Kampanie i Promocje

  • Sir Adalbert's Tea renomowana marka herbat premium ze Sri Lanki, ogłasza rozpoczęcie nowej kampanii reklamowej, która potrwa od 25 listopada do 1 stycznia. Czytaj więcej »

  • Klienci Carrefour korzystający z aplikacji mobilnej sieci, w której mają połączone konto Carrefour z kontem PAYBACK, mają szansę zaoszczędzenia na zakupach przedświątecznych nawet 100 złotych i otrzymania dodatkowo do 10.000 punktów PAYBACK. Wystarczy, że zrobią ośmiokrotnie zakupy za minimum 99 zł oraz zeskanują przy kasie aplikację “Mój Carrefour” z połączonym kontem... Czytaj więcej »

  • Lech zachęca pracowników korporacji do tego, aby zwolnili i łapali chwile – a nie nadgodziny. Dlatego marka w swojej najnowszej akcji postawiła specjalny billboard częstujący bezalkoholowym piwem Lech Free dokładnie o 17:01. Czytaj więcej »

  • Pierogi wielopokoleniowe Proste Historie!

    Środa, 13 listopada 2024

    W listopadzie firma Iglotex kontynuuje silną kampanię reklamową Pierogów z mięsem Proste Historie z nowym, pysznym farszem. Bez lepienia, więcej nadzienia i czasu z bliskimi to motto, które przyświeca tej kampanii. Czytaj więcej »

  • Eduscho, marka kawowa z portfolio Tchibo, która w marcu br. zadebiutowała na polskim rynku, zaprezentowała nową, jesienną odsłonę komunikacji marketingowej. Czytaj więcej »

  • Kampania promocyjna Majonezu Kieleckiego na zimę 2024 r. ruszyła w listopadzie i potrwa do końca grudnia. Czytaj więcej »

  • Kontynuując zeszłoroczne przesłanie „Świat potrzebuje więcej Mikołajów”, Coca-Cola odkrywa wewnętrznego Mikołaja, który drzemie w każdym z nas, a także zachęca do dzielenia się dobrem i wspólnego spędzania czasu – nie tylko podczas przystanków świątecznej ciężarówki. Marka inspiruje do działania, pokazując, że nawet drobne gesty mogą zmienić życie innych,... Czytaj więcej »

  • W październiku z okazji Dnia Uśmiechu marka Hochland przeprowadziła niestandardową kampanię OOH/DOOH prezentując nową komunikację wizerunkową, opartą na tezie, że uśmiech pochodzi od sera. Wybrane kreacje wyświetlane były w ponad 300 miejscach w całej Polsce oraz w sieci kin Helios. Czytaj więcej »

  • Ponad 40 000 kliknięć w ikonki jeży oraz 10 000 pełnowartościowych posiłków przekazanych na rzecz kolczastych podopiecznych – to efekt jesiennej kampanii „Wszystkie Jeże nasze są!” zrealizowanej przez markę Jeżyki. Czytaj więcej »

  • Limitowana edycja butelki Andy'ego Warhola

    Wtorek, 12 listopada 2024

    Absolut prezentuje odnaleziony obraz słynnego amerykańskiego artysty, wprowadzając jednocześnie na rynek limitowaną edycję butelki, promującą kreatywność. Wydarzenie to ma miejsce niemal 40 lat po pierwszej współpracy. Czytaj więcej »

  • Należąca do Van Pur SA marka piwa Łomża zwyciężyła w prestiżowym konkursie Effie Awards Poland 2024 w kategorii długoterminowych kampanii marketingowych. Jurorzy Effie Awards co roku nagradzają działania reklamowe i promocyjne, które okazały się najskuteczniejsze i najbardziej efektywne. W przypadku marki Łomża, zwycięska kampania przyczyniła się do ponad dwukrotnego... Czytaj więcej »

  • Mann i Jimek w podroży Tyskim pociągiem

    Poniedziałek, 04 listopada 2024

    Tyskie rusza z nową kampanią pod hasłem „Kolej przejść na TY”, która podkreśla, jak ważne są bliskie relacje i spotkania. Nowymi ambasadorami zostali Wojciech Mann i Radzimir „Jimek” Dębski. Wraz z kampanią startuje konkurs, w którym do wygrania są zaproszenia na przejazd zimowym pociągiem Tyskie. Wyjątkowy pociąg — symbol budowania więzi — wyruszy z Tychów,... Czytaj więcej »

