Kampanie i Promocje

  • Jej głównym celem jest edukowanie konsumentów o właściwościach pieczywa, jego udziale w codziennej, zbilansowanej diecie oraz obalanie najpowszechniejszych mitów, które narosły wokół wyrobów piekarniczych, zwłaszcza tych dostępnych w sklepach wielkopowierzchniowych. Czytaj więcej »

  • Naczynia renomowanej marki Fissler są teraz dostępne dla klientów Netto za pół ceny w ramach nowej akcji lojalnościowej. Program „Kocha, zbiera, gotuje… Bo jakość to Fissler” ruszył 20 września i potrwa do 24 grudnia. W ramach dodatkowej kampanii promocyjnej specjaliści z branży gastronomicznej, spożywczej oraz zero waste będą korzystać z naczyń Fissler podczas... Czytaj więcej »

  • Międzynarodowy Dzień Kawy, który ma miejsce 29 września, jest tradycją także w Caffe MOYA. Jak co roku, na odwiedzających dowolny punkt Caffe MOYA w całej Polsce, czeka specjalna promocja. W dniach 28-30 września każdy, kto zakupi dowolną kawę, otrzyma wafelek Princessa za 1 grosz. Propozycja godna jest rozważenia nie tylko przez wytrawnych kawoszy. Zapraszamy wszystkich innych do... Czytaj więcej »

  • W najnowszej kampanii marka Podravka przywołuje wakacyjne wspomnienia, prezentując dania kuchni śródziemnomorskiej. Pomimo że koniec lata już na horyzoncie, marka chce, aby w kuchni słońce gościło przez cały rok. Passata pomidorowa, ostry Ajvar, czy niezawodne Spaghetti Bolognese? Dzięki szerokiej ofercie marki, śródziemnomorskie smaki mogą być na wyciągnięcie ręki. Czytaj więcej »

  • Jesień pełna smaku w Costa Coffee

    Środa, 22 września 2021

    W związku z nadchodzącą szybkimi krokami jesienią, sieć kawiarni Costa Coffee przychodzi z nowymi, przepysznymi produktami. Na odkrycie czeka aromatyczne menu pełne smaku i jesiennego klimatu, a w nim m.in.: zestawy śniadaniowe z nowymi bagietkami o niebanalnych połączeniach smakowych, Słodkie Zestawienie, czyli ciastko karmelowo-jabłkowe z ulubioną kawą klasyczną, oraz... Czytaj więcej »

  • Takiej akcji jeszcze nie było! MediaMarkt zachęca klientów swoich sklepów stacjonarnych do aktywności fizycznej i pomocy potrzebującym dzieciom. Wystarczy zrobić zakupy za minimum 100 zł i wykonać 10 przysiadów, żeby wesprzeć Towarzystwo Przyjaciół Dzieci. Przysiady zostaną przeliczone na złotówki – każdy przysiad ma wartość 1 zł. Czytaj więcej »

  • Tymbark Smakołyk, chwila dla ciebie!

    Wtorek, 14 września 2021

    Tymbark Smakołyk powstał dla tych, którzy chcą znaleźć chwilę dla siebie – na coś smacznego i pożywnego. By podkreślić, że warto sięgnąć po owocową nowość, marka rozpoczęła kampanię digitalową. Czytaj więcej »

  • Najdelikatniejsza czekolada Milka, stworzona z alpejskiego mleka, teraz może zostać wzbogacona o ulubione dodatki konsumentów. To właśnie oni dostaną unikalną szansę na zainspirowanie marki, a wszystko za sprawą wyjątkowego Kreatora Smaków. Czytaj więcej »

  • Wczoraj wieczorem wystartowała kampania wizerunkowa piw grupy Manufaktura, warzonych w browarze w Tenczynku. W spocie reklamowym wystąpił Piotr Stramowski, ambasador browaru Tenczynek. Na promocję z wykorzystaniem spotu telewizyjnego oraz reklamy w internecie Manufaktura przeznaczyła 2 mln złotych, wspierając swoje hity sprzedażowe - Pils, Świeże, Marakuja, Double IPA. W reklamach... Czytaj więcej »

  • Legia to nie tylko piłkarze. Klub tworzą również ludzie, których nie widać w świetle stadionowych jupiterów. To właśnie o nich Królewskie opowiada w nowej kampanii pt. „Znani z Łazienkowskiej”. Komunikacja wspiera trwającą loterię konsumencką marki. Czytaj więcej »

