Czytaj więcej »

  • Fundacja Polska Bezgotówkowa startuje z trzecią odsłoną kampanii „Zyskaj więcej” skierowanej do przedsiębiorców. Właściciele małych i średnich firm, którzy jeszcze nie korzystają z płatności bezgotówkowych, mogą otrzymać terminal płatniczy, terminal w telefonie lub bramkę płatniczą do sklepu online z Programu Fundacji oraz dodatkowo zyskać 30 darmowych wysyłek w... Czytaj więcej »

  • Lubella i Łowicz łączą siły w nowej kampanii

    Poniedziałek, 06 października 2025

    Rusza wspólna kampania marek Lubella i Łowicz z portfolio Grupy Maspex. Akcja pokazuje, że połączenie dowolnego makaronu Lubella z wybranym sosem Łowicz zawsze daje doskonały efekt – niezależnie od tego, w jakiej kolejności składniki trafią na talerz. Czytaj więcej »

  • Prawie 2000 koszyków niespodzianek w sklepach Carrefour

    Poniedziałek, 06 października 2025

    W ponad 120 sklepach Carrefour w całej Polsce ruszyła kolejna edycja jednej z najbardziej wyczekiwanych akcji promocyjnych – koszyk niespodzianka.Tym razem sieć przygotowała prawie 2000 koszyków pełnych wyjątkowych niespodzianek. Czytaj więcej »

  • Jesień to idealny moment na gorące tosty – chrupiące na zewnątrz, miękkie w środku, z ulubionymi dodatkami bądź w klasycznej wersji. Jednak sekret tego dania tkwi w jednym, niezbędnym składniku – serze, który sprawia, że zwykła kanapka staje się rozgrzewającym posiłkiem i prawdziwym symbolem jesiennego komfortu. Hochland startuje z nową kampanią „Hochland. To jest... Czytaj więcej »

  • Marka HELIO konsekwentnie rozwija kampanię promującą HELIO STIXY, oferując partnerom handlowym wsparcie na każdym etapie współpracy. Realizowane działania obejmują digital, influencer marketing, trade marketing oraz działania w punktach sprzedaży. Czytaj więcej »

  • Oreo startuje z innowacyjną kampanią, w której sztuczna inteligencja i aktor Michał Sikorski w zabawny, interaktywny sposób przepowiadają przyszłość konsumentom. Projekt obejmuje platformę opartą na AI, limitowaną edycję opakowań oraz szeroką komunikację w digitalu i punktach sprzedaży w całej Polsce, realizowaną od 22 września do 30 listopada 2025 roku przez Publicis Groupe. Czytaj więcej »

  • Moja Inka tutaj? W owsiance, kawie, smoothie!

    Czwartek, 25 września 2025

    Już niebawem marka Inka rozpocznie kampanię „Moja Inka tutaj?”, której głównymi bohaterami będą napoje roślinne – bo Inka to nie tylko kultowa kawa zbożowa, ale też napoje roślinne – idealne o każdej porze dnia i przy każdej okazji: do kawy, koktajlu, smoothie czy ulubionej owsianki. Czytaj więcej »

  • We wrześniu 2025 r. ruszyła nowa kampania marketingowa promująca Podpłomyki marki KUPIEC, czyli lidera tej prężnie rozwijającej się w Polsce kategorii. Za strategię dla tej kampanii oraz za jej egzekucję w obszarze kreacji, digital marketingu i influencer marketingu ponownie odpowiada agencja LoveBrands Group. Czytaj więcej »

  • Milion złotych na zagrożone gatunki

    Środa, 24 września 2025

    Marka Żubr już siódmy raz startuje z kampanią, wspierającą zagrożone gatunki zwierząt, przekazując milion złotych na ich ochronę. Czytaj więcej »

  • Mondelez, producent m.in. Milki, Oreo i Prince Polo, w kampanii „Smakuj Świadomie” zbadał, kiedy najczęściej tracimy kontrolę nad jedzeniem przekąsek. Okazuje się, że dzieje się to nie tylko z braku uwagi, ale też pod wpływem emocji – nudy czy stresu. Firma wspiera konsumentów m.in. edukacją i wprowadzaniem jednoporcjowych produktów poniżej 200 kalorii. Czytaj więcej »

  • Lidl ruszył z pierwszą międzynarodową kampanią marki w 31 krajach pod hasłem "Lidl. To się opłaca.". Ta kampania to coś więcej niż tylko przekaz reklamowy - to zobowiązanie i tworzenie więzi emocjonalnej z klientami sieci. Czytaj więcej »

  • Od połowy września Serenada uruchomiła potężną kampanię wizerunkową, która ma poruszyć całą Polskę. Czytaj więcej »

więcej artykułów