  • Żabson ambasadorem Monster Energy

    Czwartek, 31 października 2024

    Jeden z najbardziej popularnych raperów w Polsce dołączył do rodziny Monster Energy i został ambasadorem amerykańskiej marki napojów energetycznych Czytaj więcej »

  • Apple Żu – Arcydzieło Smaku

    Środa, 30 października 2024

    W najnowszej kampanii marki Żubrówka, kultowy drink Apple Żu – miks Żubrówki Bison Grass z sokiem jabłkowym – staje w jednym szeregu z najsłynniejszymi dziełami sztuki. Na potrzeby kampanii marka czerpie inspirację z arcydzieł malarstwa, takich jak "Syn Człowieczy", "Dama z Łasiczką" czy "Wenus z Milo", podkreślając, że Apple Żu to arcydzieło w świecie drinków. Czytaj więcej »

  • Coca-Cola kontynuuje współpracę z The Walt Disney Company wprowadzając limitowaną edycję produktów z podobiznami postaci ze świata Marvela. Tym razem na puszkach kultowego napoju znaleźli się Deadpool i Daredevil, a na opakowaniach wariantu bez cukru Czarna Wdowa i Kapitan Ameryka. Czytaj więcej »

  • Pepsi ponownie zaskakuje! W ramach kampanii „Epic Choice” marka przygotowała limitowany drop gadżetów kucharskich, stworzonych we współpracy z popularnym twórcą kulinarnym – Adrianem Owsianikiem, znanym jako Foxx Gotuje. Od 21 października wszyscy chętni mogą zdobyć te unikalne produkty za symboliczną złotówkę! Wystarczy zapisać się do newslettera na stronie pepsidrop,... Czytaj więcej »

  • Uwielbiasz przeszukiwać strony internetowe i social media ulubionych influencerów w poszukiwaniu kulinarnych inspiracji? Koniecznie dołącz do najnowszej przygody z makaronami Lubella i odkrywaj wyjątkowe przepisy Rozkosznego na Uwielbiam.pl. Skanuj kody QR z opakowań spaghetti, piór i świderków Lubelli, i poznaj unikatowe przepisy, które zamienią codzienne gotowanie w wyjątkową... Czytaj więcej »

  • Inicjatywa Kaufland przeciw marnowaniu żywności

    Czwartek, 17 października 2024

    Kaufland wystartował z kampanią „Marnowanie? Nie mam w planie!”. Można ją zobaczyć m.in. w internecie oraz gazetkach promocyjnych sieci. Inicjatywa ta ma na celu zwrócić uwagę Polek i Polaków na problem marnowania żywności. Akcja jest częścią strategii działań podejmowanych przez sieć w duchu zero waste, która obejmuje m.in. współpracę z Bankami Żywności, doskonalenie... Czytaj więcej »

  • Tymbark to marka z ponad 90-letnią tradycją, która od początku istnienia niezmiennie związana jest z malowniczą miejscowością o tej samej nazwie, położoną w Małopolsce u podnóża Beskidu Wyspowego. To właśnie tutaj od lat funkcjonuje pierwszy zakład produkcyjny marki, w którym prawie 30 lat temu pojawił się niezwykły mieszkaniec – Bocian Biały. Ptak, który osiedlił się... Czytaj więcej »

  • Eduscho, marka kawowa z portfolio Tchibo, która w marcu br. zadebiutowała na polskim rynku, zaprezentowała nową, jesienną odsłonę komunikacji marketingowej. Tym razem skupia się na smaku i buduje skojarzenia z chwilami radości i wytchnienia, których każdy z nas poszukuje. Wielokanałowe działania mają inspirować konsumentów do codziennego SMAKowania życia. Czytaj więcej »

  • Nowa kampania marki Alpro

    Czwartek, 10 października 2024

    Marka Alpro wystartowała z nową kampanią promocyjną. Czytaj więcej »

