Kampanie i Promocje

  • Ruszyła szeroko zasięgowa kampania batonów lodowych Snickers®. W ramach spotów Snickers® przenosi konsumenta w rajskie, pełne relaksu miejsce albo zapewnia dobre zakończenie niezależnie od okoliczności. Czytaj więcej »

  • Marka Cukier Królewski od ponad dwóch lat motywuje Polaków do niemarnowania jedzenia i stosowania zasady 3P – Piecz, Przerabiaj, Podziel się. Zachęca do tego także w ramach tegorocznej letniej aktywacji konsumenckiej, realizowanej pod hasłem „Obudź w sobie Królową lub Króla Niemarnowania”. Akcji towarzyszy trwający do końca sierpnia konkurs z nagrodami w postaci sprzętu AGD.... Czytaj więcej »

  • Carrefour Polska po raz kolejny obniża cenę ponad 1000 kosmetyków dla kobiet, mężczyzn i dla domu z oferty swoich hiper- i supermarketów. Już dziś (wtorek 16 lipca), rusza druga odsłona tej akcji, w ramach której sieć przygotowała ponad 10 tys. nowych koszyków z tajemniczą zawartością. Pojawią się one łącznie w ponad 170 hiper- i supermarketach sieci i będą kosztować... Czytaj więcej »

  • W blokach reklamowych pojawiły się spoty Lecha w spokojnym klimacie, wyróżniającym je spośród innych reklam. Czytaj więcej »

  • Magnum i Żabka otwierają Polaków na doznawanie przyjemności, szukając optymistycznej strony naszej codzienności i zmieniając polskie przysłowia na pozytywnie brzmiące - bo przyjemność pomaga spojrzeć na świat w pozytywnym świetle. Czytaj więcej »

  • Letnie festiwale już niedługo wypełnią się fanami muzyki i dobrej zabawy, a Coca-Cola ponownie będzie częścią tych niezapomnianych chwil. Kampania Endless Summer trwa, oferując jeszcze więcej emocji, nagród i magicznych momentów. Tylko do końca czerwca można wygrać bilety na lokalne festiwale, których marka jest partnerem. Czytaj więcej »

  • Marka Łowicz rozpoczyna szeroko zakrojoną kampanię promującą nowy dżem Łowicz w tubce. Chwytaj w pracy, w szkole, na grillu, w górach, pod namiotem, a może nad morzem? Nowy dżem Łowicz w tubce sprawdzi się gdziekolwiek jesteś! Czytaj więcej »

  • Dan Cake. To się nie kruszy!

    Wtorek, 18 czerwca 2024

    Wystartowała kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake. Tym razem marka postawiła na nowe grupy docelowe i konteksty spożywania swoich produktów. Oprócz konkursowej aktywacji konsumenckiej zaplanowane są m.in. aktywności w środowiskach gamingowych, współprace z influencerami, kampania DOOH oraz działania w digitalu. Czytaj więcej »

  • Szybka kanapka? Smaruj po Mix Łaciaty!

    Poniedziałek, 10 czerwca 2024

    Przed pracą, po treningu, kiedy wpadną niespodziewani goście… gdy nie masz czasu na gotowanie, postaw na Mix Łaciaty, z którym łatwo przygotujesz pyszne i zdrowe kanapki. Czytaj więcej »

  • Rusza kampania „Załatw to w Żabce”

    Poniedziałek, 10 czerwca 2024

    Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów i dbając o ich wygodę, Żabka oferuje im szeroki pakiet usług. W ponad 10 tys. sklepów sieci można nie tylko zapłacić rachunki, kupić i zarejestrować starter GSM, wpłacić lub wypłacić pieniądze, nadać i odebrać przesyłkę, ale także m.in. oddać buty do szybkiego, profesjonalnego czyszczenia i wysłać do naprawy swój smartfon. Aby... Czytaj więcej »

  • Z początkiem czerwca wystartowała najnowsza kampania Snickers®, w której udział biorą gwiazdy piłki nożnej – Luka Modrić i Bukayo Saka. Marka chce pomóc wszystkich entuzjastom futbolowych emocji uniknąć „przypałów". Czytaj więcej »

  • Szybka kanapka? Smaruj po Mix Łaciaty!

