Kampanie i Promocje

  • Jak podaje znany dyskonter, tylko w 2024 roku sprzedał kilkanaście milionów sztuk tego produktu – o czym mowa? O żółtym serze! Z okazji przypadającego 27 marca Międzynarodowego Dnia Sera sieć ALDI nie tylko dzieli się badaniami na temat trendów konsumenckich w tym segmencie, zachęca również do korzystania z promocji i przetestowania serowych nowości. Czytaj więcej »

  • W sklepach Carrefour Polska wystartowała akcja 5-10-15, oparta na mechanizmie rabatów kroczących. Wszyscy klienci tej sieci, którzy do końca marca br., zrobią zakupy za min. 100 złotych i zeskanują przy kasie aplikację mobilną “Mój Carrefour”, będą otrzymywać coraz większe rabaty na swoje kolejne zakupy, aż do maksymalnej wysokości 15%. Czytaj więcej »

  • Co łączy Roberta Lewandowskiego i Wojciecha Szczęsnego? Oprócz wspaniałej sportowej kariery, przyjaźni i klubu, w którym obecnie występują, obaj legendarni polscy piłkarze wzięli udział w efektownej kampanii marki napojów funkcjonalnych WITT, należącej do portfolio Grupy Maspex. Czytaj więcej »

  • Kampania, która ruszyła 1 marca 2025 r., obejmie działania PR wsparte współpracą z ekspertami, influencer marketing, działania digital w social mediach marki, OOH na autobusach w aglomeracji warszawskiej oraz śląskiej oraz konkurs konsumencki promowany poprzez działania digital i promocję in-store oraz w gazetkach promocyjnych sieci handlowych, w tym m.in. Leclerc, Intermarche. Czytaj więcej »

  • Glenfiddich, szkocki producent whisky single malt, z dumą prezentuje kolejną odsłonę kampanii: "Where Next?: Podążaj za instynktem". Inicjatywa ma na celu celebrowanie niezależności, odwagi oraz zaufania do własnych wyborów, które są fundamentem Glenfiddich od momentu powstania w 1887 roku. W ramach kampanii kierowanej wyłącznie do pełnoletnich konsumentów marka przygotowała... Czytaj więcej »

  • Okres poprzedzający Święta wielkanocne to dla kategorii majonezów jeden z ważniejszych momentów w roku. Dlatego w marcu i kwietniu WSP „Społem” intensyfikuje działania promocyjne. Kampania obejmuje telewizję, Internet, radio, prasę oraz ekspozycje w punktach sprzedaży. Połączenie tradycyjnych formatów z nowoczesnymi narzędziami digital, ma na celu zwiększenie zasięgu i... Czytaj więcej »

  • Zostań Influencerem z Energy Blast!

    Wtorek, 11 marca 2025

    To będzie coś więcej niż kampania promocyjna! Energy Blast już w kwietniu wystartuje z akcją, w ramach której wyłoni największy talent wśród młodych influencerów! Czytaj więcej »

  • W okresie przedświątecznym rusza kampania promocyjna Majonezu Kieleckiego, podkreślająca jego tradycyjny charakter i wysoką jakość. Czytaj więcej »

  • Kampania Andante

    Wtorek, 11 marca 2025

    Trwa ogólnopolska kampania promująca biszkopty Andante! Jej celem jest inspirowanie do TW creation i smakowania pysznych kombinacji z biszkoptami Andante, które świetnie komponują się z różnymi składnikami. Czytaj więcej »

  • Słodka przyjemność bez wyrzutów sumienia! Łowicz rusza z nową kampanią, prezentując najnowszą linię niskokalorycznych dżemów. Czytaj więcej »

  • Herbapol promuje ziołowe herbatki

    Poniedziałek, 10 marca 2025

    W trwającej kampanii, obejmującej wiodące stacje telewizyjne oraz kanały digital, Herbapol-Lublin promuje linię herbatek ziołowych Zielnik Polski. Działania prowadzone są pod hasłem „Herbapol. We współpracy z naturą”, które definiuje nową platformę komunikacyjną firmy. Wiodącymi przekazami są tu: bliski i autentyczny związek z naturą, zaspokajanie potrzeb współczesnego... Czytaj więcej »

  • Tymbark od lat kocha owoce i dba o to, by w jego produktach znajdowały się tylko najlepsze składniki. Podkreśla to także najnowsza humorystyczna kampania marki w takt ponadczasowego hitu Joe Cockera „You are so Beatiful” pokazując, że musy Tymbark to prawdziwe owoce w najczystszej postaci. Czytaj więcej »

  • Już w marcu rusza nowa odsłona kampanii wizerunkowej „Uśmiech pochodzi od sera”. Komunikacja konsekwentnie skupia się na wzbudzaniu pozytywnych emocji u konsumentów oraz wzmocnieniu ich więzi z marką, a przedstawiony świat widziany jest z perspektywy dziecka. Czytaj więcej »

  • Już niedługo słońce zacznie grzać coraz mocniej, a na drzewach pojawią się pierwsze zielone liście. Tymczasem Starbucks już teraz wita nadchodzącą wiosnę wprowadzając do oferty limitowaną linię produktów o smaku lawendy, która doskonale oddaje harmonijny nastrój tej pory roku! Cztery niesamowite sezonowe nowości z linii Lavender Flavour, którym ciężko się oprzeć,... Czytaj więcej »

