Kampanie i Promocje

  • Marka Crunchips wystartowała z kampanią promującą nowość produktową – Crunchips Nachos w trzech wariantach smakowych: chili, ser żółty i barbecue. Czytaj więcej »

  • Właśnie ruszyła kolejna odsłona dobrze znanej od wielu lat kampanii "Głodny nie jesteś sobą". Trzy humorystyczne spoty przedstawiają niezręczne sytuacje. W każdej z tych okoliczności z ratunkiem przychodzi Snickers®, który pomoże nadążyć, ogarnąć i być cierpliwym. Czytaj więcej »

  • Marka Ostoya we współpracy ze Stowarzyszeniem Jestem na pTAK! rusza z kampanią Duszą w Bieszczadach, sercem w mieście. Jej celem jest inspirowanie konsumentów do poszukiwania kontaktu z dziką naturą w mieście i wspieranie ochrony mieszkających w nim ptaków. To właśnie ich obecność i śpiew pozwalają zapomnieć o dynamice miasta i zanurzyć się w naturze, co przekłada się na... Czytaj więcej »

  • Sieć restauracji KFC odświeża linię swoich kuponów promocyjnych, dzięki którym fani chrupiącego kurczaka w słynnej panierce autorstwa Colonela Sandersa mogą kupić swoje ulubione dania w najlepszych ofertach cenowych. W kampanii digitalowej „KuRpony z KFC robią wrażenie” wziął udział MrKryha, influencer którego słynne „a ja mam takie nietypowe zamówienie” doskonale... Czytaj więcej »

  • Wystartowała nowa kampania marki Okocim. Jej pierwszą odsłoną będzie reklama wariantów smakowych piw bezalkoholowych Okocimia: Limonka z miętą 0,0%, Mango z marakują 0,0%, Ciemna Wiśnia 0,0% i Sycylijska Pomarańcza 0,0%. Kampania zaprezentuje nową, unikalną oprawę marki Okocim, zabierając widzów w podróż do niezwykłego, międzyczasowego świata. Czytaj więcej »

  • Wszyscy chcemy czuć się ze sobą dobrze, a uśmiech jest tego ważnym elementem. Marka Orbit® White w nowej kampanii reklamowej przekonuje, że pewność siebie jest cechą uniwersalną, a sposobem, aby ją wydobyć może być właśnie naturalny i nieskrępowany uśmiech. Czytaj więcej »

  • 4 maja marka Tyskie wystartowała z aktywacją konsumencką w formie podkapslowej zabawy, w której można wygrać gotówkę. Do sprzedaży trafi ponad 26 milionów promocyjnych opakowań z wizerunkami polskich królów: Bolesława Chrobrego, Kazimierza Wielkiego i Władysława Jagiełły. Bohaterowie kampanii pojawiają się również w spocie, komunikacji online i offline. Czytaj więcej »

  • Wystartowała nowa kampania marki Okocim. Jej pierwszą odsłoną będzie reklama wariantów smakowych piw bezalkoholowych Okocimia: Limonka z miętą 0,0%, Mango z marakują 0,0%, Ciemna Wiśnia 0,0% i Sycylijska Pomarańcza 0,0%. Kampania zaprezentuje nową, unikalną oprawę marki Okocim, zabierając widzów w podróż do niezwykłego, międzyczasowego świata. Czytaj więcej »

  • Danie na ciepło od Lubelli to propozycja na ciepły i sycący posiłek w ciągu dnia. Połączenie makaronu, warzyw i sosu w jednym opakowaniu oraz łatwość w przygotowaniu to pewny sposób na szybki i udany obiad lub kolację, o czym marka przekonuje w kampanii. Czytaj więcej »

  • Tymbark PO PROSTU. Nic dodać!