    Czwartek, 06 czerwca 2024

    Przed pracą, po treningu, kiedy wpadną niespodziewani goście… gdy nie masz czasu na gotowanie, postaw na Mix Łaciaty, z którym łatwo przygotujesz pyszne i zdrowe kanapki. Czytaj więcej »

  • Wraz z początkiem czerwca wystartowała szeroko zasięgowa kampania wizerunkowa, będąca kolejnym elementem obchodów 75-lecia Herbapolu-Lublin. „75 lat zakochani w naturze z wzajemnością” – to hasło, łączące wszystkie urodzinowe aktywności, stało się także motywem przewodnim kampanijnego spotu. Jest on emitowany w wiodących ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, a także w... Czytaj więcej »

  • Nowa, szeroko zasięgowa kampania marki Grycan – Lody od pokoleń kontynuuje linię komunikacyjną z ubiegłego roku pod hasłem „Niezapomniany smak, tradycyjnie”. Od połowy maja do końca lipca materiały, które akcentują doskonały smak i wyjątkową jakość najchętniej wybieranych lodów Grycan, jednocześnie zachęcając do spróbowania nowych produktów, będą pojawiać się w... Czytaj więcej »

  • Lubella startuje z komunikacją digitalową makaronów klasycznych pod hasłem „Gotuj w domu jak w restauracji”. W swojej najnowszej kampanii marka pokazuje, że pierwszym krokiem do otwarcia domowej restauracji jest… otwarcie paczki makaronu Lubella. A wszystko to przy wyjątkowym akompaniamencie! Czytaj więcej »

  • Dan Cake podaje obiad na nowo

    Środa, 15 maja 2024

    Wystartowała kampania produktów grillowych Dan Cake. W tegorocznej odsłonie marka przekonuje odbiorców, że dania grillowe doskonale sprawdzają się jako pomysł na obiad przygotowywany dla rodziny i przyjaciół - nie tylko w plenerze, ale także w domowym zaciszu. Czytaj więcej »

  • Carrefour uruchomił kolejną akcję, w której pomaga klientom oszczędzać pieniądze na codziennych zakupach. Do 31 maja br., w tej sieci sklepów można otrzymać e-bon o wartości 50 zł na kolejne zakupy. Wystarczy, że wyda się 5 razy po min. 100 złotych oraz przy kasie zeskanuje aplikację “Mój Carrefour”. Czytaj więcej »

  • Artystka młodego pokolenia, która podbija szturmem polską scenę muzyczną, została twarzą marki Orbit® Refreshers. Young Leosia wspiera wizerunkowo kampanię nowości produktowej od Mars Wrigley i zachęca konsumentów by „poczuli moc smaku”. Czytaj więcej »

  • Niedawno Mars Wrigley odświeżył komunikację marki Orbit® pokazując, że bezcukrowa guma może być nie tylko orzeźwiającą przekąską, ale też dobrym towarzyszem. Kolejną odsłoną kampanii jest współpraca z popularną aplikacją Jakdojade.pl. Marka podkreśla w niej znaczenie małych chwil dla siebie w zabieganym życiu – zwłaszcza w obfitujących w mikrostresy sytuacjach... Czytaj więcej »

  • Marka Tchibo ogłasza start kolejnej odsłony kampanii "Tchibo Exclusive rozjaśnia myśli", w której kontynuuje nagrodzoną w ubiegłorocznym konkursie Effie Awards koncepcję drobnych pomyłek. Do końca maja w przestrzeni publicznej będzie można zauważyć hasła reklamowe, nawiązujące do wyzwań, z którymi zmagamy się na co dzień. Czytaj więcej »

