Kampanie i Promocje

  • W lutym wystartowała nowa platforma komunikacyjna marki Jacobs pod hasłem „Doceniaj to, co wspaniałe”. Nowemu pozycjonowaniu marki towarzyszy również zmiana identyfikacji wizualnej opakowań kaw – na początek mielonych i rozpuszczalnych. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media. Czytaj więcej »

  • W 2024 roku Herbapol-Lublin obchodzi 75-lecie istnienia. Rocznicowe hasło - „75 lat zakochani w naturze – z wzajemnością” - idealnie wyraża główną wartość firmy, która od zawsze jest głęboko zakorzeniona w naturze, jednocześnie dynamicznie się rozwijając, zgodnie z najnowszymi trendami. Herbapol-Lublin przygotował bogaty program świętowania tej wyjątkowej rocznicy, a... Czytaj więcej »

  • Święto Zakochanych to wyjątkowy czas w roku, kiedy serca biją szybciej na samą myśl o tym dniu. W tym romantycznym okresie nie ma lepszego sposobu na wyrażenie uczuć niż sprawienie drugiej osobie subtelnego prezentu. Dlatego dla wszystkich poszukujących inspiracji, od poniedziałku, 12 lutego, sklepy Lidl Polska oferują wyjątkowe słodkości, kwiaty oraz artykuły drogeryjne, które... Czytaj więcej »

  • Walentynki to czas, gdy serca zakochanych biją mocniej. Sieć Biedronka rozpoczęła już przygotowania do celebracji tego wyjątkowego dnia, oferując klientom szeroki wybór prezentów i smakołyków, które sprawią, że dzień zakochanych pozostanie na długo w pamięci. W tegorocznej ofercie sieci można skomponować wymarzony prezent zaczynając od subtelnych bukietów kwiatów po... Czytaj więcej »

  • Od 12 lutego br. (poniedziałek) sieć Intermarché obniża ceny regularne aż 500 produktów z podstawowych kategorii spożywczych i do domu takich jak nabiał, wędliny, napoje czy chemia. Specjalnie oznaczone artykuły będą kolejnymi w szerokim asortymencie Intermarché, które zaskoczą klientów niskimi cenami i ułatwią robienie codziennych zakupów spożywczych jeszcze taniej. Czytaj więcej »

  • Podobnie jak w ramach zeszłorocznej kampanii, również w jej najnowszej odsłonie, marka inspiruje do tworzenia wyjątkowych chwil, a tym samym nowych wspomnień, podczas wspólnych posiłków oraz celebrowania prawdziwej magii. Jaki ma na nią przepis? Dobre towarzystwo, zimna Coca-Cola Zero lub Coca-Cola Zero Cukru Zero Kofeiny oraz pyszne jedzenie, którym można się dzielić z innymi –... Czytaj więcej »

  • Amorek, czyli limitowana wersja hot doga, specjalnie skomponowane walentynkowe gnocchi oraz Foodini Piękno – to wyjątkowe, różowe produkty z Żabki, z którymi klienci mogą świętować walentynki. Dodatkowo w dniach 12-14 lutego br., w każdym z ponad 10 000 sklepów Żabka dostępne będą bukiety długich róż – różowych lub czerwonych. W ofercie sieci znajdą się też... Czytaj więcej »

  • W ramach kontynuacji platformy komunikacyjnej „Pysznie na tym wyjdziesz” Lubella ponownie zwraca uwagę, że z makaronem można mądrzej gospodarować domowym budżetem. Tym razem marka inspiruje do oszczędzania pokazując, że w domu zjemy tak samo pysznie, ale taniej niż w restauracji. Wzmocnieniem przekazu było specjalne wydarzenie na warszawskiej Pradze, gdzie 5 lutego Lubella... Czytaj więcej »

  • Biedronka zaprasza na gratisowe pączki

    Czwartek, 08 lutego 2024

    Jedzenie pączków w Tłusty Czwartek ma swoją długą tradycję. W czasach pogańskich w ten dzień świętowano zakończenie zimy i nadejście wiosny, czemu poza jedzeniem pączków towarzyszyły huczne zabawy. W Polsce i w innych krajach europejskich, to słodkie święto sygnalizuje zbliżający się koniec karnawału, przy czym na przestrzeni wieków niezmienna pozostaje tradycja jedzenia... Czytaj więcej »

  • Marka Plusssz nawiązała współpracę z wybitnym siatkarzem Wilfredo Leonem! Czytaj więcej »