  • Ruszyła kampania „Dzieciństwo bez przemocy” Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę oraz Krajowej Koalicji na Rzecz Ochrony Dzieci. Jest ona wyrazem sprzeciwu wobec krzywdzenia dzieci i ma na celu promowanie systemowych rozwiązań sprzyjających dobremu dzieciństwu. W akcję włączył się Lidl Polska – w ponad 900 sklepach emitowany będzie spot głosowy kampanii. Ponadto sieć opublikuje... Czytaj więcej »

  • Tej jesieni marka Rolmlecz kontynuuje kampanię wizerunkową celebrującą 50-lecie istnienia kultowego serka z krówką. „Wszystko się zmienia, ale smak dzieciństwa zostaje z nami. Jedyny taki od 50 lat!” – to przesłanie, które działaniom marketingowym marki towarzyszyć będzie do końca 2024 roku. Czytaj więcej »

  • Fundacja Polska Bezgotówkowa startuje z nową kampanią i konkursem adresowanym do polskich przedsiębiorców. Celem akcji „Widzimy się u Ciebie!” jest zauważenie i docenienie właścicieli małych biznesów. Działania mają na celu edukowanie i zachęcanie przedsiębiorców do przyjmowania płatności bezgotówkowych, po to, aby ich klienci mogli płacić, tak jak lubią. Ambasadorem... Czytaj więcej »

  • 3 października 2024 roku ruszyła nowa platforma komunikacyjna sieci supermarketów Intermarché pod hasłem „Wszystko czego dziś chcę”. Motto przewodnie kampanii w pełni odzwierciedla wartości wyróżniające markę na rynku: szeroki asortyment, niskie ceny, przyjazną obsługę oraz bogatą ofertę świeżych produktów, w tym lokalnych specjałów. Czytaj więcej »

  • „Tchibo pobudza zmysły i umysły!” – pod takim hasłem wystartowała akcja marki skierowana do studentów uczelni wyższych oraz uczniów szkół ponadpodstawowych, będących użytkownikami programu lojalnościowego TchiboCard. W ramach niej wszystkie napoje, zarówno klasyki, jak i opcje sezonowe na bazie kawy, ale i herbaty czy matcha są dostępne w atrakcyjnej cenie 9,99 zł.... Czytaj więcej »

  • Wystartowała jesienna kampania marki JemyJemy

    Czwartek, 03 października 2024

    Marka JemyJemy, lider* na rynku zup gotowych z półki, wraz z początkiem października rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię mediową, obejmującą OOH, digital, social media oraz aktywności w punktach sprzedaży. Celem zaplanowanych działań jest dalsze budowanie świadomości, rozpoznawalności oraz wizerunku marki jako nowoczesnej i podążającej za trendami rynkowymi. Czytaj więcej »

  • Jesienna odsłona kampanii „Łaciate zasady”

    Czwartek, 03 października 2024

    W nadchodzących miesiącach marka Łaciate wyjątkowo ciepło zadba o nasz „jesienny muud” – wszystko po to, abyśmy „nie dali się muustalgii”! We wrześniu wystartowała odświeżona kampania „Łaciate zasady”, w ramach której znani i lubiani influencerzy pokażą nam, jak przetrwać jesień z humorem… i kubkiem ciepłego mleka. Czytaj więcej »

  • Nowa komunikacja wizerunkowa Hochland

    Środa, 02 października 2024

    4 października, nieprzypadkowo w Światowy Dzień Uśmiechu, rusza nowa kampania wizerunkowa Hochland. Komunikacja skupi się na wzbudzaniu pozytywnych emocji u konsumentów oraz wzmocnieniu ich więzi z marką. Czytaj więcej »

  • Marka Profi, lider* na rynku pasztetów w Polsce, wkracza w jesień z nową kampanią mediową prowadzoną pod hasłem „TO JEST TEN SMAK!”. Celem zaplanowanych działań jest zaprezentowanie odświeżonej identyfikacji marki oraz wzbudzenie zainteresowania młodszej grupy konsumentów. Kampania, która rozpoczęła się z początkiem października br., nawiązuje do benefitu produktu... Czytaj więcej »

więcej artykułów