  • Jacobs z kampanią promującą loterię

    Czwartek, 02 września 2021

    Firma Jacobs Douwe Egberts, wystartowała z ogólnopolską loterią kaw ziarnistych marki Jacobs. Organizację loterii powierzono agencji First Line Polska, a planowanie i zakup mediów agencji Havas Media. Czytaj więcej »

  • Nowa kampania marki NaTurek

    Wtorek, 31 sierpnia 2021

    Mleczarnia Turek ruszyła z nową kampanią telewizyjną flagowego produktu NaTurek Camembert. Nowa reklama skupia się wokół przyjemności - przyjemności tworzenia i przyjemności dzielenia się tym, co najlepsze z bliskimi nam osobami. Czytaj więcej »

  • Jim Beam w ramach polskiej odsłony kampanii „Always Welcome” organizuje w Gdańsku wyjątkowy i jedyny taki w Polsce koncert MROZU – na płynącej po Motławie barce. Występ odbędzie się 3 września w ramach ogólnopolskiej trasy „Jim Beam Welcome Sessions Tour”. Barka, na której wystąpi MROZU wraz z zespołem wyruszy o godzinie 19.00 z przystani przy Długim Pobrzeżu 12, tuż... Czytaj więcej »

  • Sieć Stokrotka, tuż przed rozpoczęciem roku szkolnego, przygotowała dla swoich klientów akcję promocyjną, której głównym bohaterem jest Harry Potter. Robiąc zakupy i zbierając figurki z ulubionymi postaciami ze świata magii i zaklęć można wygrać główną nagrodę – rodzinny wyjazd do Londynu, skąd pochodzi słynny czarodziej. Czytaj więcej »

  • Firma ETi ruszyła z loterią marki ETi DARE pod hasłem „Odważ się spełniać marzenia z DARE”. Loteria promuje produkty z portfolio: wafle w czekoladzie, wafle nieoblewane oraz czekolady. Zgłoszenia przyjmowane są przez 8 tygodni, do10 października. Czytaj więcej »

  • Z końcem wakacji McDonald’s powraca z kolejną odsłoną kampanii „Wszystko, czego chcesz od burgera”. Do najnowszego spotu promującego Burgery Maestro, sieć restauracji ponownie zaangażowała aktorski duet: Borysa Szyca i Michała Żebrowskiego. Tym razem bohaterowie spotu postanowili stoczyć ze sobą zacięty pojedynek na szable. A wszystko z powodu pysznego burgera, któremu nie... Czytaj więcej »

  • Oferta węgierskich win w sklepach Lidl Polska

    Poniedziałek, 09 sierpnia 2021

    Węgry to kraj z wieloletnią tradycją produkcji wina. Na uwagę zasługują regiony winiarskie takie jak np. Eger, Tokaj, Balaton oraz mniej znane, np. Neszmély. Już od poniedziałku, 9.08 do wyczerpania zapasów we wszystkich sklepach Lidl Polska w sprzedaży pojawi się selekcja win węgierskich, w bardzo atrakcyjnych cenach. Czytaj więcej »

  • PROSTO z lat 90. - nowa kampania marki Wyborowa

    Poniedziałek, 09 sierpnia 2021

    Marka Wyborowa powraca z kolejną odsłoną kampanii Włącz Tryb Spotkań i przedstawia unikalną kolekcję stworzoną w kooperacji z PROSTO. Czytaj więcej »

  • Sieć wspólnie z marką Olimp Sport Nutrition – topowym producentem odżywek dla sportowców, wprowadza do sprzedaży w swoich sklepach, wyprodukowane w Polsce specjalnie dla ALDI T-shirty. W sprzedaży znajdą się również wybrane suplementy diety oraz akcesoria. W przygotowanej akcji do aktywnego trybu życia zachęcają także znani sportowcy - Katarzyna Dziurska i Robert Karaś. Czytaj więcej »

  • Back to school - szkolna wyprawka od Lidla

    Piątek, 06 sierpnia 2021

    Za niecały miesiąc uczniowie powrócą do szkół. Przygotowanie wyprawki szkolnej zazwyczaj wiąże się z zakupem nowych produktów, który warto rozłożyć w czasie. Od poniedziałku, 9 sierpnia w ofercie Lidl Polska znajdziemy artykuły, dzięki którym dziecko będzie mogło w pełni gotowe przekroczyć szkolne drzwi. Oferowane będą m.in. zeszyty już od 39 groszy, a od czwartku, 12... Czytaj więcej »