  • Wystartowała nowa komunikacja dla szerokiej gamy produktów SPAR. Hasło „JAKOŚĆ I CENA DO POLUBIENIA” podkreśla największe atuty produktów, które wyróżniają się na sklepowych półkach estetycznymi opakowaniami. Produkty SPAR to ponad 700 artykułów spożywczych, kosmetycznych i przemysłowych niezbędnych w każdym domu. Katalog z aktualną ofertą obowiązującą od 24.04 do... Czytaj więcej »

  • Przez pół wieku na świecie zmieniło się dosłownie wszystko. Wszystko, z wyjątkiem… serka z krówką marki Rolmlecz, którego doskonały smak i idealną konsystencję przez ostatnie 50 lat poznało już kilka pokoleń konsumentów. Z okazji okrągłego jubileuszu tego kultowego produktu Mlekpol w najnowszej kampanii marketingowej zachęca wszystkich do wspólnego świętowania. Czytaj więcej »

  • Wystartowała nowa platforma komunikacji marki Prince Polo pod hasłem „Każdy kocha Prince Polo… po swojemu” przygotowana dla firmy Mondelēz przez agencję Ogilvy Polska. Celem kampanii jest umocnienie wizerunku marki jako lidera rynku. To kolejna udana współpraca obu firm. Kampania ruszyła 1 kwietnia br. i obejmuje działania TVC, digital oraz media społecznościowe i display. Czytaj więcej »

  • Łap chwile. Lech z nowym spotem

    Poniedziałek, 06 maja 2024

    Rusza kolejny etap kampanii piwa Lech w ramach nowej platformy komunikacyjnej marki. Głównym elementem jest spot zachęcający do łapania chwil, którego premiera ma miejsce 6 maja. ​ Czytaj więcej »

  • Śmietana na 100%. Procentuje pysznościami

    Poniedziałek, 29 kwietnia 2024

    Wraz z refreshingiem opakowań rusza kampania marketingowa śmietany Łaciatej. Szerokim działaniom promocyjnym marki towarzyszy zapowiedź smakowitych potraw, bo Łaciata, co wiadomo od dawna, to „Śmietana na 100%”, która pozwala przygotować wyjątkowe menu i „Procentuje pysznościami”. Czytaj więcej »

  • Okazje do zjedzenia serka Łaciatego są różne. Zmienia się miejsce, towarzystwo, pora, apetyt, smak. Na szczęście serków Łaciatych jest tak dużo, że zawsze znajdziesz odpowiedni wariant i konsystencję! Nowa kampania od Mlekpolu udowadnia, że serki Łaciate są dobre na każdą okazję. Czytaj więcej »

  • Nowa kampania Pepsi "Thirsty for more"

    Poniedziałek, 22 kwietnia 2024

    Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery ikonicznego świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat. Czytaj więcej »

  • Desperados, najpopularniejsze imprezowe piwo w Polsce, od lat zachęca do życia na własnych zasadach i wychodzenia poza utarte schematy. Tę filozofię doskonale wciela w życie bohater tegorocznej kampanii marki – Reto. Działania wizerunkowe wspiera loteria „Bierz, co chcesz i wygrywaj, co chcesz”, będąca kontynuacją ubiegłorocznej platformy, która spotkała się z dużym... Czytaj więcej »

  • Czy przyjaźń w pracy jest możliwa? Czy to dobre miejsce na budowanie trwałych relacji? Oczywiście, że tak! Pokazuje to w swojej najnowszej kampanii marka McDonald’s. Bohaterowie spotu - Kris i Miki, razem przeżywają restauracyjne przygody, udowadniając, że w Maku można poznać prawdziwych przyjaciół, dzięki którym każdy dzień w pracy daje powody do uśmiechu. Czytaj więcej »

  • Kolejna współpraca OSHEE z absolutnym topem polskiej sceny muzycznej Ambasadorką marki została Daria Zawiałow, jedna z najbardziej uznanych i najchętniej słuchanych artystek w Polsce. Już wkrótce rozpocznie się realizowana z rozmachem kampania reklamowa, w której Dziewczyna Pop pije OSHEE! Czytaj więcej »

więcej artykułów