  • W poniedziałek, 5 lutego wystartowała szeroka komunikacja flagowej promocji marki Żubr – „Dwa Szybkie Żubry”. Loteria potrwa do 31 lipca 2024 r. Do wygrania jest 8 milionów piw. Czytaj więcej »

  • W ramach wspierania oszczędzania Carrefour przygotował dla swoich klientów kolejną odsłonę swojej kultowej akcji zniżkowej. Wszyscy użytkownicy aplikacji "Mój Carrefour" przez cały luty będą mieli okazję otrzymać bony promocyjne o łącznej wartości nawet 90 złotych. Wystarczy dokonać zakupów w Carrefour za minimum 100 zł i skorzystać z rabatów 5%, 10% i 15% na kolejne zakupy. Czytaj więcej »

  • SEPHORA – wiodący, globalny lider prestiżowego omni-retailu kosmetycznego, 5 marca ruszyła jednocześnie z jedną spójną kampanią w prawie 35 rynkach na całym świecie pod wspólnym hasłem: „We belong to something beautiful” (Razem tworzymy piękno). Marka Sephora, której misją jest inspirowanie swojej społeczności inkluzywną wizją piękna, raz jeszcze podkreśla swoją... Czytaj więcej »

  • Najnowsza kampania reklamowa marki Lubella, przypomina, że Owsianka, to połączenie wygody, pysznego smaku i pożywnych płatków owsianych! Owsianka Lubella, jako pożywna i wygodna przekąska, doskonale sprawdzi się w każdej sytuacji, niezależnie czy to w przerwie między zajęciami, w pracy czy kilka minut przed kolejnym spotkaniem. Czytaj więcej »

  • „Tydzień w stylu włoskim” w Lidl Polska

    Poniedziałek, 05 lutego 2024

    Kulinarna podróż po smakach Włoch zaczyna się w najbliższym sklepie Lidl Polska! Aromatyczne sery, wyśmienite makarony, sosy oraz inne smakołyki prosto z serca Italii… Już od 5 lutego sieć rozpoczyna „Tydzień w stylu włoskim”, zapraszając na prawdziwą ucztę dla podniebienia. Przez cały tydzień klienci będą mogli zaopatrzyć się w ponad 100 oryginalnych włoskich... Czytaj więcej »

  • W lutym br. rozpoczęła się pierwsza wizerunkowa kampania firmy Makłowicz i Synowie, producenta sosów, oliw, makaronów i dań gotowych. Celem kampanii jest budowanie świadomości marki oraz zakomunikowanie oferty firmy odbiorcom w całej Polsce. Osią kampanii jest emisja billboardów sponsorskich w największych stacjach telewizyjnych. Kampania potrwa do końca lutego br. Czytaj więcej »

  • Sieć Lidl Polska, jako firma społecznie odpowiedzialna, już po raz 12. w ramach kampanii „Mały procent, wielka pomoc” zachęca klientów oraz pracowników do skorzystania z możliwości przekazania 1,5% podatku na rzecz wybranej fundacji lub organizacji pożytku publicznego. W akcji Lidl Polska współpracuje z m.in.: Fundacją WOŚP, Caritas Polska, Bankami Żywności, Fundacją JiM... Czytaj więcej »

  • Oreo od lat wprowadza limitowane edycje swoich produktów. Tym razem marka połączyła siły z uwielbianym na całym świecie bohaterem gry PAC-MAN i stworzyła ciastka, które wyglądają jak jego labirynt! Współpracy towarzyszy kampania promocyjna, która potrwa do końca kwietnia 2024 r. Czytaj więcej »

  • 22 stycznia startuje tegoroczna kampania serków wiejskich Almette z udziałem jednej z najpopularniejszych polskich piosenkarek i celebrytek, Cleo. Silne wsparcie reklamowe produktów obejmie obecność w telewizji, na portalach internetowych, w prasie handlowej oraz social mediach. Czytaj więcej »

  • „Level Wawel” - to hasło kampanii i zarazem nowa platforma komunikacji krakowskiego producenta słodyczy Wawel SA. Czytaj więcej »

  • Żabka kontynuuje rozwój swojego programu lojalnościowego. Do grona partnerów zewnętrznych, których unikatowe oferty dostępne są dla użytkowników aplikacji Żappka w specjalnej sekcji „Wszystko za żappsy”, dołączyło Spotify. Od teraz klienci sieci mogą wymieniać zebrane w aplikacji żappsy, czyli punkty lojalnościowe, na 3-miesięczne bezpłatne członkostwo Spotify Premium... Czytaj więcej »

