Nowa kampania marki Tiger to mocny przekaz dla wszystkich, którzy codziennie – w swoim tempie i na własnych zasadach – żyją po swojemu. Czytaj więcej »
Nowa kampania marki Tiger to mocny przekaz dla wszystkich, którzy codziennie – w swoim tempie i na własnych zasadach – żyją po swojemu. Czytaj więcej »
Gdy temperatura rośnie, E.Wedel ma dla fanów słodyczy smakowitą propozycję na ochłodę. Czytaj więcej »
„We współpracy z naturą” to nowa platforma komunikacyjna Herbapolu-Lublin, której ideą jest pokazanie, że firma, za którą stoi ponad 75 lat tradycji, wiedzy i doświadczenia, jednocześnie pozostaje innowacyjna i idealnie osadzona we współczesności. Czytaj więcej »
Hasłem El Sabor jest „Chilluj z ulubioną paczką” – i właśnie do takiego chilloutu marka zaprasza latem w ramach kampanii towarzyszącej projektowi „Kino na Leżakach”, którego jest głównym partnerem. Czytaj więcej »
Z okazji 30-lecia marka Familijne rozpoczęła kampanię „30 lat razembycia”, celebrującą wspólne chwile Polaków z najpopularniejszymi waflami rodzinnymi w kraju. Czytaj więcej »
W ramach ogólnopolskiej kampanii „Smakuj lato po swojemu z Pepsi”, marka łączy siły z jednym z najbardziej rozpoznawalnych twórców internetowych w Polsce – Szymonem Nyczke, znanym jako Książulo. To pierwsza tak duża współpraca ambasadorska w karierze twórcy i jednocześnie projekt, który angażuje społeczność, celebruje autentyczność i daje fanom realny wpływ na... Czytaj więcej »
Z prostym przekazem i butelką wody w ręku – kampania edukacyjna „Drink More Water” znów pojawiła się na największych juwenaliach i wydarzeniach kulturalnych w Polsce. Edukacyjny program po raz kolejny dociera dokładnie tam, gdzie powinien – do tysięcy młodych dorosłych, którzy chcą się bawić, ale z głową. Czytaj więcej »
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol, producent marki Maślanka Mrągowska, startuje z nową kampanią marketingową. Celem działań jest odświeżenie wizerunku marki oraz dotarcie nie tylko do dotychczasowej bazy odbiorców, ale także do młodszej grupy konsumentów. Czytaj więcej »
W 2024 roku zespół Formuły 1 McLaren nawiązał wieloletnią współpracę z marką napojów energetycznych, Monster Energy. Logotyp firmy od tego momentu jest widoczny na kaskach, kombinezonach, czapkach i bidonach kierowców Lando Norrisa oraz Oscara Piastriego. W tym roku firmy postanowiły wystartować ze wspólną promocją handlową, w ramach której fani mogą wygrać wyjazd do Abu... Czytaj więcej »
W nowym, szerokim asortymencie Żabka Menu Na Śniadanie można spróbować m.in.: gorących tostów z szynką i ciągnącym się serem gouda, sycącego panini z jajecznicą czy bagietki w stylu włoskim, również w wersji na ciepło. Bez względu na preferencje smakowe, w Żabce każdy znajdzie coś dla siebie. Czytaj więcej »
Nałęczowianka – jedna z najchętniej wybieranych naturalnych wód mineralnych w Polsce – rusza z nową, ogólnopolską kampanią marketingową pod hasłem „Napełnij swój dzień do potęgi N”. Kampania, realizowana w szczycie sezonu i trwająca do końca sierpnia, zachęca konsumentów do tego, aby każdy dzień przeżywać w pełni – z energią, pasją i w zgodzie z własnym rytmem. Czytaj więcej »
Kultowa marka M&M’S® ruszyła z nową aktywacją, zachęcającą do spędzania czasu wspólnie z rodziną i przyjaciółmi. W towarzyszącej kampanii loterii, która potrwa do 29 czerwca br., wygrać można vouchery na festiwale i koncerty. Czytaj więcej »