  • Rusza akcja "Nutella Kocha Polskę"

    Poniedziałek, 02 sierpnia 2021

    Rusza ogólnopolska akcja „Nutella Kocha Polskę”, dzięki której kupując dedykowany słoik kremu Nutella możemy jednocześnie odkryć 16 wyjątkowych miejsc w Polsce. Wszystkie te miejsca zostały wybrane we współpracy z Polskim Towarzystwem Turystyczno-Krajoznawczym, ale 16 lokalizacji to dopiero początek. Zgłoś własne ulubione miejsce w Polsce i wygrywaj nagrody! Możesz też... Czytaj więcej »

  • Lanek, Jan-rapowanie, Solar i White 2115 we współpracy z marką Żywiec pokazują, jak cieszyć się życiem po miesiącach pandemii. Chodzi o to, aby było lekko, bez nadęcia i zbędnych dodatków. Utwór „Znowu wieje wiatr” oraz nakręcony do niego klip gloryfikują proste momenty, którymi możemy się delektować podczas wakacyjnych miesięcy. Czytaj więcej »

  • Marcin Dorociński, jeden z najpopularniejszych polskich aktorów, właśnie rozpoczął współpracę z marką Kinley. W ramach najnowszej kampanii reklamowej, realizowanej pod hasłem „Smak, do którego dorastasz”, ambasador celebruje momenty, w których może się zrelaksować. W końcu ciągłą gonitwę, by sprostać oczekiwaniom, jakie niesie życie aktora, warto zastąpić dystansem.... Czytaj więcej »

  • Startuje nowa kampania reklamowa marki Harnaś

    Poniedziałek, 19 lipca 2021

    W nowym spocie TV bohater marki – Harnaś spotyka prawdziwych bohaterów – strażaków. Reklama towarzyszy kampanii „Harnaś wspiera strażaków ochotników”. W ramach sponsoringu Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP (ZOSP RP) marka przekaże łącznie 1 100 000 zł z na zakup dodatkowego wyposażenia i sprzętu dla jednostek OSP. Zrealizuje ponadto loterię dla sklepów i... Czytaj więcej »

  • Jan Błachowicz, mistrz świata UFC w wadze półciężkiej i jeden z najlepszych polskich sportowców, został ambasadorem piwa Noszak – marki Browaru Zamkowego Cieszyn. Zawodnik podpisał dwuipółletni kontrakt, a jego wizerunek będzie wykorzystywany przez markę działaniach marketingowych pod hasłem „Witaj Książę!”. Czytaj więcej »

  • JNT Group buduje kategorię win gronowych z Nowego Świata. Firma wprowadza na rynek 3 kolekcje nowoczesnych win: Freeway z Kalifornii, Moonlight Lake z Australii oraz Los Flamingos z Chile. Ich ambasadorką została Karolina Gilon, popularna prezenterka telewizyjna i modelka. W Warszawie właśnie podpisano umowę o współpracy. Czytaj więcej »

  • Według szacunków instytutu Badawczego ARC wynika, że aż 54 proc. Polaków poświęca na śniadanie zaledwie 5-10 minut, a w rankingu najchętniej wybieranych produktów „na dzień dobry” od lat królują kanapki. A gdyby tak zamienić nudną kanapkę z serem na pożywne i pyszne musli, owsiankę lub granolę? Do tego zachęca Kinga Paruzel, w ramach ogólnopolskiej kampanii... Czytaj więcej »

  • Świetna wiadomość dla fanów intensywnego smaku karmelu, mleka i czekolady! Przez najbliższe dwa miesiące karmelowo-czekoladowe i czekoladowo-mleczne cukierki Tofflairs z Wawelu otrzymają silne wsparcie komunikacyjne. W okresie wakacyjnym produkty promować będzie Loteria Tofflairs oraz intensywna kampania w mediach. Czytaj więcej »

  • Lato zachęca do spontaniczności. Tak samo jak Tymbark, który startuje z nową komunikacją linii produktów Crazy Fun. Nowe imprezowe produkty z portfolio marki wprawią w doskonały nastrój każdego, kto ich spróbuje. Wakacje czas zacząć! Czytaj więcej »

więcej artykułów