    Piątek, 29 kwietnia 2022

    W najnowszej kampanii marka Tymbark przybliża konsumentom nową linię produktów PO PROSTU. Okazuje się, że to produkty o tak prostym i naturalnym składzie, że przedstawiając je nie trzeba zbyt wiele mówić. Dlatego Tymbark część spotu reklamowego przeznacza na obcowanie widza z naturą w zabawny i pozwalający złapać dystans sposób. Czytaj więcej »

  • W nowym teledysku Young Leosi, topowej polskiej artystki nowego pokolenia, pojawiają się produkty Tiger. W ten sposób marka pokazuje, że wspiera odważne, pełne pasji osoby, które zarażają innych swoją dobrą energią. Tiger i Young Leosia w piosence “Rok Tygrysa” wspólnie zachęcają do podążania własną drogą, niezależnie od utartych schematów. Czytaj więcej »

  • Madej Wróbel, rodzinna firma z samego serca Śląska, ruszyła z nową kampanią konsumencką prowadzoną w formule tranzytowej. Po ulicach Bytomia, Chorzowa, Katowic, Gliwic, Zabrza oraz Rudy Śląskiej krążą niezwykłe tramwaje sygnowane logo Madej Wróbel. Czytaj więcej »

  • Więcej warzyw w nowych sosach Łowicz!

    Czwartek, 28 kwietnia 2022

    Marka Łowicz prezentuje sposób na więcej warzyw w posiłku - to sosy Łowicz 8 warzyw. W nowej kampanii ponownie wykorzystano znaną aranżację hitu Backstreet Boys, w której tekst piosenki przekazuje hasło kampanii “Więcej warzyw jedz, 8 warzyw jedz!”. Czytaj więcej »

  • W tym roku na Planecie Warka pojawiło się wiele zmian. Nie dosyć, że wylądowała tam Warka Radler i cała rodzina wareckich produktów komunikowana jest wspólnie, to jeszcze Warka Jasne Pełne i Warka Radler 0,0% uwarzone zostały według nowej receptury. Do Warki Jasne Pełne dodano mrożonych szyszek chmielu, a w Warce Radler 0,0% pojawiło się więcej soków owocowych – wszystko dla... Czytaj więcej »

  • Pewność siebie z Orbit®

    Środa, 27 kwietnia 2022

    Odrobina pewności siebie może pomóc w każdej sytuacji. Nowa kampania gumy Orbit opowiada o odzyskaniu błysku i odnalezieniu siebie na nowo w rzeczywistości offline. Cztery spoty w humorystyczny sposób przedstawiają codzienne czynności, które po okresie pandemicznych ograniczeń mogą okazać się sporym wyzwaniem. Z ratunkiem przybywa guma Orbit! Czytaj więcej »

  • Żaden Kubuś nie dodaje cukru!

    Środa, 27 kwietnia 2022

    Kubuś od lat dostarcza dzieciom i ich rodzicom to, co najlepsze. Kubuś Play, Kubuś Waterrr, Kubuś mus i Kubuś sok 100% to uwielbiane i cenione przez nich produkty. Marka stawia więc na składy bez dodatku cukru, o czym szeroko informuje w najnowszej kampanii. Czytaj więcej »

  • San wystartował z nową komunikacją. Jej celem jest wzmocnienie świadomości marki oraz szerokiej palety produktów obejmującej ciastka Łakotki, Holenderskie, Złotokłose, Petitki oraz wafle Łakotki. Czytaj więcej »

  • Żywiec od lat zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne i czerpać z tego radość. Marka nieustannie podąża też za zmianami zachodzącymi w otaczającym nas świecie i na nie odpowiada. Obserwując to, co aktualnie najważniejsze, chce jeszcze mocniej skupiać się na relacjach oraz sile jaka z nich płynie. Właśnie dlatego idea przewodnia nowego manifestu Żywca prezentowanego w... Czytaj więcej »

  • W weekend 22-24 kwietnia w sklepach Carrefour klienci znajdą wiele atrakcji i ofert zachęcających do bardziej zrównoważonych zakupów. W ramach akcji “Weekend dla Ziemi”, osoby chcące kupować bardziej odpowiedzialnie, będą mogły zakupić wytrzymałe opakowania wielokrotnego użytku marki Carrefour, które nadają się do zakupu na wagę owoców, warzyw, serów, wędlin, mięsa,... Czytaj więcej »

  • Jan Frycz ambasadorem marki Bracia Koral

    Czwartek, 21 kwietnia 2022

    Bracia Koral - jedna z głównych marek high premium w segmencie lodów w Polsce, rozpoczęła emisję spotu reklamowego z udziałem nowego ambasadora marki. Jan Frycz, kultowy polski aktor filmowy i teatralny, zabiera widzów w sentymentalną podróż do wspomnień, które nieodłącznie związane są z cudownymi polskimi krajobrazami, naturą oraz lodami Bracia Koral. Nagranie zrealizowane... Czytaj więcej »