Od 2 czerwca br. Oranżada Hellena Musssująca z nową energią rozpoczęła letnią odsłonę działań w świecie Roblox, uruchamiając kampanię pod hasłem „POPisowe Obby Oranżady Hellena”. Tegoroczna edycja to mieszanka wybuchowej zabawy, angażujących wyzwań i nowości produktowej ̶ Oranżady Strzelającej o smaku gumy balonowej. Czytaj więcej »
Nowa kampania marki Tiger to mocny przekaz dla wszystkich, którzy codziennie – w swoim tempie i na własnych zasadach żyją po swojemu. Tiger mówi wprost: RÓB SWOJE. Czytaj więcej »
Zeroemisyjny proces warzenia piwa w Browarze w Elblągu, 50% energii ze źródeł odnawialnych czy kolejna odsłona kampanii o odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu Trzymaj Pion – to tylko niektóre przykłady działań prowadzonych przez Grupę Żywiec w 2024 r. opisanych w raporcie z realizacji strategii „Warzymy Lepszy Świat 2024”. Czytaj więcej »
Marka JemyJemy, lider* rynku gotowych zup z półki, kontynuuje szeroko zasięgowe działania mediowe. Wiosenna kampania w ramach marketing mixu obejmuje aktywności digitalowe, współpracę z influencerami, reklamy w RMF FM i Radiu Zet oraz aktywności w punktach sprzedaży. Celem zaplanowanych aktywności jest dalsze zwiększanie rozpoznawalności marki oraz promocja nowości JemyJemy dań... Czytaj więcej »
Najnowsza kampania Hochland „Uśmiech pochodzi od sera” została wzbogacona o wyjątkowy nośnik komunikacyjny – Digital Out Of Home w wersji 3D. Czytaj więcej »
Wawel, producent kultowych galaretek w czekoladzie Mieszanka Krakowska, wprowadza nowy smak i startuje z kampanią reklamową, obejmującą spot telewizyjny przygotowany z wykorzystaniem AI, działania digital, PR i in-store. Czytaj więcej »
Greek Trade kontynuuje mocną kampanię reklamową marki El Sabor, której są wyłącznym dystrybutorem w Polsce. Czytaj więcej »
OSHEE, lider w segmencie napojów funkcjonalnych – rozpoczyna nowy rozdział w swojej komunikacji. Marka właśnie wystartowała z nową kampanią „Hydrate for Great Moments” z udziałem Globalnej Ambasadorki Igi Świątek. To odpowiedź na zmieniający się styl życia konsumentów – dynamiczny, pełen osobistych ambicji i codziennych momentów, które zasługują na uwagę. Czytaj więcej »
Indykpol – producent mięsa i przetworów z indyka, z ponad 30-letnim doświadczeniem na rynku – rozpoczął 8-tygodniową kampanię reklamową wspierającą premierę nowych parówek. Filetki z filetem z indyka to produkt o mięsności 90%, charakteryzujący się wysoką zawartością białka, doskonałym składem i smakiem. Czytaj więcej »
Gdy temperatura rośnie, E.Wedel ma dla fanów słodyczy smakowitą propozycję na ochłodę. Kultowe Ptasie Mleczko® wchodzi w sezon letni z zupełnie nowym podejściem! Marka startuje z pełną energii kampanią „SPRÓBUJ PO ZMROŻENIU”, zachęcając konsumentów, by swoje ulubione pianki włożyli do zamrażarki i odkryli nowy sposób na cieszenie się dobrze znanym smakiem – tym... Czytaj więcej »
„Otwierają się przy grillu” – to hasło przewodnie letniej kampanii, w ramach której firma Greek Trade promuje ofertę marki HELCOM doskonale dopasowaną do sezonu grillowego i spotkań w plenerze. Kampania prowadzona jest we wszystkich kluczowych kanałach, tam, gdzie buduje się zaangażowanie konsumentów i zapadają decyzje zakupowe - zarówno online, jak i offline. Czytaj więcej »