  • Jeśli każda kostka czekolady E.Wedel pobudza zmysły, to jaką euforię jest w stanie wywołać wizyta w Muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel? W nowej kampanii marka postanowiła wykorzystać swoje dwa największe, unikalne w skali Polski atuty i spiąć je jednym parasolowym hasłem: „czekoladowa przyjemność”. Z tej okazji zorganizowana została również loteria. Czytaj więcej »

  • Czy zakup piekarnika lub płyty grzejnej może się opłacać podwójnie? W najnowszej akcji „Kup, oceń i zyskaj z Amica” klienci nie tylko cieszą się nowoczesnym sprzętem AGD, ale także mają szansę na nagrody pieniężne o wartości nawet 450 zł. Akcja potrwa od 3 marca do 30 kwietnia 2025 roku lub do wyczerpania puli nagród. Czytaj więcej »

  • Carrefour, w odpowiedzi na utrzymująca się w Polsce inflację, która w styczniu br. wyniosła ponad 5%, rozszerzył dostępny w swoich sklepach asortyment marek Simpl do ponad 330 produktów. Marki te oferują najczęściej kupowane przez klientów produkty pierwszej potrzeby w najniższych cenach w danej kategorii. Czytaj więcej »

  • Produkty mleczne stanowią podstawę codziennego odżywiania i pomagają osiągać lepsze wyniki sportowe. Kampania „Polskie produkty mleczne królują na stole” ma na celu przypomnienie, jak cenne są nasze rodzime produkty mleczne - od kefiru, jogurtu po sery dojrzewające - w diecie osób dbających o formę fizyczną. Czytaj więcej »

  • Tłusty czwartek z Żabką

    Środa, 26 lutego 2025

    W tłusty czwartek w domach niepodzielnie królują pączki i faworki, ale coraz częściej próbujemy nowych smaków, takich jak m.in. słodkości rodem z gorącej Hiszpanii. Churrosy chętnie wybierane są przez klientów Żabki, która tylko w zeszłym roku sprzedała ich ponad 1,2 mln sztuk. Z kolei dla miłośników tradycyjnych wypieków sieć przygotowała atrakcyjną promocję w ofercie... Czytaj więcej »

  • Bestsellerowa Promocja u Grycana!

    Środa, 26 lutego 2025

    Bestsellerowa Promocja to doskonała okazja, by skosztować ulubionych propozycji z menu lodziarnio-kawiarni Grycan w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. W ofercie znajdują się: uwielbiany przez Gości Deser Truskawkowy, aromatyczna kawa Latte Macchiato oraz kusząca Szarlotka na gorąco z lodami. Promocyjne menu dostępne jest od 26 lutego do 8 kwietnia. Czytaj więcej »

  • Zdrowy styl życia może być prosty i dostępny dla każdego. Czytaj więcej »

  • W sklepach sieci Stokrotka rozpoczęła się nowa akcja promocyjna pod nazwą „Bądź FIT”. W jej ramach od 20 lutego do 12 marca klienci mogą znaleźć na półkach rozszerzoną ofertę produktów pomagających zadbać o dobrą formę i zdrowe posiłki. W związku z promocją w asortymencie pojawiły się nowości, które warto wypróbować. Czytaj więcej »

  • Vifon łączy ludzi bez względu na wiek

    Czwartek, 20 lutego 2025

    Vifon łączy pokolenia i przypomina kultowe smaki! Na początku stycznia ruszyła kampania promująca zupy Vifon Złoty kurczak i Kurczak Curry – symbole szybkiego, rozgrzewającego posiłku. Czytaj więcej »

  • Iglotex – wiemy, co w życiu ważne

    Czwartek, 20 lutego 2025

    Z początkiem lutego firma Iglotex rozpoczęła silne wsparcie promocyjne dla Warzyw na patelnię Proste Historie. Czytaj więcej »

  • Fanex debiutuje w telewizji

    Piątek, 14 lutego 2025

    Fanex, polska firma rodzinna z prawie 40-letnią tradycją w produkcji sosów i dodatków do gastronomii, prezentuje swoją pierwszą telewizyjną kampanię reklamową. Od 13 lutego widzowie porannego pasma TVP 2, będą mogli zobaczyć spoty prezentujące dwa flagowe produkty marki – ketchup nr VII oraz sos bazyliowy. Czytaj więcej »

  • W nowej kampanii telewizyjnej i digitalowej Herbapol-Lublin promuje herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród. To kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Herbapol". Czytaj więcej »

  • Tyskie poszerza działania platformy komunikacyjnej „Jesteśmy na TY”, stawiając na muzykę jako przestrzeń, która łączy ludzi. Czytaj więcej »

  • Wyjedź z Lubellą do Energylandii!

    Czwartek, 13 lutego 2025

    Najnowsza kampania Lubella to zaproszenie dla wszystkich miłośników przygód do udziału w konkursie pełnym atrakcyjnych nagród! Czytaj więcej »

  • Biedronka przygotowała wyjątkową ofertę na zbliżające się Walentynki. W lutym klienci znajdą w sklepach sieci szeroki wybór produktów idealnych na wspólne, romantyczne chwile, a także praktyczne upominki dla ukochanej osoby. Czytaj więcej »

  • 14 lutego firma Gold Drop rozpoczyna kampanię promującą serię płynów i żeli do prania pod marką Booster. Emisja spotu kinowego będzie wyświetlana we wszystkich kinach sieci KINADS i będzie realizowane przy pasmach filmów kobiecych, a wystartujemy m.in. przy firmie „Bridget Jones: Szalejąc za facetem” Czytaj więcej »

więcej artykułów