  • Orzeźwiający lager uwarzony z najświeższych pikseli i serwowany w najgorętszej miejscówce w Decentralandzie zaprojektowanej przez street artowca J. Demsky’ego – tak Heineken ogłaszał światu swoje najnowsze piwo, czyli Heineken Silver. Pierwsza na świecie konferencja prasowa w Metaverse miała oczywiście humorystyczny charakter, a kilka tygodni później w wielu europejskich... Czytaj więcej »

  • „Pasztet Profi, teraz w metalowej puszce” to hasło produktowej kampanii reklamowej, która wystartowała w ramach nowej platformy komunikacyjnej marki, wprowadzonej w ubiegłym roku. Działania potrwają do połowy czerwca i będą realizowane w kanałach digitalowych. Czytaj więcej »

  • Wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej „Chmielowe Mistrzostwa Świata” marki Žatecký. Tym razem w dwóch spotach zawodnicy Žateckej drużyny biorą udział w kategorii „Lekkość ciemnego piwa” oraz „Balans smaku”. W spocie nie zabrakło humoru i zdrowej rywalizacji, która charakteryzuje spoty marki. Czytaj więcej »

  • Lech Free 0,0% Active Hydrate – pierwsze piwo bezalkoholowe w Polsce o właściwościach nawadniających, o smaku mango i cytryny z nowym spotem reklamowym od 11 kwietnia br. Marka pokazuje jak bezalkoholowy wariant może łączyć piwny smak z aktywnym stylem życia. Nowa kampania osadzona na platformie „Lechendy mogą wszystko” jest emitowana w TV. Czytaj więcej »

  • W kwietniu marka Bracia Sadownicy, wspólnie z Elizą Mórawską-Kmitą, autorką bloga kulinarnego Whiteplate.com, przygotowali przepis w sam raz na niedzielny obiad. Tym razem w roli głównej występuje kurczak z dodatkiem produktu marki - smoothie Gęste Jabłko. Czytaj więcej »

  • Pod hasłem „Otwórz się na dzikość z natury” ruszyła tegoroczna odsłona reklamowa naturalnej wody mineralnej Rodowita z Roztocza. Kampania jest kolejnym krokiem w rozwoju marki i ma na celu umocnienie jej pozycji w segmencie wód mineralnych. Czytaj więcej »

  • Wielkanocne promocje w sieci SPAR

    Czwartek, 07 kwietnia 2022

    W sklepach SPAR dostępne już są wyjątkowe Wielkanocne promocje i oferty specjalne. Pod hasłem „Wielka moc, gdy w Wielkanoc jesteśmy razem” dostępny jest obszerny katalog, a w nim setki produktów w atrakcyjnych cenach i smaczne świąteczne przepisy – np. na roladę z indyka z pieczarkami i serem lub wiosenną bezę. W promocji są m.in. wędliny, jaja z wolnego wybiegu, majonez,... Czytaj więcej »

  • Pod koniec marca JBB Bałdyga, jedna z najpopularniejszych marek mięsnych w Polsce, startuje z ogólnopolską kampanią marketingową 360 stopni „Smakuje w całej Polsce”. Potrwa przez najbliższe miesiące obejmując okres Świąt Wielkanocnych oraz sezon grillowy. Czytaj więcej »

  • Nowa komunikacja na Planecie Warka

    Środa, 06 kwietnia 2022

    Rok 2022 to nowe otwarcie dla marki Warka. Od teraz cała rodzina wareckich produktów będzie komunikowana wspólnie, udowadniając, że na Planecie Warka każdy odkryje rozrywkową stronę swojej natury. Nowa Planeta Warka, na której wylądowała właśnie Warka Radler reprezentuje świat bliskich znajomych. Od początku kwietnia można oglądać pierwszy z serii spotów wpisujących się w... Czytaj więcej »

  • Kampania nowej serii lodów Slick, skierowana jest głównie do dzieci i młodzieży. Obejmuje emisję spotu wideo w stylu retrowave w digitalu, reklamy display na TikToku, Facebooku, IG oraz w Google oraz ogólnopolską kampanię DOOH. Kolejnym etapem będzie współpraca z influencerami i konkurs. Czytaj więcej »

więcej artykułów