Niezawodność, prostota i realna pomoc w wykonaniu domowych obowiązków – to cechy, na które stawia Amica w swojej najnowszej kampanii reklamowej „Pieczenie na medal”. Marka chce zwrócić uwagę na fakt, że dzięki swojej ekspertyzie w sprzętach grzejnych wspiera konsumentów nie tylko w codziennych obowiązkach, ale i sprawianiu przyjemności innym domownikom. Czytaj więcej »
Pascal Brodnicki, znany szef kuchni, po raz kolejny poleca produkty Sokołów – tym razem w kampanii promującej asortyment grillowy firmy. „Smak zaczyna się od mięsa!” – to hasło, które podkreśla główny przekaz kampanii, czyli wysoką jakość surowca i produktów, które z niego powstają. Czytaj więcej »
Krajowa Grupa Spożywcza S.A. rozpoczyna współpracę z agencją social&digital 360 - sayHi.agency. Partnerstwo koncentruje się na działaniach wspierających promocję marki „Polskie Przetwory” w social media i sprzedaż produktów w dyskontach Dino. Agencja odpowiada za przygotowanie kreacji reklamowych, planowanie i zakup mediów oraz obsługę kampanii mediowych. Czytaj więcej »
Marka Kotlin rusza z nową kampanią reklamową pod hasłem „Dzieje Polski z Kotlinem”, która w lekki, humorystyczny sposób pokazuje, że Polacy grillowanie mają we krwi – a dobrego grilla nie ma bez Kotlina! Czytaj więcej »
W nowej odsłonie kampanii „Dołatuj się!” marka Łaciate Protein+ nie tylko ponownie pojawi się w telewizji i internecie, ale również zawładnie przestrzenią miejską, wkroczy do świata gamingu oraz będzie widoczna na prestiżowych wydarzeniach sportowych. Czytaj więcej »
Globalna kampania „Dwa to więcej niż jeden” („Two is more than one”) marki Twix ruszyła w Polsce. Nowa platforma komunikacyjna skupia się na celebrowaniu radości z posiadania wszystkiego – bo Twix oferuje coś dobrego, i to razy dwa, nawiązując do unikalnej formy dwóch batonów w jednym opakowaniu. Czytaj więcej »
Carrefour Polska i PAYBACK rozpoczynają wiosenną promocję, której celem jest nagrodzenie lojalnych klientów za ich codzienne zakupy w maju. Wszyscy klienci, którzy do końca tego miesiąca będą robić zakupy w wybranych sklepach Carrefour za min. 3 zł, używając aktywowanych kuponów PAYBACK, będą mieli możliwość pomnożenia swoich punktów. Na przykład klienci, którzy... Czytaj więcej »
Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne...
Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...
Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...
Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...
Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...
Od 16 lat Sylwia Władyko budowała Polską Grupę Sklepów...
Ponad 3000 sklepów ABC, Groszek i Euro Sklep zyskało nowy...
Nowa Rada Nadzorcza Związku Polskich Przetwórców Mleka V...
Kluczowe inicjatywy społeczne na rzecz lokalnych społeczności...
Marka otwiera aż 4 lokale...
Sklep został uruchomiony w nowoczesnym koncepcie handlowym...
Komfort codziennych zakupów dla mniejszych sklepów...
Co sprowadza Braci Sadowników pod Pałac Kultury w Warszawie? ...
Marka stworzyła uniwersalne posypki we współpracy z...
Zmiany obejmują wszystkie punkty styku z marką – od butelki...
Marka FuzeTea prezentuje letnią nowość – FuzeTea Summer...
Marka HELIO wprowadza na rynek innowacyjną przekąskę –...
Z dodatkiem syropów Herbapolu można ją przygotować szybko i...
Nowa kampania marki Tiger to mocny przekaz dla wszystkich...
Gdy temperatura rośnie, E.Wedel ma dla fanów słodyczy...
„We współpracy z naturą” to nowa platforma komunikacyjna...
Hasłem El Sabor jest „Chilluj z ulubioną paczką” – i...
Z okazji 30-lecia marka Familijne rozpoczęła kampanię „30...