  • Trzon komunikacji stanowi aktywacja konsumencka realizowana w formacie kreatywnego konkursu. Zadaniem uczestników jest zakupić Chleb Tostowy Dan Cake pszenny lub pełnoziarnisty, a następnie wymyślić tekst pochlebstwa, którym można uraczyć bliską osobę. Dan Cake nagrodzi najbardziej pomysłowe komplementy atrakcyjnymi sprzętami kuchennymi i gotówką, dając czas na chwilę... Czytaj więcej »

  • Carrefour Polska zaczyna nowy rok z promocją dla użytkowników aplikacji “Mój Carrefour”. Do końca stycznia wszystkie osoby korzystające z aplikacji, otrzymają e-bony na następne zakupy o wartości 50 zł. Wystarczy, że od poniedziałku do czwartku, 3 razy zrobią zakupy za minimum 100 zł oraz zeskanują aplikację przy kasie. Czytaj więcej »

  • W sklepach Auchan Polska trwa wieloformatowa kampania CENY W DÓŁ – kolejna inicjatywa sieci wpisująca się w politykę niskich cen konsekwentnie realizowana od początku działania firmy na polskim rynku z myślą o ochronie siły nabywczej polskiego konsumenta. Na poszczególnych etapach kampanii oferowane są różnego rodzaju promocje, obniżki cen, specjalne ceny w przedziale zaledwie... Czytaj więcej »

  • W Lidlu ruszył tydzień pełen okazji XXL

    Poniedziałek, 08 stycznia 2024

    W poniedziałek, 8 stycznia, w sklepach Lidl Polska rozpoczął się Tydzień XXL. W ramach akcji, taniej kupimy artykuły w powiększonych, rodzinnych opakowaniach. Posiadacze Karty Dużej Rodziny skorzystają też z dodatkowej 10-procentowej zniżki na ponad 200 produktów z oferty. Czytaj więcej »

  • Smolasty w ostatnich miesiącach rozbudził apetyt swój i fanów. Artysta zaskoczył spotem reklamowym pełnym przepychu, a teraz idzie o krok dalej i zachęca do wzięcia udziału w konkursie, w którym do wygrania są unikatowe nagrody: złoty sygnet, charakterystyczne puchowe kamizelki czy designerskie okulary przeciwsłoneczne. Aby otrzymać jeden z wyjątkowych gadżetów należy... Czytaj więcej »

  • Nic tak nie zaskakuje, jak nieoczywiste połączenia! Przekonaliśmy się o tym po raz kolejny dzięki Blend Session – muzycznej inicjatywie, która ma na celu promowanie niecodziennych fuzji charakterów i talentów. W ramach projektu ponownie spotkali się młodzi twórcy – w tym roku są to Jan-Rapowanie oraz Frank Leen. Czytaj więcej »

  • WOSEBA wyjątkowa jak TY

    Poniedziałek, 04 grudnia 2023

    W grudniowej kampanii marka zachęca, aby kawa Woseba stała się towarzyszem niezapomnianych świątecznych momentów. Jej charakterystyczny smak, unikalny aromat podkreślą magię chwil spędzonych razem. W tym szczególnym okresie, kiedy drobne gesty nabierają wielkiego znaczenia, marka Woseba inspiruje do dzielenia się z bliskimi niezwykłym doświadczeniem smaku i aromatu kawy. Czytaj więcej »

  • 1 listopada 2023 swoją premierę miała kampania marki Gillette będącej częścią Procter&Gamble - “Muszę..., Bo Chcę.” W spocie reklamowym zobaczyć możemy nowego ambasadora marki – Mateusza Damięckiego, który pokazuje, że golenie się może sprawiać tyle samo przyjemności, co wykonywanie swojej pracy czy bycie dobrym rodzicem. Aby szeroko poinformować o tym media, marka... Czytaj więcej »

  • Marka Cukier Królewski wzmacnia i rozwija kampanię „Piecz, Przerabiaj, Podziel się” o kolejne aktywacje, mające mobilizować Polaków do niemarnowania żywności. Dotychczasowe działania prowadzone były w sieci. Teraz „Królewski” idzie o krok dalej i w myśl hasła „Gdzie dobro króluje, nic się nie marnuje” wspólnie z Fundacją Weź Pomóż, uruchamia lodówki społeczne. Czytaj więcej »

więcej artykułów